Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Alweer een uur geleden gebeld door het ziekenhuis, alles was goed gegaan en ze was inmiddels wakker en mocht eten en drinken. Even met haar gebeld en ze klonk erg opgewekt. Zometeen gaan m'n vader en ik naar het ziekenhuis om even op bezoek te gaan, maar ze moet wel een nachtje blijven, maar dan mogen we haar morgenochtend om 9.00 uur ophalen.

Vervelend Chris, zonder internet! Ik vind het ook wel eens rustig maar niet als je net van plan bent om dingen te gaan doen. En lekker al die soep!

Voor lunch ter afleiding naar een pannenkoekenrestaurant gegaan voor een pannenkoek met appel en rozijnen (m'n vader) en poffertjes (ik). Wat ik vanavond eet weet ik nog niet, m'n vader mag zeggen wat het wordt en hij houd erg van frietjes, dus ik denk dat ik het al weet ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh moest je moeder blijven.dacht dat het poliklinisch zou zijn . Fijn voor je ouders dat jij er blijft.
Lekker friet vanavond.mayo erbij,en nog n lekkere vette hap.mag zo af en toe en toe,

Ik kan er slecht tegen als ik geen internet heb. Hoezo verslaafd?

Ja mijn man kan heerlijk komen .misschien doet ie er nog n pan bruine bonen soep achteraan.
Als we dan n dagje uit gaan.vriezer vol.en als we dan weggaan altijd n lekker soepje bij thuiskomst.
Vaak nemen wij iets lekkers mee van de plaatsen waar we komen .uit eten gaan we zelden, dat moet ik doen met vriendinnen of familie.

En nu ben ik moe .snap niet waarom.ben wel bezig geweest .maar niet zwaar lichamelijk.ik moet n broek korter maken .en ik ben niet handig .
Heb de zoom er uit gehaald .nu afgespeld .en ga dat met plak strijk spul omzomen.
Hoefde ik vroeger nooit.paste altijd perfect.
Komt ook doordat ik aan het krimpen ben . 😡😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze moest een nachtje blijven want ze hadden gelijk ook staar gedaan. Dat kon mooi in één keer. Hier lekker friet gegeten met een frikandel (ik) en kalfsvleeskroket (m'n vader). M'n moeder appte nog dat ze kipfilet had met haricots verts en aardappelpuree en vlaflip toe. Eten in het ziekenhuis was dus smakelijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed ging, Cookie!

Ik had Unox vegetarisch stoofpotje met patat.
Redelijk. Van die k&k dingen krijg je niet echt een voldaan gevoel en het is ook vrij zout.
Alle reacties Link kopieren
Staan de k.k.maaltijden ook om bekend zenzeo. veel te veel zout.

Wij hebben n broodje hamburger gegeten .met veel gebakken uien en curry saus.
En n kom groente soep.toetje bloedsinaasappel.oh ja ook nog n klein beetje ijs.

Snijbonen hebben we in huis voor morgen.met aardappelpuree.lekker.
Alles door elkaar geroerd .noemen we het hier blote billetjes in het gras..weet niet of het in de rest van het land ook zo heet.
De erwtensoep is ook klaar.staat nu af te koelen.morgen in bakjes voor in de vriezer.
Vanavond weer internet er uit. Ze zijn met n groot onderhoud bezig .dacht ik te horen. Kan mij niet schelen.als ze mij maar niet zonder laten zitten.😁
Fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de uitslagen goed waren Chris!
En stom van dat internet.

En ook fijn voor Cookie dat alles met je moeder is goed gegaan.

Hier een drukke dag gehad dus nu lekker mijn bedje in.
We aten spaghetti bolognese en/of penne met spinazie,spekjes en roomkaas.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Half dagje werken en dan 5 dagen feest :jump:

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Onderweg naar het ziekenhuis, werden zonet al gebeld dat m'n moeder naar huis mag :cheer:

Ontbeten met krentenbol met kaas en een appel-perensapje.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Kop koffie en een beschuit met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Koffie.rozijnenbol.kaiserbrotchen met katenspek.en brie. Half half zo als gewoonlijk.

coetje veel gezelligheid deze dagen.

cookie fijn dat je je moeder alweer af kunt halen . denk dat ze straks geen bril meer nodig heeft. Toch?

De zon schijnt hier vaagjes. ben nog met mijn haar bezig .is nog niet droog.
Weet niet wat de dag brengt vandaag.we gaan het zien. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zit buiten in de zon met koffie! Mijn dag kan niet meer stuk :P
Wel met mijn jas aan hoor.

Cookie,fijn dat je moeder weer naar huis mag.
Alle reacties Link kopieren
Stukje van mijn zelf gemaakte bananenbrood en een kopje thee.
Alle reacties Link kopieren
Oh Coetje, wat zalig!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Blote billetjes in het gras.met n karbonade.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder wilde pizza, en dat was erg lekker. Morgenavond maar weer eens gezond eten 😊
Alle reacties Link kopieren
Och .wat is gezond .pizza is wel lekker.en moet ook kunnen .net als af en toe n vette hap.dat compenseer ik dan weer met veel fruit en veel water.
Alcohol drink ik zelden, roken hebben ze ons allang afgepakt.
Ik geloof dat ik wel redelijk gezond eet. Maar pak mij de friet niet af.🤣
Volgens de berichten gaat het weer stormen.het weekend .dus dat wordt binnenzitten.Heb nog n schoonzusje waar ik op ziekenbezoek wil.en n Kennisnet die net terug is van vakantie,.gaan we misschien morgen wel even opzoeken.

Fijne avond 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Precies, friet is ook niet heel slecht als je er niet teveel zout over heen gooit en en mayonaise en ketchup etc.

Nu een bakje yoghurt met aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Hier weer een drukke dag gehad,jongste is nu nog aan het feesten in de tent in de tuin.
Ik ben er wat minder komende dagen,zondag feest hier thuis met 50 man,maandag komt jongste met de hele jeugdraad eten dus ik ben druk met voorbereiding :proud:

Alaaf :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier coetje.heel gezellig.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, veel plezier de komende dagen!

Ik ben nu al een uurtje of twee op en heb ontbeten met een croissant met jam, een krentenbol met kaas en een glas appel-perensap.

Wilde net naar het strand rijden om te gaan wandelen, begint het te regenen..
Hopelijk wordt het straks iets droger.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dank jullie wel,gaat vast goed komen!
Vandaag de laatste voorbereidingen en vanavond worden we verwacht voor een prinsendiner :P

Ontbijt koffie en warme worstenbroodjes.

Alaaf! En een fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Cappuccino met een stroopwafel
Alle reacties Link kopieren
Mogge.lig er nog in.ik hoor de wind woeien.😀

Cappuccino met n stroopwafel.ook lekker.

Wat was jij vroeg cookie.ja lekker aan het strand uitwaaien. 👍jammer van de regen.

Jammer voor de carnaval liefhebbers dat er optochten afgeblazen zijn .zo veel werk en dan nu niks .erg sneu..

Heb nog niks te vertellen.nog even wordfeud spelen .en dan opstaan.
Fijne zaterdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Begrijp dat je wel wil blijven liggrn, Chris!
Koffie en broodje boer'nkaas.
Ben vreselijk gevallen. Rot hoor.

Coetje veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels is het hier weer droog, dus ik stap in de auto en kan dan mooi op de terugweg boodschappen doen. Kijken of ik nog iets lekkers meeneem als toetje voor vanavond. Alle kinderen komen eten en ik ga Italiaans koken, als voorgerecht allemaal hapjes: mozzarella, prosciutto, focaccia, olijven en vitello tonato en als hoofdgerecht truffelravioli. Moet alleen nog een toetje verzinnen. Tiramisu ben ik nu te laat mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven