Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het met de fysio, Zenzeo?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest hier rondjes lopen. 2x3 minuten.
Heb ik hem eigenlijk niet bij nodig, maar het is een beetje een stok achter de deur.
Vraag me wel af hoeveel ik ervoor moet betalen.. Nog geen rekening gezien.
Ik heb wel 1 aanvullende verzekering.
Alle reacties Link kopieren
Meestal krijg je n aantal behandelingen .en dan stopt het omdat dat wat vergoed wordt op is. Je kunt er wel naar informeren .

Wij eten zo maar wat hapjes .beetje rommelige dag toch .

Heb n berichtje van thee. Ze moet weer onder het mes.
Het bot is aardig aan elkaar gegroeid ,maar ook niets verzakt .daar door lijken de schroeven door te prikken .
Er zijn twee opties .denk dat ik later weel hoor wat ze doet .n nieuwe schouder is ook n optie. Maar dat is n hele zware ingreep..
Hoeveel pech kun je hebben .en dan zo lang uit de running .
Groetjes voor allemaal.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, dank je wel voor het delen hoe het met thee gaat. Wat ontzettend klote naar, dat ze weer onder het mes moet. Thee, ik weet niet of je wel meelees en anders wil Chris het misschien wel doorgeven, maar ik denk aan je en wens je veel sterkte, ook met het maken van een keuze! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
02-07-2020 18:39
Ik moest hier rondjes lopen. 2x3 minuten.
Heb ik hem eigenlijk niet bij nodig, maar het is een beetje een stok achter de deur.
Vraag me wel af hoeveel ik ervoor moet betalen.. Nog geen rekening gezien.
Ik heb wel 1 aanvullende verzekering.
Zou je even bij je zorgverzekering kunnen navragen. Straks kom je nog voor een groot geld bedrag te staan, dat zou heel zuur zijn.
Alle reacties Link kopieren
Chris, lekker zo'n rommel dagje en dan wat van die hapjes snaaien. Ja is heel sneu altijd als een kind zo ziek is. Ik heb haar vandaag een paar keer in de draagdoek (op de rug) gedaan. Eigenlijk is ze er wat te groot voor, maar zo kan ik tenminste nog iets doen. Want de jongste is er ook nog en die kruipt inmiddels (hardlopen hoeft voorlopig niet meer, ik krijg beweging genoeg :rofl:).

Coetje, gelukkig is het niet ontstoken! Maar wel naar en pijnlijk. Als je niets doet, wat gebeurt er dan?

Cookie, nog wezen fietsen?

ZZ, je krijgt tenminste iets binnen qua eten. Ik vind dat je dat goed doet hoor.

Wij aten vanavond een wok gerecht, met kipfilet, groenten in oestersaus. De kinderen aten macaroni, dat was nog even van maandag.

Heb later nog een schaaltje boeren yoghurt gehad met aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik drink een kop thee en eet een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Weer vroeg begonnen vandaag,maar werk maar tot 12u.
Vanmiddag shoppen met oudste voor een leuk jurkje voor haar diploma uitreiking,denk dat we ook maar even ergens lunchen.

Ontbijt koffie,nu 2 crackers met filet americain.

Fijne vrijdag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .gezellig coetje .heel veel al met 50% korting .kies voor je zelf ook maar wat moois 😅

Ontbijt .koffie. boterham met pindakaas. tosti.

Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ovenschotel gemaakt van stukken aardappel, venkel en gorgonzola.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Zenzeo!

Oudste en ik hebben een gezellige middag gehad,heb 2 nieuwe setjes lingerie gekocht,2 jurkjes en een paar zwarte sleehakken.
Lekker geluncht,ik had een salade met tonijn,oudste een broodje kip pesto.

Vanavond hebben we turks brood met kipshoarma gegeten.

Morgen komt een vriendin van hier gezellig koffie drinken,zin in!
Alle reacties Link kopieren
Appeltaart is netttt uit de oven..hou ervan als t nog beetje warm is. Dus dat eet ik nu met cappucino erbij.

Fijne avond all
Alle reacties Link kopieren
Ik lust ook wel stukje appeltaart.🥧met slagroom graag.😅

Goed geslaagd coetje.topdag dus.

Hier vanmiddag even naar Duitsland geweest.tanken en de D.M. in Nederland naar de supermarkt gegaan.vanwege mondkapje..
Ik haat die dingen.misschien vinden jullie het aanstellen. Kan er niks aan doen .benauwd ding. En dan de leesbril erbij op.beslaat zo lekker.

Heerlijk gebakken aardappels gegeten met zalm .en sla.

Lijkt mij zenzeo dat jou ook alles weer n beetje beter lukt .zou fijn zijn .

Ik ga nog fijn lezen .heb vandaag nieuwe boeken gekregen heerlijk wat n luxe. Zoveel te lezen.
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Veel plezier met je vriendin, Coetje! Ik had gisteren mijn zusje op de thee en mijn ouders kwamen later ook nog.

Ik vind het geen aanstellen hoor Chris, hoewel het me nog meeviel in de trein. Hangt er ook vanaf wat voor mondkapjes je hebt? Heb je wasbare of wegwerp? Die van ons zijn wasbaar.

Haalde vanmorgen de kranten van de mat en zag dat 'Vrij', het zaterdagtijdschrift van De Telegraaf nu op krantenpapier is. Wel jammer, vond zo'n tijdschrift makkelijk in de trein en las ook weleens in bed. Wat vind jij, Chris?

Ontbeten met een croissant met jam en een glas sinaasappelsap. Nu neem ik een krentenbol.

En morgen naar mijn ouders, m'n vader wordt 84 :cheer2: Dus straks even een grote bos bloemen.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .heb alleen nog maar de regionale krant gelezen cookie. Lijkt mij inderdaad lastiger.
Ik heb n wasbaar mondkapje.en ik zit te denken om iets dampo op te snuiven .heb ergens zo.n klein mini blikje liggen ,misschien dat dat prettiger is .
Wij gingen regelmatig naar een of ander Duits stadje als uitje .maar heb ik momenteel geen zin in.man trouwens ook niet .heeft hetzelfde met de mondkapjes. Gisteren had ie getankt.gaat ie afrekenen.moest ie weer terug om zijn mondkapje op te halen 😷
coetje gezellig met vriendin👍
Ik zit nog op de rand van mijn bed .in mijn nachthemd .heb alleen mijn lenzen nog maar ingedaan.moet ook nog ontbijten .
Kom straks nog terug :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mooie leeftijd cookie je vader.alvast gefeliciteerd.🌹
Maak er n gezellige dag van .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was koffie.rozijnenbol.en broodje met ananas kaas .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen morgen, kan nog net!

Ontbijt was pistolet uit de oven, met ham en kaas, een gekookt ei en verse jus de orange.

Coetje, leuk dat je zo goed geslaagd bent gisteren. En veel plezier vandaag met je vriendin!

Chris, ik vind het geen aanstellen hoor. Lijkt mij ook niet fijn, gelukkig zelf nog niet nodig gehad. Maar hebben voor de zekerheid wel een doosje wegwerp mondkapjes liggen. Heerlijk dat je weer twee nieuwe boeken hebt. Is het wel weer voor (na ja, met zon in de tuin in de schaduw in je hangmat, is ook geen straf natuurlijk.

Cookie, wat een mooie leeftijd van je vader. Dat moet gevierd worden inderdaad. Alvast veel plezier morgen en natuurlijk gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
cookie gefeliciteerd met je vader! maak er een mooie dag van. coetje veel plezier met je vriendin vandaag.
zenzeo fijn om te lezen dat het zoveel beter met je gaat, houden zo!
maar wat prut voor thee dat het bij haar niet zo goed gaat.. sterkte met het maken van een keus en een dikke knuffel :hug:
chris als jullie mondkapje beslaat heb je hem niet goed op of past hij niet goed, ik zelf had dat probleem eerst ook met mijn wasbare mondkapjes maar nu heb ik hele fijnen, van de dm. het merk is van laack en er zitten er 5 in een pakje voor een tientje. ze zijn antibacterieel, waterafstotend en er zit een filter in. verder kan ik er goed mee ademen en zijn ze wasbaar op 60 graden ipv 40 zoals de meesten. mijn schoonouders hebben ze nu ook en zij zijn er heel erg blij mee. ms ook wat voor jullie om te proberen?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip Liz.👍😷

Ja lezen is zo heerlijk Viva. mijn moeder zei vroeger al jij verleest je hele verstand .😁
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz bril beslaat.of bedoel je dat.?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
ja dat bedoel ik. geen last meer van met de mondkapjes die ik nu heb en kan er zonder problemen een hele ochtend mee werken.
Alle reacties Link kopieren
Liz, kan je die mondkapjes ook online bestellen?

Chris, haha wat zei je, als mijn verstandskiezen eruit gaan, dan corrigeert zich dat wel weer :rofl: . Als kind lag ik ook altijd te lezen in bed. Met een zaklamp onder dekens of als het helder was en de maan scheen goed, het gordijn een beetje open.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor in de keuken een kruk gekocht en daardoor kan ik nu wat meer doen.
Op de pillen vd arts slaap ik wel heel goed, maar je wordt dan raar wakker, alsof je je bewustzijn kwijt bent ofzo. Niet helemaal fijn, maar ik blijf ze toch slikken. Werkt echt op m'n benen.
Ik ga nu een meloen slachten. Hoop dat ie rijp is.
Alle reacties Link kopieren
helaas versturen ze alleen binnen dld viva dus dat schiet niet op.. in nl vind ik ze zo niet op internet. maar als je wilt kan ik ze wel voor je halen en toesturen vanuit nl met brievenbuspost, dan zijn de verzendkosten ook niet zo hoog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven