Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier een rustige dag gehad, voor zover dat kan met kinderen. Aten vanavond stamppot boerenkool met een speklapje. Man is boven met de kinderen om ze hun pyjama's aan te trekken. Dan mogen ze beneden nog een ijsje en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook rustig Viva..Heb vanmiddag mijn schoonzusje op bezoek gehad .even gezellig wat te praten.
Gegeten hebben we entrecote met n sneetje brood .daarna n mandarijn en nu lig ik in bed .heerlijk warm onder mijn donsje.nog even puzzelen en lezen.
Trusten 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt was een bruine boterham met kaas en een cracker met jam en een kop thee.

Middelste is een ochtend bij opa en oma. Zusje ontfermt zich over de jongste. Oudste en ik zitten klaar voor school. Man is boven aan het werk.

Nu een cappuccino.

Cookie, gefeliciteerd met je moeder. Hopelijk gisteren een leuke dag al gehad.

Coetje, hoe gaat het met jou?

Liz, heeft zoon lekker genoten van de sneeuw. Succes vandaag bij de arts.

Chris, wat gezellig gisteren visite. Hopelijk deed het je goed.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .heb om 12:uur n afspraak bij Hans Anders . moet n nieuwe bril .
Ik wilde daar ook mee wachten tot na de Corona .maar kan niet meer.
Ontbijt boterham met kaas en een met pindakaas, koffie .
Fijne dag . :bye:

Ach Viva het leven begint te wennen zo 😅😅😅het is niet meer anders .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Is toch een beetje een uitje niet waar Chris. Zoek maar een leuke bril uit :-)

Ik heb zoon net weggebracht, nu koffie en dan om 14.30 naar Bentheim. Zie er wel een beetje tegenop omdat de fysio niet bepaald positief was over mijn kracht vrijdag,
En dan het knakken in mijn kruis toen ik wat verder moest lopen dan normaal plus dat ik vaak pijn in mijn enkels heb s avonds, alsof er een elastiek omheen zit wat de boel afknelt. :-| Ik kan er op zo'n moment ook niks aan hebben. En nee dat ligt niet aan mijn sokken, want ik heb het ook in bed zonder sokken aan.

Viva fijn dat jij je handen even vrij hebt. Jullie weekend klonk weer gezellig, vooral de avondwandeling door de sneeuw :-)

Coetje hoe is het met jou? Ik vind echt niet dat jij je aanstelt, je bent enorm aan het kwakkelen met je gezondheid en dat kan idd heel goed een uiting van je lichaam zijn dat je wat meer aan jezelf moet denken. Doe dus rustig aan en pas goed op jezelf. :hug:
Lieve is bij jou de hoofdpijn nog weggegaan?
Cookie gefeliciteerd met je moeder :rose: :gift: en veel plezier vandaag samen.
Alle reacties Link kopieren
Tante is vannacht overleden,ben bij mijn moeder om dingen te regelen.
Kom later nog wel terug.
Alle reacties Link kopieren
gecondoleerd lieve coetje, sterkte met dit verlies :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve coetje en familie .gecondoleerd en veel sterkte ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik n hele mooie bril uitgezocht heb .twee zelfs . Een in n hele mooie lichte kleur .en een iets donkerde .
Wel zijn mijn ogen erg achteruit gegaan .vooral links maar links is gewoon mijn slechte kant sinds dat herseninfarct .
Ik zou n keer naar de oogarts moeten voor controle op staar .maar ik stel alles uit tot na de Corona .had ook al zo lang gewacht met n nieuwe bril.en vorige week ook met de tandarts .
Ik hoop dat er ooit n tijd komt na de Corona .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
cookie gefeliciteerd met je moeder .🥳🥳🥳

Ben benieuwd Liz wat ze je gaan vertellen in Bad Bentheim .

Ja Viva n rustige dag zal bij jou niet vaak voorkomen . Ik weet het van het gezin van mijn jongste broer vier kinderen .en nog als ze bij elkaar zijn erg luidruchtig de een wil niet onder doen voor de ander . 😁
Al zit daar momenteel ook de klad in door Corona .

De assistente van de huisarts belde .alle uitslagen waren goed. Nu in September weer de grote controle .heb geheten al genoteerd maar tegenwoordig krijg je van alle artsen n reminder via de computer . Wel zo makkelijk want September is nog ver weg .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat rotnieuws Coetje, ik schrik ervan. Gecondoleerd :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ach Coetje toch, dat is snel gegaan 😔
Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie :rose: .

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie jullie uitje zaterdagavond helemaal voor me, Viva :heart:

Fijn Chris, dat je een nieuwe bril hebt. En alle uitslagen weer goed waren :)

Hoe is het gegaan bij de orthopeed, Liz?

Moest zelf vandaag ook naar het zh, met schoonvader. Geen goed nieuws helaas. Volgende week afspraak in een ander zh over een mogelijke behandeling. Opereren kan niet vanwege zijn conditie.

We gaan zo eten: frittata met spinazie en feta. Gisteren was heel gezellig trouwens, en dank voor de felicitaties!
Alle reacties Link kopieren
Chris, groot gelijk dat je niet wacht tot corona voorbij is. Leuk dat je geslaagd bent en zelfs twee brillen hebt kunnen kiezen. Eerst dit maar even, dat voor de staar etc. komt nog wel, we kunnen nu toch geen kant op. Fijn dat de uitslagen allemaal goed waren, ook weer een geruststelling. Ja 2021 het nieuwe leven en leed dat corona heet, ik zou graag willen zeggen, het komt goed, maar dat heb ik helaas niet in de hand. Ja rustig is het hier zelden, maar ik vind het ook wel weer gezellig.

Liz, ik ben ook heel benieuwd wat ze gezegd hebben daar. Ik vind het zo naar voor je, dit duurt echt veel te lang. En in plaats van dat het beter gaat, krijg je allemaal dingen erbij zoals dat krakken en dikke enkels. Dat was zeker fijn even de handen vrij, want oudste vind dat thuis werken maar niets en dat schuift ze niet onder stoelen en banken. Het was ook een gezellig weekend, we moeten ons toch met de kleine dingen vermaken nu.

Kinderen aten vanavond nog een keer stamppot boerenkool, nu met een stukje worst erbij. Man, zus en ik aten een thais wokgerecht.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
18-01-2021 18:10
Ik zie jullie uitje zaterdagavond helemaal voor me, Viva :heart:
:bigkiss:

Ik kan het iedereen aanraden :jump:
Man en ik hebben wel vaker van die gekke ideeën.
armekinderenafentoe :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke dingen zijn dat juist Viva! :heart:

Cookie,voor jou ook een :hug:
Fijn dat het gister iig gezellig was.

Liz,ook benieuwd hoe het bij jou is gegaan.

Chris,fijn van de goede uitslagen en dat je geslaagd bent voor nieuwe brillen.

Rare dag gehad,uitvaart regelen in deze tijd is vreemd,je moet mensen weigeren,de dienst kan wel online gevolgd worden maar dat is toch heel anders.
Wat een k*tsituatie!

Vriend heeft pasta gemaakt met een salade.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
18-01-2021 18:30
:bigkiss:

Ik kan het iedereen aanraden :jump:
Man en ik hebben wel vaker van die gekke ideeën.
armekinderenafentoe :biggrin:
Niks arme kinderen .leuk juist prachtige herinneringen voor later. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Coetje gecondoleerd :hug: . Dat is echt snel gegaan.

Chris leuk 2 nieuwe brillen nog wel

Cookie gefeliciteerd. Jij had zo te lezen ook niet zo n fijne dag....

Viva het klinkt heerlijk bij je :love:
Gaat het al wat beter met je zusje? Mag in pb hoor als je het niet openbaar wil maken, of als je het niet wil zeggen ook uiteraard goed :$
Ik drink trouwens niet meer of minder koffie, s morgens 1 bakje en s avonds 1.

Liz hoe was het? Ben erg benieuwd, want hoe dat knakken omschrijft brrr

Mijn hoofdpijn is er nog niet helemaal uit, heb man gisteren even op mn schouders laten duwen, nu wat beurs haha. Vanmiddag de badkamer gedaan dochter in bad gezet met haar babyborn zodat ze niet voor de voeten liep haha.
Vanavond hebben we wortelen, aardappelpuree en cordon bleu op
Alle reacties Link kopieren
cookie in het ziekenhuis waar je schoonvader nu loopt kunnen ze dus niks meer?
En je gaat voor n second opinie naar n ander ziekenhuis.?
Moeilijk allemaal.veel sterkte voor jullie familie.❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja heel raar de begrafenis en crematies in deze Corona tijd coetje. Afscheid nemen in de aula gaat nog wel.maar heel afstandelijk.geen handen schudden of n knuffel.
Rare wereld leven we momenteel.
Straks de avondklok al heb ik daar persoonlijk geen last van.
Maar niet meer op familie bezoek of familie ontvangen vind ik wel heel heftig .
Ik ken wel mensen die alleen zijn .die kun je toch niet zeggen geen visite ontvangen of op visite gaan.
Ik zou ook geen alternatief weten .maar vind het wel,n drama .

Het wachten is nog op nieuws van Liz .die is misschien wel doodmoe op bed gaan liggen.
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En lieveke komt je hoofdpijn vanuit je nek en schouders?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris ja dat denk ik wel, die zijn ook erg pijnlijk. Heb nu tantum extra warm erop gesmeerd. Denk iets teveel..... ging net liggen met een handdoek om nek en brand vreselijk nu. Voel je niet als je aan het smeren bent, dus ik dacht nog maar een beetje :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,kijk je uit met dat spul...oudste hier heeft daar een keer een brandwond van gekregen.

Chris,ik heb gister wel geknuffeld met mijn nicht en moeder,ik had even genoeg van alle shit!

Vandaag werk ik thuis,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees en reageer later, zoveel berichten op 1 avond kan ik niet bijhouden hoor ;-)
Het knakken is iets wat vaker terug kan komen, is niet ongewoon als je je schaambot gebroken hebt gehad schijnt. Kan geen kwaad is alleen even een raar gevoel. Het bot op zich is echt ver genoeg geheeld om niet meer kapot te kunnen zonder een nieuw trauma heeft hij me verzekerd. De pijn in mijn enkel is ws een vals signaal van de hersenen bij belasting, omdat het zolang niet belast is geweest. neurologisch is alles goed en ik heb verder ook geen symptomen van trombose of afgeknelde zenuwen ofzo. Ik moet er dus doorheen zei hij, het moet vanzelf weggaan.
Hij heeft me nog 4 weken ziek geschreven en daarna moet de fysio beslissen of ik dan kracht genoeg heb Om weer aan het werk te gaan of niet, dat kan hij zelf niet goed inschatten zei hij.

Verder heb ik zojuist een telefoontje gehad van kantoor, iemand die ik nog niet ken die vroeg of ik volgende week ook wil worden ingeënt of niet :cheer2: zo ja dan moet ik langs komen om een formulier in te vullen. Dat doe ik dus morgen als ik zoon naar de opvang breng :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Coetje ik geloof het direct dat je er een brandwond van op na lopen. Het voelde of mn huid wegbrandde.

Liz fijn dat het vaker voorkomt, en normaal is.

Ontbijt was volkoren boterham met chocopasta

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven