Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Coetje.
Coetje: heel veel sterkte vandaag!
Crackers met knakworst en een groene thee.

Stiekem ben ik best blij met zo'n herfstig dagje.
Alle reacties Link kopieren
Milka peanut caramel
Is superjum, moet opletten dat ik niet de hele reep (300 gram) vandaag opeet :$
Alle reacties Link kopieren
Een energy sf en café noir koekje.

Vandaag pas weer laat gedoucht in verband met sporten, maar ben nu wel lekker schoon, mooi opgemaakt en mooie fijne schone kleren aan. Net even naar de Kruidvat gelopen voor oogmake-up remover pads en nieuwe nachtcrème. Allemaal eigen merk, lekker goedkoop en prima producten.

Vandaag 8 september is het een jaar geleden dat ik mijn arm brak. Liep op dit tijdstip in de bloedhete zon en met arm in het gips en mitella naar huis met de fiets. Nu is het lekker herfstig, ik kan weer fietsen, geen gips en volgens de fysio vandaag ben ik in een jaar tijd ver gekomen.

En de jaarnota van de energieleverancier is binnen. Binnen nu en twee weken krijg ik een leuk bedrag gestort. Dan kan ik weer schilderen, naar de kapper, haar verven en sparen.
Klinkt lekker, die reep!

Ik vind het weer prut. Zo grijs.
Vanavond een aardappelgratin, dit keer vlgs Jamie, er staat kip in de marinade en peultjes (of sugarsnaps?) erbij.
Rooibosthee.

En BL: compliment van de fysio dus! En leuk, die meevaller van de energie.

Ik was wel toe aan een herfstig dagje. Lekker thee drinken, kleuren, lezen...

JJ: peultjes zijn plat, sugarsnaps bol. En sugarsnaps zijn zoeter. Peultjes hebben iets bitters.
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik altijd expres BE. Ik betaal bewust teveel aan stroom en ook aan de stookkosten zodat ik ieder jaar een leuk spaarpotje heb. Had dus ook niet anders verwacht. Dat systeem werkt voor mij heel erg goed.

Hier ook lekker herfst. Vanavond weer een waxmelt en kaarsen aan, gezellig voor bij VI.

Klinkt lekker Jejoue, smakelijk eten alvast.
Kun je nu weer alles, met je arm?
Moet je thuis ook oefeningen doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn arm niet meer optimaal strekken Jejoue maar het belemmert me niet meer in mijn doen en laten. En ja ook oefeningen voor thuis dan moet ik idioot doen met een stok.

Naar de Lidl geweest en hoef nu lekker niet meer weg. Een pakje sinaasappellimonade nu en heb lekkers voor het weekend.
net pasta op, met rode saus. En toe fruitsalade. Straks thee met boterkoek.

Straks lekker detective kijken en kaarsjes aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel erg fout liedje op mijn telefoon gezet die ik al heel lang wilde. Die ga ik zo even luisteren. Wel met oortjes in ;-D
Coetje: Ongetwjfeld was gisteren een enorm zware dag. Hoop dat je op een goede manier afscheid hebt kunnen nemen.
Verdeel het maar even over twee posts; ik vind het anders zo haaks staan staan op een crematie.
Heb juist twee boterhammen gegeten en natuurlijk drinken erbij.
BE: spel ziet er leuk uit.
Goed weekend allemaal gewenst!
Heb net m'n haar geverfd. Kleur is heel donker, was niet de bedoeling. Zal wel wennen.

Straks deel twee van de gratin en kip.
Was heel goed gelukt. Kip super mals en gratin op de manier van Jamie heel snel klaar. Recept klopte helemaal.
Jammer JJ dat het donkerder is uitgevallen. Hoop dat je er snel aan went; vaak is dat wel zo volgens mij.
Heb je verder een goede dag gehad? Ik wel; dagje naar de Orchideeënhoeve geweest. Mooi om te zien, al die Orchideeënsoorten en vlinders (er was en vlindertuin).
Straks sla met vis. Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
CSI vanavond :D

Wij eten restjes.
Lijkt me prachtig! Heb even een filmpje bekeken.

Op TV een film (Publike werken) NPO2. Boek vond ik goed. Of de film dan ook geslaagd is, is de vraag. Had wel een goede recensie. Of misschien vind je Nothing personal NPO2 de moeite waard. Die komt daarna.
Ikzelf kijk even naar Kassa om 7 uur en daarna Netflix.
Ja; was prachtig. Gelukkig had ik mijn fotocamera mee.
Bedankt voor de kijktips! CSI keek ik vroeger altijd; erg goed.
De film publieke werken, heb ik ook nog niet gezien.
Netflixen is ook een goede tip. Ik heb nog wat afleveringen van 'The Good Wife' te bekijken.
Wat kijken jullie op Netflix?
Is er nog iemand naar de Open Monumentendag geweest?

We zijn bijna aan een nieuw topic toe!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gezellig ik vertrek! CSI kijken wij hier gelukkig niet maar krijg nu wel zin de oude seizoenen van Commissaris Rex met baasje Moser weer op te diepen. Verder vanavond een documentaire van Ross Kemp kijken! Dat zijn de beste.

Verder een actieve dag hier: huis gestofzuigd, mijn vader is geweest zodat mijn vriend hem even kon helpen met zijn eerste smartphone en ik ben naar de Lidl en de Jumbo geweest voor alle weekend-boodschappen. Lekker actief dagje dus en veel bewogen.

Heb van mijn vader een oorlogsboek gekregen en een tante stuurde me twee baby-en peuterfilmpjes en een foto door van mij vroeger, echt ontzettend leuk. Mijn moeder heeft ze op dvd dus ik ga binnenkort eens een kijkje nemen!

Net het voorgerecht (carpaccio, van de Lidl) op en straks een bordje pasta. Toe rumrozijnenvla en heb voor vanavond lekkere fruitsalade en paprikachips. Van Lay's, vind chips van de Lidl niet zo'n succes.

Nu een blikje Fanta Zero.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken op Netflix vooral dingen over de Holocaust, documentaires.

Nee niet naar open monumentendag geweest maar had me wel tof geleken, wil nog steeds dolgraag de ruïne van Teylingen eens bezoeken. Uit kindersentiment.
Hoi BL :hello:

Zullen we dit topic even vol 'gooien'. Nog maar een paar reacties.
Commissaris Rex keek ik vroeger ook altijd; mooi!
Heb van mijn vader een oorlogsboek gekregen en een tante stuurde me twee baby-en peuterfilmpjes en een foto door van mij vroeger, echt ontzettend leuk. Mijn moeder heeft ze op dvd dus ik ga binnenkort eens een kijkje nemen!
Wat leuk allemaal! Die filmpjes van vroeger zijn onbetaalbaar.
Welk oorlogsboek heb je gekregen?

Die ruïne ken ik ook niet.
Voor alle belangstellenden. http://kasteelteylingen.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ja hele gave ruïne. Ben er helaas nog nooit geweest maar wil wel graag, er is vroeger een avontuur van Bassie&Adriaan opgenomen.

Ik heb de bange meidagen van 1940 gekregen :) uit een serie van Lekturama, heb er meerdere delen van.

Net lekker spiraaltjespasta met rode saus gegeten, zit erg vol nu en neem er nog iets te drinken bij.
Ik kijk op Netflix The killing.
Vind het een goede serie.

Net thee gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven