Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
11-09-2017 21:48
Klinkt lekker Salute

Was het zeker :lol:
Hier eten we morgen ook nog lekker van.
Overmorgen uit-elkaar-val-vlees.
Naar recept van schoonmoeder want die maakt het lekker.
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Hier VI gekeken met chocoladerozijnen. En telefoon bijna opgeladen dus straks lekker in bed muziek luisteren!!

Verder baal ik een beetje, moet een nieuw legitimatiebewijs. En dat is zo duur, plus lelijke pasfoto's. Vind het eigenlijk stom dat de staat dat niet gewoon betaalt ;-D zij verplichten je tot een legitimatiebewijs terwijl ik helemaal nergens om vraag :$

En heb een heel mooi sieraad gezien, een spang. Dat is een heel mooi collier maar dat gaat voorlopig dus niet door. Kost ook ruim een halve maand huur :$

Mijn grootste, stoutste en wildste fantasie is 1 maand per jaar vrij van alle lasten zoals huur, nutsbedrijven en verzekeringen. In december ofzo, als extra cadeautje. Alleen maar vrij spelen met je geld ;-D maar dat zal wel altijd een droom blijven, net zoals die envelop met 500 euro die toch echt niet door de brievenbus gaat vallen :$
Drie worstenbroodjes, van die hele simpele, uit zo'n vacuum verpakking.
Even opgewarmd in mijn mini-oventje, 5 minuutjes en dan: ping!

Kopje thee erbij met honing en dan zo meteen met een dik boek nog even een uurtje terug naar bed.
Wat een luxe!
Goedemorgen!

Even kopje koffie met soya melk.
Als het weer redelijk blijft naar de markt.
BL: die ID-bewijzen en de paspoorten en rijbewijzen zijn wel langer geldig. Scheelt weer dus!

Shisha: geniet ervan! Welk boek lees je?

Dare: leuk, de markt!
salute schreef:
11-09-2017 21:59
Was het zeker :lol:
Hier eten we morgen ook nog lekker van.
Overmorgen uit-elkaar-val-vlees.
Naar recept van schoonmoeder want die maakt het lekker.

Ik wou dat ik dat nu eens echt goed voor elkaar kreeg, dat uit-elkaar-val-vlees.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
12-09-2017 09:08
Ik wou dat ik dat nu eens echt goed voor elkaar kreeg, dat uit-elkaar-val-vlees.
als je het recept wil hebben?
Kort dichtschroeien. Lang laten garen in genoeg jus.
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

2 wasa vezelrijk crackers met kaas en plakjes komkommer.En een koffie erbij.

Nu eens verzinnen wat we vanavond kunnen eten.
Alle reacties Link kopieren
Beschuitje met kaas
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets van gelezen BE, maar ik vind het nog steeds te duur en veel geld :$ gelukkig is mijn rijbewijs nog wel even geldig.

Pistoletjes filet americain gegeten met pakje sinaasappellimonade erbij, en een paar chocoladerozijnen.

Vanavond denk ik kippenvleugels met sla.
blueeyes*3 schreef:
12-09-2017 08:53
BL: die ID-bewijzen en de paspoorten en rijbewijzen zijn wel langer geldig. Scheelt weer dus!

Shisha: geniet ervan! Welk boek lees je?

Dare: leuk, de markt!
Het boek heet gerechtigheid en is het laatste deel van de Millennium trilogie, geschreven door Stieg Larsson.
Een Elstar.
Vanavond weer eens wraps met Philadelphia en veldsla.
Alle reacties Link kopieren
Fuji-appel en flesje water. Wraps klinken lekker Jejoue.

Hier nog steeds geen geld van de energie. Heel grappig hoe dat werkt. Als ze zelf geld moeten hebben zijn ze er als de kippen bij en moet je binnen vijf dagen dokken, zelf nemen ze andersom twee weken de tijd. Anders was ik nu lekker aan het schilderen. Maar heb tijd alsnog heel nuttig besteed, heb huis bijgehouden en alles is weer lekker aan kant nu. Dat is fijn. En de was draait.
Lekker, hè, alles aan kant.
Hier ook bed verschoond, wasjes gedraaid en boodschappen gehaald.
Kwam ik mijn kapster tegen! Tja. Even gepraat.
Ben inmiddels zeer tevreden over mijn nieuwe coiffure!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je inmiddels tevreden bent Jejoue! En leuk een praatje. Ik zit te wachten tot de wasmachine klaar is, dan kan ik daarna de was gaan ophangen. Heb lekkere wasverzachter van Robijn, die was in de aanbieding bij de Action.

Geld schittert nog steeds door afwezigheid, verwacht het deze dagen ook niet meer. Denk dat het op zijn vroegst donderdag of volgende week wordt.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal oud en nieuw :cheer2:

Heb bijgelezen vanaf pagina 118 van het oude topic maar ga niet overal meer op in, ik stroom gewoon hier weer in.
Herinner wel wel TV dat jij dus ook The Good Wife kijkt. Jammer dat het altijd maar zo weinig afleveringen zijn. En ik las ergens dat je je geen tijd gunde om aardappels te koken. Voor gewoon 1 pers doe ik het in de magnetron, 1.50 minuut op vol vermogen en 3.50 minuut op 50%. Ideaal. Voor puree en stamppot wel gewoon in een pan.

Jejoue, ik las ergens iets over tartelettes, bedoel je die 4 in een doosje van AH in frambozensmaak? Die zien er zo lekker uit maar vind ze wel duur.
BE ik had onlangs niet de kersencakejes gekocht want altijd 3 en dat was kh-technisch even niet verantwoord. Vrijdag weer bloedprikken en dan ga ik weer even hellemaal los. Zag dat Delicata ook allemaal nieuwe smaken chocolade heeft. Van de week even snuffelen. .

Blue, ik vind de chips van Lidl ook niet zo lekker, op de bolognese na en die dan met knoflooksaus van de versafdeling van AH. Jammie jammie.

Coetje , heb jij de crackers in lichtblauwe verpakking? Volgens mij hebben ze vezelrijk en lichtgewicht in blauw. Ik had tot voor kort soort roggecrackers van Jumbo en ineens vind ik ze heel vies.

Hier alles wel goed. Lekker druk. Na jaren sinds vorige week weer op naailes en oh wat is dat leuk en oh wat heb ik dat gemist. Sommige dingen moet ik echt daar doen maar wil er thuis ook mee aan de slag en zo ben ik ineens met 5 kledingstukken bezig :nut:
Hoop dat het straks even niet stormt en droog blijft want moet er lopend naartoe.
Rond 15.30 had ik trek maar nog te vroeg voor avondeten dus maar een bth met een goulashkroket genomen met joppiesaus. En net salade gesneden van de laatste stukken meloen en ananas. Straks erwtensoep met gebakken broodreepjes en weer suffe volle yoghurt als toetje.
Alle reacties Link kopieren
Thee :hello:

Wat leuk weer op naailes! Ik vind het zo knap dat je dat kan, en hoop voor je dat het droog en windstil blijft. Is het ver lopen? En lekker erwtensoep! Ik heb ook fruitsalade voor vanavond. Veel plezier op naailes!!

Ik ben net terug van de Aldi met gevulde speculaas en pepernoten! O zo lekker!

Nu een energy sf. Hoop dat je bloedwaardes vrijdag goed zijn!

Bij de Lidl ook interessante chocolade gezien. Met chocolademousse-vulling en met zoute drop. Ben er wel benieuwd naar!!
Alle reacties Link kopieren
Ik loop er een minuut of 13/14 over. Pepernoten en gevuld speculaas kan ik wel weerstaan nu maar ohjee als dadelijk de sintschuimpjes er weer zijn bij Kruidvat..... Ik had vorig jaar al flink wat zakken op toen de diabetes werd vastgesteld. En de taaitaaipoppetjes kan ik ook niet weerstaan. Wat een horror maar o zo lekker :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Bloemkool...kaassaus...aardappels....suddervlees....ontdooien en opwarmen....gaat smaken !! 😎
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Oh taai-taai :heart:

Dat is nog wel een stukje lopen Thee. Moet je ook spullen meenemen zelf? Ik moet bij het schilderen alles zelf meesjouwen iedere week, het zou echt schelen als ze daar kluisjes zouden hebben. Maar ik fiets, dat scheelt wel want schilder-tas is zwaar. En moet je laat terug lopen?

Eet smakelijk Bimzarellio.
Net rode kool, worstjes en aardappelpuree op.
Alle reacties Link kopieren
Thnx BL...t was lekker...nu een Nespresso en een sigaretje....
Nog even wat werken thuis en vanavond n rood wijntje...er zijn mindere dinsdagen 🤗
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hetzelfde als gisteren, heerlijk.
Vanavond laat ff proeven van mijn uit elkaar val vlees.
Morgen lekker puree erbij en boontjes.
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
12-09-2017 18:05
Bloemkool...kaassaus...aardappels....suddervlees....ontdooien en opwarmen....gaat smaken !! 😎
Lekker!! :heart: :cheer2: :woa: gooi maar ik vang :woa:
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gerust gooien Salute maar dan ligt half Nederland onder 😁
Er staat nog n mooie portie in koeling nu (zo'n bouwvakkers-trek had ik nu ook weer niet) ...
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven