Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, een kop thee en twee boterhammen met kaas. Nu de twee oudsten wakker maken en naar school brengen en dan door naar mijn werk.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Werk ze vandaag Viva.Middelste weer opgeknapt?

Liz,ik ben benieuwd wat zoon van zijn bed vindt.

Ik ben nog vrij vandaag want moet zaterdag werken,ik ga eerst bij mijn moeder poetsen en daarna thuis😀
Ja ben heel blij met mijn krullen,hopelijk lukt mij dat thuis ook en loop ik er niet bij als een vogelverschrikker.
Nu koffie en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag intussen al .drukke ochtend met veel gerommel en gezoek .
Ontbijt was stokbroodje met cornedbeef .koffie .
Nu zit ik en ga straks nog even wat tafelkleden pakken die horen bij de Kerst maar moeten wel allemaal goed gestreken worden .maar ook dat heeft de tijd nog .ik bedenk mij wat er allemaal nog moet gebeuren zodat ik niet alles op het laatste moment hoef te doen . .
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Is het gelukt met de kleden Chris?
Ik ga eind volgende week beginnen met wat kerst/winter spulletjes naar beneden te halen.Heb nu nog wat accesoires met herfstkleuren staan.

Ik had weer onverwachts een drukke dag,what else is new 😂😂
Jongste niet lekker dus ook maar laten testen maar nog geen uitslag.Het was ook razend druk! Hij zit nu op zn kamer.

Wij aten krieltjes,salade,worteltjes en een tartaartje.
Alle reacties Link kopieren
Nee coetje is er niet van gekomen .had er geen zin meer in .
Ik weet dat ik het nog moet doen .maar het heeft de tijd nog en ik heb zelf ook voldoende tijd om nog van alles te doen .na de Sinterklaas begin ik normaal gesproken met de Kerst versiering .

Het schijnt razend druk te zijn bij die test locaties .ik ken iemand die daar werkt .
En ook bij de prik locaties melden zich zo veel mensen .

Gegeten hebben we pasta .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Viva jij was al vroeg wakker....

Coetje ook al op uitslag aan het wachten, hier ook man is erg verkouden.

Chris ja ik denk ook dat het druk is bij de testlocaties

Vanavond aten we rode kool, aardappelen en hamburgers
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Nog geen uitslag van jongste,dat is best vervelend want moet met schoonmoeder voor controle naar Cookiestad.Ik doe maar een mondkapje op en blijf in de auto op haar wachten.
Officieel mag ik gewoon alles maar stel dat jongste positief is...daar zijn alleen maar zieke mensen,wil dat niet op mijn geweten hebben.

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Inderdaad vervelend coetje.

Ontbijt met koffie rozijnenbol en broodje ei hals en cornedbeef de andere helft .

Straks n paar boodschappen inslaan en veel afwisseling is er niet op deze grijze dag gingen we maar richting voorjaar .maar we moeten nog even 😢

Fijne dag allemaal :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Errord het forum bij jullie ook steeds?

Ik ben eigenlijk wel klaar met werken voor vandaag. Maar jullie weten dat ik graag babbel en dus zit een uur eerder naar huis er niet in 😂.

Coetje, hopelijk is jongste negatief. Is het gelukt met schoonmoeder vandaag? Slim om in de auto te blijven en met mondkapje op, je wilt zoiets inderdaad niet op je geweten hebben.

Lieve, ja hier is de middelste vaak rond 05.30 uur al wakker. Maar nu was ik inderdaad wel vroeg op het forum voor mijn doen.

Chris, ja je hebt nog even de tijd, maar over een week of 5 is het al kerst. Gaat zo snel allemaal. Wil van het weekend de lampjes ook al ophangen. Het zijn immers nu ook al donkere dagen. Maar ja die Sint hè 🤣.

Middelste maakt slechte nachten en wij dus ook. Man heb ik vannacht naar boven gebonjourd, die wilde een discussie met mij aangaan of middelste wel/niet bij ons in bed kwam liggen. Om half 3 in de nacht, toen ik er al 2x uit was geweest omdat hij erdoorheen slaapt🤦‍♀️. Komt door zijn medicijnen, maar ik moet de volgende dag werken en de kinderen naar school.

Lunch was groentensoep met een boterham met kaas. Tussendoor nog 2 mandarijnen gehad, koffie en een plakje ontbijtkoek.

Vanavond eten wij stamppot boerenkool met spekjes en jus.
Alle reacties Link kopieren
Hallo :cheer: hier tezaam. Moet ik mij opnieuw voorstellen :rofl: ?
Ik ga weer proberen mee te schrijven maar garandeer niks :)
Hier gaat het goed maar jullie zijn op de hoogte gehouden volgens mij. Moet alleen even rustig aan doen zei de fysio vanochtend. Hij vond de arm warm/gloeien dus sommige oefeningen even niet nu en volgende week wil hij me 2 x zien.
Ik ga zo kabeljauw eten met mosterd/boterjus en een aardappeltje en koolraap. Wel zin in.
Ik kom straks nog wel even kijken!
Alle reacties Link kopieren
We hebben een nieuwe meeschrijver, wat leuk!! :rofl:

Thee :hello:

Ik had vandaag vrij en ben vanochtend bij de kapperT geweest, heb daarna boodschappen gedaan bij AH en ben vanmiddag naar Bussum gereden voor een wandeling. Eerst door het bos, daarna over de hei. 11 kilometer volgens mijn wandelapp, lekker in mijn eentje :biggrin:

Ik zit te wachten tot jongste thuiskomt, als ze er is ga ik pannenkoeken voor ons bakken. Dus ik zit nu nog even op de bank onder een dekentje met lekker Netflix aan
Alle reacties Link kopieren
Joehoe thee is er weer, gezellig! :cheer2: :hello:
Coetje uitslag al binnen intussen en is het vanmiddag gelukt met sm?
Cookie jij was sportief vandaag zeg, goed bezig! Is je haar naar je zin geworden?
Viva hier ook steeds errors idd, erg irritant! Vervelend dat middelste zo slecht slaapt momenteel, hopelijk komt daar snel verandering in. Begrijpelijk dat je geen zin had in discussie met man vannacht, wat je zegt jij moet er op tijd uit en werken dus dan doe je het zoals jij het snelste weer je slaap krijgt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gossie daar is thee weer .zou leuk zijn als je mee bleef schrijven maar forceer niks .

Ja Viva midden in de nacht n discussie aangaan lijkt mij ook niet verstandig .

Cookie n heerlijke wandeling gemaakt .moet jij nu nog n keer voor de Kerst naar de kapper Of is het klaar voor dit jaar?

Coetje ook weer klaar voor vandaag en alles gelukt .?

Wij aten bloemkool met n klein balletje .

Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve Thee! Super leuk om jou hier weer te lezen! 😘

Controle schoonmoeder was goed,volgend jaar pas terug.
Uitslag jongste negatief.
Ik ben heel moe dus duik mijn bed in,morgen uitgebreider😀
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een heerlijk aanzien om het plaatje van thee weer voorbij te zien komen. Welkom terug lieve thee.

Viva ik heb ook zo n dochter die heerlijke nachten maakt, vannacht was het 3.15. Dat is idd niet fijn als je moet werken...

Coetje wat fijn dat jongste negatief is, man ook gelukkig.

Chris ja je moet nog even voor het voorjaar begint, volgende week geven nogal wat kou aan las ik.

Vanavond hebben we Chinees gehaald, dat gebeurt 1 keer per jaar ofzo. Man heeft het graag, ik niet zo haha.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke en Viva,het gaat echt over dat slechte slapen,middelste en jongste waren echt slechte slapers,daar is nu niets meer van te merken.Nu kost het moeite om ze uit bed te krijgen 😂

Liz,hoe reageerde zoon op zijn nieuwe bed? Of heb ik daar overheen gelezen?

Thee,ik ben zo blij voor je dat de operatie gelukt is en je nu veel minder pijn hebt!! Had je teveel gedaan volgens de fysio?

Ik werk thuis vandaag,de verwarming op het werk wordt gemaakt en verplaatst vandaag en dan zit ik in de weg en de kou.Hier thuis is het lekker warm.
Tussen het werken door bak ik een appeltaart,schoonmoeder is jarig dus dan neem ik die mee en we eten daar vanavond chinees.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja Lieveke ze melden kou.en als er iets is wat ik haat is het kou.⛄️

Ontbijt Turks brood met n ei.en brie. Koffie .

Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Kou? :cry:

Coetje, geniet van de appeltaart en het eten vanavond!

Ik ben aan het werk (thuis) en ga zo even wandelen in de buurt.

Mijn lunch bestond uit twee kroketten uit de airfryer op brood met broccoli erbij. Vanavond is dochter er niet, dus ik eet alleen. Wilde een quiche maken, maar ik kan mijn quichevorm niet vinden (6) Was van plan daar vanavond van te eten en dan morgen de rest mee te nemen naar mijn ouders, als ik daar ga eten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie welkom, is toch een beetje thuiskomen hier he :P
Coetje, lekker chinees vanavond en Lieveke gister al Chinees. Hier ook niet vaak maar vind het wel lekker.
Aparte combi Cookie, kroketten met broccoli :-]
Chris ik baal ook van kou hoor, al vind ik (harde) regen nog erger. Kou kun je nog een beetje op kleden. Gladheid vind ik ook een ramp, dan durf ik niet op pad. Veel te bang te vallen of weg te glijden (rollator).
Coetje en Cookie lekker gewerkt thuis?
Ik heb niet veel (lees niks) gedaan vandaag en ik eet straks hetzelfde als gister, kabeljauw, koolraap, piepertje maar heb de vis net pas uit de vriezer gehaald.
Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
En Liz hoe is het met jouw gezondheid. Toen ik nog schreef hier zat jij ook behoorlijk in de lappenmand.
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het an sich weer goed thee, alleen als ik langere tijd moet zitten op een harde bank of in dezelfde houding (zoals op een autostoel) dan heb ik nog last. Verder heb ik gelukkig geen last meer sinds ik bij de chiropractor ben geweest en hij me recht heeft gezet. :-) Ik rijdt zelfs weer paard zonder pijn, iets wat ik niet had verwacht maar wel heel blij mee ben! Alleen zonder zadel heb ik er wel last van heb ik laatst gemerkt, dus dat doen we maar gewoon niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Coetje gefeliciteerd met je sm, was de appeltaart lekker geworden?
Zoon heeft zijn nieuwe bed goed gekeurd, hij slaapt nu beter en langer (of dat is toeval en hij is gewoon moe, dat kan ook nog natuurlijk 😉 ) maar ik hou het er op dat het door het bed komt.
Cookie wat een aparte combi Kroketten met Broccoli, hoe kom je daar zo op?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben oook als de dood om te vallen thee.heb steeds jou in mijn achterhoofd moet er niet aan denken .
En meerdere mensen in mijn omgeving die ook n val hebben gemaakt met gevolgen.
Ik hou niet van broccoli van kroketten dan wel weer.inderdaad wel kroketten met brood .groente sla ik dan wel n dag over.
Fijn dat het bed goed gekeurd is Liz.je zal toch maar dakloos zijn en ergens in n portiek moeten slapen .op de harde grond in n slaapzak.
Nu geniet ik nog meer van mijn bed.
Gegeten hebben we klein balletje gehakt .met appelmoes en n paar aardappels.
Vanmiddag de buurvrouw eventjes op koffie visite gehad .de deur niet uit geweest .Morgen dan maar n paar boodschappen .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De appeltaart was goed gelukt en het chinees eten was ook lekker.En nog over voor morgen,lekker makkelijk!

Liz,wat fijn dat zoon zo goed slaapt in zijn nieuwe bed.

Thee,was je visje weer lekker?

Als ik zie wat mijn moeder nu doormaakt..verschrikkelijk dat zo'n stomme val zulke gevolgen heeft!
Dus graag geen sneeuw,koud mag wel maar dan met een lekker zonnetje.
En dan vanaf januari graag weer een graad of 25😂

Ik ga lekker naar bed,morgen weer vroeg op.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Werken vandaag en naar mijn moeder.
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven