Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
En toen knalde ik tegen n lantaarnpaal.😬
Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dus de medicatie moet nog komen .ik geloof dat ik in de ingang bij het ziekenhuis ging liggen .net doen of ik flauw gevallen ben van de pijn .beetje huilen ..moet je natuurlijk wel op commando kunnen huilen .
Ach ja ik maar er maar n beetje flauwekul over. Maar vind het echt heel erg vervelend voor jou.
En hoop oprecht dat de medicatie vandaag gebracht wordt .en helpt ,❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft weleens ( bijna) de ambulance gebeld toen ze mij naar huis wilden sturen in het ziekenhuis.
Ik had net de essure gehad,verging van de pijn en het bloed liep langs mijn benen naar beneden toen ik buiten kwam.Wij omgedraaid en terug naar de afdeling,wilden ze mij naar huis sturen.
Vriend boos,ik half in paniek want mijn broek werd steeds natter.
Toen wilde er toch wel iemand kijken en lag ik uiteindelijk 3 dagen in het ziekenhuis.

Hebben ze de medicatie gebracht Zenzeo?

Wij eten vanavond kip kerrie met rijst,ananas en een komkommersalade.
Toe danio :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik heel goed! Ik kom nooit ziek over.
Inmiddels zijn de medicijnen gebracht. De werking heeft wel tijd nodig.
Ben er blij mee!!

Kipkerrie met rijst en ananas vind ik ook heerlijk. :-P)
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
09-06-2020 12:56
En toen knalde ik tegen n lantaarnpaal.😬
Afbeelding

Ohh nooo 🤭😂
Liep er een knappe kerel voorbij 😜
Hopelijk valt het mee met de pijn.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
09-06-2020 08:34
Goedemorgen,dan waren we even vroeg wakker Viva,ik ben nog wel blijven liggen tot 7.15.

Vandaag dus thuiswerken,ontbijt koffie en 2 crackers,1 met rauwe ham en 1met oude kaas.

Fijne dag allemaal!

Lekker dat je nog kon blijven liggen.
Ik was klaar wakker en ben eruit gegaan om man niet wakker te maken zo vroeg.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
09-06-2020 11:07
Goedemorgen lieve dames.
Ik ben de hele morgen al aan het sodemieteren met foto’s van de telefoon van mijn man te sturen naar de computer.

Viva bij jullie komt langzaam alles weer in het normale ? Man weer naar kantoor kind naar de opvang school..

Heb n grote watermeloen in huis.
Jij hield niet van Feta toch? Wel van geitenkaas? Dat doe ik wel eens als frisse salade met munt erbij. Maar zo los is ook heerlijk.

Wat een gedoe met die foto's. Trots op je dat je doorgezet hebt. Ik had het allang aan man over gelaten 🤫

Ja, hier komt weer een beetje ritme en regelmaat. Middelste vroeg wel wanneer zij weer mocht spelen (naar de opvang bedoeld ze dan). Man en ik hadden besloten om de jongsten niet meer te laten gaan, voor die paar keer voor de zomervakantie. Maar nu twijfelen we .....

Man vind het wel lekker om buiten de deur te werken en zijn collega's te zien en te spreken. Maar als hij morgen weer thuis zou moeten werken, vind hij dat ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, belachelijk dat ze je zo naar huis willen sturen. Dat is nou ook zo'n typisch voorbeeld wat voor druk er op de zorg en gezondheidzorg staat ....

ZZ, ik hoop voor je dat de medicijnen aanslaan. Minder pijn, betere nachtrust etc. dat kan zoveel verschil betekenen!


Ik weet ook niet waarom die berichten weer verwijderd zijn. Dat hebben de mods gedaan 🤷‍♀️

Vandaag een rustige dag op zich.
Vanavond aardappelen, bieten en een speklapje gehad. En als toetje een danio. Ik was nooit van de toetjes, maar sinds de kinderen er zijn, gebeurd het wel vaker.

Nu heb ik verse sinaasappel thee en zitten wij nog in de tuin, van het laatste beetje zon te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Oh Viva hadden jullie nog zon hier is ie heel vaagjes geweest,vond het gisteren mooier.
Ja ik kijk graag naar mooie mannen Viva. Ook naar mooie vrouwen.kijk het meest naar hoe ze gekleed gaan.en ook natuurlijk wel het gezicht..
Bietjes erg lekker .en super gezond .👍
Hier vanavond friet met kibbeling ..toetje fruit, alles door elkaar.meloen sinaasappel en druiven .

Ik hoop het zenzeo dat de medicijnen goed werken. .misschien helpen ze gelijk al .👍
Liz vandaag niet gezien .cookie ook niet. .zullen wel weet op komen dagen .hoop ik.
Ik ga liggen lezen .
Fijne avond. 😴😴
chrisjoh wijzigde dit bericht op 10-06-2020 08:52
0.41% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zenzeo,ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen.

Ik werk een halve dag vandaag,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne woensdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Chris, ja de zon kwam ook pas aan het eind van de dag een beetje door hoor. En je moest wel een beschut zitten.

Coetje, werk ze en pas goed op jezelf.

Ontbijt 2 plakjes notenbrood met een klein beetje boter. En een kop thee. Nu aan een cappuccino. Oudste is vrij op woensdag, ze zit nu te kleuren. Middelste is met klei bezig en de jongste zit in de stoel aandachtig te kijken. 🥰

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Koffie en een bolletje gorgonzola.

De pijnmedicatie voor mijn benen werkt nog niet, maar toch heb ik goed geslapen.

Jongste houdt alles goed in de gaten, Viva?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .nou zenzeo .dat scheelt dat je in ieder geval beter geslapen hebt..kun je overal ook weer beter tegen .👍

Leuk Viva zie dat kleintje zo zitten 😍bewonderend naar haar grote zussen toe.

coetje maar n halve dag werken. Is nog wel n keer om. hoop dat het goed met je gaat.

Ontbijt hier was .koffie. kaiserbrotchen met filet american.de andere helft ham.
En nog n rozijnenbol.
Fijne dag , :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva,jongste is natuurlijk aan het afkijken hoe ze die kleurpotloden lan gebruiken :P

Zenzeo,gelukkig heb je beter geslapen!
Hopelijk vanavond weer.

Kreeg een rottelefoontje op mijn werk,een vriendin heeft borstkanker.
Stomme kloteziekte is het!
Ik ga straks even naar haar toe en ik moet vanmiddag naar de mondhygieniste.
Nog een half uurtje en dan ga ik naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad coetje, stomme rotziekte, .helemaal mee eens. 😡😡😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Even lekker gejankt bij vriendin en elkaar wel even geknuffeld,dat gebeurde eigenlijk eerst zonder dat we er erg in hadden en daar moesten we dan wel weer om lachen.
Ze gaat ook in Cookie-stad onder behandeling.

Ook nog langs de mondhygieniste geweest,weer een schoon bekkie.Al vind ik het nooit prettig!

Wij laten zo chinees bezorgen,ik heb geen zin meer om te koken.
Alle reacties Link kopieren
Nee mondhygieniste is toch altijd ietsjes pijnlijk.
Nou je knuffelt maar fijn met je vriendin.mocht ze aan de chemo moeten .dan pas je maar weer op.

Vanmiddag even bij n nichtje van mij koffie gedronken. Stond op het punt om naar huis te gaan.belde n vriendin.die wou even bij mij langs komen .dat liep dus allemaal mooi ingeklaard over,
Bietjes gegeten met speklapjes.. anderhalve aardappel erbij. En n slagroom vla na.
En nu lig ik al in bed.had het hartstikke koud..
Lekker slapen voor straks😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik lig er ook al in,gedoucht en wel.
Na het eten aanbouw afgebroken,morgen beginnen de schilders om 7.30.

Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Iedereen lekker geslapen? Ik was om 3u klaar wakker,brand bij ons in de buurt dus gillende sirenes.Gelukkig alleen materiele schade.
Toen ik 14 was hebben wij thuis ook brand gehad waardoor we midden in de nacht ineens op straat stonden.Duurde dus wel even eer ik weer in slaap viel.

Vandaag werken op de zaak,ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Brand lijkt mij het ergste wat je overkomen kan..

Ik goed geslapen .ook al ontbeten .
Koffie .rozijnenbol.kaiserbrotchen met kaas en ham.
Fijne dag🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Feest :yes: :yes: middelste is geslaagd!!!
Ik ben zo blij,eindelijk wordt zijn harde werken beloond! Hij heeft met zijn her examen gewoon een 8.7 gehaald!
Super trotste moeder ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Coetje, GEFELICITEERD!!! 8.7, geweldig! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Afbeelding

Maar wat erg voor je vriendin en voor jou ook natuurlijk :|

Zit nu aan de koffie en een mergpijp.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Fam coetje.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEERD!!!
Wat een goed nieuws. Mooi cijfer ook!

Ik eet een paar nectarines. Die waren eerst hard, maar nu rijp en dan moeten ze ook gelijk allemaal op.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
11-06-2020 10:21
Feest :yes: :yes: middelste is geslaagd!!!
Ik ben zo blij,eindelijk wordt zijn harde werken beloond! Hij heeft met zijn her examen gewoon een 8.7 gehaald!
Super trotste moeder ben ik.
Wat goeeeed, gefeliciteerd 🎉🎉!! Ik snap dat je trots bent 🇾🇪🥳 en fijn om ook wat goed nieuws te krijgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven