Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Haw, veel geluk met jullie nieuwe woning!

(Koffie)
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteravond in zo'n gigantisch pesthumeur dat ik al om half negen in bed lag. Zou het liefst weer gaan slapen maar heb mezelf net tegen wil en dank onder de douche geschopt, heb straks een afspraak waar ik heen moet. Kots. Maar het is mijn eigen schuld, heb mezelf die afspraak op de hals gehaald maar zo kan het echt niet verder. En voor mij komen ze nu eenmaal mooi niet meer aan huis. Dus moet er gewoon weer zelf naartoe. Dat vind ik nog het ergste. Pak wel de bus. Voel me zo mogelijk nog rotter dan gisteren.

En als ik terugkom moet ik de slaapkamer gaan doen. Zooooooveel zin in...
Ik kan me er wat bij voorstellen, Blue :hug: .
Hoop voor je dat het meevalt!!

Een banaan (om on topic te blijven)
Alle reacties Link kopieren
[quote=blueeyes*3 post_id=27784746 time=1510698732 user_id=179756]
Chris: Roodkapje mept samen met Assepoester de wolf in elkaar. En ze brengt haar oma rosé en eierkoeken

Gezellig sprookje 😂
chrisjoh wijzigde dit bericht op 15-11-2017 14:38
25.96% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Weet niet wat je je op de hals gehaald BL. maar je klinkt niet blij :hug:
Straks heb je het weer gehad en kom je weer lekker in je eigen huis, ga je je ding doen, en knapt je humeur wel weer op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heb net het jurkje (met mouwen, strak aansluitend) gepast, dat ik onlangs had besteld, en het staat heel mooi ónder het Kerstjurkje (dat mouwloos is).
Heb ook een goeie zwarte panty gekocht. Weet alleen nog niet welke schoenen eronder. Geen hoge hakken in elk geval. Kost me teveel moeite, vooral met een paar borrels op..

Ik wil mijn zorgverzekering voor de eerste keer wijzigen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
DSW lijkt me sympathiek, maar is toch weer duurder dan andere.
Helemaal geen zin in om me er in te verdiepen!

Mok groene thee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zorgverzekeringen aan het vergelijken,niet voor mezelf want ben tevreden maar voor dochter.

Ik heb een stukje gefietst! In de regen maar ik had een lach op mijn gezicht.

Vanavond nog even met een vriendin naar de vip-koopavond bij kruidvat.Scheelt toch weer 20%.
Ik ga zo al koken,maak een pan bami en een pan spaghetti.Wat over is gaat de vriezer in of eten we morgen.
Vanavond schuift er een vriend aan.

Blue,ook hier een :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heb intussen de was uit de droger gehaald en opgeruimd.nog n telefoontje gehad.en n lekkere van Dobbe kroket gegeten. .smaakte heel erg lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zorgverzekering wijzigen.ook weer zo iets. Ben al jaren bij dezelfde .en omdat wij senioren zijn vind ik het ook moeilijk om te veranderen. Weet zo uit mijn hoofd niet wat ik betaal.heb de nieuwe zorgpolis net binnen.maar moet m nog doorlezen.🤷‍♀️Heb zo.n hekel aan dat soort dingen om te lezen.ze werken met codes en dan snap je de helft er niet van.
Maar vandaag geen zin meer in. 😝

Het kerstjurkje is ook zwart jejoue? Wel n idee dan. Foto? van het geheel.
Schoenen is altijd hetzelfde probleem. Ik ben persoonlijk niet zo dol op enkellaarsjes onder n jurkje. Zwarte sneakers vind ik ook niet zo.n geweldig succes met de Kerst . Heb wel pumps maar moet ik blijven zitten.

Gewoon in huis worden het toch de zwarte of witte sneakers. Gaan we ergens naar toe de pumps met kleine hak. Heb ik maar even in de rappigheid besloten.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Het jurkje is gebreid (maar niet grof gebreid), dat zit heerlijk, en is bij de hals versierd met strass steentjes. Echt kerstig. En het zwarte jurkje eronder valt niet op als dubbel.
Ben voordelig uit: jurk en onderjurk elk 13€!!! Koopje, al zeg ik het zelf.

Ben ook niet dol op enkellaarsjes onder een jurk. Heb wel vrij elegante strakke bruine suede laarzen, maar of dat kan, vind het niet ideaal.
Denk jij dat dat kan?

Bloedhekel aan die zorgverzekering uitzoeken. Heb het voorheen ook nooit gedaan.

Hoe is het met Blue?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de berichten.

Ik ben braaf naar mijn afspraak geweest, de bedoeling is dat ik twee keer per week gezien ga worden nu. Volgende week ov-chipkaart dus even goed opladen, die heb ik vandaag leeg gereden. Ben moe in mijn hoofd nu en ga zo een broodje eten.

Vanavond diepvriespizza en heb er nog zin in ook. Verder wil ik vanavond gemiste programma's van gisteren terug kijken.

Na thuiskomst de slaapkamer gedaan, wasmachine met afgehaalde beddengoed draait.

Even een zwaai naar iedereen.

BE je versie van Roodkapje doet me denken aan de Indische versie van Roodkapje, daar ging ze nasi goreng naar haar grootmoeder brengen, haha.
Alle reacties Link kopieren
Zwaai terug :hello:
Twee keer per week. Is vaak of niet. BL. reis kosten vergoeding ?
Ik vraag maar. Weet niet waar het om gaat. Hoef je ook niet te vertellen. Maar ik neem aan over iets van werk. maakt niet uit hoor.

Ik heb nog hoge zwarte laarzen jejoue .maar ben ik ook niet zo kapot van. Zal alles n keer gaan passen. Wat het leukst staat. Maar als ik de hele tijd chaggerijnig kijk omdat ik slecht kan lopen staat niks mooi.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om het GGZ Chrisjoh. Ben daar een goede bekende en kom hier alleen niet meer uit op eigen kracht.

Net mijn beddengoed schoon uit de machine opgehangen en wasmachine alvast ingeruimd voor morgen, die kan na het sporten aan.
Alle reacties Link kopieren
Oh BL.dat klinkt niet fijn voor jou. hoop dat je er veel baat bij hebt.soms heeft n mens even wat ondersteuning nodig.❤️

Was die zwarte laarzen vergeten jejoue .dank zij jouw bruine ben ik even gaan zoeken.👍 Zijn nog best mooi.wel n platte hak, nog mooi diepzwart suède .en bovenaan ter versiering n riempje met gesp. Heb ze nog niet gepast.maar volgens mij kon ik er best redelijk op lopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Fijn, dat je hulp krijgt, Blue!
Komt het ook door de (zogenaamde) feestdagen?

Zulke zwarte laarzen heb ik niet. Ik doe gewoon maar wat aan dat redelijk kan.
Ga me er niet druk om maken.

Eet ze en fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
Ach ik ook niet Jejoue .waarom zou ik. Hooguit komt er hier visite.of gaan wij op visite.en tis toch familie met zulk soort dagen. We doen nooit zo moeilijk al wil ik er wel netjes uit zien. gewoon voor mij zelf.
Heb nog niks afgesproken met niemand .misschien zitten we wel gewoon met z.n tweetjes .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de berichten.

De feestdagen vind ik op zich nog wel leuk met uitzondering van oud&nieuw en de bijbehorende vuurwerk-stress. Maar heb dit jaar eerlijk gezegd inderdaad niet zoveel zin in verplichtingen.

Net de afwas gedaan en zit nu aan een mango-thee.
Alle reacties Link kopieren
Blue,kies eens lekker voor jezelf als je zo geen zin hebt in die verplichtingen.Je hebt nogal een bewogen jaar achter de rug en dat moet je ook verwerken.Je hebt nu al veel verplichte dingen die je niet leuk vind maar die wel moeten,fysio en ggz,en ik denk dat niemand wil dat jij nog verder in de put komt.Dus gewoon zeggen,sorry mensen maar op dit moment trek ik deze verplichte feestdagen niet.Ik ben zo hard aan mezelf aan het werken qua gezondheid en meer dat ik het aan mezelf verplicht ben om deze keer voor mezelf te kiezen!
Heus meid,de mensen die echt om jou geven zullen dit echt wel begrijpen ❤

Ik ben even met vriendin naar kruidvat geweest en daarna gezellig koffie gedronken.
Bedankt voor al jullie reacties; fijn om weer terug te zijn.
Coetje: hoe gaat het nu met jou, na eerdere ingreep? Een tajine heb ik niet; inderdaad ook wel eens naar gekeken, omdat ik ze zo leuk vind en je er heerlijke gerechten mee kunt bereiden. Maar ik zou weer niet weten waar ik dat ding moet laten. ;) Ben benieuwd hoe een tajine je gaat bevallen, als je er één koopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen idee wat we met kerst doen.
Oud en nieuw zit hier het huis vol dus ik denk dat we de kerstdagen rustig houden.
Middelste wordt ook nog 16 dus er moet ook nog een feest gepland worden :O
BL: goed dat je gegaan bent hoor. Ik vind het altijd erg sterk en van veel kracht getuigen, om hulp te vragen. Hoop echt dat ze je wat kunnen ondersteunen. Verder geen dingen doen die niet goed voor je zijn of voelen, dus geen verplichtingen met de feestdagen als je dat niet wilt hoor. Vooral nu even aan jezelf denken.
Chris: volgens mij 'mag' er tegenwoordig best veel schoeisel onder een jurkje hoor; dus zou me er ook niet druk om maken en inderdaad kiezen voor iets waar je goed op loopt.
Ik ben vandaag lekker wezen uitwaaien op het strand. Thuis chinees gehaald en daarna een bad genomen. Nu zit ik moe maar voldaan op de bank. Ik pak er straks een glas wijn bij, denk ik, en wat plakjes brie.

BL: goed dat je om hulp vraagt! Het is best een intensief jaar geweest voor je. En onderschat niet wat het stoppen met de pil met je gedaan heeft. Ik slik dat ding gedeeltelijk ook zodat ik geen stemmingsstabilisator hoef te slikken.

Haw: gefeliciteerd!

Coetje: hoera voor het stukje fietsen!

Rest: :hello:
Dankjulliewel! :D

Verhuizen is echt kei-vermoeiend, al hebben we gister niet zoveel gedaan maar gewoon alle spanning van het tekenen en eindinspectie gaf zoveel vermoeidheid.
Een deel van de keuken gister al schoongemaakt en ingeruimd.
Vanmiddag ga ik er weer heen om schoon te maken (met hulp van mijn moeder) en dan ga ik gelijk mijn fiets erheen brengen.

De rest laat ik dit weekend over aan de hulptroepen en man, iedereen is zo slim geweest mij in nieuwe huis te plaatsen zodat ik daar kan coördineren en opruimen.


Ik drink verse gember thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Verhuizen is ook vermoeiend Hawelry!
Fijn dat je moeder komt helpen.
Dit weekend dus definitief over als ik je goed begrijp.

Ik drink koffie en eet 2 crackers.
Straks lunchen met een vriendin en daarna boodschappen doen.

Tv,ik denk dat ik de tajine op mijn verlanglijstje zet.Ook ik heb eigenlijk al teveel keukentroep maar als ik al die lekkere recepten zie loopt het water me in de mond.
Ja. Klopt. Dit weekend hebben we een bus gehuurd dus alle grote dingen moeten mee. Overdracht oude woning staat ook op 1 dec dus pand moet leeg zijn daarvoor en man moet ook gewoon werken. :) Gelukkig is nieuwe huis zo goed als instapklaar, er moeten alleen kleine dingen gebeuren die ook kunnen als we erin wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven