Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Veel apotheek-ellende hier. Mijn medicatie wordt bezorgd in de brievenbus en af en toe medicatie die daar niet in past, dan brengen ze het boven. En soms wandel ik er even naartoe.
Had nog geen zin in ontbijt. Trombosedienst is net gelukkig al wel geweest. Sinds weken eindelijk weer een waarde zoals die moet zijn.
Nu ga ik wel een ontbijtje maken, mailbaguette waarschijnlijk met (dit x gekochte) tonijnsalade en een glas thee.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ik heb weer flink getraind vanmorgen. Voor ik wegging de kat even verzorgd met vers water en verse brokken. Ook mijn 'liggende' oefening weer gedaan maar die was nog best zwaar want til tegenwoordig 40 kilo met mijn benen. En 60 reps gedaan met die oefening.

Toen wilde ik op het forum typen maar de kat kwam vervelen, hij moest aandacht en kwam zijn knuffels halen. Nu ligt hij tevreden bovenop me.

Heb nu een energy sf en ga zo lekker ontbijten met kaiserbroodjes met rosbief, heb een ontzettende honger gekregen van het sporten. Daarna douchen.
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels met de epilator over mijn benen geschaatst en lekker gescrubd onder de douche. Heerlijk. Mooie en fijne kleren aan, opgemaakt en sieraden omgedaan. Klaar om de dag te beginnen! Drink nog van mijn energy sf en luister nu Blind Guardian.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ontbijt zit er natuurlijk allang in .twee bruine boterhammen .een met room paté.en een met chocolade pasta.
Heb extra maar een mok koffie genomen want ik verwacht mijn nichtje vandaag nog. (dochter van mijn zus) en dat wordt weer koffie drinken.

Jeetje BL.wat was jij al goed bezig vanmorgen.ik heb ook n zwart shirtje aan.met n zilver applicatie er op.en glimmende zilveren oorhangers.niet de nieuwe van gisteren. 😂

thee. gelukkig de bloedwaarden goed. en ja apotheek loopt nooit soepel.hier ook niet.
Ze leren denk ik op de opleiding hoe ze de zo zo dwars mogelijk kunnen zijn .

Ik ga verder met waar ik mee bezig was. Opruimen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lekker aktief, Blue_Lagoon!

Heb net de boodschappen van AH opgeruimd. Was veel, 6 of 7 kratten.
Nu wacht ik nog even op Bol (met een cadeautje voor kleindochter die af gaat zwemmen) en dan ga ik naar de apotheek.

En, om OT te blijven, ik eet wat cranberry compote.

Lekker, opruimen, Chris!

Oh ja, de peer was wel aromatisch, maar nog wat aan de harde kant.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2017 15:06
Reden: ivm spam
95.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik zie net dat ik het verkeerd omschreef. Ik bedoelde apotheekellende bij jullie allemaal. Hier gaat het echt helemaal perfect!
Lunch was 2 mini rozijnenbollen met kaas en 2 bekers zelfgemaakte drinkyoghurt. Griekse yoghurt (weinig kh en ruim eiwitten) gemengd met CC is ook kh-vrij.
Gister werd het uiteindelijk de boerenkool en vandaag dus soort gehakt in 'prutje' met aardappelpuree.
JJ wanneer is het afzwemmen van je kleindochter? En Chris, goed opgeruimd?
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam net niet meer bij om de apotheek.Kwamen medicijnen brengen maar niet de goede!Nee de kuur waar ik vorige week bijna dood door was!
Heb meteen gebeld en kreeg duizend excuses maar je zal zelf maar niet opletten.En wat een verspilling want nu moest ik het doosje weggooien van ze,daar gaan weer 30 pillen.

Fijn Thee dat het bij jou wel goed gaat met apothekerzaken.En dat je bloed weer goed is,bij mij is het weer gezakt,snap er niks van.Telkens als die inr waarde bijna goed is zakt hij terug.
Nog even spuiten dus.

Blue,weer goed bezig geweest zeg!Knap hoor 40 kilo met je benen,ik doe het je niet na.

Jejoue,wat lief een kadootje voor het afzwemmen.En je had flink besteld bij Ah..
Hoop dat het deze keer wat soepeler is verlopen bij de apotheek.
Ze gaat zaterdag afzwemmen! Echt leuk.

Naar de apot geweest en er kwam, met moeite, een excuusje. De verkeerde medicijnen heb ik ongeopend teruggegeven, maar die worden toch weggegooid.
Een beetje dubbel, aan 1 kant onzin, aan de andere kant begrijp ik dat ze geen risico nemen.

Vanavond mexic.groentemengeling met gehakt en rijst.

Eet ze!
Oh, Coetje, zie nu pas je post.

Wat is dat toch met die apotheken??.
Je moet het allemaal zelf goed in de gaten houden. Pfff
Ik zit een liedje van Roodkapje om te schrijven. Nodig voor de hobbyclub.

Ik heb net een pakje vifit op en maak vanavond spruitjes met aardappels en bechamel-gehaktsaus.
Ik zwaai even.
Morgen sleuteloverdracht dus heb het druk zat.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb de slaapkamer weer netjes. de badkamer. Er staat vaak veel te veel in. flesje zus potje zo. En dan is het snel rommelig.

Kon je dubbel opvatten thee. Apotheek😂

Verse snijbonen. aardappels en kipfilet gegeten.en ook nog wat komemkommer er bij. Toetje Griekse yoghurt met iets zoets erover.

Vanavond de slimste mens weer kijken. daarna opsporing.kijk ik altijd even mee.
Niet te laat naar bed.en daar lekker liggen lezen📚📚val ik vanzelf in slaap😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goed dat jij oplette coetje.met de medicijnen..
Ga je mee jejoue naar het afzwemmen.? Wel erg warm in zo.n bad.maar heel leuk om die dappere koppies te zien.

BE. Wat gaat er gebeuren met Roodkapje?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hawelry, heel veel succes morgen!
Ik hoef vandaag lekker niet te lopen naar en van naailes. Best lekker. Nu dus eerst nog maar een glas zoethoutthee.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Thee dat je niet hoeft te lopen,ik vond het koud vandaag.

Haw,succes morgen! Spannend hoor een nieuw huis.

Chrisjoh,ook flink bezig geweest vandaag!

Blueeyes,ik begrijp hem niet van roodkapje...

Wij aten gebakken aardappels,tuinbonen,sla en een beenham.
Nu koffie en ik ga ook op tijd naar bed.
Lekker, dat je mee kunt rijden, Thee.

Klinkt als een superlekkere maaltijd, coetje. Goeie combi.

Ja, ik ga mee naar het afzwemmen.
Zit nu te bladeren in "500 tajine gerechten". Was maar een tientje en hoefde hiermee geen verzendkosten te betalen. Leuk boekje!
:hello: Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie? Ben ziek geweest, dus vandaar niet hier geweest. Ben nu gelukkig weer opgeknapt hoor. Alles bijlezen, gaat me niet lukken. Maar daarom gewoon even een berichtje om jullie te laten weten dat ik niet plotseling verdwenen ben. Fijne avond allemaal.
Fijn dat je er weer bent!!!
Hopelijk weer helemaal in orde.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer beter bent TV.
Leuk om je weer te zien hier.

Een tajine staat op mijn lijstje om aan te schaffen.Heb er geen en zie zoveel lekkere recepten.

Vriend is mijn held vanavond.Ik heb een saeco koffieapparaat en die deed het niet meer....help!
Ik heb het hele boekje doorgelopen maar kreeg hem niet meer aan de praat.
Vriend heeft wat filmpjes opgezocht en 2uur later doet ie het weer!
Alle reacties Link kopieren
Fijn coetje.lukt vaak met you tube he?

TSV.fijn dat het de goede kant weer op gaat met je. .

Hawelry. succes morgen .en de komende dagen. Probeer niet alles in een keer te doen.lukt toch niet.neem de tijd. En denk bij je zelf .dat het heus wel voor elkaar komt. Kan niet in n week tijd .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat goed van je vriend!

Een tajine heb ik zelf ook niet. Heb zitten googlen en ik zie er van af om er een te kopen.
Ik heb genoeg pannen. Is niet helemaal hetzelfde, maar ik doe het ermee.
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo'n held coetje!
Welkom terug TV en ik hoop dat je snel verder opknapt.
JJ ik heb ook geen tajine, heb ook genoeg pannen en ovenschalen.
Was een leuke naailes en broek 2 is af en top 1 bijna. Nu heb ik net een rosé ingeschonken en een spa rood ernaast.
Chris: Roodkapje mept samen met Assepoester de wolf in elkaar. En ze brengt haar oma rosé en eierkoeken.

Hier net Chippies op en ik maak plannen voor morgen. Wil er een dagje op uit. Heb toch vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Blueeyes,ik zie het voor me...een rellend sprookjesbos :P
Weet je al wat je gaat doen vandaag? In ieder geval veel plezier!

Fijn Thee dat je broek af is! Nogmaals veel plezier bij je ouders.

Ik wacht weer op de trombosedienst,ben al gedoucht.
Heb net ontbeten met 2 crackers met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven