Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Zeker mooi weer, Coetje. Heerlijk buiten.

Af en toe eet ik wat kleins, wat fruit, een broodje, radijs en straks een stuk gerookte makreel.
Kleine hoeveelheden, dan gaat het prima.

Repen al verorberd, Chrisjoh? :P
Alle reacties Link kopieren
Zijn vandaag gewoon maar weer op stap gegaan,kan nu nog als het mooie weer op is zitten we nog genoeg binnen..

Gegeten hebben we verse bietjes lauw warm met gesnipperde uien .en n klein karbonaadje . Als toetje eet ik nu n halve appelflap met suiker. Van de warme bakker. Dat is ook voor vandaag weer genoeg.

Nee ik ben van de repen afgebleven jejou. Ik vertik het .ben net mooi op gewicht . Wil ik graag zo houden.
Eet best veel fruit. Alcohol heel weinig .alleen als we op visite zijn verjaardag of zo.
En zo hopen we 100 jaar te worden. 😋
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 kwartier gewandeld maar voelde me steeds beroerder dus ben vanmiddag naar bed gegaan met 2 paracetamol.
Voor het avondeten snel een pan nasi gemaakt en zelfgemaakte sate uit de diepvries.
Nu hang ik wat op de bank en ga vanavond op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Misschien n griepje? Beterschap.ik ga ook bijtijd in bed. Heerlijk liggen lezen. Fijne avond allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Coetje en lekker Chrisjoh die appelflap. Hopelijk weer snel helemaal opgeknapt Jejoue.

Wij waren om tien over acht thuis en hebben helaas ook nasi gegeten, vriend is nu nog even wat lekkers halen. En ik heb de lichtjes en kaarsen aangestoken en ga vanavond ook borrelen, heb vanmiddag een fles zwarte wodka gekocht.

Het station waar we opstapten terug naar huis had een gratis watertap, geniaal. En oplaadpunt voor telefoon. Verbaasde me erover, is ook klein station.

Zit nu te appen met bff, haar kleuter slaapt inmiddels weer heerlijk onder de beddensprei die mijn moeder voor hem heeft gehaakt twee jaar geleden.
Is steeds vaker juist op kleine stations BL! Hoezo helaas nasi? Lust je dat niet?

Coetje en JJ: beterschap!

Chrisjoh: welk boek lees je?

Ik heb verveine-thee en zit te kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ja vond het wel wat hebben die voorzieningen op het station!

Nee ik lust echt geen nasi heb liever bami, maar ze zijn aardig en vol goede bedoelingen altijd dus netjes bord leeggegeten. Ga nu harde broodjes filet americain nemen. En voor vanavond nog naturel chips en gezouten pinda's. En heb een borrel.

Net nog met bff geappt, het regende weer hvj's en hovj's :) En heb foto's voor haar besteld op haar verzoek. Verder kijken we nu voetbal.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lekker aan het ontspullen. Want bff gaat binnenkort met een kraam op de rommelmarkt staan en ik heb veel wat nog goed is en waar ik niets meer mee doe. Zonde om zomaar weg te gooien en al helemaal als zij er nog iets aan kan verdienen want de opbrengst is vanzelfsprekend voor haar. Heb een hele shopper vol spullen verzameld.
Alle reacties Link kopieren
Bleu eyes. ik heb nu net Een Zomer van Tineke Beishuizen uitgelezen.wel mooi .maar heb mooiere boeken van haar gelezen.
Waar ik nu in ga beginnen weet ik nog niet..kan zijn n thriller van Harlan Coben.al heb ik de meeste van hem onderhand gelezen,.
Ben gek op thrillers.

Zo kom je mooi van je spullen af B.L..iemand die het op de rommelmarkt kan verkopen.
Heb je lekker geborreld ? Ik heb mij vanavond rustig gehouden. In alle opzichten😀Waren alle twee moe.
Durf het bijna niet te zeggen.. maar heb al n paar uur geslapen. Wel lekker trouwens.
Ga zo weer pitten 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk nog lekker geslapen Chrisjoh!

Ik was om half negen wakker voor mijn ontbijt en daarna om half twaalf. Had voor twaalf uur de afwas gedaan en ben daarna meteen gaan douchen en aankleden. Lekker mooie schone kleren aan en daarna opgemaakt en haren in model gedroogd.

Ik loop zo even naar de Action aan de overkant voor bff en ga vanmiddag de wasmachine aanzetten. En heb inmiddels twee shoppers vol verzameld met spullen, ze zijn zwaar geworden. Zo blij als ik er vanaf ben inderdaad!!

Nu een lekkere energy sf.

TV alles goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Terug van de Action. Heb op verzoek van bff een zak waxinelichten voor haar gekocht en heb zelf een kleinigheidje voor haar gehaald. Ze zocht nieuwe oortjes om muziek mee te luisteren op telefoon en die van de Action zijn goed en maar 89 cent, heb ze zelf ook. Meteen handig en mooi bewaardoosje erbij gekocht zodat ze ze niet kwijtraakt. Die krijgt ze van mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog heerlijk verder geslapen. En wil nu wel weer slapen. Bijna het fijnste wat er is .😂
Heb n kom uiensoep gegeten.. en hang wat op de bank.vandaag n luie dag..
Misschien dat ik straks nog aktief word .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Toch nog weer spullen gevonden die weg konden, BL?
Een mens verzamelt wat in het leven!

Vanavond pasta/gehakt/Thaimix.
Trek in.
Fin dat je zo lekker kunt slapen chrisjoh en blue lagoon, wat ben je toch lief voor je bff.

Vandaag op de fiets naar een dorp in de buurt waar de supermarkt wél open is om eten voor vanavond te kopen.

Ik heb kip gekocht en een Indiase curry pasta die ik zelf nog een beetje ga aanpassen. Thuis hebben we een enorme zak boontjes die op moet en daar heb ik dan maar even een boomboo voor gekocht.

Want ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin in boontjes, dus zo veel mogelijk maskeren die hap!

Nu zit ik even op een bankje halverwege de terugweg te genieten van het weer.

En vooral ook omdat ik zadelpijn heb.
Hier worden het straks broodjes ovenkroket en komkommer. Toe fruit.

Nu nog even lezen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Chrisjoh een relax-dag.

Ja Jejoue heb gewoon echt teveel spullen. Zo blij als alles weg is!! Het is ook veel makkelijker bijhouden sinds de grote schoonmaak van de zomer.

Net nog even teruggelopen naar de Action voor toiletpapier en keukenrol. Heb ook Fresh Linen geurstokjes, die ruiken echt lekker. Alleen jammer dat je er echt bijna met je neus bovenop moet gaan zitten om ze te ruiken. En zag lotus-waxmelts. Normaal vind ik die van de Action niet lekker maar deze ruiken echt heerlijk fris. Weet niet of ik ze ga branden, zit er zo aan te snuffelen. En voor 72 cent kun je niet echt het schip in gaan. De geurstokjes staan dichtbij me op mijn vanmiddag schoongemaakte en opgeruimde laptoptafeltje.

Thuisgekomen maar meteen de grote was opgehangen en nu zit de laatste was in de machine.
Drink water nu.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
24-09-2017 16:37
blue lagoon, wat ben je toch lief voor je bff.
Dat is zij ook voor mij :) :heart:

Lekker even genieten op een bankje, alleen de zadelpijn is minder!!
Hier gelukkig hartje stadscentrum en alle supermarkten open op zondag behalve de Aldi.

De spullen die weg konden waren ook vooral nieuwe boeken die ik niet bijzonder genoeg vind om te herlezen, dus die gaan allemaal mooi weg. Verder ook nog wat van oorsprong dure spullen die nog goed zijn. Hoop echt dat bff er iets aan heeft en als het niet verkoopt gaat het naar een minima-stichting dus de spullen krijgen sowieso een tweede/derde leven.
Ik drink koffie. :)

Vanavond eten we chili con carne, heb ik lekker al klaar gemaakt, moet alleen vanavond de rijst nog koken.

Verder kalmpjes aan, nichtje is op vakantie met haar ouders dus ik hoef deze week niet op te passen. Zo valt wel een deel van mijn structuur weg, maar goed, gewoon doorademen en verdergaan in plaats van in de stress/paniek schieten.

Ook nog wat bananendozen gehaald, op de fiets :proud:, en wat kleine boodschappen.

Nu lekker niet meer de deur uit.
Het eten gisteravond was mislukt :|

Het was een potje met drie pepertjes erop en dat is veel te pittig.
Voor mij was het nog te eten, al vond ik het niet lekker, maar mijn vriend kan er helemaal niet tegen als er veel hete pepers in zitten.
Had ik even echt niet goed opgelet... :(

Vanavond dan maar gewoon zuurkool stamppot met een stukje zalm, dat is altijd goed.

Ik heb trouwens nog best veel over van dat eten van gisteren en vind het nog lastig om het weg te gooien.
Toch zonde.
Misschien wat zoetmakers erin gooien? Fruit? (Ananas ofzo) of een blikje kokosmelk?
Helpt misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen mijn vader gezien en ben daarna meteen doorgefietst naar bff, we hadden om tien uur afgesproken voor koffie en haar haren dark espresso verven. Het is super mooi geworden en ik ben trots op mijn werk, al zeg ik het zelf.

Daarna naar de Lidl en lekker naar huis, maar toen ik mijn vingernagels zat te french manicuren knapte mijn bh. Zucht, cup H is toch echt te klein. De goedkoopste nieuwe bh die ik kon vinden in cup I was meteen 85 euro. Bam. Maar wel een echte droom-bh die ik al langer wilde eigenlijk en vriend zegt mee te betalen, super lief.

Straks komt bff gelukkig de spullen ophalen, ben ik daar ook vanaf. Wat een troep.
Boterham met Philadelphia (weinig smaak aan).

De tip van kokosmelk vind ik wel een goede. Zou zo'n groen pakje erdoor doen.
Curry Vindeloo?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels goed chagrijnig. Het artikel op mp gaat niet door, blijkt kapot te zijn. Geld is teruggestort aldus verkoper, nu maar hopen dat dat echt zo is en tot morgen dus in de spanning zitten.

Heb vrijdag het sporten geskipt en daar heb ik nu flink spijt van want nu moet ik morgen dus echt wel gaan. Heb nog een artikel via mp gezien maar verkoper reageert weer eens niet en moest onverwacht terug naar de Lidl en daar had ik niet meer op gerekend, maar wilde eindelijk wel eens iets eten vandaag en honger was groot. Onderweg overal slome mensen die nog nooit van opschieten hadden gehoord en ik liep inmiddels met een doodgraversgezicht door de supermarkt.

Heb wel foto's van overleden oma uitgezocht, mocht van mijn vader alles pakken wat ik wilde en ook ben ik eindelijk van de troep af, de bank is weer vrij want bff heeft vanmiddag laat eindelijk de spullen opgehaald.

Verder had ik mijn vader een stylus-pennetje gegeven zodat hij makkelijker kan typen op zijn smartphone, en toen wilde mijn moeder er natuurlijk ook een. Heb een roze voor haar besteld, haar lievelingskleur.

En nu doe ik niets meer vandaag,
Alle reacties Link kopieren
O en had supervet smartphonehoesje gezien en besteld dit weekend, krijg ik vanmorgen een mail dat die ook niet doorgaat. Blijkt toch niet meer op voorraad. Grrrr...
Alle reacties Link kopieren
Vanavond macaroni gegeten .niet het normale macaroni recept ,maar n beetje bami achtig ,
Maakt niet uit.vind macaroni prettiger eten. fijner mondgevoel. Maar was ook scherp . te scherp naar mijn zin. hier houd man er wel van .ik niet.

n nieuwe B.H.vind ik ook altijd n rib uit m'n lijf . En bij de Lidl ben ik ook geweest vandaag.en bij n vroegere buurvrouw in haar nieuwe supermooie appartement.

Nog n paar stoofperen bij de zuurkool shisha.is voor mij de lekkerste combi.heb nog nooit zalm bij zuurkool gegeten.maar lijkt mij helemaal niet verkeerd. Ook maar ens proberen.

En nu ga ik mij klaar maken voor de nacht. d.w.z. . make-up eraf . lenzen eruit. bril op. jogging broek aan. en bankhangen 😂
Heerlijk relaxen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven