Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt met de laptop Viva,of ligt die inmiddels buiten :P

Chris,fijn dat de ergste buien zijn overgewaaid.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet, Chris.
Ik vind zelf dat je altijd een kans hebt. Morgen maar weer veel oefenen. Ik moet me daar wel met de nodige weerzin toe zetten.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja zenzeo dat ken ik. Ben ook niet zo dat ik opspring en denk ik moet lopen of andere oefeningen gaan doen .wel ben ik met dit mooie weer iets vlugger
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, ben je misschien toe aan een ander matras? Gelukkig heeft het bij jullie niet meer geregend.

Coetje, goed gedaan! Nu inderdaad maar even ontspannen. Morgen is er weer een dag.

ZZ, lekker hoor die spekpannenkoeken. Hopelijk kan je binnenkort zelf weer wat meer.

Cookie, lekker de hort op. Tijd gaat dan snel hè.

Liz, hoe is het met jou?

Nee, het is niet meer gelukt met die laptop, man gaat er morgen naar kijken. Ik zei, had je dat vandaag niet kunnen doen dan? Nee zegt hij, ik had het te druk met kijken naar jou. Ik zo, nou met kijken kom je niet zover hoor. In het leven niet en al helemaal niet met mij. Nou zegt hij, ik heb mij anders kostelijk vermaakt.....

Zit lekker buiten met een ijsje.

Ons zwembad zit ook weer vol.
Toch maar opgezet, gezien het mooie weer wat eraan komt
Alle reacties Link kopieren
Een kop thee. Ik heb het koud, kruip zo weer in bed, tegen mijn kacheltje aan.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen. ik heb de slaap al uit, dus nu een kop koffie. om 10 uur moet ik bij de arts zijn, eigenlijk zou mijn eigen arts (die ik niet fijn vind) nu terug zijn van vakantie maar hij zit vast in het buitenland met corona. dat duurt dus nog even voor hij zijn praktijk weer kan openen met de quarrantaine en reisregels van nu.. vind ik dus niet erg, ik vind de arts die hem vervangt veel fijner, ook omdat het een vrouw is.
helaas neemt zij geen nieuwe patienten aan, maar de buurvrouw van mijn vriend heeft me wel verteld dat er een nieuwe vrouwelijke arts in het dorp moet zijn. die ga ik dus straks eens opzoeken, ms kan ik daar in het vervolg heen.
Alle reacties Link kopieren
chris onpersoonlijk en raar is condoleren nu he, ik vind het ook vreselijk.
gaan jullie nog er op uit deze week of word het jullie te warm om ergens heen te gaan met de cabrio?
viva wat een grapjas is jouw man, hopelijk lukt het hem vandaag wel met de laptop. heb je nog geslapen na je bericht van vanmorgen?
zenzeo goed dat je iig hoop hebt dat er nog verbetering mogelijk is voor jou, ik hoop het ook echt voor je. wat jammer dat zoon je verkeerd begrepen had, kun je de hulp niet vragen de spaghetti voor je te koken? hier in dld hoort koken tenminste wel bij het takenpakket, weet natuurlijk niet hoe dat in nl is. zou je anders niet beter tafeltje dekje kunnen nemen? of bestaat dat niet meer.
coetje balen dat je geen vrij kunt krijgen met het mooie weer :-( gelukkig heb je iig personeel weten te ritselen om sate te maken, zodat je niet ook nog meer hoeft te doen dan normaal vanwege personeelstekort.
cookie heb jij alles al weer uitgepakt en op de plek? heb je alleen deze week nog vrij of volgende week ook?
Alle reacties Link kopieren
Liz, succes straks bij de arts! Ik ben benieuwd wat zij zegt. Jammer dat zij geen nieuwe patiënten aan neemt. Hopelijk de nieuwe arts in het dorp wel. Zo vervelend als je geen klik hebt met je arts.

Man was gisteren in een melige bui. Het was net een puber haha. Ben benieuwd of hij het voorelkaar krijgt.

Ik heb niet meer geslapen, ben klaar wakker. De rest ligt allemaal nog op 1 oor. Merk het vaker wanneer ik zo vroeg wakker ben, de rest dan juist uit slaapt.

Heb al een was opgevouwen en een was in de droger gedaan en een nieuwe was draait alweer.

Een aantal mails verstuurd en hier wst op viva rondgehangen.

Nu een kop koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Balen is dat Liz, als je (zoals Viva al zegt) geen klik hebt met een arts.

Ik heb eigenlijk altijd vrij en toch ook weer niet. Ik hoef niet naar een kantoor maar heb de ene keer veel opdrachten en projecten en soms gewoon een maand niks. Toen we hier weg waren in NL was ik ook soms gewoon aan het werk.

Man gaat maandag weer echt werken.

Ik was ook vroeg wakker, 5.00 uur. Nog helemaal donker buiten. Ontbijt was een krentenbol en een boterham met kaas.

Net wilde ik wat in de tuin gaan doen, maar het is maar 12 graden, dus dat komt later wel. Nu ga ik koffie drinken in de hoop wat wakkerder te worden. Banaan erbij.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,succes bij de arts straks! Heb je nog veel last?

Ik was ook vroeg,was om 6.45 al op de zaak.Kom nu pas toe aan ontbijt,koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Vanmiddag naar de fysio,die gaat mijn sleutelbeen tapen,kijken of ie dan wat stabieler blijft.

Fijne dag lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
het gaat al wel beter coetje maar vooral been optillen en bukken doen nog pijn.benen uit elkaar zetten lukt nog niet en ook normaal lopen, dus gewicht op het been zetten,geeft pijn en resulteert vaak in het door de lies zakken. maar de pijn is wel te handelen zonder pijnstillers nu.
Alle reacties Link kopieren
Zou de volle maan invloed hebben gehad, dat er zoveel al zo vroeg wakker waren?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ontbijt was boer'n yoghurt met banaan.

Hulp wil vast wel koken, maar ik heb liever een snelle k&k maaltijd. Niet slecht. Alleen mis ik (goed klaargemaakte) groente.

Sterkte bij de arts!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een oven Zenzeo?
Anders de hulp vragen of ze verschillende groenten wil roosteren in de oven op een bakplaat.Blijft dagen goed en met wat feta oid erover gekruimeld super lekker.

Liz,fijn dat je zonder pijnstillers kunt maar klinkt nog niet alsof jij volgende week weer kunt werken.
Succes straks,laat je wat weten?

Probleem met personeel is opgelost,dochter van een vriendin wil werken en heeft vorig jaar ook al hier gewerkt,komt dus allemaal wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je maar weer goed opgelost, Coetje.
(En die gegrillde groente is ook een goed idee).
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Coetje 👍👍👍!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .
Ontbijt bruine boterham met pindakaas .rozijnenbrood met noten etc.
Natuurlijk koffie,
Aan mij zou je ook niks hebben zenzeo.als hulp met koken als ik bij je in de buurt zou wonen .ik kan wel gezellig kletsen.is ook wel leuk.
Maar ja is zit ook helemaal aan de andere kant van Nederland .

Viva mannen zijn soms net kleine kinderen .Maar wel leuk toch?.

Liz bij jou heeft die val ook nogal wat te doen gemaakt .andere arts !!! Hoop dat het lukt. schijnt n probleem te zijn momenteel succes.🍀

coetje al druk aan het werk .en bij cookie is het zo.dat je de ene keer alles hebt .en de volgende keer niks?
Vroeger in de horeca ook.de ene keer denk je waar blijven ze .en de volgende dag waar komen ze vandaan.

Denk dat wij nog wel n keertje weggaan deze week .we zien wel hoe warm het gaat worden. Nu is het nog frisjes. En n beetje bewolkt.

Fijne dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ik heb een verwijzing naar de orthopeed gekregen en ben nog 4 weken ziek geschreven. ik moet zorgen dat ik deze week bij de orthopeed ben geweest en dan volgende week dinsdag weer terug komen bij de ha. om dat voor elkaar te krijgen moet ik er straks persoonlijk heen voor die afspraak anders duurt het zo 3 weken voor je een afspraak krijgt zei de ha. dus dan gaan we er straks maar even heen om 14 uur.
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik had gehoopt dat het 'vanzelf' wel zou genezen, maar nu moet je weer die afspraken doen.
Maar voorlopig hoef je niet te werken, dat scheelt. Komt goed!!! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg Liz,daar ben je nog wel even zoet mee dus.
Hopelijk is het gelukt om de afspraken te maken bij de orthopeed en huisarts.

Fysio heeft mij ge-taped,hopelijk helpt dat wat.
Vriend en kinderen eten soort stamppotje met sla,andijvie,zongedroogde tomaatjes en blokjes kaas met een speklapje van de bbq erbij.
Ik eet een salade en ook een speklapje.
Alle reacties Link kopieren
hopelijk helpt de tape je idd coetje! heb je er nog veel last van of gaat het? afsprask maken is hier niet gelukt, de orthopeed in het dorp heeft pas half september plek :-? ik zei al tegen de assistente dat het dan ws niet meer nodig zal zijn omdat het dan al wel vanzelf geheeld is.. ik heb ook nog 2 orthopeden in nordhorn gebeld, die hebben ook geen plek momenteel omdat nr. 3 en 4 daar momenteel allebei vakantie hebben. 1 komt maandag terug en heeft op maandagochtend een spoed inloopuur, daar ga ik het maandag dan maar proberen. een andere optie zie ik momenteel niet, gezien de artsen in nordhorn ook op zijn vroegst de 24e wat vrij hadden..
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende Liz! Toch niet normaal dat je geen afspraak kunt maken.

Net lekker gedoucht en nu op de bank met een radler.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat n lange wachttijd Liz .
En coetje ik hoop dat dat intapen iets meer stevig heid geeft.
Sterkte voor jullie beide.🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Jij bent ook weer vroeg vandaag Viva.

Ik ga werken,ik denk tot een uurtje of 13 en dan vanmiddag chillen in het zwembad :P

Ontbijt koffie en crackers eet ik straks op mijn werk.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven