Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Dankjewel chrisjoh. Je kan er trots op zijn al 18 jaar rookvrij. Veel mensen vallen toch terug zelfs na bijv 5 jaar gestopt te zijn. Het langste wat ik ooit heb volgehouden was 4 maanden. Dit keer ga ik er echt voor! Heb okj een doel. Wil met het geld wat ik bespaar op vakantie in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Sjampa, een goede vriend van mij een echte verstokte roker, is het na vele stoppogingen gelukt om d.m.v. nicotine pleisters ervan af te zijn gekomen. Hij viel dus ook iedere keer terug. Nu al een jaar succesvol gestopt. Misschien een optie?

Goed ontbijt: Ik had gisteren kaas croissantjes meegenomen. Na mijn sterke bak thee met melk en suiker, heb ik 2 kaas croissants gegeten, zonder extra beleg of zo. en ik heb 2 boterhammen met roomboter op, 1 met mozzarella en de ander met appelstroop. De banaan gaat na deze post te hebben geplaatst naar binnen :-]
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen om 6 uur een banaan, net 2 plakken roggebrood met 30+ kaas. En een glas water. Straks op mijn werk 2 bakken koffie. Dan red ik het wel weer tot de lunch!
Mijn man zit nu aan een uitgebreid ontbijtbuffet appte hij...mij een beetje lekker maken...
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Plak roggebrood.sneetje brood met osseworst. rozijnenbol.twee mokken koffie.
:bye: gezellige dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Welkom honingbloesem en sjampa :daisy:

Gisteravond at ik flinterdunne rauwe gebakken aardappelschijfjes, 2 knakworstjes en erwtjes. Toetje, mandarijn en een kaki.
Ontbijt was paar bekers zelfgemaakte 'drinkyoghurt' (Griekse yoghurt met Cristal Clear) en 2 beschuiten met kaas. Nog even denken wat ik zo voor de lunch ga nemen.
Alle reacties Link kopieren
Sjampa,ik heb nicotinepleisters gekocht,hoop dat dat voor mij net dat steuntje in de rug zal zijn zodat het me deze keer wel lukt.
Misschien kunnen we elkaar hier ook wat motiveren als het ff moeilijk is.
Veel succes,we gaan ervoor!

Gister weer hele dag in het ziekenhuis geweest,vriend gaf bloed over,op eerste hulp niet meteen iets gevonden,wel veel vocht in zijn buik en daarom vlg week maandag een mri van de dunne darm.Echt belachelijk dat dat zo lang moet duren!

Vandaag gun ik mezelf een baaldag,heb het echt even helemaal gehad!
Ik hang dus op de bank en doe niks.
Wel koffie en een eierkoek erbij
Wat rot, Coetje. Hoop dat je vandaag lukte om bij te komen.
(Bloedbraken ook weleens gehad. Wat dat nou was?)

Vanavond mijn favo aubergine/gehakt
schotel met aardappel.
Alle reacties Link kopieren
Wat eens stress coetje en dan ook nog een week moeten wachten op de mri. Hou je haaks :hug:
Eet smakelijk vast JJ!
Lunch was broodje knakworst met weer een flinke beker drinkyoghurt en een mandarijn. Dadelijk eet ik moeders snert met een gebakken bth. Vanavond lekker weer naailes!
Alle reacties Link kopieren
Lunch kom yoghurt met blauwe bessen en muesli en een klein handje vol noten.
Nu bak ik een moot zalm en daarbij een ui gesnippert door witte bonen in tomatensaus. Ik maak het mezelf gemakkelijk want ik eet alleen vanavond. Normaal doe ik meer moeite. Heb nog een lekkere rijpe mango liggen. Die neem ik vanavond nog te grazen ;-D
Wij eten:

Kip-cheeseburgers met zoete rode ui
Met geroosterde bataat en frisse salade
Alle reacties Link kopieren
Hier verse bieten aardappels .kleine karbonade. Denk niet eens dat ik m helemaal op eet.
Mango lekker. Kan m alleen niet goed schillen.maak ik er zo.n bende van.

Neen wel n toetje na .denk n bakje ijs. Wilde vanmiddag griesmeel pudding koken .met bitterkoekjes pepernoten. Is er niet van gekomen.heb de kapper gebeld .en iets van mijn haar laten knippen.zag er niet meer uit. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hawelry.ziek geweest?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
23-01-2018 17:45
Hier verse bieten aardappels .kleine karbonade. Denk niet eens dat ik m helemaal op eet.
Mango lekker. Kan m alleen niet goed schillen.maak ik er zo.n bende van.

Neen wel n toetje na .denk n bakje ijs. Wilde vanmiddag griesmeel pudding koken .met bitterkoekjes pepernoten. Is er niet van gekomen.heb de kapper gebeld .en iets van mijn haar laten knippen.zag er niet meer uit. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
:biggrin: Ik maak er ook altijd een dikke zooi van als ik mango eet. Net een kleuter, het sap loopt zo mijn mouwen in en mijn gezicht eronder...maar heb het er graag voor over!
chrisjoh schreef:
23-01-2018 17:45
Hawelry.ziek geweest?
Zoiets. Iets met crisis door mijn depressie/randpsychoses.
Alle reacties Link kopieren
Hawelry schreef:
23-01-2018 17:51
Zoiets. Iets met crisis door mijn depressie/randpsychoses.
:hug: :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
RockOla precies in de mouwen, schiet om dat ie glad ook uit mijn handen tegen mijn kleding aan. Heb het er niet meer voor over, kan na het schillen van n mango gelijk gaan douchen,
chrisjoh wijzigde dit bericht op 24-01-2018 12:22
0.28% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Thee!

Coetje, sterkte!

Vanmiddag: Kilo Griekse Yoghurt met havermout en suiker. Tussendoor een stuk of.... pennywafels :-P)

Avondeten: Een mix van diepvriesgroenten een zak van de lidl (was overigens niet te (V)eten!! Met een zalm en pasta gekookt met grof zeezout en veel olijfolie.

Zo dadelijk, nog een schaaltje vanille vla en daar doe ik dan extra pure hagelslag doorheen.

Ik lees net bietjes bij Chrisjoh en dat zet mij meteen aan het denken voor morgenavond te gaan maken!

Fijne avond.
''Geen woorden maar daden''
Voor alle nieuwe meeschrijvers: leuk dat jullie er zijn en Afbeelding

Thee: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
Chris: wat naar die eerdere herseninfarct, maar wat ontzettend knap dat je daardoor gestopt bent met roken.
Ik wens alle anderen die willen stoppen met roken veel succes! Jullie kunnen het; zet 'm op!
Coetje: wat een naar nieuws van je vriend en wat zullen jullie geschrokken zijn. Echt balen zeg dat die scan pas volgende week gemaakt wordt.

Ik heb zojuist pasta gegeten met saus van tomaten, champignons en gehakt. Eten kost me nog moeite (bijwerking van medicatie). Drinken gaat gelukkig wel goed, dus ik zet zo maar een kopje thee en ga nog eens op zoek naar een leuke Netflixserie. Was zit in de machine en verder houd ik lekker rust vanavond.
Thee: veel plezier met je naailes.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
23-01-2018 18:16
RockOla precies in de mouwen schiet om dat ie glad ook uit mijn handen tegen mijn kleding aan. Heb het er niet meer voor over, kan na het schillen van n mango gelijk gaan douchen,
Heb de missie net met redelijk resultaat volbracht. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Kan mij voorstellen coetje dat je er even doorheen zit.ze moeten toch n keer iets kunnen vinden.dat lange wachten tot je aan de beurt bent is n crime.en daarna weer wachten op de uitslag.denk dat je vriend zelf ook niet blij is .
Hoe gaat het nu met dat spalkte om de duim.beter?

Dan maar veel drinken T.V. is in ieder geval goed. Er gaat toch wekelijk niks boven n goed functionerend lichaam. We moeten het er maar mee doen. gelukkig is er aan de buitenkant nog wat te doen .
Wat onze lieve Heer niet geeft. Halen we dan maar uit n potje.

H.B. jij weet nu wat je eet morgenavond.bietjes. 😂
En rockOla goed gedaan met de mango.moet ik nog vaak oefenen. 😂😂

Lekker slapen voor strKs😴😴Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tijdschrift, dank je wel! Vervelend dat je moeite met eten hebt. Hopelijk ben je snel van de bijwerkingen af.

Chrisjoh, Ja Krootjes! Die zijn zo lekker! Ik was vroeger geen makkelijke eter en toen er krootjes op tafel kwamen bij mijn Oma en Opa zei hij: Als je krootjes eet dan krijg je spierballen en word je heel sterk! Nou 3 keer raden... ik ben nooit meer een zeur geweest met eten! :)

Ontbijt van deze dag: Beker thee met melk en suiker, ik drink overigens geen koffie, omdat ik er heel erg op reageer, ik vind het wel heel erg lekker maar het versterkt mijn hyperventilatie en dat al na 1 klein kopje, best jammer want het ruikt heerlijk! Dus vandaar de thee. 2 eieren gekookt, 2 boterhammen beide met roomboter, 1 met cottagecheese (de rest van het bakje eet ik zo leeg :-P) ) de andere met rozenbotteljam, dat laatste is ook erg lekker op roggebrood :-9

Een fijne (werk)dag allemaal.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Net 2 plakjes roggebrood met kaas en een gekookt ei. Naar mijn werk gaat een dikke sinaasappel mee. Als tussendoortje.
Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ontbijt was geroosterd brood met een beetje twinkelhagelslag, de drinkyoghurt en thee. Nu eerst de deur uit.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ontbijt twee sneetjes brood .een met brie en een met ananaskaas.
Twee mokken koffie.
Dat is ook de enige koffie die ik drink.smorgens twee mokken. Mocht er visite komen drink ik nog n kopje mee . ook nooit savonds zo als de meeste mensen om n uur of acht.
Wat de dag brengt weet ik nog niet.denk dat ik gewoon in huis bezig ga. Rustig aan beetje opruimen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven