Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
BL: leuk dat je teruggaat naar de schilderclub.
Thee: welkom terug!

Vanavond gegeten: aardappels met boontjes en karbonade. Had echt geen zin meer om te koken, nadat ik enorm in de file had gestaan na werktijd. Dat het zo lekker smaakte, maakte mijn 'koken ondanks geen zin om te koken', weer goed. ;)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 18:12
0.17% gewijzigd
Sta je in de appie voor je boodschappen, zie je dat de afdeling chocola is uitgebreid/vernieuwd met de meest smerige combinaties. Puur wasabi soyaboon, puur met zeewier en yuzu (?), wit met pompoen, melk met rode curry, melk met jalaenos... Jasses!
Zeewier wordt de nieuwe hype, vermoed ik.
Wat heb je gekocht?

Ziekenhuisgedoe vanmiddag gehad en daarna boodschappen gehaald. Met Oreo in chocola als troosttoetje :mrgreen: .
En net jerksaus gemaakt, heel precies vlgs recept van Jamie.
Very spicy, zo te proeven.
Alleen een Spaans pepertje ipv een Scotch Bonnet.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm gekookte aardappels met karbonade, idee voor morgen!!

Fijn dat ziekenhuis achter de rug is Jejoue.

Ik ben de hele middag bij bff geweest. Speciale dag vandaag het is haar bday. Ik had gebakjes meegenomen en heb haar haren gezellig geverfd. Daarna samen naar de Lidl geweest en toen ik thuis kwam waren ouders van vriend er dus die heb ik ook nog even gezien. Heb een Gouden Middag gehad.
BE: yuzu is een Japanse citrusvrucht. Ik vond het wel komisch om te lezen, al die nieuwe smaakcombinaties. Maar of het lekker smaakt?

BL: fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad.
Ik heb Weiner melange en ik kijk secret eaters. Er draait een was, en ik ga straks stofzuigen.
Alle reacties Link kopieren
Kaiserbroodjes filet americain en muntwater. En een stroopwafel. Daarna meteen de afwas gedaan en straks weer verplicht sporten.
BL: wat vind je zo stom aan het sporten? Dat het verplicht is, dat het je geld kost? Of is er iets aan sporten wat je stom vindt?

Sporten (zodra je een leuke sport hebt gevonden) is leuk en goed voor je!

Hier: crackers met knakworstjes en groene thee.
Alle reacties Link kopieren
Allebei BE en ik ben sowieso niet echt van het sporten. Alleen zwemmen vond ik oprecht leuk. Betalen vind ik heel erg stom, had ook wel naar de kapper gewild in plaats daarvan.

Maar heb het tot woensdag weer gehad en ondanks dat ik nooit zin heb in sporten ging het wel heel goed, zelfs een extra oefening voor mijn benen gedaan, 30 kilo getild.

En na een douche, make-up en mooie kleren voel ik me al aanzienlijk beter. Na de douche even naar de stad gefietst in plaats van gelopen, wat een heerlijkheid. Heb foto's (voorbeelden voor het schilderen) opgehaald bij de Hema en lekkere aardbeien gekocht aldaar.

Nu een energy drink sf en samen bekijken wat we willen eten vanavond. Moet eigenlijk ook even naar de Action aan de overkant voor een nieuw insteekboekje voor de foto's, heb er namelijk al twee vol. Voorlopig genoeg schilder-inspiratie!!
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action voor 75 cent een mooi fotoboekje gekocht, met een kat erop. Daarna meteen doorgefietst naar de Lidl en vriend doet nu de Jumbo. Vanavond lekker aardappel-ovenschotel en nu ijskoud flesje muntwater. Ga zo mijn foto's in het boekje rangschikken.
Dat sporten geeft wel energie!! Goed, hoor. En fijn, dat je weer fietsen kunt.

Vanavond deel twee van de kip in jerksaus.
(Jamie heeft gelijk: "it blowed my mind").
Heerlijk!

Vanavond netflix. Ben begonnen met the Killing. Valt zeker niet tegen.
BL: idee: na het verplichte sporten bij fysio een abo op het zwembad aan je ouders vragen? Dan is fysio blij, chirurg blij en het kost jou geen geld. Ik heb namelijk echt de indruk dat het beter met je gaat nu je regelmatig sport.

Hier was het patat met snack en appel met druiven toe.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue, fijn dat het eten zo lekker was.

BE lekker friet en snack en fruit!! Hier is de aardappelschotel doorgeschoven naar morgen, ze hadden een ingrediënt niet bij de Jumbo. Vriend gaat dat straks nog even halen bij de AH en dan hoeven we morgen op de drukke zaterdag niet naar de winkels want verder genoeg boodschappen in huis. Hij eet nu een door mij gehaald Subway broodje, ik een maaltijdsalade met gerookte kip.

Ik wil sowieso weer gaan zwemmen maar ik ga eerst eind september weer beginnen met schilderen en kijken hoe dat gaat want therapie is er ook nog. Denk dat ik in januari weer wil beginnen met zwemmen. Badpak heb ik. Goed idee dus BE maar ga het wel zelf betalen, mijn ouders hebben me al zoveel geholpen.

Vanavond lekker aardbeien, heb er nu al zin in. En VI en helaas alweer de finale van de slimste mens, ga dat programma echt missen.

Foto's zitten netjes in boekje, heb nu ruim twee boekjes vol!!
Alle reacties Link kopieren
O en heb besloten mijn nieuwe project weer op een doek van 75 bij 115 te maken!! Zoveel zin in, heb me staan vergapen bij de grote doeken bij de Action. Die kosten daar maar 6 euro. En bij een nieuwe waaierkwast :heart:

Heb het voorbeeld in nieuw boekje zitten maar heb er ook een vergroting van genomen en zit er telkens naar te kijken. Hij is zo mooi!!
Fijn BL!

O, wil iemand Thee even laten weten dat haar favoriete kersencakejes in de aanbieding zijn bij de appie?

Ik ga zo lekker detective kijken met een kop thee en een stuk carrot cake. Morgen hou ik pyjamadag.
Alle reacties Link kopieren
Doorgegeven aan Thee :)

Geniet van je avond BE, klinkt erg fijn.
blueeyes*3 schreef:
01-09-2017 20:09
Fijn BL!

O, wil iemand Thee even laten weten dat haar favoriete kersencakejes in de aanbieding zijn bij de appie?

Ik ga zo lekker detective kijken met een kop thee en een stuk carrot cake. Morgen hou ik pyjamadag.
Waarom ben ik nu weer benieuwd welke cakejes dit zijn? :rofl: Ik zou niet eens zin hebben in cake.

Morgen eet ik raapsteeltjes, aardappels en gehakt. Misschien maak ik er een stamppotje van.
Lekker, raapsteeltjes. Dacht dat die er alleen in het voorjaar waren.

Net pakje van Aliexpress opgehaald: geurbloemen van wit keramiek om etherische olie op te sprenkelen. Nice!

Boterham met boter en radijs.
Goedemiddag!


Hele ochtend op pad geweest, nu wasje in machine en trek zo een fles wijn open denk ik :yes:
Vanavond eten we patat met snack en sla :cheer:
lekker makkelijk.
Ik wilde eigenlijk afhaal doen, maar naar de supermarkt gaan was even makkelijker.. (en waarschijnlijk goedkoper?)

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag het washok gedaan en de slaapkamer weer omgetoverd tot een paradijsje. Bed schoon opgemaakt, gestofzuigd en geurstokjes omgedraaid. Nu het beddengoed en andere dingen aan het wassen. Ook wenkbrauwen weer mooi dun geëpileerd, morgen zijn mijn benen weer aan de beurt.

Nu we van de zomer de grote schoonmaak hebben gedaan is het nu nog puur bijhouden, het loopt echt op rolletjes nu. Morgen even naar de Lidl voor nieuw zwartwasmiddel. Net even naar de Action geweest voor capri sonne en snoepjes voor de kat. De nieuwe kwastenset moet helaas nog even wachten.

Ik drink een energy sf en vanavond dus de aardappelschotel. En... mijn moeder belde net, maandag gaan we samen lunchen!!
Alle reacties Link kopieren
Aardbeien en ijskoud muntwater.
BL: goed bezig; hier juist stofzuiger door de woonkamer gehaald en de was en afwas gedaan. Veel plezier maandag.
JJ: heb je je geurbloemen al in gebruik? Raapsteeltjes zie je inderdaad vanaf het voorjaar; je je kunt ze nog zaaien tot eind augustus/begin september. Dan duurt het ca. 5 weken voordat je ze kunt oogsten. Heb er een stamppotje van gemaakt.
Dare: heb je lekker gegeten?

Morgen afgesproken met een vriendin; kijk er nu al naar uit.
Ja, was heerlijk :yum:
Nu niet meer zondigen voorlopig want wil niet aankomen ;-) (trouwjurk he)

Lekker CSI aan het kijken.

Vandaag ook nieuwe pannenlappen gekocht dus die gaan morgen even in de was (set met handdoek en theedoeken), ben er blij mee.
Van 1 patatje met snack kom je niet aan hoor Dare! Af en toe genieten is goed voor je.

Ik zit met carrot cake en thee op de bank. Lekker kleuren voor de tv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven