Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Ik lees mee, maar heb zoveel te doen opeens en ben zo MOE van gisteren.

Trouwjurk paste gelukkig nog, was zo bang dat ik heel veel dikker geworden was.



tot later!
Fijne pasen!
Fijne Pasen!



Hier citroenthee met paaskoekjes en paaseitjes.



Dare, rust lekker uit!
Alle reacties Link kopieren
Fijne pasen lieve forumvriendinnetjes!



Wij gaan een potje monopoly spelen en einde middag gourmetten, er schuiven onverwachts nog wat mensen aan, maar goed dat ik altijd teveel in huis heb.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Coetje, volgens mij is het bij jullie idd de zoete inval. Gezellig. Fijne dag.



Dare, dan even beetje rust nemen. BE, ik heb geen paaskoekjes en heb zelfs niet zo'n doos meringue kransen gekocht bij Lidl.

Mijn brunch was lekker, de 2 gerechtjes op proef** , sap, bubbels, plakjes stokbrood, schaaltje surimisalade, schaaltje jam en plak paasstol die even onder de grill heeft gelegen.



De proefhapjes waren:

1. witte boterham zonder korstjes uitgerold en in de holte van zo'n muffin/cupcake tray gedaan, daarop plakje coburger en daarin een eitje met vers geknipte bieslook

2. zo'n cupcake papiertje met 2 plakjes bacon, een ei en fijn gesnipperde ui

en tray zo'n 20 minuten in de oven op 180 graden maar morgen iets korter zodat eigeel wat zachter is
Ik heb zojuist een lunch gemaakt van 3 gebakken aardappelen, 4 plakjes spek en een portieblikje zwarte bonen. Voor vanavond moet ik kiezen tussen risotto of pizza.



Nu een kop italian almond thee.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ook pizza, alles zelfs gemaakt, ook het deeg. Het is veel werk maar ik vind het enorm lekker!
Alle reacties Link kopieren
BE, ik zou voor pizza gaan en je lunch klinkt lekker. Nicky, ik heb nog nooit pizzadeeg gemaakt. Wat doe je zoal op de pizza?



Ik heb nog een glas bubbels ingeschonken en eet er wat paaseitjes bij.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen fijne Pasen.



Geniet van je paas-lekkers BE en ik zou ook voor pizza gaan.



Coetje een fijne dag en gourmet ze!!



Thee je lunch klinkt echt heerlijk.



Ik zit aan de frisse Zonnatura thee en heb zin in alles wat we niet in huis hebben. Wil Rocky Road van de AH en rosbief van de Aldi.



Vanavond gewoon een bordje pasta.
BL, die rocky road van de AH is geen rocky road maar een opgepimpte brownie. Rocky road is chocola met noten, marshmallows en meer lekkers (koekjes, gedroogd fruit...).



Ik neig ook sterk naar de pizza... Heb net een poosje heel fijn zitten lezen en wil eigenlijk liever boek uitlezen dan koken... en het is Pasen dus eigenlijk vind ik ook dat het mag...



Coetje: gourmet-ze! Wat hebben jullie er allemaal bij?
Alle reacties Link kopieren
Haha weet ik BE, noemde het voor het gemak even zo.

Wat voor pizza heb je?
Nog steeds zo moe.

Ik word echt gek ervan, voel me ook niet goed. (geestelijk)

kut depressie.
Alle reacties Link kopieren
Dare
Alle reacties Link kopieren
En wat is het godsklere koud (in huis) vandaag.
Dare: Heb je ooit trucjes geleerd om hier weer uit te komen? Het is ook best veel, wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd!



Het is pizza gyros geworden!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Daremanda.



Het is ook koud, Thee.



O zalig BE pizza gyros!! Lekker!!



Ik heb net weer anderhalf uur in bed gelegen, lekker warm en vriend wilde toch Formule1 kijken. Voel me moedeloos en bang.
Alle reacties Link kopieren
Die hapjes klinken heerlijk thee!



Dare wat fijn dat de trouwjurk pastte. Hopelijk ben je ondertussen een beetje tot rust gekomen.



Ben vandaag bij mijn moeder en zusjes op bezoek geweest. We hebben samen op de Wii gespeeld en hadden lekkere hapjes, zelfgemaakte gehaktballetjes, kippenvleugeltjes, zelfgemaakte eiersalade, stokbrood enz.



Nu weer relaxed thuis op Netflix "Reign" kijken. Morgen laatste dagje van dit lange weekend dus nog lekker uitslapen en dan weer trainen, heb nog spierpijn van gisteren.



BL een hele dikke knuffel van mij.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een gezellige dag Diamond. Jij had goede band toch met je zusjes/moeder en ook wel eens op stap (bioscoop of zo) met 1 van je zusjes of verwar ik je nu met iemand anders?

Geniet dan nog maar even lekker morgen van het lange weekend.



Ik heb net een Delcieux mini ijsdessert perzik/vanille uit de vriezer gehaald maar is nog iets te hard.
Alle reacties Link kopieren
Voordat m'n ijs lepelbaar was 2 beschuiten met aardbeien gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet nog even een glas thee en hoop dat ik even wakker kan blijven om de herhaling van SisterWives te zien.
Alle reacties Link kopieren
Thee dat heb je goed onthouden, klopt ik heb gelukkig een goede band met mijn zusjes ondanks dat 3 van de 4 aan de andere kant van het land wonen bij mijn vader. Mijn op een na jongste zusje van 11 woont om de week bij mijn moeder een stad verder.



Mmmh beschuit met aardbeien klinkt erg lekker met wat boter.



Ik heb net een Lady Lipton thee gedronken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje van 11 had een ringetje voor me gekocht van geld dat ze heeft verdient op de rommelmarkt. En ik kom er net achter dat het echt zilver is.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat lief van haar Dat zijn dan wel koestermomentjes



Heb nog 2 beschuiten op, pff en nog een glas thee gezet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog vol van de hapjes van vanmiddag en vanavond haha. Heb nu een glaasje water.



Wat voor thee drink je thee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven