Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mogge.broodje met .brie en koffie.
Ga nog even rustig de krant lezen.dan optutten en boodschappen doen,
Fijne Zaterdag, :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wij gaan ook boodschappen doen en even langs vrienden.
Vanavond komen er vrienden eten dus een gezellige dag voor de boeg.

Ontbijt koffie en een cracker kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal 😘!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn buuf neemt een paar boodschapoen mee, dus ik hoef er niet uit.
Lunch is lekker: boterham mef Philadelphia en daarop wat gebakken spinazie met knoflook en veel witte peper.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je toch aan die combinatie zenzeo. Philadelphia vind ik erg lekker.maar gebakken spinazie er op.

Wij hebben n paar boodschappen gehaald .ook bij de D.M .geweest.heb nu de kassa bon maar eens vergeleken. Mascara (snapscara) van Maybelline .heb ik 9.75€ .betaald .kost hier 14€..

L’Oréal lippen stift. Is daar 2€. goedkoper.ik weet wel dat het daar veel goedkoper is. Maar wou nu toch echt eens vergelijken .
Heb wel meer gekocht. maar ga niet alles opnoemen .jullie kunnen de folder ook googelen. 😀

Heb nu net n broodje paling gegeten. Straks nog n beetje spaghetti .
En dan is het ook weer genoeg.
Ga vanavond eerst T.V .kijken en daarna lezen.
Verder ben ik blij dat ik weer heerlijk op de bank zit . Lekker rust.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Verse spinazie met kaas is toch wel een bekende combinatie? Denk aan de spinazie/kaas rondo.
Anyways. Vandaag at ik pasta met gestoomde aubergine en pepers, met tomaten en ricotto.
Een recept van Jamie. Ik deed er wel tartaar door. Zalig.
Denk dat jij het misschien te spicy zou vinden, Chris.

Lekker dat het daar zoveel goedkoper is, Chris.
Welke kleur is je lippenstift?
Alle reacties Link kopieren
L’Oréal. .rose grenat. Heb vaak zacht rosé .deze is net iets feller.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die is echt prachtig. Wel een uitgesproken kleur. Mooi!
Meestal heb ik oudrose op. Ook van l'Oréal.
Ook wel eens twee kleurtjes op elkaar.

Kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik wel zeker zenzeo dat het niks voor mij is .hou al niet van scherp.en ook niet van peper .
Ik gebruik ook wel vaak twee kleuren. Maar ik werk vaak bij overdag,en als ik geen spiegel bij de hand heb .hou ik het op een kleur. Deze leek mij ook wel heel mooi. Heb m nog niet bij daglicht op mijn lippen gezien .maar zal goed zijn .
Heb wel vaak.als ik n kleur heb die goed bevalt.dat ie uit het assortiment gaat.dat gebeurt zo vaak.
Ik ga liggen lezen.allemaal lekker slapen .en tot morgen 😴😴😴pas op voor de aangekondigde storm.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!

Chris... Paling....?? :'( Hahaha lust ik niet.

Zenzeo, te pittig hoef ik ook niet.

Verder nog niet bijgelezen want was weer allemaal hectiek hier, maar zenzeo, omdat ik lees dat je buurvrouw je boodschappen doet neem ik aan dat jij ook gevelt bent door de griep?

Met Teddy gaat het goed, alleen ik heb er een punt gezet achter de relatie. Was merendeel ruzie om niets. Ik heb heel veel energie erin gestoken en hem puzzelstukjes gegeven maar hij beloofd woorden maar geen daden. En dat laatste is nou net belangrijker! We zijn in goede harmonie uit elkaar, ik mag de sleutels houden zodat ik op ieder moment Teddy kan zien. Aangezien mijn astma is het beter dat ze bij hem blijft. Wel een hoop gesjouw gisteren alle spullen weer terug bij mij en dan weet je gewoon niet hoe je moet beginnen met opruimen. Verder als een blok geslapen en voel mij goed. Ik denk dat wij als vrienden ook beter kunnen dan als relatie. Hij vind het wel moeilijk maar ik heb ook gezegd als je dat niet kan mag je er ook voor kiezen mij nooit meer te zien, maar dat wil hij ook niet. Ik ben wel duidelijk geweest echt vriendschap en niet zo nu en dan jullie weten wel, dat is niet mijn ding ik ga of voor een volledige relatie liefdes relatie of puur alleen vriendschap maar dan ook gewoon vriendschap zoals ik ook met een vriendin zou omgaan. Dus lady's ik ben weer op de markt :hihi: Nee hoor voor mij helemaal niets voorlopig!!!

Goed nu: 4 boterhammen met roomboter en eieren. Daarnaast een banaan, beker koffie koffiemelk en beker thee. Zit meteen vol!

Oh... qua storm het waait hier redelijk maar nog niet dat ik denk ik vlief de boom in als ik een stap buiten zet, ben beniewd of het daadwerkelijk 140 kilometer per uur gaat waaien. Ik ben niet bang, vind storm gezellig!!

Fijne Zondag allemaal en beterscha voor de griepjes.
honingbloesem wijzigde dit bericht op 09-02-2020 08:13
Reden: Omdat ik nog niet fatsoenlijk wakker ben en dus fouten maak!! En nog twijffel ik of het foutloos is!! Zucht! ;)
0.11% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

He verdorie Hb,ook al weet je dat dit voor jou het beste is,het is nooit leuk om een relatie te verbreken.Waren jullie al lang bij elkaar? Veel sterkte :hug:

Gister een drukke maar leuke dag gehad! Samen met oudste grieks gemaakt en iedereen vond het weer lekker,we zaten met zijn 11en aan tafel,gezellig!

Chris,leuk shoppen is dat!
Ik heb eigenlijk altijd nude op mijn lippen :P behalve met een feestje,dan kies ik toch vaak voor rood/rose.

Vandaag een beetje huishouden,ik ga de deur niet uit met die storm!
Ontbijt koffie en zometeen 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne zondag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Jammer, HB, maar zo gaat dat soms. Hopelijk blijven jullie vrienden. Sterkte!
Nee, heb geen griep ofzo. Soms halen we gewoon een boodschap voor elkaar. Is een mooie aanleiding ff gezellig koffie te drinken.

Net ook koffie op. Brood is op, moet een nieuw brood bakken. Dus straks bak ik wat rijst op. Met specerijen, prei ed.

Ik vind storm erg onrustig maken, maar tot dusver valt het wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Rozijnenbol. Duits hard broodje met half brie en half paté .nu is dat ook allemaal op. Een mok koffie.straks nog n tweede.

Sterkte H.B. is natuurlijk nooit leuk, :hug:

Bij mij ligt het er ook altijd altijd aan waar ik naar toe ga.en avond of overdag .welke kleur lippenstift ik op doe.heb er altijd twee in de tas .zachte en felle kleur .
Het waait hier best flink.maar pas vanavond zou het hier echt gaan stormen .
Wij wonen natuurlijk niet aan de kust .
Vind ik ook zenzeo. in mijn hoofd word ik dan erg onrustig .
We blijven binnen .en ik hoop dat de pannen op het dak blijven liggen .
Fijne Zondag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
mooie kleur lippenstift heb je gekocht chris. :-)
hb sterkte ook van mij, een relatie beeindigen is nooit leuk.
zenzeo jij hebt altijd van die lekkere combi's vind ik in je menu, en ik hou wel van pittig dus jouw eten klonk mij erg lekker in de oren.
coetje fijn dat jullie gisteren zo'n leuke dag hebben gehad!
hier waait het best flink, maar ik woon natuurlijk op het platteland aan een bos dus dan waait het sowieso slimmer dan in de bebouwde kom. zal mij benieuwen wat het word vanavond, ik hoop dat het uiteindelijk meevalt..
Alle reacties Link kopieren
Zoon kwam langs, superfijn, want een tijdje niet gezien wegens drukke baan en dingen als de Auswitchherdenking waar hij ditmaal met dochter is geweest.
Ik vind het zo'n goede vader!
Hij heeft ook nog wat klusjes gedaan, dus mag niet mopperen.
Verder geen plannen vandaag.
Eten is ook gemakkelijk; de rest van gisteren, alleen pasta erbij koken.

Nu een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat zoon even langskwam Zenzeo!

Wij eten zelfgemaakte pizza.
Alle reacties Link kopieren
Wij aten pasta ,en groente soep. Ik ben denk ik n trut met eten zenzeo..ik trek toch snel ergens mijn neus voor op..
Zie ook wel eens zalm rolletjes met spinazie. Ik probeer het niet eens.

Leuk dat je zoon zulke leuke dingen doet met zijn dochter,👍

Liz jou huis ook overeind blijven staan.denk dat het weer hier hetzelfde was als bij jou.
Van de rest weet ik niet precies welke hoek ze zitten. Ja coetje wel zo.n beetje. Dus weet niet hoeveel last jullie gehad hebben. Het waait nog flink .dus slaap voorlopig niet in.
Ga maar lezen ,tripusten allemaal😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier valt het mee,nu waait het wel heel hard en vanmiddag een boom omgewaaid in het dorp maar het echt heftige gaat langs ons heen volgens buienradar.
Ik slaap op zolder maar vind het wel lekker :P
Ik ga nog even netflixen en dan slapen,morgen weer werken.
Alle reacties Link kopieren
Nou in nordhorn zijn er 5 straten geevacueerd door de brandweer en morgen vallen de scholen uit in de Hele Grafschaft Bentheim lees ik net dus dat is niet zo mooi.. het gaat hier nu pas echt goed los met onweer en Hagel enzo. Dus ik hoop dat mijn huis er morgen ook nog staat. Nu iig nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Coetje, we waren 2 jaar samen maar in die 2 jaar is het al wel een aantal keren uit gegaan, met steeds beterschaps beloftes van hem, helaas hij vaart gewoon door op zijn eigen vaarwater, prima maar er is wel een grens bij mij bereikt.

Zenzeo, dat is echt leuk om te lezen dat jullie dat zo af en toe voor elkaar doen! Top zeg!

Chris, dnak je wel. Bytheway ik heb heel veel lippenstiften, en net als jij neem ik ook altijd 2 kleuren mee fel en zacht. Meestal combineer ik die 2 ook samen.

Ik vond het meevallen, er was flink wind klopt! Maar ik bleef rechtop staan. De ganzen hadden het moeilijker.

Ik heb toch besloten Teddy bij mij te laten komen, van week gaat ze over naar mij. Ik wil haar niet in de harde wind en regen gaan versjouwen dus ik wacht even een redelijke dag af.

Goed nu: 4 boterhammen met mozarella. Banaan, beker koffie met koffiemelk en een beker thee.

Fijne(werk)dag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Alweer een hele tijd voorbij sinds ik even op dit topic was. Ondertussen 1,5 week bij mijn ouders geweest maar ben alweer een week thuis. Eten gaat nog steeds in miniporties al ging het bij mijn ouders iets beter. Samen aan tafel, nog schepje hier schepje daar. Gek genoeg geen gram aangekomen terwijl ik ook nog gewoon mijn flesjes bijvoeding had.
Schouder gaat niet zo naar wens. Mobiliteit afgenomen en pijn toegenomen. Op aanraden van fysio vervroegd naar zkh controle. A.s. donderdag ipv 5 maart.
Moest vanochtend nuchter bloedprikken en daarna gek genoeg nog weinig trek dus er maar een flesje ingegoten. Brood of beschuit komt dan straks wel.

HB sterkte. Verder niet teruggelezen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen hai thee.ook weer even present.
Vervelend dat alles nog niet loopt zo als het moet .pijn aan je schouder is ook zo.n vervelend iets .hoop dat het nog goed verder herstelt.en tevens je eetlust .

Nou komt Teddy dus toch bij jou.ben je toch nog met z.n tweeën .
Ja samenwonen is zo.n ding.alleen is het niet altijd gezellig.met z.n tweeën is het ook niet altijd gezellig zeg ik maar.
Sommige mensen zijn ook niet zo geschikt om altijd iemand om zich heen te hebben. Ondanks dat het hier aardig goed gaat.wil ik ook wel eens alleen zijn .of alleen weg.
Wij hebben alles gelijkvloers.(bovenwoning) dus ik kan mij makkelijk teripug trekken in de slaapkamer. Zit ik vaak met mijn iPad.deur open .hebben dus wel contact met elkaar😅
Geen t,v in de slaapkamer.heerlijk rustig .ik schijn nogal veel te praten.dus voor mijn man ook lekker rustig als ik daar zit.

Ontbijt kaiserbrotchen met salami. en kaas. Rozijnen bol en koffie ,

Het waait nog wel maar het is droog .de vooruitzichten voor deze week zijn ook niet zo geweldig dacht ik te horen .ga ook niet lopen vandaag .of het moet vanmiddag al windstil worden.
Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Leuk van je te horen, thee!!! Maar jammer dat je je niet echt oké voelt.
Heb je wel genoeg energie?

Ik heb nog geen brood gebakken en eet nu een bordje minirösti met mayo. Ja, vreemd misschien. Wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Kaiserbroodjes uit de oven met gesmolten kaas en warme chocomelk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bericht van vanochtend is niet geplaatst zie ik...stom weer!

Thee,wat leuk dat je hier weer even langskomt! Wat klote zeg dat je schouder zo tegenwerkt! Had je zoveel anders gegund! :hug:

Chris,volgens mij is het heel normaal dat je soms tijd voor jezelf nodig hebt.
Ik heb dat ook hoor,zeker nu vriend bijna altijd thuis is.
S'ochtends bv heb ik mijn eigen routine en vind ik het soms niet leuk als hij tegelijkertijd opstaat. :P

Ontbijt was koffie en 2 crackers,daarna met vriend bij cardioloog geweest en daarna gaan werken.Nu aan mijn lunch begonnen,koolhydraatarme boterham met kaas en zilveruitjes en 1 met filet americain en een gekookt eitje.
Vanavond eten we groene curry met pandanrijst,ik met bloemkoolrijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven