Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Succes met werken en met je spalk coetje!
Ontbijt hier 2 minirozijnenbollen met kaas en een blikje energy.
Dit topic is niet hetzelfde zonder blue. Als je meeleest blue ik mis je.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ja ik mis bleu ook.
Misschien kun je door zelf mee te schrijven sjampa het topic gezelliger maker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hans: wat jammer dat je date niet door is gegaan; hoop dat er gauw een nieuwe kans voor je komt!
Coetje: succes met de spalk laten maken.
Chris: hoop dat het je lukt om even iets te doen. Even weg zijn, kan je soms zo goed doen.
Sjampa: ik sluit me aan bij Chris: het zou leuk zijn als je mee kwam schrijven. Met alleen schrijven dat het topic niet meer hetzelfde is omdat je iemand mist, komt er immers geen verandering in dit topic, terwijl je daar gezien je opmerking kennelijk wel behoefte aan hebt.

On topic: ontbijt bestond uit brood met rauwe ham en nu een kop groene thee lemon. Nog even bedenken welke groente ik vanavond ga eten; witlof, spruitjes of paarse en gele wortels.
Off topic: De nieuwe vogelvoedersilo met vogelvoer zijn binnen en de koolmees en huismus smullen er al lekker van.
Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 17:03
5.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zooo..weekend!
Spalkje is gemaakt,ik denk dat het mij wel gaat helpen en ik minder pijn heb.

Tv, ik heb vriend zijn bed voor het raam gezet zodat hij kan genieten van de vogeltjes in de tuin.Vandaag bezoek van een vlaamse gaai en een koppeltje roodborstjes.
Coetje: wat fijn dat het spalkje gemaakt is en je verwacht minder pijn te hebben. Lief dat je bed van vriend voor het raam hebt gezet. Heeft hij mooi uitzicht, zo met de roodborstjes en gaai. Hier zijn de pimpelmeesjes inmiddels ook gearriveerd; ik zal ze ook even doorsturen naar jullie. ;) Hoe gaat het nu met je vriend?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-01-2018 17:03
0.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig coetje .hoop dat jij nu je normale leven weer op kunt pakken.
Vriend ook.nog even rustig aan doen .en misschien straks weer leuke dingen doen samen.
Vanmiddag even de grens over geweest. Had nog langer willen lopen.maar kreeg n bui hagel op mijn hoofd .dus maar weer naar huis.

Sjampa kom op. Niet alleen mee lezen.schrijf ook mee. niet iedereen heeft talent om te schrijven.maar wij doen ons best met n dagelijks verslag.
Mijn leven is niet zo interessant dat ik n boek vol kan schrijven. Straks als het weer wat opknapt .valt er misschien iets meer te beleven.dit zijn ook niet mijn lievelings maanden.zit zelf ook niet zo geweldig in mijn vel deze maanden.maar zal er wat van moeten maken n ander doet het niet voor mij.
En wat bleu aangaat.je merkte aan haar schrijven toch ook wel dat het niet zo goed met haar ging.
Hoop dat als ze even tot rust is gekomen en alles op de rij heeft gezet.dat ze weer gezellig mee komt schrijven. Niemand kan haar dwingen. En van ons had ze mogen blijven.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Leuk, die vogels. Hier komen er steeds kauwtjes en eksters als ik voer strooi. Vind ik niet leuk, ze verjagen de kleinere vogels.
Had kipfilet met doperwten en gebakken aardappel in kokosmelk. Met rijst.
Heb zo'n trek in ijs. Ga toch nog even in de vriezer speuren of er niet nog een vergeten pot staat!!
Chris: Hoop dat je deze maanden zo goed mogelijk doorkomt; aan je instelling zal het niet liggen, als ik het zo lees!
Verder heb je het stuk rondom BL goed verwoord. Ik hoop ook dat rust haar goed doet en vind het alleen maar goed dat iemand voor (een stukje rust) voor zichzelf kiest; dat is vaak al een flinke stap.
JJ: eksters en kauwen zijn leuk; maar wel jammer dat ze de kleintjes verjagen.
Wat heb je weer lekker gekookt!

Het is vanavond hier witlof geworden met een stukje karbonade. Kan slecht eten momenteel door medicatie. De aardappel heb ik dus maar achterwege gelaten om weggooien te voorkomen. Kijk nu even naar 90 days to wed. Mijn vaste, totaal niet intelligente vrijdagavondprogramma. :proud:
Net even een tijdschrift gelezen; moet mijn nick toch soms even eer aandoen. ;)
Iedereen een fijn weekend gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Komt goed T.V. ben gelukkig niet depressief heb ik ook al wel eens gehad deze maanden.wel vaak kribbig.
Maar ik verlang echt naar het voorjaar, en heb wel gelezen dat er meer mensen zijn die zo.n last hebben van deze twee maanden.

Vanmiddag reden we achterlangs naar Duitsland en zag ik hoeveel schade de storm heeft aangericht, zoveel omgewaaide bomen. Hekken meegesleurd in de val. afgeknapte takken.veel schade in en aan tuinen. pffffffff.
De komende dagen raad ik iedereen af om in n bos te gaan lopen. Best kan dat er nog het nodige naar beneden komt.
Ja nu weten wij hier in het Oosten wat storm is.
Lekker slapen voor straks😴😴Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En gegeten hebben we mihoen met boem boe bali. Alleen had ik er liever macaroni bij gehad .maar man wilde vandaag niet mijn zin doen.omdat ik vandaag niet zo heel aardig was😂😂😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik at vanavond verse worst, gesneden bonen, aardappel. Toetje, een mandarijn en een kaki.
Ik hou het bij meelezen omdat ik niet goed in schrijven ben en mijn leven behoorlijk saai is. Maar wil wel een poging doen.

Vandaag ontbeten met koffie en een sigaret ( stoppoging 1000 weer mislukt.

Zit nu in de bus opweg naar het centrum. Afgesproken met mijn nicht en haar dochter van 2 waar ik gek op ben.

Coetje ben je nog gestopt met roken?
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers, zoet en/of hartig, ik trakteer
Afbeelding
Afbeelding
Sjampa: leuk dat je wat gepost heb. Jammer dat je het zelf saai vindt, want ik vind het juist leuk om te lezen! Veel plezier met je nicht en haar dochter!
Thee: kakifruit is lekker!
Chris: ben je al wat aardiger voor je man vandaag? ;) :rofl: Serieus: fijn te lezen dat je niet depressief bent. Op naar het voorjaar!

Heb net boodschappen gedaan; nu kopje jasmijnthee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. hallo Sjampa :bye:
Ik ben altijd aardig T.V. alleen vind mijn partner dat niet altijd.😄
Vanmorgen zie ik m amper.is al de hele morgen om en achter bezig. Is wel lekker rustig zo.en dat bedoel ik niet verkeerd.
Wij genieten beide .van dingen samen doen.maar het is ook wel fijn als hij ergens anders bezig is. En dat zelfde zal ie van mij ook vinden,

Ontbijt stelde niet zo veel voor. ook omdat we druk zijn vanmorgen .morgen moeten we weer n dag weg. Dus wil zo veel mogelijk in huis klaar hebben. Opgeruimd .de was etc. is wel prettig zo n beetje rond klungelen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sjampa, veel plezier met nichtje!
En ik ben weer begonnen met paar sigaretten toen vriend 2 weken geleden opgenomen werd,inmiddels wel weer gestopt.Maar het is gewoon een klote verslaving dus snap jouw 100000 poging heel goed!

Wij eten vanavond home made broodje hamburger.Nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rozenthee. En ik kijk met een oog Jamie Olivier en lees in de reclames m'n boek. Vanavond pizza, denk ik.
Hoi, Sjampa!
Ja, sigaretten. Heb 15 jaar (ofzo) niet gerookt, maar was ook weer begonnen. Af en toe een sigaret, heerlijk.
Zo'n slome dag, vandaag. Ben nog te lui om de stofzuiger aan te zetten!
Heb wel een paar goedkope dingetjes besteld bij Zalando, pantoffels, das, shirtje, sokken en cadeautjes voor de kleindochters, want die gaan weer afzwemmen.
Ga lekker thee zetten. Jammer, geen koekjes in huis!
Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Leuke dag tot nu toe. Had al bubbels en bij de lunch mini satéschotel en frietjes en droge witte wijn en had hier al bubbels.
Oh, wat heerlijk, Thee!
Had je iets te vieren?
Alle reacties Link kopieren
Lekker gebakje thee.en n sauzijsebroodje lust ik ook wel. En nog bubbels.feestje?

Heb nog n was in de droger zitten die er uit moet.zit eerlijk gezegd te wachten tot ik de geest krijg. en het er uit haal.

Denk dat ik n restantje hutspot eet . Heb ook al chocola gehad.
Kleding voor morgen klaargehangen.vind het nog wel broekenweer. Dik vest erbij.
en wintermantel aan.dat moet warm genoeg zijn . Al doe ik in de auto de jas niet aan. Zo goed verwarmd.met stoelverwarming etc. zijn toch echt verwend he. Zomers als het te warm is heb je airco.en swinters verwarming .
Moet alles het wel blijven doen he..
chrisjoh wijzigde dit bericht op 20-01-2018 19:47
0.49% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
fijne avond lieve dames.
Je traktatie ziet er hemels uit Thee (de zoete variant) dank je! En happy bubblin :cheers:
Hoop dat het spalkje helpt lieve Coetje!
Jejoue: ik wil ook koekjes....

Had een moot kabeljauw vandaag, in een saus met (olijfolie, ui, knof, pepertje) venkel en een grote salade met zuurdesemstokbrood.

En als lieve Blue_lagoon meeleest: hoop dat het goed met je gaat :daisy:
En Chrisjoh, ik hoop dat je snel opknapt. Dat thuiszitten is het ook niet helemaal he?
Beterschap :lips:
Alle reacties Link kopieren
Dank je lala66..ga morgen in ieder geval weg. De hele dag. 😂
De griep is nu gelukkig op z.n retour .
Moet volgende week maar eens beginnen om weer te gaan lopen. Moet het wel droog zijn .
Gezellige avond allen .en maak er ook n leuke zondag van.
Voor straks lekker slapen. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven