Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Lieve cookie.gefeliciteerd .ook de hele familie cookie.😁
Maak er n gezellige fijne dag van..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Aahh dank je wel Chris! Heb je nog een beetje geslapen na 5.00 uur? Geweldig fleurig boeketje 💐 Ik hoop dat jij vandaag een beetje van het lekkere weer kan genieten, en jullie allemaal hier! Ik vind het echt zo leuk dat ik dit topic gevonden heb en dagelijks met jullie klets 😇

Ik vergat gisteravond helemaal te vermelden wat we gegeten hadden. We hebben weer pizza’s laten bezorgen van ons favoriete restaurant hier. Als toetje hadden we softijsjes die ik ben gaan halen bij de snackbar. Red velvet taart is gelukt trouwens, maar daar beginnen we straks aan. Vanavond eten we kaasfondue, dat is een echt een favoriet van ons drieën.

Ben nu zo’n driekwartier wakker, man en ik lagen pas rond 2.00 uur in bed, we hebben namelijk ook nog om 0.00 uur prosecco gedronken want hij wilde er even op drinken 😂

Ik ga me nu aankleden en man wordt nu ook wakker, gaan we gauw naar beneden voordat dochter ook wakker is. Voor het ontbijt heb ik witte puntjes, croissantjes, vers fruit en natuurlijk de dingen die we normaal ook in huis hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dit vergat ik helemaal! We kregen gisteren een taart thuisbezorgd door toptaarten.nl, die bezorgen geen bloemen maar taarten! De opdrachtgevers waren mijn ouders, maar mijn vader heeft een klein tikfoutje gemaakt bij het bestellen 😂 Het lukt me echter niet om de foto vanaf de iPad te doen, dus ik probeer het zo van achter de laptop.

Edit: Het is nu gelukt, in volgende post.
cookielover wijzigde dit bericht op 05-04-2020 09:41
5.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieve Cookie,van :heart: gefeliciteerd met jullie trouwdag en de 18e verjaardag van dochter :gift:
Ik wens jullie een hele fijne dag!
Komen de andere kinderen vandaag wel langs?
En wat lief van je vader om een taart te laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hier een foto van de taart! Mijn vader had er bij gezet bij het bestellen dat de leeftijd er op moest komen te staan, maar oeps, de 7 werd ingetypt in plaats van de 8 :-D Maar wel super lief van ze, nou hebben we deze taart (dit is een chipolata-taart overigens), de red velvet taart en nog de high tea vanmiddag :-D

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Foutje bedankt Cookie :proud:
Maar de taart zal er vast niet minder om smaken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Coetje! Middelste en oudste dochter komen ook vandaag voor de high tea, beide met vriend omdat ze daar mee samen wonen. Ze voelen zich gezond en werken thuis, dus het kan wel. Zoon komt niet, want zijn vriendin is verkouden en hij voelt zich ook niet topfit. Straks sowieso even FaceTimen!

Gaan jullie barbecueën vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Wat feestelijk taart taart.heerlijk.ik haal ook iets lekkers uit de vriezer.
Wij vinden het ook leuk dat je mee schrijft cookie.👍

Ja zeker heb ik nog weer geslapen man heeft mij net wakker gemaakt .moet nog ontbijten .
Tot straks :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cookie gefeliciteerd met jullie trouwdag 🤵👰 en met de 18e verjaardag van jullie dochter 🥳🥳.
Een fijne dag met elkaar!!

Ontbijt was croissant met verse jus en een gekookt ei. De kinderen zitten al in de zandbak te spelen.

Allemaal een fijne dag, ik hoop dat iedereen een beetje kan genieten van het mooie weer. 🤗😘
Alle reacties Link kopieren
Kon ineens weer plaatjes plakken.
Ja zeker heb ik nog weer geslapen .man heeft mij wakker gemaakt dat moet hij van mij. Ik wil niet de hele morgen verslapen.
Nu ontbijt wel gehad .koffie.bruine boterham met katenspek.
halve bruine boterham met Duitse vleessalade .de anderehelft met eigen gemaakte aardbeienjam.
Mooie dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cookie, 50 kilometer vind ik ook al ver haha. Wij fietsen meer voor de sfeer dan voor de conditie ben ik bang. Lief van je vader om die taart te bestellen en de verkeerde leeftijd, in je buik ziet niemand het meer ;-). Ja, het is een leuk/fijn clubje wat hier mee schrijft!

Liz, misschien vind jij Rita, Bonjusfamiljen en Sandham Murder ook wel leuk om te kijken op Netflix. En als je eenmaal een bepaald genre hebt gekeken, krijg je ook meer aanbevelingen in die categorie.

Chris, misschien mag je (een tijdje) op het account van je familie meekijken. Dat hebben wij ook er kunnen een x aantal mensen kijken op 1 abonnement. Lekker hoor even zo'n eind eruit te zijn geweest. Komende week blijft het mooi weer is de voorspellingen. Ja dat roken in huis enzo, dat kan je je nu niet meer voorstellen dat dat mocht.

Thee en ZZ denk aan jullie.

Coetje, wat ontzettend lief en mooi gebaar om die bloemen te brengen naar he vriendinnen. Wat boffen zij met jou en ik ben zo blij om te lezen dat jij er ook van hebt genoten!

Wij gaan niet BBQ en vanavond. Maar houden het bij een (zelfgemaakte) pizza.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, Cookie, ook voor dochter. Taart ziet er lekker uit!
Mooi weer om te vieren!!!

Hier watermeloen en straks een mok slappe thee.
En dan elk half uur wat oefenen.
Alle reacties Link kopieren
De hooikoorts tiert ook alweer welig .😷
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
cookie van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en met de 18e verjaardag van je dochter :bigkiss: wat lief van je ouders dat ze die taart hebben gestuurd, en die foute leeftijd.. ach dat proef je niet en zie je ook niks meer van als hij op is ;-)
veel plezier vandaag!
ik vind het ook leuk dat je mee bent komen schrijven, en vind het ook gezellig om hier regelmatig te komen buurten. :-)

chris dat was een flinke rit zeg gisteren, fijn dat je ervan hebt genoten ondanks dat de kap er niet af is geweest. wel balen dat je nu zo'n last hebt van de hooikoorts..
zenzeo succes met de oefeningen vandaag, ik hoop dat je meloen lekker was.

viva die series die je noemt heb ik idd in mijn lijst staan, maar ook nog niet aan toe gekomen. ik heb veel te weinig vrije tijd om wat te kijken schijnbaar :lol:
Alle reacties Link kopieren
Allemaal van het mooie weer aan het genieten?
Ik heb ondertussen wat wasjes gedraaid,rondje in de buurt gelopen maar het was veel te druk dus weer snel naar huis.
Net zat ik lekker in de tuin,beginnen de buren met hun dagelijkse kerkmis,compleet met bongo's en gezang dus ik zit weer even binnen tot ze klaar zijn.Ik erger me daar zo aan >:-( En zelf muziek aanzetten om hen te overstemmen vind ik asociaal voor mijn andere,wel lieve,buren.

Oja,Cookie vroeg het volgens mij,ja wij gaan bbqen vanavond,maar niet met een overdaad aan vlees,ik heb voor iedereen een hamburger en een gemarineerd contrafiletje,daarbij gepofte aardappel,salade,rauwkost en stokbrood voor de kids.

Zenzeo,gaat het met de oefeningen? Kun je al wat beter uit de voeten?
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk lijkt me dat coetje als je moet meegenieten met andermans ideeen :-?
Wij gaan ook bbq en maar het waait hier nogal hard dus ws zet vriend de gasgrill onder de overkapping en eten we binnen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook hoor Chris, ik houd helemaal niet van uitslapen. Wel van in de winter lekker lang en warm in bed liggen met een boek of krant. Mijn zusje had ook alweer last van hooikoorts vertelde ze.

Dank jullie Viva, Zenzeo en Liz voor de felicitaties! De high tea werd om 13.30 uur bezorgd dus die hebben we inmiddels op. Heerlijk! En zo'n lekker weer. Man is inmiddels naar binnen vertrokken met schoonzoons want ze willen alle drie de virtuele Ronde van Vlaanderen op televisie zien :-D

Knap Zenzeo, dat je nu alweer aan het oefenen bent. Hopelijk kan je vandaag ook lekker in je tuin zitten?

Wat Liz zegt, vreselijk als je net lekker zit en dat geluid begint. Er zijn wel eens grote feesten hier bij de hockeyclub en als de wind verkeerd staat mogen we ook meegenieten ;-)

Hoop dat het met Thee en HB ook goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Nou je hebt gelukkig n mooie dag gehad cookie.en het weer had niet beter gekund .
Ik heb best heel veel gedaan vandaag.en man ook. .dus als het n beetje lukt .en het mag van Rutten 😀wil ik komende week toch wat landelijke ritjes maken .in de cabrio.
Als fietsen en wandelen mag. mag dat toch ook?

Liz nu wel bericht in het nieuws dat Duitsland ons beschouwt als risico gebied.
Grenzen dicht .zal voor Jou best wel gevolgen hebben.
Kleinzoon is bij zoon. Maar weet niet hoe het gaat als ie naar zijn moeder moet .of wil.
misschien nog wat aanpassingen ..voor ons niet zo erg ,boodschappen en tanken kunnen we hier.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we friet met n bratwurst.en mayo.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
wij gaan er vanuit dat dat nog wel mag chris, gezien zowel nederland als duitsland een co ouderschap met een belgische inwoner toestaan nu die grens dicht zit.
het zal dus naar verwachting idd alleen invloed hebben op het niet meer naar nl kunnen voor boodschappen, maar die kunnen we hier ook halen.
vriend is ja ook bij de deur vanaf vrijdag dus het zal voor hem hooguit betekenen dat hij een paar dagen eerder moet stoppen met werken, als dat al zo is. op de ene site lees ik nl dat alleen grensarbeiders in cruciale beroepen de grens over mogen en in het andere artikel staat dat grensarbeiders in het algemeen ontheffing krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ga nu ontbijten: boterham met vlokken en een banaan. En een perensapje.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
oh en chris, als kleinzoon op papier bij zijn moeder woont mag hij sowieso terug naar huis. mijn zoon is momenteel ook nog bij ex, dus ik neem iig een inschrijfbewijs , de geboorteakte en id bewijs mee. ex moet ook zijn id meenemen, zoon heeft er helaas nog geen maar ik neem zijn schwerbehindertenausweis en krankenkassekaart mee, op beide staat een foto en zijn naam. ik neem aan dat dat genoeg bewijs is.
ik zit nu aan de koffie en een cracker met kaas, de vuilnis staat al aan de straat en verder ga ik vandaag vriend zijn uitkering aanvragen (hij is echt hopeloos met computers en alles wat daarmee te maken heeft en word dan hellig, wat niet opschiet) en ik ga de ramen wassen in beide huizen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ik lig er nog in.
Gun mijzelf nog n kwartiertje.

Het zal bij kleinzoon ook wel goed gaan Liz .maar kan het ook zo vaak als ze nu de grens overgaan.iets vergeten .even terug.
Ach ja daar hoef ik mij ook niet druk om te maken, we bellen en appen af en toe.
Ook niet dagelijks .maar deden we voor de tijd ook niet.

Met de computer is hier hetzelfde .🤭daar doe ik het meeste op. Maar niet erg .is mijn hobby.
Blij dat ik dat gedoe met instanties niet meer hebt, tenminste op dit moment gelukkig niet.
Las net dat de Pandemie nog wel twee jaar kan duren. Zei al tegen mijn man.het begint te wennen.
Ga zo n.douchen en was mijn haar ook nog maar n keer. Gisteren de hele dag al met n sjaal om mijn hoofd gelezen.
Kom straks nog terug . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Cookie,jullie gister ondanks alles toch een fijne dag gehad lees ik.Fijn!

Liz,ik denk dat wij vrouwen daar meer geduld voor hebben :P
Slim dat je alle documenten meeneemt voor zoon.

Ik ben aan het werk,jongste aan zijn schoolwerk tegenover me(hij heeft er geen zin in vandaag)
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat schoolwerk.denk dat de kinderen op school ook meer gemotiveerd zijn dan thuis.
Wat is dat dan met die bongo’s coetje .n kerkdienst in huis met alles er op en er aan.
Zou mij ook n beetje te veel van het goeie zijn .

Hier in de straat juist heel rustig .terwijl dit n enorme drukke straat is. Rond 17 uur altijd file.vaak iets te doen op de sportvelden .en nog vaker alles tegelijk😀dan is het feest compleet.met luide claxons etc.
Als er nu n auto stopt kijk ik uit het raam :rofl:

Ontbijt was.tonijn prutje zelf gemaakt. Op n boterham.cracker ook met tonijn .en n rozijnenbol.met ook eigen gemaakte aardbeien jam.
Koffie.
Fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven