Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Chris: jij bent ook al vroeg. (tussendoor) wakker. Fijne dag gewenst en slaap lekker! Ik ga straks een dagje uit; nu even ontbijten.
Goedemorgen!
Ik zit aan de thee, straks gaan we naar de Kerstmarkt in Dordrecht, leuk.
Het schijnt heel druk te zijn, maar ik neem mijn noise canceling mee.
Goedemorgen!
Heerlijk uitgeslapen. Nu koffie.

Chris, de rok is met tijgerprint, haha!
Ik moet nog eens leren foto's te plakken. Zal het zoon vragen.
Ik weet nog niet wat ik erop kan dragen, zwart is te saai, grijs, donkergroen en donkerblauw kunnen wel. Heb erop gegoogled.
Ben er enthousiast over, maar moet natuurlijk eerst passen.
Haw, veel plezier op de Kerstmarkt!
Fijne dag allemaal, dames.
anoniem_299075 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 11:51
10.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kerstkransjes :facepalm:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
https://www.mupload.nl/
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.de link hierboven kan ik de plaatjes mee plakken op de iPad .
Weet niet of het ook op de telefoon werkt .kijk maar even.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij leuk die rok jejoue .rood dan?

Ik heb nog weer geslapen tot 9 uur, lang genoeg. Ben nu aan het rommelen in huis, de zon schijnt dus kan de kerstverlichting Weer uit. .🤷‍♀️
Tijdschrift lekker n dagje uit.

Miskotto lekker kerstkransjes.

Hawelry ook al naa4 de kerstmarkt .
Allemaal veel plezier. met wat jullie ook aan het doen zijn of gaan doen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik probeerde foto per pb te sturen, maar dat lukte niet.
Of staat je pb niet open?
Anyway, het zijn gewoon tijgerkleuren.
Alle reacties Link kopieren
Staat wel open jejoue. Heb jou nu n berichtje gestuurd misschien lukt beantwoorden wel. Ik ben niks nieuwsgierig he?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier zijn de badkamer en de wc weer schoon.

Ik ga zo thee maken en dan eens het huis versieren.

Wat betreft plaatjes: uploaden op Flickr en de link plakken in het plaatjes-plak-vakje (dat landschapje naast de smiley) werkt doorgaans.
Ik probeerde weer via pb. In het verleden lukte dat altijd! Nu niet en ook niks ontvangen.
Kan em wel hier uploaden, maar hij is echt apart en dat maakt me herkenbaar.
Een beetje mutsig gedacht, dat wel, haha

Ik probeer later nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Prima jejoue .niet doen als het je te herkenbaar maakt .ik ben ook altijd bang met bepaalde dingen te vertellen.dat mensen weten wie ik ben.
Wil hier gewoon wat anoniem blijven.niks mis mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
JJ fijn dat het klussen klaar is. Kan weer van je 2017 lijstje afgevinkt worden.
Cross&Blackwell heb ik nog nooit van gehoord en welk merk zou dat evenaren dan?

Hawel jammer van je beslissing mbt een hond maar zoals anderen ook al zeggen beter dat je er nu achter komt dan nadat een (asiel)hond net gewend is aan jullie.

Chris, ja ken het dat mensen je laten vallen/niet (meer) thuis geven. Zelf ook nare tijd achter de rug en zelfs nog nauwelijks contact met wat 1 van m'n beste vriendinnen was. Onbegrijpelijk.
En december is idd een beetje een melancholische maand, geldt voor veel mensen denk ik. Toch soort (jaar)overpeinzingen.

Wat een verrukkelijke lunch coetje! Fijn dat je even hebt genoten/je zinnen hebt kunnen verzetten.

Blue, een meevaller is altijd fijn. Hoop dat de pizza je smaakte. Moest het soort pizza even googlen. Neem je er dan nog extra toppings op? Voor mij moet er op een pizza sowieso salami zitten en daarnaast graag uien, champignons en evt. rode peper.
Jammer dat ze van een goede pizzeria vaak al tegen een tientje aan zitten en ik kan toch maximaal een halve op. Hoop dat je eindelijk een goede nacht hebt gehad.

Jammer dat de rok zo herkenbaar is JJ, ben nu ook wel nieuwsgierig :P Is de rok van zo'n exclusieve winkel/merk dat je denkt herkenbaar te zijn?

TV wat heb je toch altijd lieve berichtjes voor iedereen!
Vervelend dat je zo allergisch bent, zelfs al als mensen voor je in de rij staan. Fijn dat jij veel steun had in zware tijden.

Hoop dat jullie het gezellig hebben (gehad) op de kerstmarkt Hawel. Nog wat leuks of lekkers gekocht?

Miskotto, kerstkransjes, lekker. Ik heb die van Lidl met suikerparels erop. 'k Ga d'r gelijk maar 1 nemen :) (en zie dat ik wel een nieuw pak mee had mogen brengen).

BE je huis al versierd? Ik plak wel plaatjes van internet maar eigenlijk plaatjes/foto's heb ik nog nooit de moeite genomen me erin te verdiepen anders plaatste ik mijn mooie kerstbal wel.

Geen idee of forummers mij kennen zonder dat ik het weet. Wel al veel forummeetings gehad. Altijd leuk geweest. Ook de grotere en van 1 grotere ken ik coetje.

Ontbijt was stuk maisbaguette, deels met kaas, deels met hammousse. Lunch was broodje knakworst.
Zijn jullie op sommige vlakken ook zo 'verwend'? Ik hoef echt geen knakworst meer uit blik sinds ik de verse knakworst van Lidl eet. Hoef ook geen vacuum rookworst meer. Liefst de verse van Lidl en anders Hema.
Vanavond eet ik een stukje verse kabeljauw, koolraap en weet nog niet of het gekookte aardappel of rosti wordt. De koolraap is een hele dus die moet ik zo nog even te lijf gaan.
Net dus blikje energy en de bovengenoemde kerstkrans :D en nu ga ik een glas earl grey zetten,
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook best verwend. groentes zomers het liefst van het land .als ik de ruimte had zou ik wel n moestuintje willen. maar is natuurlijk best veel werk.
Vlees halen wij vaak de Duitse groothandel altijd heel goed vlees. Daar rijden we natuurlijk niet naar toe voor n pondje rundvlees. Nu met de Kerst wordt er groot ingekocht, .maar in normale weken moeten wij het gewoon bij de slager kopen.
Heb afgelopen week ook maar weer n doos elite bamischijven gekocht .bij die zelfde groothandel. Als de kinderen komen kunnen ze de helft meekrijgen. Zitten er 18 in n doos . is ook niet abnormaal veel.
We nemen ook vaak Bratwurst mee.vind ik ook heerlijk met n wit broodje.
Zit trouwens ook al de hele dag te snaaien.heb nog n blik Quality Street staan.waar ik er af en toe eentje uit pik.
Bij de Lidl en bij de Aldi.hebben ze grote kerstkransen .voor bij de koffie
.meerdere smaken.musket met chocolade. gewoon met nootjes schaafsel net als
de kleine kerstkransjes .maar zo vreselijk lekker,
Crosse Blackwell is inderdaad de lekkerste kerrie .gebruiken wij ook altijd .volgens mij alleen bij de groothandel te koop.

Weet je thee. Het duurde te lang bij ons de ellende. En steeds kwam er weer iets anders achteraan.
Op n gegeven moment hebben mensen daar geen zin meer in.willen ze verder met hun leven.maar ze moeten mij dan ook niet meer opzoeken nu we weer uit het dal kruipen .dan negeer ik ze. Ben ik dan bikkelhard in.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:40
0.35% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Bij de Lidl kom ik nooit. Die zit hier niet in de buurt. Soms wel jammer.
De kerrie zou de Bombay curry van Pit&Pit zijn. Wel al gekocht, maar nog niet gebruikt.

Eet smakelijk, allemaal!
Alle reacties Link kopieren
De Zwagerman rookworst van de Lidl vinden wij erg lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hallo, Kerstmarkt was erg leuk en groot! Druk, luidruchtig en rumoerig, maar met mijn noise canceling heb ik het aardig goed volgehouden. We waren met de waterbus en die zat op terugweg echt heel vol. Gelukkig waren ze zo slim extra boten in te zetten! Dat scheelde ons een halfuur wachten in de kou.
Jammer genoeg ongesteld geworden, dus best wat ongemak/pijn nu.

Als avondeten had ik kip met sate saus en groenten en noodles.
Ik heb een pan waar nooit olie in hoeft, werkt geweldig. Kip was heel mals, was helemaal verbaasd haha. Koken is nu nog leuker.

Straks komt er nog visite, niet echt energie voor maar ja.

Ik drink Sprite.
Alle reacties Link kopieren
Chris, die rookworst bedoel ik ook.
Dat merk ken ik ook niet JJ.
M'n vis ligt in de pan en ik heb een droge witte wijn ingeschonken. Bij de vis eet ik gekookte aardappel met mosterd/boterjus.
Alle reacties Link kopieren
Weet even niet waar te beginnen, dus ik begin maar gewoon ergens, ben net pas bijgelezen.

TV, ik krijg altijd complimenten juist dat het hier nooit naar kat ruikt. Mede door het dankzij op tijd verschonen van de kattenbak. Wel heel naar dat jij er zo extreem veel last van hebt. Hoe was je dagje uit?

Thee, leuk weer zo'n uitgebreide post van jou! Nee geen extra toppings. Salami vind ik echter lekker, neem ook wel eens een pizza salami. Van champignons en pepers wil ik echter absoluut niets weten. Pizza's bij deze zaak zijn zes euro per stuk.

BE je huis mooi versierd? Het is vast gezellig en mooi geworden!

Leuk een kerstmarkt Hawelry. Sterkte met de visite.

Chrisjoh herkenbaar, hier ook veel mensen kwijtgeraakt. Maar ik vind het niet meer erg. Heb nu mensen om me heen waar ik echt om geef en van wie dat wederzijds is. En heel veel vrienden en kennissen hebben moet je ook onderhouden en daar heb ik geen energie voor.

Rok klinkt mooi Jejoue.

Stofzuigen was door omstandigheden doorgeschoven naar vandaag dus dat heb ik vanmiddag gedaan. Vanavond makkelijk een bakje lasagne van de Jumbo en we hebben mini-loempia's in huis. We hoeven voor vandaag niets meer, dus dat betekent straks lekker voetbal en FC de Kampioenen op dvd kijken.

Mijn föhn is echt kapot, er komt een brandlucht uit en de binnenkant licht oranje op. Volgens vriend is er een zekering gesprongen. Maar toen ik dat gisterochtend tegen bff vertelde verklaarde ze dat ze nog een föhnborstel van de Lidl heeft liggen, maar twee keer gebruikt en die mag ik hebben dus dat is fijn. Zit nu alleen wel iedere dag uren met nat haar, dat ziet er niet uit en voelt koud.
Alle reacties Link kopieren
6 euro is een leuke prijs voor pizza Blue!
Ik eet nu een bakje kersen-stracciatella-vla.
Alle reacties Link kopieren
Ja en een schotel heb je al voor 7,50 Thee. De vla klinkt erg lekker.
Bosfruit-thee.

En ik zit een kerst-kleurplaat te kleuren. Staat grote kerstboom op! Huis is versierd, morgen wil ik wel nog een paar dingetjes veranderen.

BL: wat betreft het koude: ik loop baan de eerste uren met een handdoek om, daarna zet ik het met een klem vast. Pas als het half-droog is, gaat het los. Ik heb heel dik haar, flinke bos.

Haw: welke noise-cancelling heb jij? Ik oriënteer me op zo'n ding voor op m'n werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even moeten googelen wat n noise- cancelling is. Wist niet eens dat zo iets bestond. blond he.

Gelukkig B.E ook het huis kerstklaar. 😂

Ik ben ook nog steeds aan het net iets anders zetten van de spullen bezig, Heb nog n hoop snoertjes misschien dat ik die morgen nog wel ergens op en aanhang.

Heb vanavond n gedeelte van het concert van Andre Rieu gekeken op T,V .vond het niet geweldig. Wel zong er n kinderkoor uit Maastricht n prachtig Kerstnummer in de show.dat klonk erg mooi.
Lig lekker ontspannen te lezen. Wel n spannend boek kon er even niet in verder ,soms ben ik te veel afgeleid om de aandacht bij n boek te houden, lukt nu weer prima,
Lekker slapen 😴😴😴voor iedereen.en n gezellige Zondag. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
BE ik heb er een van Bose. Versie 35II is perfect.
Wel erg duur, maar geniet van elke cent.
@ Hawelry: fijn dat de Kerstmarkt leuk was en knap dat je het zo goed hebt volgehouden. Hoop dat je je snel wat beter voelt.
@ Thee: wat vervelend en sneu dat één van je beste vriendinnen je zo heeft laten vallen. Juist in slechte tijden, heb je die zo hard nodig. :hug: Juist jij bent ook altijd belangstellend naar anderen toe, ook al gaat het slecht met je. Dus dan verdien je het al helemaal niet.
Verder: bedankt voor je compliment en leuk je Lidl-tips. Ik kom daar vrijwel nooit, maar zal eens de rookworst proberen.
Ik ben met cola echt 'verwend'. Als er geen andere cola light/zero is, drink ik de andere merken, maar thuis komt er alleen coca cola in; wel zoveel mogelijk uit de aanbieding.
@ BL: wat goed dat je je huis zo kattengeurvrij en schoon mogelijk probeert te houden. Maar bij mij zijn het de haren, huidschilfers en geur van de kat zelf waar ik op reageer. Helaas maakt het dan niet uit hoe schoon iemand zijn huis en kattenbak houdt; het gaat echt om het beestje zelf en die haren en huidschilfers verliezen de hele dag ;)
Inmiddels zijn katten van vrienden overleden wat ik voor hen sneu maar wel makkelijker vind, want zij moesten altijd veel voor mij overhebben en dat heb ik altijd zeer gewaardeerd, want voelde me daar opgelaten onder. Want ik kon nooit naar hun huis, alleen als we in de zomer in de tuin konden zitten. Dus ze moesten altijd bij mij op bezoek komen en zich voor vertrek nog weer een keer douchen, schone kattenhaarvrije en kattengeurvrije kleren aan en direct de deur uit. Ook spraken we vaak buiten de deur af in een stad of restaurant. Maar ja; het is voor vrienden ook wel zo leuk als je bij hen thuis komt. Ik heb verder geen hekel aan katten hoor; alleen een hekel aan de extreem allergische reacties die het me oplevert.
Wat lief van je vriendin dat je haar föhnborstel mag hebben.

Ik heb een leuke dag gehad. Met een van de beste vriendinnen een dagje uit geweest. Was gezellig. Naar museum geweest, gelukkig maar zeer kort gewinkeld :-$ (ik ben geen winkelmens en al helemaal niet als het zo druk is) en daarna samen sushi gegeten, wat heel erg lekker was. Onderweg in de trein boek gelezen; fijne dag dus!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 10:08
0.14% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven