Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Schandalig Viva. Ik vind dat juist zo.n brok in de keel moment als alles en iedereen even aan de kant gaat voor n rouwstoet .
Hoop dat ze m snel te pakken hebben en m flink de oren wassen .plus n flinke boete .al weet ik dat sommige mensen n boete niet interesseert omdat ze m toch niet betalen .
Ik zie het wel Liz ik ga zo.n ding wel kopen als we naar Duitsland gaan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dacht vanmiporgen op t,v te zien dat ze bij de apotheek verkocht werden voor 10€ per stuk . Of heb ik dit mis?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Welnee, ik heb er 30 voor 33 euro via internet gekocht, dat is 1,10 per stuk. En waar ik de luiers voor zoon bestel krijg je er 1 gratis per 40 Euro die je besteed. Bij de dm kosten ze 2 tot 3 Euro per stuk, afhankelijk van hoe groot de verpakking is.
Ouderen en chronisch zieken krijgen er 6 gratis bij inlevering van een Gutschein Die ze van de krankenkasse krijgen, en hebben dit in december ook al gehad.
Alle reacties Link kopieren
Die dingen zijn niet bedoeld voor hergebruik he, dus dat was niet best als ze 10 Euro per stuk moesten kosten :-o
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
22-01-2021 14:58
Die dingen zijn niet bedoeld voor hergebruik he, dus dat was niet best als ze 10 Euro per stuk moesten kosten :-o
Geld gooien in n bodemloze put .🤣
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Broodje te cervelaatworst en plak krentenbrood .
Straks nog n mandarijn .kijken naar de Slimste Mens .
Wie oh wie wint de finale .was zo leuk weer dit keer .Heb n zwak gekregen voor Emma Wortelboer vond haar eerst zo.n schreeuwerd. Maar wat n leuk type is zij. en Rob Kamps ook.zo.n sympathieke kandidaat ..
En daarna naar bed en lezen . Fijne avond .😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wat n schitterende finale van de Slimste Mens . Terechte winnaar de ontzettende sympathieke zanger van de Snollebollekes .

Ontbijt was koffie en n broodje met kaas grillworst .

Maak er wat van vandaag .of probeer er iets van te maken .fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Wat een aso s bestaan er Viva. Mijn man heeft als weekend aan in het rouwvervoer gezeten, hoe vaak dat hij voor auto s moest springen omdat ze toch doorkwamen is niet op 1 hand te tellen.....

Wij gaan vanmiddag even naar het bos, het is mooi weer.

Ontbijt was een broodje rosbief en een broodje kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal .❤️❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Warme melk met honing.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb vrijdagmiddag voor het eerst een migraine aanval gehad.Wat een ellende zeg! Ik hoop dat het bij deze keer blijft!

Lezen op telefoon is nog niet fijn dus lees later wel bij.Tot snel lieve meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Coetje! Was dat na het afscheid van je tante?

Wij gaan zo ontbijten, pistolets een gekookt ei een verse jus de orange.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Viva wat was je weer vroeg..... :-o

Coetje doe rustig aan!! Erg naar voor je, hoop dat je het nu niet vaker krijgt. Het went nooit migraine.

Ontbijt broodje kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Liz, ik wist niet dat het al bewezen was dat die mondkapjes werken. Dus thanks voor de informatie. Je hebt goed ingeslagen en ook mooi dat je er een gratis krijgt. Alle beetjes helpen.

Lieve, wat erg dat je man steeds voor de auto's moest springen. Echt zo respectloos.

Chris, ik moest wel lachen om het feit dat de man van snollebollkes gewonnen had. Ik ken hem alleen van de après-ski 🙈 maar dat zegt natuurlijk niets over de man zelf.

Het gedoe met de auto heeft nog een staartje gekregen. Namelijk dat man en ik er woorden over kregen 🤦‍♀️. Hij was boos op die man, maar reageerde dat op mij af. Gezellig wandelen werd het gisteren dus niet. Ik ben alleen gegaan met de meisjes.

Ik ben best moe en probeer bewust om niet te vroeg naar bed te gaan. Op de een of andere manier wordt ik steeds rond 04.00 uur wakker. En val ik tegen 06.00 uur bijna weer in slaap, maar dan zijn de kinderen vaak net wakker. Zal wel een faaaaase zijn ;-)

Fijne zondag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
dat is niet leuk viva, dat je man op jou ging afreageren. jij bent je ook rot geschrokken en deed niks verkeerd. hopelijk is man inmiddels weer bijgedraaid.
vervelend ook dat je steeds om 4 uur wakker word en niet meer kunt slapen op het moment dat je weer moe wordt vanwege de meisjes, ik weet hoe dat is want heb hetzelfde een tijdje gehad zoals ik hier geloof ik ook wel heb verteld toen. bij mij ging dat vanzelf over gelukkig en sliep ik weer door, hopelijk is dat bij jou straks ook zo.

coetje shit zeg dat je migraine had, hopelijk blijft het bij deze ene keer en kwam het puur door de stress/emotie van de afgelopen week. doe maar rustig aan :hug:

chris ik ken zowel het programma als de winnaar niet, maar het is wel 'grappig' om te zien hoe snel mensen vooroordelen hebben en dat je je flink kunt verkijken op iemand.

lieve echt erg ook dat jouw man vroeger zo vaak moest ingrijpen bij uitvaarten, kun je zien dat de mensen steeds meer alleen aan zichzelf denkt en steeds minder respect heeft voor anderen :-(
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .het programma is nu weer afgelopen .maar ik kijk altijd als het er op is .

Mannen Viva !!!!!!! Zo onzinnig hier is maar een iemand fout en dat is die ongelikte beer die achter op jou reed .want kom niet aan hun heilige koe. .ik zou bijna zeggen je kunt m beter n klap geven 😂want n deukje of krasje op de auto raakt hun diep in hun hart .hier ook zo een .

coetje kalm aan misschien de vele emoties?

Lieveke :bye:
Ik ben laat opgestaan .kwam gisteravond slecht in slaap .
Ontbijt was broodje katenspek .de andere helft pindakaas .koffie. En straks misschien nog n plak krentenbrood .en nog n koffie .
Geen idee wat ik ga doen vanmiddag de zon schijnt nog .denk dat ik gewoon maar weer ga opruimen man moet nog even weg .weet nog niet of ik meega. Kort ritje dichtbij. Ik zie wel .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz wat fijn dat het bij jou vanzelf overgegaan is.

Chris lekker dat je wat uit kon slapen. ;-)

Viva dat is niet fair van man om op jou af te reageren, mannen.... :P
Hopelijk kun jij ook weer snel doorslapen.

Man heeft jaren in het rouwvervoer en verzorging gezeten, hij is sinds 2 jaar gestopt. Veel meegemaakt in die tijd, en veel aso mensen leren kennen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
De hele dag n beetje van alles gegeten.had n vrouwtje op visite.ze belde komen jullie bij mij of moet ik bij jullie komen.
Mijn man zegt wij mogen niet bij jou komen (onzin) jij wel hier.was wel even gezellig .
Volgende week gaan we wel n keer naar haar toe.
Best nog veel rellen geweest over die avond klok.mensen die zich er niet aan willen houden.
Maar dat zal je met alle maatregelen houden.

Fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet leuk gaan slapen, hij wilde zelfs op het logeerbed gaan liggen. Ik weet niet onder welke steen hij gelegen heeft, maar daar slaapt al iemand. Toen werd ik boos en heb hem mee naar boven genomen. Potje dorie zeg, we gaan het niet beleven dat wij hier nu ruzie om hebben. Het ging hem overigens niet om de auto of de verzekering, maar het was steeds 'wat nou als' (de kinderen, jij, je zus, hardere klap etc). .... ik wist niet wat ik hoorde. Uiteindelijk heeft hij wel excuus aangeboden.

Vandaag een rustige en luie dag. Niet zoveel bijzonders hier.

Liz, ja, volgens mij heb je dat weleens verteld inderdaad. Ik accepteer het in die zin, dat ik probeer mij er niet druk over te maken. Zowel het tijdstip als de gedachte dat ik dan hoor te slapen etc. Dus ga ik eruit voor een kopje thee of een beker warme melk en dan kruip ik nog lekker tegen man aan.

Lieve, echt ongelooflijk dat er zoveel asoos zijn. Lijkt mij sowieso een zwaar beroep wat jouw man deed. Zoveel verdriet, zoveel redenen van overlijden, jong en oud. Ik zou het niet kunnen.

Chris, ik vind die rellen echt abnormaal en dan druk ik mij zacht uit. Naast het feit dat je zo niet met mensen en spullen omgaat, helpt het niet om dingen te veranderen. Gezellig even visite.

Welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou Viva ik zag net 5 minuten geleden n filmpje op internet. Het ging er hard aan toe.gewoon griezelig auto’s in brand gestoken .winkels geplunderd jeetje zeg .ben dat ik daar dan niet in de buurt ben .

Wij zitten hier ook niet super gezellig .hij is mij momenteel veel te bazig ..en ik ben snel op mijn teentjes getrapt .
Na ja morgen maar gewoon n rustig dagje en niet te veel praten .en overal op letten en op alle slakken zout leggen .pfffffffffffff
Dit zijn ook geen normale toestanden zo.n rare wereld met al zijn ge en verboden. En dan de hele dag bij elkaar op de lip zitten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik kijk nu naar Humberto op Rtl 4. Ik vind het echt walgelijk en dan druk ik mij nog zacht uit. Balen dat het bij jullie ook niet gezellig is vanavond. Iedereen is moe, klaar met alles, kort lontje ....maar het wordt er zo niet beter op. Hopelijk morgen een betere dag. 💋
Alle reacties Link kopieren
Je zit wel degelijk in de buurt Chris, in jouw stad is het ziekenhuis met stenen bekogeld. Wat een volk :facepalm:

Ik ga zo slapen, welterusten :lips:
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het nu net cookie .ben er zelf ook onrustig van .
Ik probeer maar of ik kan slapen .heb nog wel n heleboel woorden voor dat achterlijke volk .maar zal het netjes houden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De wereld is echt gek geworden wat mij betreft... :twisted: respect voor politie en overheid en zorgmedewerkers wordt veel mensen blijkbaar niet meer geleerd tegenwoordig :roll:
Ik schaam me hier in duitsland gewoon steeds vaker dat ik nederlander ben als ik de krant lees :-(
Chris voor jou was het eng dichtbij gisteren, ik snap dat je daar onrustig van werd. Heb je nog wel redelijk kunnen slapen? En dan man er ook nog bij met zijn gemiep, niet fijn voor jou :hug:

Viva jouw man was dus eigenlijk gewoon bezorgd, wat op zich heel lief is. Hij uit het alleen nogal knullig naar jou toe zo te lezen :roll:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Wat bestaan er veel idioten in Nederland, hier is echt geen goed woord voor over.

Viva hoop dat het weer gezellig is bij je, met man.

Liz ik snap dat je je schaamt dat je Nederlands bent.

Chris idd vandaag maar niet teveel tegen man zeggen, dan valt alles verkeerd als je allebei niet lekker in vel zit.

Coetje hoop dat je opgeknapt bent.

Ik ga zo ontbijten met een volkoren boterham met kaas en koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven