Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een tevreden gevoel hebt over vandaag Chris.
Ik heb op mijn wasmachine een speciaal programma handwas,dat gaat eigenlijk altijd goed (gelukkig,want ik zou ook balen als iets verpest eruit komt)

Zenzeo,dragelijk is al heel wat voor nu,soms moet iets ook tijd krijgen om te werken.
Kun je niet een groot badlaken in je bed leggen,beter dan steeds je beddengoed moeten verschonen.

Wij aten thais met plakrijst en biefstukpuntjes,ik met bloemkoolrijst.
Alle reacties Link kopieren
Jullie maken dat ik mij n sukkel voel😢😢😢
Dat bloesje was totaal aan flarden.en ik kan heel goed wassen😢😢
En had het goeie programma ingesteld .😢😢en vond het heel erg, c😢😢😢😢😢
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh zo bedoel ik het niet hoor Chris :there: ik heb weleens een glasgordijn met onverklaarbare scheuren uit de wasmachine gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Ben ontroostbaar😢😢😢
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Alle reacties Link kopieren
:cry: :cry: :hug: :bye: tot morgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Neeeee, jij bent juist heel netjes op je kleding!!!

Ik eet een plak suikerbrood en drink blikje cola.

Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Mogge .heb goed geslapen .ondanks de was perikelen 😅
Goed zo zenzeo.jij weet het 👍
Beetje flauw zeuren 😂.word zo melig van dit weer. Lig er nog in wil zo opstaan maar het is nog zo frisjes .en dan gelijk douchen is zo koud .
Toch maar doen .kom straks nog wel weer kijken . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was .thee.tosti en plak roggebrood met kaas.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh Chris wat sneu :|

Wij zijn gisteravond uit eten geweest. Lekker! En vanmorgen een appel en een boterham met appelstroop.

Als het droog is straks op de fiets naar het dorp voor een paar boodschappen, anders lopen.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt is fruit.

Ik gebruik de spray nu anders, niet royaal psst pssst pssst op mijn benen, maar 1x in mijn hand en masseer het dan in.
Maar de medicatie vd arts is supergoed! Zit soms gewoon te genieten van de verdwenen ondraaglijke pijn.
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo wat fijn!! :hello:

Gaat lopen dan straks ook weer beter denk je?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zit er niet in. Vandaag komt de fysio weer langs. Vind het vrij zinloos, maja.
Alle reacties Link kopieren
Chris, wat balen van je blouse! Misschien kan je een keer proberen om die blouse in een kussensloop te wassen. Net zoals je bh's kan wassen in zo'n waszak.

Liz, wat lief van vriend dat hij slingers had opgehangen op je verjaardag. Wat de chocolade betreft, misschien geven ze het weg omdat ze het zelf niet lusten haha.

ZZ, als je olie op een natte huid aanbrengt en dan droog dept, dan neemt het veel beter op en heb je dus niet alles eronder zitten. Maar ik weet niet of dat met die van jou kan. Wel vervelend dat je alles er onder had zitten! Zou de tip van Chris proberen een volgende keer.

Oudste is weer naar school. Dinsdag thuis gehouden en woensdag is zij altijd vrij. Maandagnacht en dinsdag had ze veel last van alles, maar nu had ze weer zin om naar school te gaan.

Middelste slaapt veel en is hangerig en huilerig. Medicijnen innemen ging in het begin moeilijk. Nu hebben we een ander mondstuk gekregen en nu komen de medicijnen op de plek waar ze moeten komen.

Met de rest van het gezin gaat het gelukkig goed!

Ontbijt was thee en twee boterhammen, een met kaas en een met ossenworst.

Bij de koffie had ik een lekkere velvet cupcake, die moest op, zo vervelend, maar ik heb mij ervoor opgeofferd haha.

Hebben jullie dat bericht gehoord of gelezen van een auto die gisteravond een basisschool is binnen gereden? Echt, ik kan daar met mijn verstand niet bij.

https://www.nu.nl/binnenland/6061835/va ... onden.html
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
02-07-2020 10:28
Ontbijt is fruit.

Ik gebruik de spray nu anders, niet royaal psst pssst pssst op mijn benen, maar 1x in mijn hand en masseer het dan in.
Maar de medicatie vd arts is supergoed! Zit soms gewoon te genieten van de verdwenen ondraaglijke pijn.
Oh wat fijn voor je zz, ik ben zo blij voor je, eindelijk van die rot pijn af!!
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
02-07-2020 10:27
Oh Chris wat sneu :|

Wij zijn gisteravond uit eten geweest. Lekker! En vanmorgen een appel en een boterham met appelstroop.

Als het droog is straks op de fiets naar het dorp voor een paar boodschappen, anders lopen.

Fijne dag!
Lekker Cookie, waar zijn jullie geweest? En hoe ging dat met alle maatregelen random corona?
Alle reacties Link kopieren
Viva, ik stuur je een PB waar we hebben gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Maar amper geslapen van de pijn,op de plaats waar 2 weken geleden de kies is getrokken.Zometeen naar de tandarts.

Vanochtend maar thuis gewerkt,griekse yoghurt met wat blauwe bessen als ontbijt gegeten.

Zenzeo,wat fijn dat de medicijnen helpen!

Voor de rest krijgt iedereen een :hug: van mij.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
02-07-2020 11:36
Viva, ik stuur je een PB waar we hebben gegeten.
Gelezen en een bericht terug.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
02-07-2020 11:49
Goedemorgen,

Maar amper geslapen van de pijn,op de plaats waar 2 weken geleden de kies is getrokken.Zometeen naar de tandarts.
Ach wat naar! Sterkte straks bij de tandarts, hoop dat hij iets voor je kan doen en dat het met een sisser afloopt! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo ben super blij voor je . Altijd pijn kun je echt chaggerijnig van worden .

Coetje nu ook met de kies .bah moet bijna n ontsteking onder zitten .sterkte lieve coetje .

Inderdaad was ik m de volgende keer in n kussen sloop.doe ik ook met B.Hs .maar n. b.h kun je nog wel snel door n sopje slaan .die zijn nooit smerig .
Toen ik het spul in het water had staan.dacht ik .ik ben niet goed wijs .waarom doe ik dit .
Heb er nu weer n serie witte overhemden in zitten .in de machine dus .overhemden van man .en wit bloesje van mij. Vond ik achter in de kast.maar denk dat het mij te klein is .
Heb nu een een n schaaltje bugels voor mijn neus staan .Zijn ook erg lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva middelste nog steeds n beetje hangerig .vind ik altijd zo zielig .verwen haar maar fijn . 😍
Fijn en gezellig cookie uit eten .doen wij zelden .moet ik net als terrassen altijd met vriendinnen of familie doen .
Afgelopen week toen we in Friesland waren .eel ergens koffie gedronken .zeg ik m altijd van te voren .als wij met anderen zijn .dan ie dan moet .
Anders ga ik niet meer met familie of kennissen weg. samen met hem dus .
Ook als wij ergens op visite zijn .half uurtje zitten .en dan wil hij al weer weg .
Ik zeg dan altijd ga maar boodschappen doen .of als iemand n hond heeft.kan hij die uitlaten, die man heeft geen zit in de kont .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo'n man die het liefst bezig is.
Heeft heel erg moeten wennen en accepteren dat niet alles meer kan,zijn hoofd wil dat wel maar zijn lijf werkt niet mee.

Bij mij is het een botsplinter die een weg naar buiten zoekt,niet ontstoken,weghalen is een halve operatie dus ik kijk het nog wel even aan.
Alle reacties Link kopieren
Bah Coetje, wat vervelend.

Wij hebben al vitello tonnato gegeten en zometeen nog spaghetti.
Alle reacties Link kopieren
Pijn in je mond is altijd zo vervelend..

Ik had weer een quiche, mediterraan, uit de oven. Van AH. Gaat wel. Is in elk geval gemakkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven