Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Redfox, er is een bbq-topic hier op de pijler eten. Wellicht staat daar nog iets lekkers bij?

Ik zit met een kopje koffie en een boek in de zon op m'n balkon.

Tv: hoofdpijn weg! :-)
Alle reacties Link kopieren
redfox wat is het voordeel van een gepocheerd ei t.o.v. een zachtgekookt ei?

BE kun je een beetje tegen zon/hitte? Ik ben er dol op, alleen nu met steunkous weet ik het nog niet. Morgen even navragen.

Ik heb net een elstar op en nu een spa rood/schijfjes citroen.
Alle reacties Link kopieren
3 roggecrackers met gravadlax + karnemelk
Alle reacties Link kopieren
en nog een 4e cracker
Kopje koffie.

Mag zo mijn middagsnack eten; halve avocado met zout en peper
Groene thee framboos-munt.
Water.
Alle reacties Link kopieren
Die thee klinkt echt goddelijk BE. Fijn dat de hoofdpijn weg is.

Thee :smooch:

Gister een halve kilo aardbeien gegeten :$ ze waren zo ontzettend lekker.
Is van clipper, BL! En best vaak in de aanbieding ergens ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tip BE!! Hier draait de was met kleding en handdoeken.

En... groot nieuws!! Voor het eerst sinds het ongeluk begin september helemaal zelf en alleen het bed verschoond en fris opgemaakt!! Ben best wel een beetje trots op mezelf. Straks het afgehaalde beddengoed wassen.
Wat goed!!! GOOOOO BL!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik heb zo de keuze tussen loempia uit de oven of pastasalade met groene groenten en tonijn.
O, trouwens, ben ik nou de enige die zit te wachten op topics als 'wat drink jij met dit warme weer?' en 'hoe houden we onszelf/kat/hond/oma/baby koel'? Die horen toch wel een beetje bij deze temperaturen...

(Forum, pak niet alle vertrouwde dingen van deze autist af, want deze kan toevallig kickboksen en komt jullie anders een lesje leren!)

Idee: ik begin zelf een topic over ijsjes. Ja, goed plan.
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
25-05-2017 17:57
O, trouwens, ben ik nou de enige die zit te wachten op topics als 'wat drink jij met dit warme weer?' en 'hoe houden we onszelf/kat/hond/oma/baby koel'? Die horen toch wel een beetje bij deze temperaturen...

(Forum, pak niet alle vertrouwde dingen van deze autist af, want deze kan toevallig kickboksen en komt jullie anders een lesje leren!)

Idee: ik begin zelf een topic over ijsjes. Ja, goed plan.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Blue, knap gedaan met je arm! Dat is een mooie stap vooruit.
BE er is wel al een bbq topic want ineens wil iedereen 'niet gewoon hamburgers en worstjes, net als elk jaar.
Ik heb 2 uur geslapen, ben zooooo moe.
IJsjestopic nog niet gelezen maar neem nu een raketje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me ook al af waar die topics bleven BE. Of wat eet je met dit warme weer. Heb in ieder geval in je topic gereageerd! Net half uur hometrainer gedaan, vanavond wandelen.

En dank je lieve Thee!!
Alle reacties Link kopieren
BE nu ken je mijn hele ijs-assortiment :proud:
Alle reacties Link kopieren
Argh, ik haat mensen die massaal gaan barbecueën nu!! Had namelijk zin in aardappelsalade maar de hele AH bleek leeg geroofd... Nu eten we maar friet ;-D
BL: friet ook lekker! Noem je het gewoon 'gedeconstrueerde aardappelsalade'

Hier staat even alles open, lekker luchten. En ik heb rooibos met rode vruchten en wat chocola.

Net m'n chocoladespelletje gespeeld en nu kijk ik Jamie Oliver.
Alle reacties Link kopieren
Haha BE!
Wat is jouw eten uiteindelijk geworden? Kom net weer van hometrainer had echt geen zin meer in wandelen. Bewegen is zo niet vet. Nu cola zero en twijfel of ik bananenthee ga zetten.
Beiden. Ik had honger! Ik hou wel van sporten. Maar je moet wel iets hebben dat bij je past! Misschien kun jij, als arm beter is, proeflessen gaan volgen?

Ik heb nog een kop rooibosthee en er staat een Jillz koud te worden in de ijskast. Daar staat overigens ook koude limonade...
Alle reacties Link kopieren
Aardappelsalade eet ik echt nooooit. Geen idee waarom niet.
Vanavond at ik draadjesvlees, aardappel, sperziebonen. Smaakte me goed. Erbij wat Amsterdamse uitjes. Later nog een appel op en 1 koffieleutje bij de thee.
Nu een minipuntje met sandwichspread en cola light en had al lang in bed moeten liggen.
Thee: wat fijn dat het opgelost lijkt en er in de ochtend ook een verpleegkundige komt. Hoe gaat het nu met je voet? Als ze je echt vergeten, zelf bellen hoor. Veel te belangrijk een goede wondverzorging.
Ik ben niet gaan dauwtrappen. Stond gisteren rond 9 uur in de GAMMA. Had verschillende dingen nodig waar ik gisteren allemaal veel korting op kreeg. Had iets van 20/24 euro korting, dus vond dat wel de moeite.
Redfox3: hoe was de barbecue?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 08:10
7.85% gewijzigd
BE: fijn dat de hoofdpijn verdwenen is. Die thee is lekker!
BL: wat fijn dat je op de hometrainer kon gaan! Dat is een goed teken. Fijn dat er eindelijk een teken van herstel is! Gefeliciteerd!

Ik heb twee boterhammen met Yorkham gegeten en gezien de warmte er maar vast twee glazen drinken bij gedaan.
Allemaal een fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
@thee , structuur van eiwit is heel anders bij gepocheerd ei dan gekookt en aangezien ik ze in een zakje maak ( geen gedoe met azijn en draaikolken ) kun je gelijk kruiden toevoegen.
@Tijdschriftenverslindster , had bij de visboer 2 diepvries kreeftjes op de kop getikt, en die met knof/peterselie boter ff gegrild, decadent? misschien, lekker? zeker :)
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Ja TV voorlopig in de ochtend verpleging en avond verzorging.
Zulke korting is de moeite waard. Ga je klussen?

Ik moet dat dan toch ooit eens proberen redfox, in kookprogramma's zie ik het wel vaker in een zakje.

In de ochtend at ik 2 broodjes, 1 x vruchtenhagel en 1 x hagelmix. Buiten de deur neem ik geen kaas mee. Ben op controle geweest. Men was tevreden over mijn lopen en de wonden en ongeveer de helft van de hechtingen is er al uitgehaald (om en om een eruit en een laten zitten). Wel venijnige prikjes maar hoort erbij.

Begin middag naar Lidl geweest. Poehpoeh, best een klus. Lekkere ijsjes gehaald, split met rood omhulsel, perenijsjes en een Delicieux ijs vanille/macadamia.

Net een banaan en een split ijsje, nu spa rood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven