Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,je zusje ook al aan de wolkentoetjes 😀
De pizza was lekker,ik had met tonijn,kappertjes,olijven,ui en kaas.
De helft staat nog in de koelkast,ik krijg dat niet op.
Ik hoop dat je man zich snel wat beter voelt :hug:

Wij moeten vandaag naar de cardioloog,heb heel veel vragen.
Nu koffie en dan spring ik onder de douche.

Liz,ik duim dat de operatie bij vriend goed verloopt.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Liz sterkte met de operatie van vriend vandaag.

Coetje jullie ook sterkte bij de cardioloog.

Viva ik snap dat je mn dan mist, zeker omdat je weet dat hij niet lekker in zijn vel zit.

Ontbijt was boterham met kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .zet de vragen maar op n briefje coetje . :hug: vergeet je niets .

Liz :hug: ook in spanning .

Viva :hug: vervelend dat man zo in de lappenmand zit .
Allemaal sterkte.

Lieveke gaat het goed op school met jullie dochter?

Ontbijt was boterham met boerenmetworst nee twee met boerenmetworst.
En koffie .

Fijne dag moet straks naar de bank even samen met man .misschien nog wat boodschappen meenemen ergens vandaan.en verder niks ,niks is niet waar ik moet ook strijken pfffffffffff :
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
We hebben een fijn gesprek gehad bij de cardioloog,vriend krijgt een medicijn bij en er volgen wat meer onderzoeken naar zuurstoftekort van het hart.
We konden er ook voor kiezen om weer te catheteriseren maar dat wil vriend liever nog niet en dat kon de cardioloog goed begrijpen.Ook de chirurg kwam nog even langs,vandaag is het ook precies een jaar geleden dat de operatie was.
Alle reacties Link kopieren
Is n catheresatie zwaar coetje .zuurstof tekort lijkt mij vreselijk .

Gelukkig ken ik persoonlijk geen hartklachten .mijn moeder had het destijds is ook geopereerd aan lekkende hartkleppen en wat omleidingen gehad ook was zealtijd erg kortademig en benauwd ..destijds moest ze daarvoor nog naar Nieuwegein .
Nu zou dat hier kunnen .
En ze was de enige die niet rookte in ons gezin , en vond het natuurlijk vreselijk dat wij zo kwalmden .deden we ook niet meer in haar bijzijn .
Was vanmiddag in de supermarkt daar liep n zware roker. Kon hem in elk gangpad volgen .zo rook ik vroeger ook .😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Valt op zich wel mee maar vriend heeft er al 13 achter de rug.En we hadden gedacht dat dat de eerste 10 jaar niet meer nodig zou zijn dus in zijn hoofd is dat wel een ding.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten rösti,salade en contrafilet.
Alle reacties Link kopieren
13 x is ook nog al wat .hoop dat het met dat extra medicijn stabiel is en blijft .
Wij aten macaroni .straks nog ijs na .ook al n sinaasappel gegeten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker ijs!! :-P)

De rösti vond ik niet te eten dus ik heb wat salade en contrafilet gegeten,neem straks nog wat yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ik hoop dat bij je vriend de operatie geslaagd is!

Ik ga werken en daarna moet de voorraadkast weer aangevuld worden.
Thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Coetje, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad bij de cardioloog. Ik kan mij voorstellen dat je vriend het eerst zo wil proberen met medicijnen. Sterkte in ieder geval.

Liz, ik hoop dat de operatie van vriend goed is gegaan.

Chris, ja tegenwoordig kan je je bijna niet meer voorstellen dat bepaalde dingen zo gingen. Zoals kettingroken en zonder gordels in de auto. Al zullen er altijd uitzonderingen blijven. Nog kunnen strijken? Dankjewel voor je knuffel.

Ontbijt was havermout en een kop thee.
Ik zit nu op mijn werk en ik heb straks een gesprek. Oudsten twee zitten op school en jongste is bij schoonouders. Man probeert wat thuis te werken.

Oja, die wolken toetjes, die heeft mijn zusje bij ons gegeten en weet hoe dol de meisjes erop zijn. En zij vind ze ook erg lekker 😊

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Voor jou wel fijn denk ik om even op het werk te zijn Viva.
Voor mij werkt dat iig goed voor tussen mijn oren,als ik thuis werk ben ik,ook in mijn hoofd,veel met thuis bezig.
Op de zaak kan ik dat beter van mij afzetten.

Nu thee met citroen en gember
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja soms is het best fijn om in n andere omgeving te zijn.even je gedachten verzetten .
Ik zit zelf nog steeds met mijn hoofd bij de niet doorgegane verhuizing en de nasleep daarvan .plus de nodige ergernissen.dat betekent dat ik mij ook niet op n boek kan concentreren .erg vervelend .
Ontbijt was brood met boerenmetworst .kaas en koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,dat is ook allemaal niet niks! :hug:
En dit saaie regenweer helpt dan ook niet he.

De kast is weer gevuld voor even😀
Vanavond eten we aardappels uit de oven,griekse salade en een spiesje met rundvlees,olijven en zongedroogde tomaatjes met griekse marinade.

Nu eerst een koffie en dan moet ik de badkamer schoonmaken.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vanmiddag even weg geweest .uitwaaien in Ootmarsum .
Straks eten we n pizza. Pizza pollo van dr Oetker lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die pizza is hier ook favoriet bij de jongens Chris.

Ik heb nog de bedden verschoond en de badkamer gepoetst,vind het wel goed zo voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
was het gezellig in ootmarsum chris? en heb je nog wat leuks gekocht.
coetje fijn dat jullie een prettig gesprek hadden met de cardioloog, hopelijk slaan de nieuwe medicijnen aan bij vriend!

de operatie is gisteren goed gegaan, wel zijn ze langer bezig geweest omdat er iets meer aan de hand bleek dan gedacht. wat precies is nog onduidelijk, vriend was gisteren nog te veel onder invloed van de narcose om het te onthouden en vanmorgen bij de controle was alleen de assistente er dus die wist niks.
volgende week vrijdag heeft hij wel een controle bij de arts zelf en dan weten we dus pas wat er nu precies zo gecompliceerd was. de pijn valt mee zegt vriend dus dat is mooi, hij kan alleen niet zo goed slapen met dat stootkussen wat hij nu dag en nacht om moet houden om de arm in een positie van 30 graden te houden zodat de schouder ontlast wordt. maar dat zal ook wel wennen uiteindelijk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Is hij alweer thuis Liz? Dat gaat allemaal zo snel he.
Kunnen jullie niet bellen met een arts over wat er precies gedaan is? Ik zou dat wel willen weten denk ik.

Net lekker gedoucht en ik kruip zo mijn bed in,vriend is chagerijnig en dat trek ik ff niet 😀
Alle reacties Link kopieren
Ja coetje de operatie is gewoon poliklinisch gedaan, dus hij was gisterenmiddag alweer thuis.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Liz dat het achter de rug is.hoop dat ie niet rebels wordt en zich aan de regels houd .dan geneest het ook het beste..

Pizza Pollo is ook mijn favoriet coetje. Man is geen pizza liefhebber maar deze vind ie nog wel te pruimen .

Trek ik ook niet coetje n chaggerijnige kerel.gisteren ben ik ook boos naar bed gegaan.en hij geeft de schuld dan aan dat gedoe met de gemeente.ze hebben dat geld van de aanvraag van de verbouwing wel van de bank gehaald heb het terug geboekt
Vriend van mijn nichtje is er ook mee bezig .maar ik dwaal af.over het chaggerijn van gisteren .ik zeg tegen man dat ie strontvervelend is .zegt ie ja maar dat gedoe steeds . Ik zeg daar zit ik net zo goed mee..voor mij is het ook al lang niet meer lang leve de lol. Vervelende zomer gehad.al hebben we wel ons best gedaan om er nog iets gezelligs van te maken ,
En nee Liz niks gekocht wou ik niet ant ik koop veel te veel momenteel uit frustratie .
Nieuwe dure tas heb ik mij zelf kado gegeven .vorige week nog n jurk gekocht .n trui n shirt.
Ik stop,daarmee want dat lost ook niks op.maar ik heb het wel mooi binnen😅
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik moest lachen om je laatste zin,je hebt het wel mooi binnen 😀
Wat raar dat de gemeente zomaar geld afschrijft! Goed dat je het hebt teruggeboekt.

Ik trek dat gechagrijn niet,vind het ook onredelijk.Heel kut dat vriend ziek is maar dat is niet mijn schuld,ik leef ook al 8 jaar met een zieke man en moet ook steeds maar doorgaan.En alles komt op mijn schouders terecht.
Ik hoop dat hij vandaag hier op terugkomt,anders volgt vanavond een niet zo leuk gesprek.
Ik ben al aan het werk,thuis koffie op,zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Carpaccio salade.
En wat een takkenweer zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat wel coetje,wat een snert weer!
Niet leuk coetje en Chris dat jullie kerels hun sacherijn op jullie afreageren, hopelijk zien ze zelf ook in dat ze onredelijk bezig zijn..
Chris je hebt gelijk dat je het geld hebt teruggebeld, wat stom zeg dat de gemeente zomaar geld gaat afboeken! Hopelijk werkt er ook nog iemand die wel wat verstand in zijn kop heeft en snappen ze waarom je het hebt teruggebeld en laten ze het erbij.
Alle reacties Link kopieren
Nou eerlijk gezegd Liz heb ik daar weinig vertrouwen in .heb afgelopen weekend nog weer n boze mail gestuurd .dan krijg je automatisch antwoord dat ze binnen 5 werkdagen contact met je opnemen .maar heb er weinig vertrouwen meer in .
Ik heb zelf ook wel n tijd gehad dat ik om deze toestand poep chaggerijnig ben geweest .maar ik reageer dat niet op mijn man af .wel hard ik ruzie met bijna de hele familie😅mijn schoonzusje zei al zaterdagavond .het gaat weer iets beter met je hè .🤭
2021 was niet mijn jaar .maar alles kopen en ook nog heel luxe dingen. Is ook niet de oplossing ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Had mijzelf gequote
chrisjoh wijzigde dit bericht op 07-10-2021 08:47
98.55% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven