Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Ontbijt: twee boterhammen en een zachtgekookt eitje. Moet straks nog even een paar boodschappen doen, bij terugkomst stoofperen koken.
Ik lees straks even bij en reageer. Moet zo eerst even weg omdat er daarna een pakketje wordt bezorgd en ik dus thuis moet zijn. Fijne dag gewenst!
Vanmorgen cornflakes en nu een rozijnenboterham met boter.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag is het al intussen.
Ontbijt ook n zacht gekookt eitje.bruine boterham met leverworst .Osseworst nog maar niet aangebroken.had te veel beleg wat open was. Nog n kruiden kaas. gewone kaas. en als het te oud wordt ben ik eerste die zegt .ik moet het niet meer.
Zit intussen naar het Sinterklaas journaal te kijken 😂.vind het maar n rare Sinterklaas. I.P.V. lieve kinderen roept ie steeds dag lieverds. 🤷‍♀️
Het begint ons te helpen als we als twee volwassenen naar het Sinterklaas journaal zitten te kijken.
Het spettert hier n beetje ,lijkt mij ook koud buiten. Ben ook ooit met de kleinkinderen naar Sinterklaas geweest..was het ook zo stervenskoud koud . Maar zoooo leuk. De tijd dat ze nog geloven. 😍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje gefeliciteerd met je schoonmoeder. Gezellige dag.

Stoof peren.heerlijk.het liefst bij de zuurkool.

Ik ben thuis en blijf thuis.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik ga zo m'n Chinese eten opwarmen. Nu aardbeienthee.
Hawelry: is het verder gelukt met verhuizen vandaag? Veel geluk in de nieuwe woning!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-11-2017 18:29
23.53% gewijzigd
blue_lagoon schreef:
16-11-2017 16:30
Hallo allemaal.
Dank jullie voor de lieve woorden, denk dat ik dit jaar inderdaad eens voor mezelf ga kiezen.
Een verstandig besluit!
Coetje: fijn te horen dat het vooruit gaat. Verstandig dat je leuke dingen voor jezelf hebt gepland. Hoop dat het gezellig was tijdens de verjaardag. Kon je het een beetje volhouden?
BE: hoe smaakte de speculaas?
Chris: welk boek ga je lezen? Ik heb gisteren nog twee e-books gekocht, Seringenmeisjes van Matha Hall Kelly en Pijngrens van Loes den Hollander.

Vanavond voor twee dagen gekookt, allemaal restjes: pasta met geroerbakte magere spekjes, cavolo nero, paar champignons en een beetje prei.
Klinkt lekker, die pasta. Ik kook ook vaak voor twee dagen, bevalt prima.
Vandaag werd het McDonald's. Love it!
Heb een hekel aan die donkere, koude dagen. Maar ja..
veel geluk Haw!
Blue_lagoon, hoe is het met je?
ik at vandaag zeewolf met funghi porcini <3 en nu drink ik een Pino dinges uit de Elsas. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Heb n rustige Zaterdag gehad. vanmiddag even koffie visite gehad. kennissen .
Vanavond aardappels spruitjes en varkenshaas gegeten. Toetje had ik gisteren mee genomen .van Dirk. tiramisu met aardbeiensaus .smaakte wel.maar erg zoet maar ik hou wel van zoet.

TSV. Ik begin nu in . Kristin Harmel. Als we elkaar terug zien .. dat zijn van die boeken die ik prachtig vind . In de stijl van de Keukenmeiden roman. En De Thee roos serie .

Heb deze week..De Confrontatie van Sandra Brown.uitgelezen.
En Grijs Gebied van Marion Pauw. ook gelezen,maar dat was maar n dunnetje.
Pijngrens van Loes den Hollander heb ik al gelezen. En Seringen meisjes staat op mijn reader moet ik nog lezen .lijkt mij erg mooi.
Tegenwoordig lees ik vaak twee boeken tegelijk .een thriller .en een niet zo.n heftig boek.iets waar ik meer bij kan weg dromen.
Ik heb geen last van thrillers.maar vaak zijn ze zo spannend dat het mij belet om in slaap te vallen. En dat lukt mij bij n ander boek dan wel weer. 🤷‍♀️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Hopelijk heb je een fijne dag vandaag Coetje.

Klinkt lekker dat toetje Chrisjoh.

Vandaag gaat het wel lala66 dank je wel, en met jou?

Vandaag de slaapkamer wezen afstoffen met de plumeau en heb er gestofzuigd. Nu staat voetbal op. Afwas is ook gedaan, we aten wraps met kip-gyros en veel groente, erg lekker. Straks nog een banaan en dan is het goed geweest voor vandaag.

Nu cassis zero en heb de wasmachine al ingeruimd voor morgen, dan kan die aan.
De speculaas was/is goed gelukt, TV!

Chrisjoh: weet je dat er nog een boek is van Jennifer Donnelly? Met de Noorderzon.

BL: je klinkt niet happy. :hug:
Tijdschriftenverslindster schreef:
18-11-2017 18:22
Hawelry: is het verder gelukt met verhuizen vandaag? Veel geluk in de nieuwe woning!
Lief! We zitten nu op de bank. Werkend wifi en werkende tv :P de moderne mens is bediend.
Lekker gedoucht, meer gedaan dan ingepland (ik heb al een was gedraaid!)
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
18-11-2017 20:25
De speculaas was/is goed gelukt, TV!

Chrisjoh: weet je dat er nog een boek is van Jennifer Donnelly? Met de Noorderzon.

BL: je klinkt niet happy. :hug:
Fijn dat de speculaas goed was gelukt BE.

Ik weet het eigenlijk niet zo goed, fungeer min of meer op automatische piloot.

Dank je voor de knuffel, ik geef jou er ook een :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lekker Blueeyes,zelfgemaakte speculaas.Je huis gaat er ook zo lekker van ruiken.

Hawelry,veel geluk in jullie nieuwe huis!

Verjaardag was erg gezellig!Heerlijk gegeten en lekker gekletst.
Ik was niet eens jarig maar heb toch kadootjes gekregen,2 bloesjes,zilveren kaarsenplateau met 10 kaarsen en wasmiddel.
Vanochtend was ook erg gezellig en goed geslaagd,2 jurkjes,3 truitjes,2 vesten,een soort joggingpak voor na het zwemmen en 2 pyama's.
Nu wel heel moe dus ik duik mn bed in.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook verdiend coetje,leuke dag veel cadeautjes. goed geslaagd.
Na al die ellende van de laatste weken .

Hawelry veel geluk gezondheid en liefde in jullie nieuwe huis.

Inderdaad BL. je klinkt n beetje vlak. Hoop dat het snel goed komt met je .misschien even n dipje?

BE. Ik heb dat boek even gegoogeld heb ik nog niet gelezen.tis eigenlijk n jeugd boek zag ik. Maar leek mij toch erg mooi. Ken jij de schrijfster ook?
Leila Meachan.is ook n schrijfster in die stijl. Oh er zijn nog zo veel mooie boeken.zo veel mooie schrijvers en schrijfsters. Wat ben ik toch blij dat ik van
lezen hou. En dat mijn ouders dat altijd gestimuleerd hebben. Juist om dat ze zelf ook zo dol op boeken waren. En op kaarten.deden we thuis ook vaak en veel.met iedereen die bij ons over de vloer kwam. Alle vriendjes en vriendinnetjes moesten kaarten .en ze zeggen nu altijd nog dat ze dat zo leuk vonden bij ons vroeger.
En laat ik nu n man treffen die absoluut niet van kaarten houdt .helemaal geen spelletjes mens🤷‍♀️ Af en toe kaart ik nog n keer met mijn nichtjes.vind het nog steeds leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Chris, het is vooral een jeugdboek omdat de hoofdpersoon 16 is. Het onderwerp is niet echt 'jeugd'. Ik heb zelf een brede smaak. Momenteel lees ik veel fantasy.

Coetje: fijn dat je zo goed geslaagd bent! En lekker verwend, zo te lezen.

BL: misschien helpt iets doen wat je leuk vindt? Of even een zielige jankfilm kijken? Dat wil bij mij wel eens helpen. Of een nacht goed slapen. Desnoods met een beetje hulp.
Nieuwe huis is nu al alle moeite waard; wat een stilte en rust. Ik gooi zo nog effe badjas in de wasmachine, hang ik die morgenvroeg op. Nu lekker CSI kijken
heb niks te drinken/eten
Alle reacties Link kopieren
Coetje dat klinkt als een heerlijke dag. Wat fijn dat je zo verwend bent, het is je helemaal gegund vooral na alle ellende van de afgelopen periode. Geniet van alle nieuwe spulletjes :)

Chrisjoh inderdaad vlak is het goede woord, zo voel ik me ook. Ik ben ook gek op lezen en mijn ouders stimuleerden dat gelukkig ook. Op mijn derde was ik al lid van de bieb en leende toen voornamelijk Dikkie Dik en Botje boekjes, haha.

Later werd ik fan van de Claudia serie van Cok Grashoff en die serie was toen te koop bij de Slegte. Drie boekjes voor vijf gulden. Om de zoveel tijd gingen we daarheen, moeder en broertje gingen andere winkels af en ik samen met mijn vader naar de Slegte alwaar ik de drie boekjes uit mocht zoeken en die werden dan ingepakt in bruin pakpapier. Daarna altijd frietjes eten bij een tante die daar vlakbij in een flat woonde.

Qua spelletjes vond en vind ik mens erger je niet helemaal tha bomb.

BE ik heb net geknuffeld met vriend en een ontspannende massage gekregen, dat was fijn. En toen hij boodschappen deed en ik alles gedaan had wat moest voor vandaag heb ik wat Bassie&Adriaan gekeken daar knap ik ook altijd van op. Alleen blijven die liedjes altijd zo in je hoofd hangen ;-D

Ik heb net een banaan gegeten, een mooie gele. Straks samenvattingen van het voetbal kijken en Erica op reis terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vingernagels een nieuwe french manicure gegeven. Was al een tijd geleden en dat is echt niets voor mij. Nu is het weer mooi, teennagels zijn gelukkig nog in orde.

Water nu.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik had de wekker gezet om te spuiten en daarna nog even terug in bed gekropen,slapen lukte niet echt want kat kwam vervelen.
Verder vandaag niks op de planning,kinderen en vriend gaan ook allemaal weg dus het huis voor mij alleen.Ik rommel lekker een beetje aan.

Hawelry,lekker geslapen in jullie nieuwe huis?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Vanmorgen n normaal ontbijt.wel n lekker kaasbroodje er bij.
Straks n kommetje soep.als tussendoortje ,en tegen de avond iets makkelijks . Zie nog wel.

Lukt dat french manicure bij je zelf BL? knap.ik ben niet zo.n ster in het lakken. Heb ook zachte nagels momenteel.verzorg ze altijd wel met nagelolie.en nagelharder.maar echt mooi zijn ze niet. Dinsdag moeten we weg.dus ben ik nu steeds bezig met verzorgen. En dan morgenavond weer de nagelharder er op.
Staat dan iets verzorgde.
Naar weer is het. nu weer even n valse zon .steeds buien.harde wind .
Hebben ook geen plannen vandaag. Heerlijk thuis.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Milka confetti en zuidvruchtenthee
Alle reacties Link kopieren
Fantasy en SF. hou ik absoluut niet van.BE. Ook Harry Potter niet . bijna iedereen vindt ze geweldig .jammer genoeg niet aan mij besteed . ook de films niet.

Ook heel ver terug in de historie hoef ik niet. Lezen over de neanderthalers bedoel ik dus. In mijn omgeveving las op n gegeven moment iedereen .
De Stam van de Holenbeer. Ik proberen. kwam door het eerste deel al niet heen.
Smaken verschillen gelukkig.
Ook wat het eten betreft. heb n kommetje erwtensoep gegeten.zal ook niet iedereen van houden.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven