Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Kipsalade is een goed idee! Staat nu op m'n lijstje.
Ik heb 's ochtends thuiszorg. Die wassen me. Verder wil ik morgen meer oefeningen gaan doen en zo steeds meer oppakken.
Vandaag neem ik het nog gemakkelijk met Netflix ed.
Alle reacties Link kopieren
Als je Netflix hebt zenzeo .heb je genoeg te kijken.
Ik hoorde gisteren van iemand,dat de serie Weissensee.zo mooi is, weet niet of je dat op kunt zoeken op Netflix .weet eerlijk gezegd niet hoe het werkt.
Pas goed op je zelf .en doe voorzichtig.het is wel zo .dat je van zitten niet beter wordt.hier het zelfde .zit momenteel ook meer dan normaal..

Nog niks van gehoord of gezien Liz. Rutte heeft wel n oproep gedaan.aam de Belgen en de Duitsers.niet hier massaal naar toe te komen.
Ook niet in de Paasweek.want in Nederland zijn de camping etc.gesloten .je weet dat er van af .Witte Donderdag .n run is op de winkels en campings en Friesland voor het water.en Giethoorn. en al die plaatsen.
En als ze niet weten dat de Keukenhof gesloten is.en blijft heb je kans dat ze massaal naar de bollen gaan.
Ik denk dat iemand n beetje halve informatie heeft gegeven.zo iets van de klok en de klepel..
Ik zit nu achter de koffie. .en denk niet dat ik nog al te veel doe.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
weissensee staat op netflix ja. staat ook al een tijdje in mijn lijst maar ik ben er nog niet aan toe gekomen, mijn lijst is nog zo lang.. we gaan dit weekend iig de nieuwe lion king kijken op disney, en la casa de papel seizoen 4 staat er nu op. als we dat uit hebben gekeken gaan we verder op videoland met the blacklist seizoen 7, en op de avonden dat ik alleen ben met zoon ben ik op videoland the family aan het kijken. ik dacht dat die ook op ziggo te zien moet zijn voor de liefhebbers.
Alle reacties Link kopieren
nee chris, het staat op de fb pagina van de politie zelf, kijk hier maar:
https://m.facebook.com/PolizeiEmsland/? ... _tn__=EH-R
Alle reacties Link kopieren
Ja Liz .maar heb er hier niks van gehoord.
Wel dat van de contact beroepen. Maar dat is logisch.dat wil je zelf niet eens.
Risico gebied sinds 2 April.hier niet gehoord.
Heb nu het Duitse nieuws op staan. . Ook niks.
Dus ik weet het gewoon niet.en volgens mij kun je ook nog gewoon de grens over.

Mocht ik het zelfde bericht horen .zet ik het gelijk hier neer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo,wat een leuke verrassing voor kleindochter! Doe vandaag nog maar lekker rustig aan,met kleine stapjes kom je er ook.

Viva,ik zocht de spullen van de kinderen altijd uit als ze er niet bij waren,ze hebben nooit iets gemist :P
Wat leuk zeg,sjoelen en domino,dat is echt jeugdsentiment.

Liz,volgens mij gaat de oproep over dat de mensen niet moeten komen kamperen hier in NL.Veel Duitsers hebben hier een vaste campingplaats natuurlijk,maar op de campings is ook alles dicht.

Ik was om 13u klaar,nu lekker weekend en het belooft lekker weer te worden dus ik heb wat bbq spul meegenomen.
Vanavond eten we op verzoek van de kinderen boerenkoolstamppot met een speklapje of rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Liz dan was btm een vertyping :rofl: niet voor jou aangepast.
Fijn dat je in de ochtend hulp hebt Zenzeo en succes met de oefeningen vanaf morgen.
Al aan het sjoelen geweest Viva.
Hoop dat het idd bbq weer wordt coetje.
Ik heb net een bakje paprikachips op en zet zo de oven vast aan voor de pizza.
Dacht dat vanavond de ontknoping kwam van Flikken Maastricht maar was dus blijkbaar weer een open einde vorige week. Dan zal er nog wel een seizoen komen al kijk ik pas 2 seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat geweldig Viva, sjoelen! M'n ouders hebben er ook nog één op zolder staan. Vroeger stond er ook een pingpong-tafel maar die hebben ze weggedaan :|

Fijn dat je thuiszorg hebt Zenzeo.

Wow Liz, heb je Disney+, Videoland en Netflix?

Hee wat leuk Thee, jij volgt Flikken Maastricht ook! Ik vond het wel spannend vorige week. Er komt overigens een seizoen 15, is een maandje geleden aangekondigd.

Ben net terug van fietsen, verschrikkelijk. Op de heenweg was het heerlijk weer en trapte ik lekker in het zonnetje en toen ik de bocht maakte om weer naar huis te fietsen sloeg de wind me tegemoet en werd het ineens bewolkt :-| Zijn er hier nog meer mensen die graag fietsen eigenlijk?

Edit 19.00 uur: toen ik thuis kwam een Radler 0.0 Citroen en macadamia’s en nu net gegeten: pasta met courgette, kip en champignons. Straks een cornetto.
cookielover wijzigde dit bericht op 03-04-2020 19:40
68.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was al niet zo.n liefhebber van fietsen, maar sinds mijn infarct kan ik niet meer in geval van nood van de fiets springen. En durf ik niet meer.ook n beetje last van mijn evenwicht,.maar dat ik er niet meer zo snel op en af kan vind ik vervelender.

Ga morgen n bestelling weg brengen voor de buurman. Toch n leuke rit richting Utrecht.
Is betaald.we hoeven het alleen in de tuin te zetten en aanbellen, ze zijn thuis.weten dat we komen.
Wel jammer dat we verder weinig kunnen doen .niet even rondlopen of shoppen .we gaan daarna weer richting huis. Maar zien we even iets anders dan onze eigen vier muren.
Ook nog n paar boodschappen halen .maar doen we gewoon hier in de buurt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ZZ, fijn dat je in de ochtend hulp hebt, maar uiteraard niet leuk. Goed van je dat je zo gemotiveerd bent om oefeningen op te pakken.

Coetje, dat was ook een beetje mijn plan. Maar nu de kinderen heel de dag thuis zijn, lukt dat niet echt. Man zei al, we kunnen het best een keer uitzoeken als ze in bed liggen. En dan eerst op zolder leggen. Want de spullen die nog goed zijn, kunnen dlnaar een goed doel.

Cookie, wij fietsen wel graag met de kinderen. Maar echt niet zoveel kilometers als jij doet en eigenlijk ook alleen maar met mooi weer. Heb vorig jaar wel een nieuwe fiets gekocht en heb er al veel plezier van gehad.

Thee, ja wij hebben al gesjoelt! De kinderen vinden het heel leuk. Man is nu druk met de domino stenen, het kind in hem word ook wakker :rofl:

Chris, kan mij voorstellen dat je fietsen niet meer ziet zitten. Maar je hebt een mooie auto waar jullie prachtige tochten mee rijden. Dat is ook leuk!

Liz, weet je al meer over dat politie bericht?

Wij hebben vanavond zalm met tagliatelle gegeten en voor de kinderen zat er gehakt door. Kinderen hadden nog gekleurde vla (zoals ze dat zelf noemen).

Nu een cappuccino en een bokkenpootje.
Alle reacties Link kopieren
Ik fiets ook geen enorme afstanden hoor Viva, dat is meer m’n man 🙂 Hij fietst echt voor z’n lol bijna 200 kilometer en ik vind het mooi als ik 50 heb gefietst, anders vind ik het echt niet leuk meer. Had vandaag een rondje van 10 kilometer.

Drink nu Spa Duo Peach & Apple. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Meiden welterusten.😴😴😴
Zenzeo je hebt n p.b.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Chris!
Alle reacties Link kopieren
Ja cookie ik heb idd Netflix, videoland en disney. Dat samen is even duur als een standaard canaal digitaal abonnement waar je gek word van de reclame en maar moet hopen dat er wat leuks op is, dan kies ik liever zelf uit wat ik wanneer ga kijken on demand.

Leuk viva, veel plezier met sjoelen!
Chris geniet jij morgen lekker van je ritje :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het wel hoor Liz, wij kijken ook steeds minder televisie. Jongste dochter heeft Netflix en ik neem wel eens een proefabonnement op Videoland, maar voor de rest kijk ik niet genoeg. Kijk je voornamelijk Nederlandse of buitenlandse series?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ontbeten met een croissant met jam en een mandarijn. En een sinaasappelsapje.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk weinig Nederlandse series, ik heb liever skandinavische of Engelse.
En dan het liefste politiezaken.
Ik vind the blacklist, prisonbreak, the missing(?), deep water, bodyguard en la casa de papel heel goed om wat te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook handig vind is dat als we bij vriend eens halverwege in een goede film terechtkomen op tv, het 9 van de 10 keer ook ondemand te vinden is. Gisteren hadden we dat ook weer met 2 films op film 1, van 1 hebben we net het laatste stuk gezien wat spannend was en daarna begon er nog een film die heel goed moest zijn maar wij hadden net het bad vol laten lopen en zouden dus allebei een deel missen koud water hebben als we het op tv hadden gekeken. Maar beiden staan ook op Netflix en hebben we dus op de lijst gezet. 1 hebben we gisteren nadat we in bad zijn geweest al gekeken en de andere kijken we dan vanavond. :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik overweeg ook om mijn normale tv abbonement op te zeggen,ik heb npo plus,netflix,videoland,disney + en dplay(discovery e.d)
Vriend betaald maar hij kijkt ook het vaakst. :P

Ik ga vandaag een rondje vriendinnen doen,ga zo paar bossen bloemen kopen en die voor de deur afgeven en vanmiddag komt er hier een vriendin,we kunnen toch lekker in de tuin zitten.

Kinderen zijn allemaal nog boven,oven staat aan voor worstenbroodjes

Fijne dag lieve meiden,maak er wat moois van en pas goed op jezelf :heart:
Alle reacties Link kopieren
veel plezier coetje! dplay heb ik nog nooit van gehoord. npo plus heb ik ook gehad maar opgezegd, ik keek er te weinig naar. disney plus zeg ik straks ook weer op, heb het eigenlijk alleen genomen om de mandalian en the lion king te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig Coetje! En mooi streamingdiensten-pakket heb je! Mooi woord voor scrabble trouwens :-)

Grappig Liz, ik kijk juist veel Nederlandse series, zoals Gooische Vrouwen, Divorce en Familie Kruys. Kijkt er hier iemand naar Oogappels? Dat is een dramaserie die gaat over pubers en ouders en alles daar om heen, ik vind het geweldig herkenbaar :-D

Ik vergat trouwens te zeggen dat we ook NLZIET hebben, dat vind ik heel handig met live televisie kijken, als ik bijvoorbeeld sta te koken zet ik zo de iPad op de bar en kan ik kijken of luisteren :)

Vanmorgen elf kilometer gelopen met jongste dochter, wel fijn dat ze meeging. Ik kan prima alleen zijn en wandelen, maar met z'n tweeën is gezelliger vind ik. Man heeft vanmorgen boodschappen gedaan terwijl wij weg waren en dochter en ik gaan zo beginnen met de red velvet taart. Lunch was twee witte puntjes met Unox kipknak en komkommer.
Alle reacties Link kopieren
goed bezig cookie, respect voor jullie want 11 km redt ik nevernooit niet, naar vriend is 3 km en dat redt ik net heen en terug met een pauze bij hem.. :-$ en idd samen is leuker dan alleen :-)
wij aten vanmorgen ieder 2 croissantjes en vanmiddag een broodje hamburger. vanavond maakt vriend bami.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 325 kilometer gereden.was er niet op verdacht dat dat plaatsje ze ver was. Retour dus 325..
Maar wat n prachtige dag.en morgen en begin volgende week nog .
We hebben de kap er niet af gehad.vond het vanmorgen nog iets te fris. De terug weg over de snelweg gereden.man wou wel zonder kap ,maar ik vind dat op de snelweg niet prettig. Veel te veel lawaai. Maar misschien volgende week nog n keertje weg. Het advies is nog steeds binnenblijven hè. Was ook wel te merken op de weg.

Ik begrijp niks van dat Netflix etc.de hele familie heeft Netflix..zal daar eens kijken hoe ze dat dienen wat zeer mee doen.
Het is aan ons niet besteed.omdat wij zelden samen t,v kijken.
Sjoelen ook zo iets leuks.met de kleinkinderen nog wel eens gedaan.en van huis uit gewend om allerlei spelletjes te doen.
Ook vrienden van ons kwamen bij ons kaarten . Zo gezellig altijd. gekaart werd er aan de grote tafel in de keuken.in die tijd werd er ook nog gerookt.
Kunnen jullie nagaan hoe blauw de keuken was. Mijn man heeft van huis uit totaal geen spelletjes gen mee gekregen .erg jammer.

Ik zoek altijd wel op het t.v programma wat er op is. En dat kijk ik dan terug. Op Duitsland kan ik niet terug kijken .en neem ik wel eens n film op.ik hou van duitse films .de films naar de boeken van Charlotte Link vind ik erg mooi. En n serie zo als n tijdje geleden. Das Leben der Andere. O.I.D. Weet de titel niet meer precies .
Maar zo af en toe zit er weer zo.n fantastische serie tussen.en dan neem ik die het liefst allemaal op.en kijk ik achter elkaar af.
Morgen is de grote dag cookie. Wil wel langs komen voor n stukje taart.🤪
Wens jullie n hele fijne dag.het weer werkt in ieder geval mee.

Zenzeo niet gezien?had n p.b gestuurd .maar volgens mij staat ie ie er niet eens .
Stuur nog wel n keer. Hoop dat het goed gaat met haar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een super leuke dag gehad,lekker bijgekletst,ben er echt van opgeknapt!

Vanavond een pan nasi gemaakt en sate van de bbq erbij.

Nu een radler en ik zet zo wat stokbrood met salades op tafel.
Alle reacties Link kopieren
Was de bami lekker, Liz?

Mooi ritje Chris! Dank voor je wensen, dochter slaapt nu, dus man en ik gaan nu beginnen met kamer versieren etc. Hebben wij even geluk dat ze 's avonds lekker bijtijds gaat slapen :) Rest van de kinderen zijn echte avondmensen namelijk.

Klinkt goed Coetje!

Wel gek dat vanaf morgen alle kinderen volwassen zijn ;-)

Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven