Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Moet even niet aan eten denken. Nacht met hevige darmpijn. En angst voor weer een ileus. Ziekenhuis helpt dan wel, maar geen zin in. Haat het.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Jejoue!
Beterschap Jejoue!

Ik heb een rijstwafel met chocopasta op en nu heb ik groene thee.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Coetje en Jejoue :rose:

Ik ga nu een saucijzenbroodje eten.
Beterschap wie dat nodig heeft.

Ik heb bruisend water bloedsinaasappel
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend coetje sterkte ermee.heb je er vaak last van?.

jejoue.jij ook beterschap.heb je soms zo.n dag dat je je gewoon niet lekker en vervelend voelt...

Wij eten lasagne niet zelf genlmaakt.gewoon van de Aldi.mamamacini.vind m lekker. Man doet er nog tomaten en kaas extra. overheen. meer dan genoeg zo met z.n tweetjes.
Zijn de hele dag weg geweest dus lekker makkelijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh...ik denk dat je Jejoue en mij verwisseld hebt :P Ik ben niet echt ziek maar voel me gewoon niet jofel.
Jejoue heeft last van haar darmen.
Leuk een dagje samen weggeweest.Hier eten de kinderen weleens de lasagne van de Lidl.

Eten van gister heb ik dus vandaag klaargemaakt,chili con carne en pasta carbonara.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, bloedsinaasappel-bubbelwater en lasagne, ik vind die van de Jumbo lekker.

Leuk dagje weggeweest Chrisjoh?

Ik ben naar de Lidl geweest en heb weer lekker appel-mango-ananas-sap. Wilde ook sinas zero en gele wasverzachter maar geen zin om ook dat nog mee te moeten sjouwen op de fiets. Ga wel een keer terug.

Zit nu met vochtig haar en handdoek om, de highlights in laten trekken. Om half zeven uitspoelen en haren weer wassen. Ben benieuwd naar de strepen!!

Vanavond carpaccio, pasta en chocoladevla. Nu flesje water.

En... de waterkoker is vanmiddag binnen gekomen!! Heb hem al ingewijd door de thee van bff te drinken. En hij is heerlijk, met een frisse nasmaak. Een succes dus!!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Haren uitgespoeld, gewassen en in model gedroogd. Ben goed gekleurd!! Nu carpaccio eten.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
21-09-2017 17:51
Chrisjoh...ik denk dat je Jejoue en mij verwisseld hebt :P Ik ben niet echt ziek maar voel me gewoon niet jofel.
Jejoue heeft last van haar darmen.
Leuk een dagje samen weggeweest.Hier eten de kinderen weleens de lasagne van de Lidl.

Eten van gister heb ik dus vandaag klaargemaakt,chili con carne en pasta carbonara.
Ha Ha foutje. wens ik het andersom.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Genoten van het dagje uit.heerlijk weer.

Hoop dat de kleuring goed gelukt is B.L. gooi ik er zelf ook wel eens n opfris kleurtje in.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Fijn, een nieuwe waterkoker, heb ik ook nodig want de mijne is kapot.

Ik heb rundvlees soep gemaakt met witlof en door omstandigheden kwam het koken er niet van en hebben we snel een pizza gehaald.

Carpaccio, lekker!

Jejoue, veel beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pizza had je Shisha?

Ik ben even bij een voetbalwedstrijd van middelste gaan kijken,daar een verse muntthee gedronken.
Nu expeditie robinson kijken en ik heb er wat cashewnoten bij
Alle reacties Link kopieren
Lekker, pizza en verse muntthee. Ik heb net een donut met chocolade op, water erbij.

Verder ben ik een beetje hyper, heb iets op mp gezien wat ik echt, echt heel graag wil hebben en waar ik actief naar op zoek ben. Heb de verkoper gemaild en zit nu met spanning op een reactie te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ben benieuwd wat je op het oog hebt Blue.

Jejoue,gaat het al iets beter?

Ik ga vanochtend wat huishouden en vanmiddag met een vriendin naar de Sligro.
Vanavond eet ik alleen met jongste.Er was gister best veel over dus dat eten we vandaag nog een keer.
Middelste heeft gevraagd of ik een appelkruimelcake wil bakken dus dat ga ik ook nog doen vandaag.

Fijne dag allemaal!
Iedereen bedankt voor de beterschapswensen!!!
Het gaat iets beter, maar ben nog lang niet oké.
Nu heel rustig aan doen. Tis niet anders.

Ik ga straks wat frambozen eten, als ze ontdooid zijn.

Leuk, de Sligro. Is toch een groothandel?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je vandaag weer een beetje verder opknapt!

Woensdag had ik een snaaidag op de jaarmarkt, heerlijke dag altijd. O.a. bami bij een Indonesische kraam gegeten, had daar vorig jaar de nasi, patatje bij Bram (niet mijn smaak) en heb nog gerookte zalmrugjes gekocht, gerookt zoals paling wordt gerookt maar dan een stuk goedkoper. Nog niet geproefd. En had een ijsje en de eenvoudige burger van de Mac en paar wijntjes. Leuke dag.
Gister at ik sukadevlees met aardappels en snijbonen. Heerlijk!!!
Net even bij Lidl geweest, deze was ma-woe gesloten ivm een verbouwing. Ziet er wel goed/overzichtelijker uit al is het wel weer even zoeken nu veel op andere plaatsen staat.
Vanavond maak ik een beetje gyros van een stukje varkenshaas. Pita erbij en romige knoflooksaus van de versafdeling van AH en daar wat sambal door.
Nu aan het dubben of ik nog even naar ander winkelcentrum zal gaan waar o.a. Hoogvliet, Aldi en Action zitten.
Eerst maar een glas thee en een stuk jaarmarktkoek!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig Coetje en lief dat je voor middelste een appelkruimelcake bakt!

Jejoue hopelijk snel weer helemaal beter en mmmm, frambozen.

Dat is vast een heerlijke dag geweest Thee, alles klinkt heerlijk. Geniet van je koeken!!

Ik zit aan een energy sf en vandaag gestort gekregen, meteen alle rekeningen en de waterkoker betaald en de spaarrekening gespekt. Harde broodjes filet americain gegeten en neem zo een Bastogne koek.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk smaakte je Bastognekoek Blue, ik ben er niet zo dol op. Wel ben ik voor de bijl gegaan voor een zak taai taai bij Hoogvliet en 2 softijsjes bij Aldi en nog 2 heideplantjes van een euro. Ook 'viscuisine' gehaald bij Aldi en miniblikjes cola light bij Hoogvliet.
En heb kerstboompjes gekocht bij Action, al een stuk of 10. Ik wil er iets van maken voor Kerst maar het dienblad daarvoor waar ik er ook nog 1 van nodig had was er niet meer helaas.
Heb al zin in de gyros van straks, nu eerst nog een glas kersenthee.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
20-09-2017 20:14
Voor 16u zijn ze maar €3,00 Chrisjoh.
Ik had een bbq mixed grill.Heb nog een halve over,die schuif ik straks nog even in de oven.

Net nog een was opgehangen en nu met een koffie op de bank.
Vandaag n paar pizza's gehaald .Een tonijn daar hebben we allebei n halve van opgegeten.smaakte wel.ik vind het meer iets om als tussendoortje te eten.
Trek in iets lekkers?? Puntje pizza.
Nu ligt er nog een met kaas . Maar die hoef ik vandaag niet meer. zien wel wanneer die opgaat.
Ook nog eentje naar de buurman gebracht.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren n hele chocolade reep gegeten. Lagen bij de Aldi per drie verpakt .heb er nu nog twee liggen.
maar moet er steeds aan denken.
Heb al n sinaasappel gegeten i.p.v. wel zo verstandig . niet zo lekker.al was het wel n goeie sinaasappel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk lieve Thee!!

Wat lief Chrisjoh, een pizza voor buurman.

De mp verkoper reageert niet maar ik heb hulptroepen: een mega lieve forumster is voor me gaan kijken, vriend is nu onderweg en bff naar het andere filiaal. Stuk voor stuk schatten. Ik zit nu te appen met mijn vader en ben naar de stad geweest voor iets lekkers voor vriend en mezelf. En een haarverfkwast voor bff, want maandag ga ik haar haren verven voor haar en de kwast moet ze even goed uitspoelen, dan mag ze die houden.

Ik heb dus mijn heerlijke favoriete hamkaascroissants op, van de bakker Bart. Nu een energy sf.
Alle reacties Link kopieren
Fysieke winkels hebben niets opgeleverd, maar er zit schot in de zaak via mp: artikel is betaald en voor mij gereserveerd en heb adres doorgegeven. En heb via een webwinkel een nieuw bijpassend telefoonhoesje gekocht, mijn huidige is versleten.

Nog even naar de stad gelopen voor een cadeaukaart voor een bday morgen en een lekker glas mango-thee gezet met de nieuwe waterkoker.

Geen idee wat te eten, allebei niet echt honger. Wel grote dorst, haha. Lichtjes en kaarsen zijn en dadelijk VI.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk broodje tonijn van Domino's gegeten. Heel erg lekker!!

Neem nog een glas mango-thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Het ziet er buiten heerlijk uit dus ik ga straks een fijne wandeling maken.
Nu eerst wat huishouden en naar de bakker.
Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven