Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo tevreden over je uiterlijk BL.heb je soms van die dagen.maar ook andersom. :mad:
Heb jij Indische roots BL. Vanwege het koken van je oma.
Mijn zusje heeft ook n schoonmoeder die zo overheerlijk koken kan. Weet niet goed hoe ik het er neer moet zetten.ze had n schoonmoeder .mijn zusje leeft niet meer .schoonmoeder wel.

Ik heb n stukje gewandeld .zit alweer.in mijn makkelijke broek. met wel n net shirt. .
De erwtensoep in bakjes gedaan voor de vriezer . Ook gegeten natuurlijk.
En wat was de mango lekker.heerlijk zoet,heb er ooit eerder een mee genomen is al wel twee jaar geleden maar toen vond ik m absoluut niet lekker, steenhard.hebgewoon n mango gegeten die nog rijpen moest😂 dacht bij me zelf als dat nou zo lekker moet zijn .
Kon m ook goed verdragen.ben nl.allergisch voor perziken. appels en verse ananas en nog n hoop soorten fruit maar kan gelukkig ook n hoop soorten wel eten.
Morgen gaan wij n dagje uit. heb vandaag best wel veel gedaan.ondanks het mooie weer.morgen geen gekriebel in mijn achterhoofd dat ik te druk ben. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dare ik wens je n fantastische dag dinsdag,en n heel gelukkig huwelijk .❤️❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Chrisjoh mijn vader en zijn familie zijn daar geboren. Wat jammer allergisch voor veel soorten fruit maar gelukkig kun je ook veel wel verdragen. Veel plezier met dagje uit alvast morgen :) En heerlijk, erwtensoep! Ik heb vandaag geluncht met een broodje bal, zo lekker!!

Net een uurtje de slaapkamer ingedoken om letterlijk de zon te ontvluchten, nu is hij gelukkig weg. En juist toen de zon weg ging was de wasmachine klaar dus heb weer een heerlijk schone frisse was hangen. Altijd fijn.
BL, voordeel voor jou is dat de zon wel eerder weg is nu.

Ik heb pasta, en daarbij komkommer en paprika. Als toetje appel met kaneel.
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
15-10-2017 18:07
BL, voordeel voor jou is dat de zon wel eerder weg is nu.
Klopt, ik trek vandaag en de komende warme dagen ook een stuk beter omdat de zon eerder weg is en het eerder donker is.

En mmmm appel met kaneel :heart:
Alle reacties Link kopieren
En ik vind de zon ontvluchten trouwens nooit een straf :) ben in het bezit van een prachtige slaapkamer, echt een oase. Ik noem het altijd de zen-tempel. En dan ga ik heerlijk op bed liggen met mijn smartphone en muziek. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
pasta+tomaten
Alle reacties Link kopieren
Ik eet nu niks meer.ik ga lezen.ook .TV is niks op wat mijn interesse heeft..word feud spelen en lezen dus.
Val dan vanzelf in slaap.lekker slapen allemaal.
dank je BL.zal wel lukken morgen. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Vanmorgen muesli, vanmiddag werd ik getracteerd op een heerlijk stuk taart en vanavond had ik een Iglo maaltijd verwarmd.
Niet echt lekker en heb nu een kennismakingsbox kant&klare diepvriesmaaltijden besteld. 5 stuks voor 20 euro. Normaal kosten die bijna 7 euro. Dat lijkt me aan de dure kant.
Maar zo'n proefpakket wil ik wel proberen.
wat klinkt dat heerlijk Blue, die slaapkamer van jou! . voor mij hoeft die nazomer ook niet. alhoewel ik superlekker gegeten heb met ribeye(van de bioslager) van de bbq :cheer: fijne avond verder iedereen :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Lekker Jejoue, taart!

Lala66 :hello: en wat goddelijk, ribeye! Ja mijn slaapkamer is helemaal naar mijn smaak, inclusief eigen schilderijen en cotton-geurstokjes :)

Ik ga zo wat chocolade-roomijs eten, tijd van de maand doet gekke dingen met je. Vriend is nog speciaal voor mij het ijs gaan halen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Het ijs was heerlijk en nu kijken we Zondag met Lubach terug. Vriend vindt die man vreselijk grappig, ik niet. Heb het idee dat Lubach vooral zichzelf heel grappig vindt en dat soort capriolen kan ik alleen maar verdragen van mijn vader en van bff ;-D
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, er was zowaar een sketch waarom ik moest lachen, dat mag in de krant! Het was een spot-sketch over de minister-president met een liedje van Guus Meeuwis met eigen tekst eroverheen.
Hij heeft het voor elkaar gekregen om een filmpje internationaal viral te laten gaan, wist je dat BL? https://youtu.be/ELD2AwFN9Nc

Ik heb een breaker, sap en kruidenthee en ga zo naar m'n werk.
Ik heb kamille thee.
Ik ga zo douchen, dan naar mijn ouders. Nagels laten doen en daar overnachten.
Spannend, Dare!!

Heb net appelmoes gemaakt van een grote goudreinet. Want merkte dat ik van een rauwe appel maagpijn krijg.
Geniet ervan Dare!
Alle reacties Link kopieren
Gister had ik een offday maar vandaag voel ik me gelukkig een stuk beter!
Ik zit lekker met een boek in de zon en geniet van de rust.

Dare,leuk dat je bij je ouders gaat slapen! Ik wens jullie alvast een prachtige dag met een gouden randje :heart:
Coetje, wat fijn dat je je beter voelt! Wat ben je aan het lezen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal wat n ontzettend mooie dag vandaag .mogen er nog vele volgen (sorryBL.)
Richting donderdag is het afgelopen.niks aan te doen.

Ben ook altijd benieuwd wat anderen lezen. nog steeds het boek over wielrenners? Jejou .

Heb nog even n paar sneakers gekocht. Beetje oud roze . Mooi bij mijn rokje zit ook n rosé streepje in.

Ben nu wel moe,ontzettend veel gelopen voor mijn doen.met mijn slechte pootje.
Nog even V.I kijken niet zo lang .en dan lekker slapen 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het BE. Hoe was je werkdag?

Coetje, fijn dat het weer beter gaat.

Chrisjoh fijn een leuke dag met nieuwe sneakers.

Wij gaan ook VI kijken en heb net mijn naam als familiefoto-jatter weer aangedaan. Heb weer flink wat mooie familiefoto's erbij, waaronder van toen ik nog klein was. Heb alles in een insteekalbumpje gedaan.

Net fruitsalade op en nu water.
Ik denk dat je mij met iemand anders verwart, ik lees niks over wielrenners...
Wel een ander boek, kan alleen niet zien wat de titel is (e-reader). Is natuurlijk wel een manier voor, maar ach, vind het zo wel best.

Zeker lekker weer, buiten. Beetje vreemd is het wel! 16 oktober!

Anyways. Ik had gebakken scholfilets, wortels en Cela Vita krieltjes.
Alle reacties Link kopieren
Het was Thee met het wielren-boek.

Vriend liep helemaal opgetogen richting vriezer met het idee nog een halve bak chocolade-ijs aan te treffen maar er was nog maar een klein restje. Ik ben een beetje stout geweest ;-D
Verder lijkt de tijd van de maand weer voorbij en ik kan ook geen chocolade en aanverwante producten meer zien dus voel me weer redelijk mezelf.

Drukke dag gehad en ben heel moe. Morgen helaas weer sporten maar daarna komt bff langs, dat vind ik dan wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Oké in de warry met de lezer.😂moet ook zoveel onthouden.

Je komt met de reader toch steeds weer terug op de pagina waar je gebleven bent jejoue .
Heb jij ook zo moeten wennen aan n ereader. Nu is het prima.maar wel eerst vreemd.

Ik heb het fotoalbum van mijn ouders geërfd .kwam er ook het meest voor in aanmerking.zitten nog oude foto s in van mijn ouders toen ze verkering hadden.en natuurlijk de trouwfoto’s .ook van ons allemaal.plus de baby.fotos van alle kleinkinderen..
Altijd leuk om door te bladeren..
Ben vanmiddag bij Hudson Bay in Zwolle geweest.was pas geopend. Beetje Bijenkorf idee.mooie winkel.niet goedkoop.
Ik hou wel van dat soort winkels.was alleen vandaag te mooi weer om er lang rond te lopen.
Nog in het bos geweest.om even te genieten van de natuur. Niet echt lopen.maar tot zo ver we met de auto mochten zijn we gegaan..daar n boterham gegeten.later koffie op n terras.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ja, met de e-reader kom ik wel altijd op de bladzijde uit, waar ik gebleven was.
Bevalt verder heel goed. Weet alleen niet hoe ik boeken uit de bieb erop moet zetten. Moet ik zoon eens vragen.
Ik lees nu wel heel andere boeken dan voorheen. Nu ook wel thrillers, oude schrijvers als Teun de Vries enz.
Ik lees alles wat zoon erop zet ;-) .
Die Hudson Bay lijkt me leuk!
Je hebt een gezellig dagje gehad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven