Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Kan het je wel uitleggen jejoue maar weet niet of het je dan lukt .tis vrij eenvoudig.
Stekker in de pc en in je reader. Ga naar Windows verkenner.dan zie je links in de lange rij het icoontje staan met de naam van de reader.
Vandaar ga je naar de boeken. Klik op het boek wat je op de reader wil .kopieren naar. Krijg je meerdere opties.jij zend m naar kobo of welk merk je ook hebt. Dat is alles.
Voor dat je het snoertje verwijderd uit de pc.ga je even onderin klikken op het tekentje wat aangeeft dat ie nog verbonden is met de pc.dan geeft ie aan dat je m veilig kunt verwijderen.
Wil je meer boeken downloaden.kan dat in een keer door er meerdere aan te klikken.
Hoop dat het n beetje duidelijk is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het is maar goed dat vriend de wekker voor me had gezet, anders sliep ik nu nog. Heb van kwart voor negen tot kwart voor tien zwaar en hard getraind, voel me nog steeds een beetje gammel. Thuisgekomen even vijf minuutjes gezeten en daarna een snelle douche genomen, mooi aangekleed en mezelf verzorgd.

Vanmorgen tijdens tanden poetsen de tandpasta naast de tandenborstel gespoten in plaats van erop, hele sportpak zat onder. Heb echter niet eens de moeite genomen het eraf te halen want met sporten boeit het me toch niet hoe ik eruit zie. Haren in vogelnest, ik doe verder niets aan mezelf dan en rol letterlijk vanuit mijn bed de sportschool in. Vind het sporten het simpelweg niet waard.

Nu zie ik er echter weer mooi uit en dadelijk komt bff. Vind ik fijn want momenteel geen energie zelf de deur uit te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Blue,veel plezier met bff.

Blueeyes,ik lees nu Tess Geritssen,zustermoord.Ben er niet heel enthousiast over.Maar dat komt misschien ook omdat ik momenteel de concentratie van een pannenkoek heb.
Goodmorning!
Duidelijk uitgelegd, Chris, moet lukken. Thanx!!
BL, fijn, dat je niet weer de deur uit hoeft.
Coetje, zit je tegen de medische kwestie aan te hikken? Hoop dat het gauw achter de rug is.

Ik zit nog aan de koffie. Wilde de plant naast de voordeur watergeven; grote gieter weg.
Wie steelt er nou een gieter..
Ik blijk 48 kuub water gebruikt te hebben. 46 is vlgs Nibud gemiddeld, dus netjes, dacht ik zo.
Gas gebruik ik wel bovengemiddeld en stroom juist weer minder.
Alle reacties Link kopieren
Coetje :hug:

Het was super, super gezellig met bff :heart:
Ze had een blikje energy sf voor me en mijn favoriete broodje van de Hema met rosbief. En een cadeautje: een pakketje met douchepuff en heerlijke douchegel en bodylotion. Ben goed verwend :) En we hebben zo gepraat en gekletst, het was heerlijk. Ben er gewoon blij van.
Alle reacties Link kopieren
Er toch nog even op uit geweest, hadden wat dingen nodig van de Lidl. Ga zo een lekker warm kaasbroodje eten.
Zou Dare al aan de champagne zitten??
Gefeliciteerd!!

Vanavond een ovenschotel gehakt, aardappel, wortel en creme fraiche.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er lekker veel geschreven! Ik las idd het boek over wielrennen. Zondag/gister heb ik een boek gelezen over Athína Onasis, het rijkste meisje ter wereld. Wat een bizarre wereld waarin zij en haar moeder zijn opgegroeid. Boek was wel beetje geromantiseerd maar toch ook wel informatief.
Heb hier ook nog geleend liggen de 3 delen van 50 tinten grijs. Misschien maar eens in beginnen.

Heftig Chrisjoh wat je schrijft over je zusje.... :hug:

Vroeg me ook al af wat Dare nu aan het doen zal zijn :)

Blue, ik heb dit weekend ook ijs gegeten. Veel ijs :biggrin: zaterdag en zondag een viennetta en gisteren een redelijk portie vanilleijs met restje cocktailvruchtjes en plakjes banaan.
Gisteravond at ik stoofpotje Antilliaanse runderlappen met aardappelpuree die ik zondag voor 2 x had gemaakt. Dadelijk eet ik boerenkool met vlees en worst. Dat wordt denk ik flink op tijd eten want heb trek. En net een bakje tonijnsalade gemaakt dus als ik vanavond nog trek krijg ;-D
Jejoue heb je al zo'n diepvriesmaaltijd geproefd?
Klinkt lekker, je stoofpotje. Boerenkool lust ik ook graag.

Nee, nog niet de k&k maaltijd geprobeerd. Ik krijg er maandag 7 geleverd. Op proef.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al gegeten.verse bietjes lauw warm.Speklappen.aardappels .erg lekker.
Boeren kool maak je mij niet blij mee, wel lijkt mij die Surinaamse stoofpotje erg lekker.

Ijs lekker .het liefst softijs.maar ander ijs ook wel.toen ik jaren geleden nog rookte .at ik nooit ijs.
nu na het eten geen sigaret meer.maar n toetje of ijsje.

Zijn warm gemaakt wel lekker de kaasbroodjes van de Lidl.niet zo als van de warme bakker.maar toch
Gisteren nog n paar zakjes er bij gehaald voor in de vriezer.

Ja hoop dat het lukt met de ereader jejoue , anders is je zoon er nog. ik vind het altijd fijn om dingen uit te zoeken .en als het mij dan lukypt ben ik supertrots.
Haar ook weer geknipt en gehigh en gelowlight 😂ben weer n paar centen meer waard.

Dank je Thee voor de knuffel.is nog steeds moeilijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker Dare is nu al in de echt verbonden😂🍾🍷🍸hoop dat ze heel gelukkig gaat worden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend telefoon gehad dat ik donderdag al geholpen word.Dus dat word morgenvroeg naar huis.
Vanmiddag nog gaan karten met de jongens en een lekker visje gegeten.
Nu eten de mannen lasagne en ik heb nog een restje nasi en bak daar een eitje bij.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Thee boerenkool en mmmm Chrisjoh speklappen en aardappels. Coetje en Jejoue jullie eten klinkt ook erg lekker. Hier straks spaghetti bolognese.

Hoop dat je je na donderdag snel beter gaat voelen Coetje. En klinkt mooi je haar Chrisjoh.

Hier geen e-reader, ik zweer bij papieren boeken. Vind dat wel wat hebben.

Net een uurtje geslapen was nog erg moe door het zware trainen weer. Voel me nu beter, kan er weer even tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb oma opgebeld. Probeerde ook te vertellen hoe het met mij ging maar daar praatte ze weer overheen ;-D ach ja ik heb het in ieder geval geprobeerd. Het belangrijkste is dat ik heb gebeld en oma weer even heeft kunnen kletsen :heart: gesprekken met oma gaan altijd over oma en daar heb ik me bij neergelegd ;-D Verder zou ik dat van niemand anders accepteren. Maar oma is speciaal.

Ook nog even gezellig met mijn moeder gebeld en we gaan zo eten.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
17-10-2017 18:23
Vanochtend telefoon gehad dat ik donderdag al geholpen word.Dus dat word morgenvroeg naar huis.
Vanmiddag nog gaan karten met de jongens en een lekker visje gegeten.
Nu eten de mannen lasagne en ik heb nog een restje nasi en bak daar een eitje bij.
Nou dat is prettig zo snel.of moet je er beter op voor bereid zijn .heel veel sterkte .komt goed❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Woont je oma alleen B.L.? Dan is ze natuurlijk blij als ze n keer praten kan als de telefoon gaat.
Dat jij met je Indische roots zo.n hekel hebt aan de zon. Zou denken dat je het heerlijk vind .en je hebt van je zelf bpnatuurlijk al n mooie kleur.ben altijd jaloers op mensen met n mooie bruine huid.
Ik kan wel n jaar in Afrika gaan wonen .word ik nog niet bruin . Mijn levenslange frustratie.

Heb nog twee mandarijnen gegeten en n paar druiven.vind mij zelf zo verstandig😂want ik had zin in chips en nootjes.

Ga nog n paar spelletjes word feud spelen.en begin straks in n spannende thriller van Molly Katz. Raak mij niet aan.
Dus lekker slapen en tot morgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee opa en oma wonen nog altijd samen in het huis waar mijn moeder is opgegroeid. Maar opa verstaat alles niet even goed meer en wordt vergeetachtig dus dat is lastig. En oma kletst heel erg graag, ik ben daarvoor graag de aangewezen persoon. Oma en ik zijn al vanaf mijn geboorte heel close. Als kind bracht ik daar alle schoolvakanties door.

Ik ben inderdaad licht getint en hahaha dat zou je denken hé maar ben toch echt geen zonnemens. Knap en goed dat je gezonde dingen hebt uitgekozen! Veel leesplezier gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.heb boze plannen om de wasmand met strijkgoed eens uit te mesten.ik heb altijd wel n restant strijkgoed liggen.
nu eens n beetje orde op zaken stellen.geen zin in.maar zal toch moeten gebeuren.
Morgen middag weer weg .naar mijn nichtjes .voor n gezellige kletsmiddag. Normaal is dat n hele dag.maar nu door omstandigheden pas na de middag. Blijf ik gewoon savonds wat langer. Heb er zin in.maar er zal ook gewerkt moeten worden hier. Ik heb het hier altijd rommelig .ook omdat ik niet zo huishoudelijk ben.
Wat moet dat moet oma zegt kleinzoon dan, verstandig kind 😍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Chrisjoh en veel plezier met je nichtjes morgen.

Hier ook druk geweest, het was helaas weer slaapkamerdag inclusief bed verschonen. Pfffft. Maar het is weer schoon en netjes en de wasmachine met beddengoed staat aan. Daarna kleding wassen. Na de slaapkamer doen fijn gedoucht met de gister gekregen douchespullen van bff. We hebben ook nog gebeld vandaag. Verder was ik een beetje humeurig want vond dat ik weer eens niks had om aan te trekken.

Kijk echt uit naar vrijdag dan heb ik weer geld, kan ik jurkje bestellen bij de Lidl en eindelijk nieuwe geurstokjes kopen bij de Xenos voor in de slaapkamer. Had een leuk jurkje in de kast gevonden maar die hing er al zo lang en rook naar ouderdom, brrrr. Die moet ik straks dus eerst even opfrissen in de wasmachine. Heb zo het gevoel dat het vandaag niet echt mijn dag is. Het is hier ook helverlicht en bloedheet door de zon die zo fel naar binnen schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Beddengoed hangt fris te drogen, nu staat de was met kleding aan. Ben even naar de Action gelopen voor aanstekers en kerstmis-natvoer voor de kat. Meteen een nieuw natvoer-schoteltje erbij voor 69 cent. Met anti-slip.

Voor mezelf twee goedkope maar hele mooie kaarsenglaasjes voor de winter.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben pannekoeken gegeten. Ik eentje met spek.en een met appel..

Heerlijk fris altijd als het bed verschoont is. En jij weer naar de Action . Wat is in hemelsnaam kerstmis natvoer?
Hier ook voldoende glaasjes en potjes voor de kaarsjes en de lichtjes .nog n mooi potje gevonden met geslepen bloemethpjes er op.schittert en straalt naar alle kanten als er n waxine lichtje in brand .

Dat is dan wel weer het mooie van deze tijd.kaarsjes aan.in huis is het knusser.
Heb vandaag alles nog de hele dag open gehad. Als in de winter alles lange tijd dicht moet vanwege de regen en de kou.heb ik altijd het idee dat alles gaat stinken.en ruiken. Koop allerlei geur dingetjes dan voor de kasten. Daar kan ik dan weer niet genoeg van in huis hebben.
Gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker Chrisjoh, pannenkoeken :heart:

Is natvoer met kalkoen en op de verpakking staat dat het voor kerstmis is met afbeelding en al. Ik ga me vrijdag uitleven bij de Xenos met geur-dingen. Ben daar dol op.

Heb mijn twee nieuwe glaasjes en de winterglaasjes van bff op een mooi grijs kaarsenbord gezet. Heb twee dezelfde borden een grijze en een zwarte kan ik afwisselen. De zwarte heeft lang op de salontafel gestaan, nu is de grijze weer aan de beurt en het staat prachtig winters. Heb ze ooit gekocht in tuincentrum en nog steeds heel blij mee.

Morgenvroeg weer sporten, het is op mijn verzoek verzet. Vind in de middag niet fijn dan breekt het je hele dag en hoe eerder ik ga hoe eerder ik er weer vanaf ben. In plaats van woensdag- en vrijdagmiddag is het nu dinsdag- en donderdagochtend. Veel beter zo. En als ik dan morgenvroeg ben geweest ben ik er weer tot dinsdag vanaf en kan ik vrijdag lekker naar de Xenos.

Hier broodjes kipburger met rauwkost gegeten en na de afwas lekker thee gezet. Momenteel is het bosvruchtenthee. Ben ook weer heerlijk bij met de was, alle manden zijn leeg en alles hangt schoon en fris te drogen nu. Heerlijk.
Ik doe meestal spek en appel bij pannenkoeken, Chrisjoh, en dan met kaneelsuiker.

BL: de Ikea heeft ook lekkere geur-dingen! En betaalbaar. Kun je je op twee plekken uitleven! (Zou met Ikea wel even wachten tot volgende week, zuiden heeft nu nog herfstvakantie, en om de een of andere reden is 'in de hetfstvakantie naar ikea' een leuk dagje uit. Ofzo. Je struikelt er in de vakantie iig over de mensen. Week later: rust!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn weer thuis.Alle campingspullen zijn weer opgeruimd en ik heb de benedenverdieping,wc,keuken en badkamer nog even snel gepoetst.
Klaar om een paar dagen niks te doen.

Wij aten tomatensoep uit de vriezer en stokbrood met kruidenboter.Kinderen hebben net nog pizzabroodjes op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven