Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ja Viva de pannen liggen er nog op.al ging het wel erg te keer,
aan het lezen ben ik n boek van Charlotte Link .De Misleiding .ik zocht de nieuwste van haar maar die heb ik nog niet,
Heb al haar boeken gelezen ook De Misleiding maar daar was weinig van blijven hangen .maar nu ik verder in het boek zit herinner ik mij wel wat dingen en ik ben waarschijnlijk afgehaakt de vorige keer. Het duurt mij nl allemaal te lang nu ook weer.maar wil m toch uitlezen dit keer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die babi ketjap klinkt ook lekker zeg!!
Ik ga eens op zoek naar een recept.

Gelukkig zijn de pannen blijven liggen Chris.Is man al klaar met de bomen?

Ons avondeten was voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
De babi ketjap was ook ontzettend lekker. Het was trouwens van buikspek gemaakt .heel krokant geroosterd niet door de sus geroerd maar geroosterde stukjes op het bord en daar de saus er over heen. Zo was het spek nog zo lekker knapperig .en natuurlijk rijst er bij. En n sinaasappel appel na .weer zo,n zure. Soms heb je wel eens dat er in hetzelfde net verschillende sinaasappels zitten .
Deze maar persen en opdrinken met suiker..
Fijne avond .😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,succes met je 1e dag vandaag!

Chris,hier ook al 2x een netje zure sinaasappels,ik maak er dan maar een smoothie mee met wat diepvriesfruit,dat gaat er altijd in bij de pubers.

Ik moet zo eerst naar de huisarts en daarna ga ik werken.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas en komkommer.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen het zal dan wel weer zuresinaasappeltijd zijn coetje .
Jammer want ik kan soms zo.n zin hebben in n Appelsientje.

Nu koffie Italiaanse bol met smeerkaas .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Vinden jullie het goed als ik weer meeschrijf? Was/is nogal hectisch hier: kleindochter ziek, mijn ouders zijn aan het verhuizen, werk en dan ook nog eigen probleempjes O_o

Wat vervelend voor je moeder, Coetje! Ben je vandaag nog bij haar geweest en hoe was het met de huisarts?

Ik eet zometeen preistamppot met een vegetarische schnitzel. Daarna misschien even de persco kijken, hoewel ik niet zo'n zin heb om naar Rutte en De Jonge te kijken ;-D Sowieso kijk ik straks naar 'Voor wie steek jij een kaarsje op'. Wilde eigenlijk naar het Vondelpark voor de allerzielenbijeenkomst, toch maar niet gegaan...
Alle reacties Link kopieren
Wat n vraag cookie natuurlijk.gaat het weer goed met je kleindochter?
Kijk ook niet naar die twee tuinkabouters iedereen weet wat er komt .mondkapjes plicht heb dood gewoon geen zin om ze te zien .

Ja het is Allerzielen .herdenken van alle overledenen .nou herdenken heb ik vandaag wel gedaan . Met dit soort dagen heb ik daar altijd n beetje last van .het zijn intipussen zo veel in familie kring en ook in de vrienden kring 😥ja hoe ouder je wordt hoe meer die kans er ook is natuurlijk.

Vanmiddag op pad geweest voor n goeie leeslamp maar niet geslaagd .wil n lamp met buig arm of armen . En de kleur het liefst blank r.v.s.of brons maar dat is de tweede keus .zelfs naar de kringloopwinkel geweest maar ook daar niet .
Eet straks n klein pizza broodje .en nog n mandarijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Juist gezellig dat je er weer bent Cookie.
Gaat het nu weer beter met kleindochter?

Ik voelde een knobbel in mijn borst,moest meteen een mammografie laten maken en een echo maar ziet er goed uit,het is een opgezette klier.
Fysio is bij mijn moeder geweest,tramadol was ook geen succes want haar saturatie daalt daardoor teveel dus afzien met paracetamol.
Morgen ga ik weer.

Chris,ook online niet te vinden? Of koop je dat liever in een fysieke winkel?

Ik heb ook niet gekeken,alles komt toch nog wel 10000000000 keer voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze had last van haar longetjes, maar het was niet zo erg dat ze naar het ziekenhuis moest, gelukkig.

Ik heb nog wel naar de persco gekeken. Dat wil zeggen: het stond aan en ik heb ondertussen de keuken opgeruimd, mijn mailbox bijgewerkt en met mijn moeder geappt :hihi:

Hoop dat je nog een goeie leeslamp vindt, Chris.

Goed dat je zo adequaat reageerde op dat knobbeltje, Coetje. Vervelend voor je moeder, lijkt me echt moeilijk om in deze situatie enkel paracetamol te mogen gebruiken (dat zei Liz ook al eerder).
Alle reacties Link kopieren
Ach zo'n klein prulleke! Wat zou je dat dan graag zelf overnemen he.
Mijn oma had borstkanker dus ben daar zeker wel allert op,teveel gezien en meegemaakt ook met schoonmoeder en vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed dat je er alert op bent coetje.
Tramadol is ook troep ik verdraag het ook niet hoop dat je moeder wat minder pijn heeft.

Zo zielig zon kleintje cookie.maar gelukkig knapt ze weer op..

Zal straks eens even op de website van Jis kijken was vanmiddag op het meubelplein en heb lang niet alle winkels gehad ook Jysk .
Komt vanzelf is ook geen haast bij.is niet zo hard nodig maar vind de lamp die er nu staat foei lelijk.
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag weer een drukke dag,vriend krijgt vandaag dat slokdarmonderzoek dus die moet ik brengen en halen,daarna ga ik langs mijn ouders en ik moet nog werken,maar dat kan thuis tussendoor.Morgen ga ik weer naar kantoor.
Nu koffie en een cracker voor mij,vriend mag niks en dan vertrekken we zo.

Tot later vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Succes voor je vriend vandaag coetje en goed dat je bij jezelf zo alert was op dat knobbeltje. Gelukkig was het niks! Wat rot dat je moeder niet goed reageert op de tramadol en het dus toch met alleen Paracetamol moet doen :-(

Cookie leuk dat je weer meeschrijft, wat sneu voor je kleindochter dat ze ziek was. Ze is nog zo klein he, dan is het extra rot. Gelukkig hoefde ze niet naar het zh.

Chris ik hoop dat je binnenkort een mooie lamp kunt vinden die je bevalt, succes met zoeken.

Viva hoe was jouw eerste werkdag gisteren?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Italiaanse bol met katenspek en smeer kaas .koffie.

Ben allang op bezig met het huishouden ga straks nog wel even zitten maak mij niet e hele dag zo druk .het is vaak hetzelfde badkamer slaapkamer.dan woonkamer maar geen grote klussen vandaag .
Het is droog tot nu toe .

Succes voor je vriend coetje .je bent er maar druk mee steeds.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Bij vriend zijn 4 biopten genomen maar zag er goed uit vlg de arts.Hij is ondertussen weer thuis.
Voor mijn moeder ge-eist dat er vandaag een arts komt,menske heeft vanaf zaterdag 3 uur geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Coetje fijn dat het er bij jou en vriend goed uitzag. Dat is idd geen doen voor je moeder, 3 uur geslapen vanaf zaterdag pfff.

Cookie wat zielig zo n kleintje ziek. Erg drukke tijd bij je.

Chris hier ook aan het poetsen vandaag, het is koud buiten dus niet zo erg haha.

Liz hoe gaat het met zoon momenteel?

Viva hoop dat je gedachte wat kin verzetten op het werk
Alle reacties Link kopieren
Goed zo coetje ga maar flink op de strepen staan .je moeder heeft zorg nodig en n arts die haar in de gaten houdt .en hh hulp .

De vloer van de badkamer vind je geen pluisje meer op😂straks nog alles weer op de plek zetten .

Lieveke wat klaar is is klaar kun je met minder koud weer lekker naar buiten .maar zo aangenaam zal het voorlopig niet worden .
Ik ga zo even pauze nemen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik moest zoon ophalen van school ivm bijwerkingen van de coronaprik van gisterenmiddag en ben zelf morgen sowieso ook thuis. Wat ik morgen met zoon doe bepaal ik morgenvroeg, maar ik ga er vanuit dat het dan wel weer over is. Zo ziek is hij niet, hij lijkt alleen hoofdpijn te hebben en voelt iets warm maar heeft geen verhoging of koorts.
Sm heeft aangeboden dat vriend bami van daar meneemt, dus ik hoef ook niet te koken vandaag :-)

Coetje goed dat je de ha belt voor je moeder, 3 uur slaap sinds zaterdag is niet te doen natuurlijk.. arme Vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we nasi en nog geroosterd spek er bij.
Mandarijn na.

Zie op t.v dat het het en der mistig was hier niks van gemerkt .wel erg donker en triest de hele dag .
Ach Liz hoop dat zoon morgen weer opgeknapt is .fijn dat schoonmoeder ook aan jou dacht met het eten .
Hoop dat het bij de andere dames ook goed gaat met de familie in huis of buitenshuis.
Hier gaat het gewoon z.n gangetje niks bijzonders gedaan.hoop niet dat het weer zo.n saaie tijd wordt nu alles weer aangescherpt is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames, wij aten vanavond rodekool ovenschotel met appel en rozijnen. De meisjes heben nog een toetje vanille vla met schuddebuikjes gehad.

Ik vind het heerlijk om weer te werken! Fijn weer onder de mensen en even uit de sleur thuis. Het is nog een beetje puzzelen alles te combineren, want man valt voor een groot deel uit. Het belangrijkste vind ik dat hij er voor de kinderen kan zijn, dus over het huishouden e.d. moet hij zich niet druk maken.

Liz, ik hoop dat zoon morgen weer naar de opvang kan. Voor hem ook fijn om een beetje in zijn ritme te kunnen blijven. Lief dat schoonmoeder eten voor jullie heeft meegegeven.

Chris, hard aan het werk geweest zo te lezen. Lekker gevoel als alles weer schoon is en pluis vrij (hoe doe je dat overigens :biggrin:). Het begint echt wel koud te worden nu. Twee wijsneuzen hier thuis wilden vanmorgen geen handschoenen aan op de fiets. Halverwege klagen natuurlijk, laat ik ze nou toch langer kennen dan vandaag en een grote mand op de fiets hebben waar ze in lagen.

Coetje, is er nog een arts bij je moeder geweest? Fijn dat het met vriend mee viel en weer thuis. En goed dat je direct actie ondernam toen je een knobbeltje voelde. En gelukkig dat het goed was. Wat een zorgen toch daar bij jullie :hug:

Lieve, ook lekker aan het poetsen geweest. Hoe gaat het met je man en dochter?

Cookie, gezellig dat je weer mee komt schrijven. Wat sneu dat kleindochter ziek was, naar om ze zo te zien. Verhuizen is altijd zo'n gedoe, zijn ze inmiddels over? Hopelijk geen hele moeilijke/heftige problemen voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik deel even wat :hug: uit.
Drukke dag dus moe,ik ga lekker douchen en naar bed,morgen weer een nieuwe dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze zijn nu verhuisd naar hun nieuwe woning, maar het oude huis moet nog leeg. Gaat veel tijd zitten in het uitzoeken van spullen, weggooien, verkopen, etc. En hun appartement staat nu vol met dozen die nog uitgepakt moeten worden, dus het is even chaos. Vanavond hebben we samen pizza gegeten. Wel makkelijk dat je daar geen bestek voor nodig hebt, dat zit allemaal nog in een doos :D

Lekker om weer aan het werk te zijn, Viva.

Ik denk dat ik al naar bed ga, ben zo slaperig.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.denk dat je goed geslapen hebt na zo hard gewerkt te hebben cookie .

En coetje alles goed gegaan vannacht met vriend en je moeder.?hoop dat ook jij n goeie nachtrust hebt gehad .kun je er weer beter tegen.

Liz zoon weer opgeknapt ?

Viva wat fijn dat het werken goed bevalt .ja dat zal bestwil weer n geregel zijn .

Ik wil opstaan maar het is nog zo heerlijk warm inbed.nog n kwartiertje. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik was zo moe dat ik niet kon slapen,kennen jullie dat? Heb uiteindelijk om 1.30 een slaappil gepakt en toen schrok ik van de wekker om 6.45u.😀 Vriend had goed geslapen en mijn moeder bijna 5uur achter elkaar,dat is al beter dan niets.
Ik ga zo naar de zaak,ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Chris,het is frisjes buiten dus ik zou nog lekker warm in bed blijven😀

Liz,hoe gaat het met zoon?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Zoon is weer goed te pas dus lekker naar school en moeders gaat zo naar de apotheek en boodschappen doen, aangezien ik daar morgen ook geen tijd voor heb. Vriend wil weer beginnen met autocrossen volgend jaar en heeft een sprinter met motorfietsblok gekocht die we morgen gaan ophalen als ik klaar ben met werken nl.

Chris als je slim bent blijf je lekker lang liggen, buiten zie je toch niks en koud is het ook.
Coetje fijn dat je uiteindelijk goed hebt geslapen, en je vriend en moeder ook. Dan kun je alle drukte net wat beter hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven