Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Haw, spannend en wat een drukte. Je slaapt er nog niet?

Wat zou het voordeel van een tajine zijn? Behalve dan dat het er leuk uitziet. Mounir van 24 kitchen gebruikt privé ook geen tajine.

Ik ontbijt met een müesli boer'n yoghurt, gekregen bij de boodschappen.
Nee, bed past niet in de personenauto's die we tot onze beschikking hebben. De verwachting is dat we er vanaf zaterdag slapen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel zo'n ouderwetse stenen schaal met deksel,kan even niet op de naam komen,maar misschien zou ik die ook kunnen gebruiken ipv tajine.

Ik heb een wandeling gemaakt en nu wacht ik op vriendin.
Een cocotte?
Ik heb een cazuela, zo'n Spaanse pan van aardewerk, kost bijna niks in Spanje, en die gebruik ik heel vaak. Kan er wel een deksel op leggen.

Veel plezier met vriendin! Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Erg leuk en fijn hawelry..nieuw huis. Maar het brengt inderdaad stress en vermoeidheid mee. Straks woon je er .en gaat het nog even duren voor dat alles n plek heeft. maar dan is het leed ook geleden.heb je alles nieuw en schoon .heerlijk.
Tis wel leuk die nieuwe dingen zo als n tanine en al die andere dingen. Maar het moet ook weer ergens opgeborgen worden. Destijds moest iedereen n Senseo .ik ben een van de weinige die geen Senseo heeft. Vind het allemaal prachtig en mooi .maar ik heb er geen ruimte voor. Moet dingen opruimen.geen nieuw kopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook heb ik de nodige grills en elektrische bakplaatjes.twee kleine oventjes.een grote oven .die trouwens nog zelden gebruikt wordt.

Ontbijt was karig vanmorgen. Een bruine boterham en een rozijnenbol.na ja Echt karig is dat ook niet te noemen.
Vanavond spaghetti of macaroni .
Straks even n paar boodschappen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Programma veranderd.boodschappen doe we morgen.
Heb weinig zin vandaag , neem straks maar n extra vitamine D pilletje .de moed ontbreekt mij vandaag om iets te doen of te ondernemen.
Zit op de bank .met n bakje chips. Niet verstandig maar moet ook n koerste kunnen. Heb ook al n dikke sinaasappel gegeten dat dan wel weer.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 16-11-2017 17:07
2.11% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik heb crackers met brie en groene thee sencha. En ik ga zo speculaasdeegmaken.
Alles van speculaas is heerlijk, BE!
Net een rozijnenbrood gebakken, neem ik lekker een warm kapje met boter van.
Zit ook te lummelen, Chris. Haar geverfd, maskertje genomen en nu een beetje te internetten. Las het blog van Jetske Ultee.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Dank jullie voor de lieve woorden, denk dat ik dit jaar inderdaad eens voor mezelf ga kiezen.

Stond vanmorgen om 08.40 al in klote-sportschool en lag om 09.45 weer in bed. Geslapen tot 13.26, aan een stuk door. Was zo moe.

Net pas ontbeten en de afwas gedaan, ga zo de was doen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Blue! Het is nu gewoon even Blue-tijd. :hug:

Heerlijk geluncht met een ciabatta met carpaccio en allerlei ander lekkers.
Even fijn bijgekletst en daarna samen met vriendin boodschappen gedaan.

Kinderen eten hollands pannetje met aardappelen,ik heb nog een salade met kip die op moet.
Vriend is laat,voor hem staat er nog bami.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker allemaal Coetje en gezellig samen boodschappen doen!

Heb de schone was opgeruimd en de nieuwe was draait inmiddels alweer een tijdje. Heb net een heerlijke energy sf op en vanavond een kom romige tomatensoep en home made stokbroodje gezond. Heb er wel zin in.
Gezellig, Coetje. Helemaal geen last meer?

Hoop dat je vannacht weer goed slaapt, BL. Knap, dat je toch bent wezen sporten.

Ik at een tajine (zonder tajine) van kip, ui, veel ras el hanout, aardappelstukjes en doperwten.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue,heb nog steeds pijn en ben snel moe maar gaat echt al stukken beter.
En heb bewust wat leuke dingen voor mezelf gepland,dit was er 1 van :)
Zaterdag ga ik shoppen,volgende week naar de kapper voor highlights en een leuk model.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk allemaal Coetje!

Ik kan geen keuken meer zien, heb net voor de tweede keer vandaag afgewassen. De keuken is zo niet mijn ding!

Zit nu aan de cassis zero, dorst!!
Alle reacties Link kopieren
Ook het eet programma hier veranderd.het is n broodje geworden, drukke dag gehad.met allemaal kleine dingetjes . Die moesten .

coetje het leven begint lanngzaam aan weer n beetje normaal te worden voor jou. .

BL. het hele huishouden is niet zo mijn ding. maar het is moeten. Had eigenlijk kind van rijke ouders moeten zijn .

Ga je speculaas taart maken BE.? of speculaasjes? trakteer je hier.lekker .

Ik heb het voor vandaag wel weer gezien..ga verder in mijn boek, Trusten meisjes😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt ei.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Een boterham met Saks’ leverworst .1 cracker met Boursin .en een rozijnenbol met roomboter.dat was mijn ontbijt .

Is je haar mooi geworden Jejoue ? Doe het ook als tussendoor opfris beurtje altijd zelf .en bij de kapper laat ik dan de high en lowlights doen. Gaat voor de Kerst nog een keer gebeuren. denk met zo.n dag of 14. En dan red ik het wel weer tot n tijdje na de feestdagen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ben er niet helemaal tevreden over, misschien heb ik het verkeerde kleurnr gebruikt? Of het komt omdat ik eerder een te donkere kleur had?
Maar het gaat ermee door.

Ontbijt was kiwi, blauwe bessen en cornflakes met kefir.
En heb alweer honger.
Alle reacties Link kopieren
Kom net thuis van het boodschappen doen.tis niet koud.
Geen jas aangehad.wel n dik wat langer vest.
Hoef denk ik het weekend de deur niet meer uit. Ik hoorde op de radio.dat het morgen slecht weer gaat worden. Hagel storm regen. We gaan het zien.

Had honger toen ik thuis kwam ,heb twee plakjes leverworst gegeten.en n chocolade koekjes. Man is spaghetti aan het maken. Zin in.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Saksische leverworst ben ik een lange tijd dol op geweest maar laatst vond ik het niet meer zo fantastisch. Schijfjes leverworst graag van Kips.

Hier kattenbak en vuilnis gedaan, badkamer gepoetst en gestofzuigd. En vriend heeft paprika wokkels meegenomen voor bij VI vanavond.

Lekker Chrisjoh spaghetti dat eten wij morgen.

Hier vanavond stukje vlees, aardappelsalade en doperwten.

Alle volwassen dingen die moesten vandaag zijn gedaan dus toen vriend weg was voor boodschappen heb ik mezelf even beloond met een stukje Bassie&Adriaan.

Verder een verjaardagskaart de deur uit gedaan vandaag,
Vandaag deel twee van de kipschotel.
En heb me verdiept in de diverse zorgverzekeringen. Om gek van te worden.
Dus ben er nog niet uit.
Kers-bessen-thee en milka confetti.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook lang alle leverworst niet lekker BL.zit zo veel verschil in smaak. deze ging wel. Voor morgenochtend ossenworst mee genomen. En ik ga morgen weer eisalade ala papa BL.maken. Voor morgenavond op n stokbroodje.of n cracker.

Ik heb nog steeds de zorg polis niet bekeken .toch maar eens doen dit weekend. Heb toch geen plannen om iets te doen.het weer schijnt niet mee te werken.
Zijn tijdens het boodschappen doen vanmiddag ontzettend veel bekenden tegen gekomen. Overl mee staan kletsen. Dus duurden de boodschappen lang .
Vanavond V.I gekeken.moet zeggen dat ik Johan Boskamp altijd slecht versta. jij ook BL.?.
Nu lig ik al lekker onder mijn donsje .heb weer n mooi boek waar ik zo in begin. Geen thriller dit keer. Tot morgen.lekker slapen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hawelry,heel veel succes met verhuizen! Hopelijk verloopt alles soepel en slapen jullie vanavond in jullie paleisje.

Ik drink koffie en ga zo douchen en dan lekker shoppen.Vanmiddag verjaardag schoonmoeder en daar eten we ook.
Fijne zaterdag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven