Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
25-02-2021 17:58
Nou dat is toevallig Cookie dat je er nu net over begint, want vriend zit dus nu daar en belde dat hij later komt eten omdat ze een conceptcontract voor hem aan het opstellen zijn die hij kan meenemen om er over na te denken en evt. te tekenen :cheer:
Dat zou ontzettend fijn zijn als het doorgaat. En dat jullie beide er ook tevreden over zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al lekker gedoucht in mijn bedje,morgen nog werken en dan weekend.
Ga nog even netflix kijken en dan lekker slapen,truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook coetje lekker slapen ik lig er nl ook al in 🤫
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ik lag er lekker vroeg in,vind dat heerlijk!
Helaas wel slecht geslapen maar het is bijna weekend.
Ik werk tot 14 vandaag,daarna lekker niks vanmiddag.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Cookie wat een gave schoenen, mooie kleur ook.

Liz dat zou denk ik een goede keuze van vriend zijn, als hij dat doet.

Coetje en Chris wat heerlijk dat jullie vroeg naar bed kunnen. Ik ben daar zo slecht in :facepalm: als het bedtijd is kom ik pas tot leven. Hahaha nou ja iets eerder dan.

Ontbijt was boterham kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja ik lig er vaak vroeg in .ik ga dan lezen .mijn man kijkt in de woonkamer nog t.v .maar als ik daar bij zit kan ik mij niet concentreren op n boek .vraag m wel vaak of hij dat ongezellig vindt maar maakt m niet uit .
Plus dat de slaapkamer op dezelfde verdieping is .deur open en zijn toch samen 😀
Ontbijt was afbakbroodje met kaas .en de andere helft met kaasgrillworst .

Moeten vanmiddag nog n paar boodschappen halen .wil twee witte hortensia’s maar waren afgelopen week 9€ .per stuk .Vinden jullie dat ook duur of ben ik zo.n kniepert 😀
Ga vanmiddag wel kijken of ik twee mooie witte azalea’s kan vinden .die zijn vaak rond de 5€..
Vanavond horen jullie wel wat er gekocht is tot later,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag. er moeten nog 3 dingetjes veranderd worden aan het contract van vriend wat al telefonisch besproken en toegezegd is en dan neemt vriend het contract aan per 1 april :yes: daar ben ik erg blij mee! dat hij iets verder moet rijden en in dagdienst ipv in ploegen daar moet hij maar aan wennen, hij heeft daar iig geen last meer van zijn allergie, is van het uitzendbureau af en verdiend 300 euro meer :-)

ik heb vanmorgen zoon al weggebracht naar de opvang, was al bij de orthopeed en op kantoor, heb de boodschappen al binnen en de was en afwas weggewerkt plus mijn rekeningen betaald. nu even zitten en wat drinken en snaaien (appelsap met een scholiertje).

chris ik vind 9 euro per stuk ook duur hoor, dat ligt dus niet aan jou ;-)
Alle reacties Link kopieren
Drukke dag voor jou Liz! Denk je ook een beetje om jezelf..
Fijn dat vriend onder de pannen is qua werk en meer geld is altijd fijn! En beter voor zijn gezondheid,alleen maar pluspunten.

Ik was vanmiddag zo moe en voelde hoofdpijn opkomen,ben even op bed gaan liggen en werd pas om 18u wakker.Blijkbaar had ik het nodig.
Oudste heeft gekookt,lasagne met spinazie en een salade.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben pizza gegeten.
Vanmiddag de boodschappen en ben zonder planten thuisgekomen was niet in de goeie winkel .
Man was in de supermarkt ik aar het Kruidvat gelopen.wil,ik in de auto stappen .verkeerde sleutel.en er stond best n koude wind .heb m opgezocht maar hij was al aan het afrekenen .
Fijn Liz dat het goed uitgepakt is met dat contract ,en wat meer financiële armslag is ook nooit weg.
coetje weer opgeknapt? Heerlijk dat je dan ook even geslapen hebt.

Ik lig er ook alweer in en denk ook dat ik snel al lezend in slaap val .😅Heb ook erg veel last van mijn rug tegenwoordig .toch maar n keer naar de huisarts .
Fijne avond 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zometeen ook lekker weer naar bed Chris.
Kinderen en vriend spelen monopoly en draaien muziekjes,ik ben nog moe dus trek me lekker terug,die vermaken zich zonder mij ook wel 😂
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Goed uitgerust en ontbeten broodje kaas en koffie.
Beetje opruimen en rommelen hier zo her en der door het huis .

Corona zullen we mee moeten leren leven .gaat niet meer weg .net als de griep kun je ook elk jaar krijgen . Maar hoef je dus elk jaar niet te krijgen . Nou dat weten we dan kunnen we nu gewoon door met leven .met mondkapjes en hygiëne.
Handen wassen etc.deed ik toch al veel ook voor de tijd .mondkapje nemen we dan maar voor lief.
Als ik eerder verkouden was of griep had ging ik ook nergens naar toe ,en als er iemand hier wou komen zei ik je moet het zelf weten maar ik ben snot verkouden .
Dan konden ze zelf kiezen of ze wel of niet wilden komen 😅
Dus is er weinig veranderd .
Fijne zaterdag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al een poosje wakker,kreeg koffie op bed van vriend.
Net een cracker met kaas op,loop zo even naar de bakker voor lekkere broodjes.

Chris,ik denk ook dat we er mee moeten leren leven,ik zie om me heen dat het draagvlak voor alle maatregelen steeds kleiner wordt.
In de stad organiseren ze vanmiddag een grote picknick als stil protest tegen de sluiting van de horeca,wij gaan straks even kijken.Afgelopen weekend was het ook overal hartstikke druk,zal nu niet veel anders zijn denk ik.
Ik breng later wel verslag uit 😁
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima coetje. Mensen moeten zelf maar invullen hoe en wat met de visite .als ik onverwacht ergens kom.en ze hebben meer visite.en de visite heeft er problemen mee dat er meerdere mensen zitten .ga ik weer weg .zonder boos te zijn .
Ik weet wel waar ik wel of niet naar toe kan .heb n kennis die het weinigkan schelen . Maar dan weet ik nog niet of de visite het wel wil.daar hou ik rekening mee.
Vorige week het Vondel park was absurd .en als ik hier bij de grote parken zie .loopt er ook genoeg volk .maar het terras moet dicht .😡

En nog wat ik denk mij nl suf momenteel .ik ben er nooit achter gekomen waarom vorig jaar aan het begin van de pandemie zoveel wc papier gehamsterd werd .en dat weet ik nog steeds niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Precies Chris,ik houd me aan de basisregels maar andere regels overtreed ik weleens,mijn vriendin knuffel ik gewoon,gister kwam buuf spontaan even langs maar s'ochtends was er al een vriend bij vriend langs geweest dus eigenlijk mocht buuf dan niet binnen...
Het was druk in de stad,ook veel media dus ik denk als jullie naar het nieuws kijken het daar wel voorbij komt.
Er hing een gezellige sfeer ,wij hebbem een drankje en een ijsje afgehaald en zijn toen weer gegaan.Ik vond het een goede actie!

Er komt zo een vriend eten en die brengt chinees mee.Als toetje is er ijs.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de terrassen moeten dicht blijven, want die hebben een aanzuigende werking, aldus Mark :facepalm: Dat hebben grote parken natuurlijk niet hè, als de zon schijnt en het lenteachtig is :P

Wij aten bloem­kool­ri­sot­to met Gra­na Pada­no en aubergine. Was echt heerlijk. Nu een kop thee.

Met schoonvader gaat alles gelukkig weer (naar omstandigheden) goed.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker cookie .
De mensen willen niet meer. En naar wat ik vanmorgen las dat het virus niet meer weggaat dat we er mee moeten leren leven aldus virologen .Dan gaan we maar gewoon weer normaal leven .in het nette dus hè
Geen domme en rare dingen doen.en ik heb het al eerder gezegd.ik ging nooit met n verkoudheid of griepje op visite. En ook geen visite meet thuis nu als je ergens last van hebt ,
Ik vind het goed zo .alleen hoop ik dat de horeca weer snel open mag .voor hebt zelf natuurlijk en ook voor de gezelligheid .ziet er dan allemaal weer veel gezelliger uit .
Heb niks van dat evenement op t.v. gezien coetje .
Fijne avond nog 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ik heb alleen nog lokaal nieuws gezien gister,daar was het wel te zien.
Ik zag vandaag op foto's dat een hoop jongeren naar het park waren gegaan,daar zijn wel boete's uitgedeeld en helaas een enorme rotzooi achter gelaten.Dat vind ik weer niet kunnen,ruim gewoon je zooi op!

Vandaag gaan wij naar Utrecht,daar is bij de starbucks een oldtimer treffen,ook weer buiten.Gaan samen met vrienden die ook een oldtimer hebben.Volgens mij doen we niks verkeerds en toch voelt het alsof we iets heel spannends gaan doen 😂
Mocht het heel druk zijn oid rijden we door maar zijn we iig weer even weg geweest.

Nu koffie en oven staat aan voor worstenbroodjes.
Alle reacties Link kopieren
Mogge .veel plezier coetje. Hier vandaag verjaardagen man.ik heb gezegd dat iedereen mag komen wanneer die wil.
De eerste komen rond n uur of drie vanmiddag. Ze ,mogen ook n andere dag komen.
Maar ik ga niemand weigeren.en willen ze niet met meerdere mensen zitten dan moeten ze maar weggaan .ik kan ze ver genoeg uit elkaar zetten.
Geen probleem als iemand het niet aan staat.
Ach en we krijgen maar n paar mensen.
Zoon komt pas tegen de avond met kleinzoon .dus zal wel loslopen .
We hoeven niet bij elkaar op schoot te zitten
Broodje pindakaas vanmorgen en koffie. .
Fijne dag :bye:
chrisjoh wijzigde dit bericht op 28-02-2021 13:08
0.08% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met man Chris en veel plezier met de visite vandaag.
Coetje jij ook veel plezier bij de oldtimers meeting vandaag!
Ik hoop wel dat het weer nog wat opklaart vandaag, het is hier erg mistig en fris..
Vriend is gisteren voor het eerst weer naar de baan geweest, helaas alleen want zoon is bij mij en zijn verjaardag was ondanks dat het niks voorstelde toch wat te veel voor hem dus hij is erg onrustig en prikkelbaar momenteel.
Mijn katten zijn ook niet goed te pas, de een is aan het niezen en de andere heeft wateroogjes dus ik moet morgenochtend een afspraak zien te krijgen bij de dierenarts voor ze. Voor Morgenmiddag heb ik afgesproken met mijn ouders dat ik daar ga eten, en ik heb nog fysio dus ik hoop maar dat ik op een gunstig tijdstip met ze terecht kan bij de da..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met man Chris! Hoop dat jullie een gezellige middag gehad hebben.

Liz,hopelijk niks ernstigs met de katten!

Toen wij aankwamen was het nog niet druk,bus geparkeerd,schuifdeur open en lekker in de zon gekletst en koffie gedronken,mooie auto's gezien.
Tegen 14u werd het wel druk en kwam de politie en handhaving en toen zijn we weggegaan.Wat een avontuur 😂

Net haar van oudste in de verf gezet en jongste zijn zijkantjes geschoren,hij kan pas over 2 weken naar de kapper en moet dinsdag weer naar school,dat kan natuurlijk niet als je haar niet goed zit 😁

We eten straks zelfgebakken frietjes,salade en varkenshaas met champignonsaus.
Alle reacties Link kopieren
Hier n gezellige maar rustige verjaardag gehad.er zijn vier niet geweest.
Verder was alles eigen. Het is oké zo..en het was super gezellig.
Doe het weer zo met mijn verjaardag maar dat duurt nog n half jaar..

Kunnen katten ook hooikoorts hebben Liz?
Vind het zo sneu voor je zoon ❤️ dat hij daar toch zo overprikkeld van raakt.n ongewone dag. Nu alles weer rustig aan met m en geen overbodige dingen aanhalen neem ik aan.

Ach ja coetje ook weer n zondag anders dan anders .ik ben tegenwoordig met alle afwisseling blij. 😅
Het was geweldig mooi weer de hele dag zon. Niet warm wel mooi.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris gefeliciteerd met je man!

Coetje lekker er even tussenuit. Ik heb mijn haren vorige week ook gekleurd.
Vind het altijd zo n gedoe, heb erg lang haar. Maar ze zijn donker en werd nu toch wel erg grijs hahaha. Paar jaar geleden had ik balayage, maar dat doe ik maar niet meer. Dat blonderen was niet heel goed voor mijn haren :facepalm:

Liz dat is wel jammer dat zo n toch teveel prikkels heeft gekregen....

Cookie fijn dat het met schoonvader naar omstandigheden best goed gaat.

Viva ik denk aan je

Vanavond aten we groentesoep met pistolets en Turksbrood met salades, zouden eigenlijk biefstuk eten maar kreeg onverwacht bezoek die mee bleef eten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .weer n normale dag dank voor de felicitaties ,

Ga in huis kleine klusjes doen en opruimen .maak er n rustige dag van .
Nu ga ik ontbijten met koffie en broodje kaas.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,wel heel mooi zo'n balayage!
Ik heb hooguit wat hijghlights in mijn haar,heb ook lang dik krullend haar en dat wordt anders zo kurkdroog.

Vandaag vrij,ik rommel wat in huis.😁

Ontbijt koffie en 2 beschuiten met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Coetje en Chris fijn dat jullie een leuke dag hadden gisteren! :-)
Geen idee of katten hooikoorts kunnen hebben, ik denk eerder aan de niesziekte gezien de kleine dat chronisch heeft (was een ziek vondelingetje 5 jaar geleden)
Dat uit zich bij haar eigenlijk alleen in een snotneus wat ik dagelijks schoonmaak, verder heeft ze er normaal geen last van. Maar dat virus werkt net als een koortslip, kan dus ineens opspelen en dan is het ook besmettelijk voor andere katten. Je kunt ze er tegen inenten en dat heb ik ook altijd wel gedaan maar eerlijk gezegd vorig jaar niet vanwege de corona en mijn val en zoon die thuis was en alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven