Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Laat ik het zo zeggen: toen er een politieagent uit Amsterdam op 'uitwisseling' kwam schrok die zich de pleuris van de situatie in die wijk.

Als PB het weer doet, stuur ik je er wel een pb'tje over.

Last minute boeken scheelt veel! Wel even de prijzen vergelijken, sommige sites bieden de huisjes voor veel minder aan dan de officiële sites.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je viva-mail hebt en het sowieso wil, maar je mag me ook mailen op mayhemviva@hotmail.nl
Alles mag. niets moet :rose:
Alle reacties Link kopieren
Gelukt Blue!!! Heb de letters nu lekker groot op 150% staan :cheer2:
Net een salmiaklolly op en nu een droge witte wijn ingeschonken. Denk dat ik op tijd naar bed ga. Even zien wat er in Nieuwsuur komt.
Iemand net gekeken naar Oh wat een jaar? Vond het wel leuk, vooral omdat het over 1985 ging, mijn echte disco-staptijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Thee!! Fijn dat het gelukt is!! :cheer:

Wij kijken een wedstrijd via livestream met Sierd de Vos als commentator :heart: maar wat leuk, je hebt het over mijn geboortejaar!!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand die niet van vuurwerk houdt schrik me het apezuur van die rot knallen. Gisteravond werd er hier in de buurt ook al geknald .plus dat er zes kilometer verderop n festival o.i.d. was .dat werd afgesloten met vuurwerk
Van mij mogen ze het afschaffen.kleinzoon is er wild op.verheugt zich nu alweer op oud en nieuw.

Zijn speciale vuurwerk vrije vakantie parken toch.

Vanavond n heerlijke gehaktbal gegeten.weet niet of ik het al verteld had.maar mijn man maakt de lekkerste gehaktballen.daar kan echt niemand aan tippen.
Plus dat ie ook n heerlijke rollade gemaakt heeft.ook al kant en klaar gegrild.en dan wil ik niet zo veel eten. Zwaar leven toch.😂

Gezellig BL.chatten met n leuk iemand . Ik chat elke avond met n vriendin,om even de dag door te nemen. Ze woont niet in de buurt.dus altijd leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Leuk Chrisjoh het chatten, altijd een fijne manier om op de hoogte te blijven samen bij verre afstanden. Ik app ook iedere dag met bff om even de dag door te nemen, maar wij wonen dichtbij elkaar, haha!

Fijn dat je man goed kan koken! Vriend kookt ook heerlijk.

En inderdaad jongens zijn er gek op... en volwassen mannen zelfs nog. Ik hou mijn hart vast voor kleuter over tien jaar, die staat dan ook met strijkers en nitraten en mortieren te schieten, dat weet ik zeker. Kreeg vandaag trouwens per post tekening van kleuter, die had mij getekend :heart: met heel lang haar.

Van mij mogen ze het per direct afschaffen maar dat zie ik die watjes van de gemeente hier niet doen. In Hilversum centrum schijnt wel een vuurwerkvrije zone te zijn, lijkt me heerlijk!!
BL: ik ga binnenkort viva-mail maken. Stomme Pb-functie die het steeds niet doet...
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed BE :) het is absoluut geen verplichting, maar geheel vrijblijvend natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Een tweede glas witte wijn met wat Lay's naturel chips op. Inmiddels overgestapt op water.
Hallo!
Ik ben aan de thee.
Gister was het leuk, maar wel zwaar overprikkeld thuis gekomen terwijl er niet eens zoveel visite was... Ik vrees voor dinsdag :proud: :proud:
maar ja.
Vandaag lekker thuis beetje aanmodderen, laatste was wegvouwen etc en laatste dingen in koffer en handbagage doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Dinsdag niks vrezen Dare.alleen maar ontspannen en genieten. Tikkeltje nerveus mag. er zal ook n traantje vloeien kom op meid het moet de mooiste dag van je leven worden..👍

Ik spring zo onder de douche .daarna n lekker ontbijtje.en dan kijken wat de dag verder brengt.
Fijne zondag ,geniet van het mooie weer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nou, ik hoop dat ik daarna nog veel meer mooiste dagen heb ;) Uiteindelijk blijft het voor mij een zakelijke/wettelijke overeenkomst en dat vieren we. Door mijn verleden weet ik wel dat ik niet wil dat het mijn ''mooiste'' dag is, ik vind dat het leven daarna pas echt mooi moet worden. :) Beetje lastig uit te leggen zo. (snap wel dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar voel me dan altijd een beetje aangevallen. Ik kan mijn overprikkeling niet sturen en mijn emoties regulatie is ook niet super)

Ondertussen was opgevouwen en cappuccino gemaakt. Zo heerlijk mijn boek lezen. Het is weer spannend!
Alle reacties Link kopieren
Kaiserbroodjes carpaccio-tapenade en een gevulde koek :$
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
15-10-2017 08:20
Nou, ik hoop dat ik daarna nog veel meer mooiste dagen heb ;) Uiteindelijk blijft het voor mij een zakelijke/wettelijke overeenkomst en dat vieren we. Door mijn verleden weet ik wel dat ik niet wil dat het mijn ''mooiste'' dag is, ik vind dat het leven daarna pas echt mooi moet worden. :) Beetje lastig uit te leggen zo. (snap wel dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar voel me dan altijd een beetje aangevallen. Ik kan mijn overprikkeling niet sturen en mijn emoties regulatie is ook niet super)

Ondertussen was opgevouwen en cappuccino gemaakt. Zo heerlijk mijn boek lezen. Het is weer spannend!
Dat hoop ik ook voor jou.veel meer mooie dagen.❤️ Ik begrijp hoe je het bedoeld.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ooh..het is bijna zover Dare! Leuk en dinsdag beloofd een mooie dag te worden!

Ik heb redelijk geslapen hier op Texel.Vandaag gaan we een strandwandeling maken.Het zonnetje schijnt hier al.

Ontbijt...ik laat jongste zo wat lekkere broodjes halen.Nu eerst koffie
Veel plezier, Coetje. Jullie boffen met het mooie weer!

Koffie. 'S ochtends nog geen trek in ontbijt.
chrisjoh schreef:
15-10-2017 09:37
Dat hoop ik ook voor jou.veel meer mooie dagen.❤️ Ik begrijp hoe je het bedoeld.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Hen ontbeten.twee sneetjes brood en n kaasbroodje..
Nu mijn haar doen. heb ze gewassen moet even de krul er in maken.
Ga even n stukje lopen straks en verder weet ik nog niet wat de dag brengt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Dare: ik hoop dat je dinsdag een hele fijne dag hebt.

Coetje: lekker uitwaaien!

Fijne dag allemaal!
Dankjewel allemaal :) het wordt vast fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 nachtjes slapen Dare! Succes met de laatste voorbereidingen en op naar een mooie dinsdag waarna nog veel mooie dagen mogen volgen!

Heb lekker al 2 uurtjes zon aan de galerijkant gepakt met een nieuw gemeentemagazine. Wel leuk.
Ben de dag begonnen met een rozijnenbol met jonge kaas en net 5 beschuiten met aardbeien op. De aardbeien moeten op :)
Hopelijk dadelijk/straks lekker op m'n balkon in de zon. Even absorberen deze zonnestralen. Coetje wat een mooi herfstvakantieweer, geniet ervan. Blue sterkte met deze zon. Voor jou balen en voor mij een cadeautje als je bedenkt dat het al 15 oktober is.
Nu even de slibtong uit de vriezer halen voor ik het vergeet en afwassen. Daar had ik gisteravond echt geen zin meer in, had wel afgespoeld.
Allemaal fijne rest van de zondag!
Alle reacties Link kopieren
Dank je lieve Thee :rose: blij voor jou dat jij zo geniet, kan me indenken dat het weer voor jou als een cadeautje voelt :gift:

Ik ben net pas weer uit bed, gedoucht en verzorgd. Het is zondag en dan heb ik geen haast. Wel wil ik de wasmachine aanzetten en misschien nog even langs de Action.

Een energy sf nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een kussen in de tuinstoel gelegd, groot glas spa rood met schijfjes sinaasappel en een kommetje bolognese chips met knoflooksaus paraat dus ik verhuis naar buiten. Even kijken of ik ga lezen en zo ja in welk boek. Kortgeleden las ik het boek over Thomas Dekker en vond het als wielerliefhebber interessant.
Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Thee die Spa Rood!!

Ik ben net terug van de Action. Het lijstje wat ik op het oog had was er niet meer in het formaat dat ik nodig had maar heb een veel, veel mooiere gevonden. Een luxe zwarte met passe partout. Wel een stuk duurder, hij was 2,95 maar het geld dubbel en dwars waard. Bij een andere winkel zou hij zeker rond de tien euro hebben gekost. Foto van oma meteen ingelijst en een plekje gegeven. Mooi geworden.

Verder wat snoepjes en natvoer voor de kat gekocht en de volle wasmachine aangezet. Maar wat is het warm buiten zeg en de zon schijnt heel fel naar binnen. Heb dus de ventilator aangezet voor een fijne bries.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er trouwens bijzonder goed uit vandaag! Heb een heel mooi jurkje met lange mouwen aan, zwart. Ooit bij de Zeeman gekocht en heb er een lange zwarte legging onder en mijn zwart-witte sneakers. Ook had ik de zwarte HK tas bij me. En mijn haar zit echt goed, heb mijn kapsel helemaal gevonden met haren in lagen en een schuine pony. Wil nooit meer een rechte, dit staat me echt goed.

De kat ligt tevreden in de zon op de bank voor de ventilator.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven