Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jij ook lekker slapen lieve Chrisjoh
En een hele fijne dag morgen!

Thee,van harte gefeliciteerd! :gift: :cheers: :smooch:

Lala,je vis klinkt heerlijk! Hoop dat je er van genoten hebt.
Ik had vanmiddag met jongste een lekkerbekje.
Thee: Afbeelding Heb je verder nog een leuke dag gehad?
Chris: veel plezier gewenst vandaag! Fijn dat je weer weg kunt gaan.
Sjampa: hoe was het met je nicht en haar dochter?
Lala: wat klinkt je kabeljauw met saus lekker!

Hier net brood met vleeswaren gegeten, met daarbij een glas jus d'orange.
Verder wat huishoudelijke klusjes doen vandaag, dus de was zit al in de wasmachine.
Vanavond denk ik voor een paar dagen pasta koken (eventueel porties in de vriezer).
Verder geen nieuws hier. Iedereen een fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Ja het was een gezellige dag gister ook al was alleen m'n vriendin er 's middags. En leuke cadeautjes gekregen.
De kabeljauw klinkt idd heel lekker.
Knap dat je alweer gelijk gestopt bent coetje. Ik heb nog nooit een stoppoging ondernomen en ben het ook niet van plan eigenlijk.
Hier een rommeldagje vandaag en denk dat ik zo m'n zwarte broek ga afmaken, op de zoom na want ik twijfel tussen zoom erin stikken of met de hand zomen. Even navragen dinsdag. Dan kan ik nog een begin maken met een ingewikkelde top en alvast een patroon uitraderen voor een bloesje waar de stof al van klaarligt.
Alle reacties Link kopieren
thee van harte gefeliciteerd. nog vele gezonde ,en gelukkige jaren.
Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Macaroni/cheese. Met prei, ricotta en emmentaler.
Omdat ik nog ricotta over had.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ,ik ben dr weer. n dag de hort op geweest .
Heb ook flink gelopen.maar kon goed merken dat ik vorige week niet zo aktief ben geweest .moet wel weer opbouwen.
En daar heb ik zo helemaal geen zin in. maar wat moet dat moet.
Vond het trouwens erg koud . tis gelukkig wel droog gebleven.
Morgen maar eens kijken of ik de moed op kan brengen om n rondje te lopen.

Staat komende week nog niks in de planning.maar ook dat kan zo veranderen.
Straks even T.V. kijken .19:uur. De voetbal uitslagen.en daarna hoef ik niks meer te zien.ga ik lezen.
Zag vanmiddag nog n ballon in de lucht.dacht dat die
met deze temperaturen niet vaarden. dus wel.
Is vaarden wel het goede woord..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ik heb een bakje chinees uit de vriezer gehaald en smaakte goed, wel zelf rijst erbij gekookt
Alle reacties Link kopieren
Nog gefeliciteerd Thee!

Ik heb risotto met kip en erwtjes.
Wist niet dat je jarig was!
Bij deze van harte gefeliciteerd :gift:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd gezegd dat ik nooit met roken zou stoppen.ik rookte zo vreselijk veel.meer dan n pakje per dag. De sigaretten konden mij niet lang genoeg zijn.
En toch ben ik er nu al sinds 1999 van af .van de een op de andere dag.
En nu superblij dat ik niet meer rook.
En ik durf geen trekje te nemen. ben bang dat ik dan weer terug bij af ben.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic zeg! Mag ik mee schrijven?

Ik was vandaag extreem vroeg op, heb een belangrijke afspraak. Gelukkig wel eetlust :)

Begonnen met een grote mok thee op zijn Engels, melk en suiker en extra sterk gezet! 3 boterhammen met roomboter, 2 met jonge 48+ kaas en 1 met appelstroop. Daarbij nog een appel en een glas karnemelk.

Ik eet best veel omdat ik anders afval, dus ik gebruik alles in de volle variant en nooit iets met light of iets met zoetstoffen, dat laatste vind ik ook vies. Vind suiker gewoon de lekkerste smaak hebben.

Leuk om te zien wat anderen eten, geeft ook inspiratie!

Fijne dag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.hallo H.B. :bye: leuk dat je mee wil schrijven.

Ontbijt vanmorgen.uitsmijter ros. rozijnenbol.twee mokken koffie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nog gefeliciteerd thee :rose:
Stoppen met roken is hier een ding. Mijn vader is overleden aan longkanker. Ik ben een kettingroker. Heb aan een groot pakje nauwelijks genoeg per dag. Ik rook ook nog marlboro. 9 euro per pakje. Ik lust andere merken niet. Ook de shag potten van marlboro smaken niet. Ben zo ontzettend veel geld kwijt en ben bang om longkanker te krijgen

Wil stoppen maar het mislukt elke keer. Hoe ben jij gestopt chrisjoh? Coetje inmiddels wel weer gestopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest Sjampa .kreeg n herseninfarct.en de arts zei stoppen.
Ik vond dat gezeik over roken altijd vreselijk irritant .en dacht toen ook bij mij zelf .klets maar raak. heb drie weken in het ziekenhuis gelegen.
Daarna revalideren.gelukkig wel poliklinisch .
En al die tijd heb ik gedacht. Over n half jaar begin ik gewoon weer te roken.
Toen dat half jaar om was.dacht ik.ach waarom zou ik weer beginnen.kan er toch wel zonder.
Had wel het geluk dat in die tijd het gezeur over roken extreme vormen aannam.
Nu mag je nergens meer roken.geen uitje of cafeetje meer waar je nog n sigaret op kan of mag steken.
Ook n broer en zus verloren op jonge leeftijd aan longkanker .
Dus ik kan je maar een raad geven. Draai die knop om .en zeg tegen je zelf ik wil niet meer.
Ik ben super super blij dat ik er af ben.moet er niet aan denken dat ik nog zou roken.
Ook de financiële kant telt natuurlijk mee . Maar het gaat mij nu vooral om de gezondheid .en dat je je bijna verstoppen moet als je er een opsteekt .
Sterkte Sjampa.als zo’n zwaar verslaafde als ik kan stoppen.kun jij het ook.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 22-01-2018 15:54
0.09% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Welkom Honingbloesem. :hello:

Sterkte met het stoppen met roken, Sjampa.
Je hebt er alleen maar voordelen mee, zoals Crisjoh schrijft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat een enorme hoeveelheden bij het ontbijt eten jullie Honingbloesem en Chrisjoh.

ik ontbijt altijd met 1 beschuit met hagelslag en paar koppen thee.
en dan om uur of 12 ga ik lunchen op mn werk. (meestal 2 boterhammen of 1 boterham en 2 crackers met kaas) soms tussendoor nog een appel en/of een evergreen ligakoek.
's avonds gewoon wat vlees, groente aardappelen/rijst net wat ik maak
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen ontbijt: 2 volkoren crackers met kipfilet en 30+ kaas, en plakje roggebrood met 30+ kaas. En een kop koffie.
Tussendoor nog 2 bakjes koffie bij moeders en bakje alpro yoghurt.
Lunch: plak roggebrood,2 gekookte eieren en een banaan.
Net een sinaasappel en een stuk of wat snoeptomaatjes.
Ga vanavond gemakkelijk eten want mijn man is op zakenreis. Ik vind er geen ruk aan om alleen te zijn, maar probeer toch zo goed mogelijk te eten in mijn uppie.
Dus een stukje verse zalmmoot en veel hollandse roerbakgroenten. Ik sla de aardappels over vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Dank jullie voor de welkom! :cheers:

Pinky8, ja het is veel maar echt nodig anders word ik een spaghetti sliert :$

Lunch was: Durf het bijna niet te tikken, maar een kilo zo'n emmer Griekse yoghurt met havermout en suiker. Wel verdeeld in 2 uren.

Tussendoor een stroopwafel met thee, melk en suiker.

Avondeten word: stamppot boerenkool met rookworst.

Vanavond misschien iets van chips, weet ik nog niet.

Fijne avond.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd al stevig ontbeten pinky. Smiddags om n uur of half drie meestal n kom soep.of iets ander hartigs. Tussendoor ook fruit. En straks aardappels met bloemkool. En vanmiddag had ik voor de soep trek in iets lekkers.heb ik n plak roggebrood met heel dun boter gegeten.

Ik ben geen spaghetti sliert .😂 maar ben ook niet echt dik.
Zit volgens de laatste algehele controle. op gewicht. Al vind ik zelf dat er wel ietsje af mag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker H.B die Griekse yoghurt. En dan met havermout en suiker.
Laat ik dat maar niet doen. voor mij n schaaltje als toetje na het eten .anders gaat het niet goed komen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ben er wel een beetje jaloers op....ik wil ook Griekse yoghurt met honing en muesli...of noten... :yum:
Ik ben niet mager, en ook niet te dik, maar als ik me overgeef aan dit soort heerlijkheden...dan word ik denk ik zo vet als een slak.
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh, heerlijk Roggebrood! Ach als je een klein schaaltje neemt, komt het vast wel goed hoor :)

Rockola, hahahha zo slap als een slak, die kende ik nog niet! Maar als je zo'n klein bakje als ontbijt neemt, dat kan toch wel? Ik denk waarschijnlijk te makkelijk.

Als wij vroeger avondeten hadden dan was van het gezin ik de enigste die 2 keer opschepte en als er nog wat over was, at ik dat later op de avond nog koud op.

Nu moet ik er wel bij vermelden dat, als ik heel erge stress heb, ik totaal geen hap door mijn keel krijg. Dat resultaat heb ik direct de volgende dag, niet dat ik een weegschaal heb, maar merk dat meteen aan mijn kleding, die zit dan al gelijk losser.
''Geen woorden maar daden''
Ik ga ervoor chrisjoh als jij het kan moet ik het ook kunnen. Ik heb wr nog 2 in mijn pakje die rook ik straks nog en dan morgen rookvrij. Een spaarpotje kopen waar ik al het geld in doe waar ik een pakje van zou kopen. En dan iets leuks doen of kopen. Dit keer moet het lukken!

Ik ontbijt eigenlijk nooit. Alleen 2 mokken koffie. Bij lunch eet ik pas botterhammen of yoghurt. En dan avondeten. Na avondeten gaat het altijd mis en ga ik snacken. Ben iets aan de zware kant 174 en 82 kilo. Gelukkig wel goed verdeeld. Heb een smalle taille.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Sjampa.je kan het. Ook niet meer denken .ach eentje maar.
ook niet n sigaret voor iemand anders opsteken.voor de smaak en de geur.
Nee dank je .ik rook niet meer . en supertrots ben je als het lukt.
Ik heb best nog wel eens zin in n sigaret.denk niet dat dat overgaat.maar ik heb ook vaak zin in chocola .Of ander lekkers. Doe je ook niet.
Ik wil niet meer. dat zit nu in mijn hoofd .en al en dat al 18 jaar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven