Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Liz,wat fijn dat de medicijnen alsnog geregeld konden worden!

Lieveke,gefeliciteerd met je zwager.

Chris,gelukt met de ipad?

Het was een gezellige dag gister en de hamburgers vielen in de smaak.
Vandaag de laatste dag feest voor jongste,mijn broer en de kids komen nog langs.
Ontbijt koffie en een warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgenn.nee kleinzoon kon gisteren niet .denk dat ie te druk was met z.n meisje .Man haalt m nu op met de auto zijn ticket was afgelopen .Hij was dit weekend in Duitsland tja wat wil je daar woont dat meisje ook 🤭
Ik weet niet of het lukt in een keer omdat we straks weg moeten naar n verjaardag .maar daar moet hij ook naar toe. .ach hij heeft al vakantie dus tijd genoeg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind n hamburger ook altijd het lekkerst op de bb.en n sateetje .
Ik ben niet zo van de karbonades op de bb. En er hoeven van mij ook geen biefstukken op.
Wel n beetje salade en stokbrood er bij.
De grote porties vlees mogen anderen wel opeten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk krijgt kleinzoon het voor elkaar voor jullie op verjaardag moeten Chris.
Lieveke gefeliciteerd met zwager!
Coetje veel plezier vandaag met het laatste staartje van jongste zijn verjaardag, en fijn dat het gisteren zo'n succes Was :-)
Viva ik hoop dat het met jou en je gezin naar omstandigheden ook redelijk gaat, ik denk nog steeds aan je :hug:

Wij eten nooit stokbrood bij de bbq, wel salade. Maar Die moet ik altijd regelen want vriend denkt er gewoon niet aan. Hij heeft alleen vlees nodig en bbq saus, dan is hij al gelukkig ;-) wij hebben altijd karbonades, speklappen, hamburgers en spiesjes of braadworst op de bbq.
Alle reacties Link kopieren
Alles gelukt gelukkig .de iPad is nu aan het overzetten.daar hoef ik niet voor thuis te blijven .doet ie vanzelf .
De computer is ook klaar . Geweldig n topper 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. thee nogmaals gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd .

Ik ga zo opstaan ontbijten vandaag thuis n beetje aan het werk..geen plannen deze week maar dat kan zo weer veranderen .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat fijn dat het gelukt is met de ipad Chris.

Hier was het gezellig gister,vandaag ben ik vrij dus ik ga ook wat huishouden en wat wasjes draaien.En hopelijk een dutje want heb slecht geslapen.
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet slecht geslapen maar ben wel erg moe.kan zijn dat ik even wegdommel.
Slaap ze coetje.ik doe ook steeds n karweitje tussendoor en dan weer zitten,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb slecht geslapen en was wat gestressed vanmorgen omdat Hanna niet al te veel zin in verhuizen had, ze zijn meer dan een uur bezig geweest om haar de trailer in te krijgen :-? maar ze is uiteindelijk aangekomen en het opnemen in de kudde ging gelukkig zonder problemen. Ook het langs de weg lopen naar het weiland ging goed, zij het wat gestressed. Maar dat mag ook vind ik, zeker als je weet dat er direct nadat ze van de Trailer af kwam een pauw en 2 kippen de hoek om gescheurd kwamen achter elkaar aan wat ze niet kent en ze daarvan zo geschrokken was dat het touw knapte. Daar moet ze dus nog aan wennen en ik zal een voorraadje touwen moeten aanleggen denk ik..gelukkig blijft ze dan wel gewoon staan en vliegt ze er dus niet vandoor, waardoor ik haar makkelijk aan een ander touw kon vast klikken.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja dat paardje moet twee keer in korte tijd verhuizen.je kunt van minder gestresst worden.
Veel geluk en plezier Liz nu is het echt begonnen ,❤️

Wij gaan zo gebakken aardappels met sla en blokjes varkenshaas eten .

Fijne avond voor iedereen 😘😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames, even een teken van leven. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en mailtjes ❤️!! Deze week heb ik vrij, ik heb namelijk nogal wat overuren staan. Naar omstandigheden gaat het redelijk met ons. Inmiddels hebben we er een beetje een ritme in, zijn er vaste oppas momenten en heb ik hulp in de huishouding. Alle andere hulp is nog in volle gang, dus we moeten geduld hebben.

Wij eten zo verse groentensoep en stokbrood met smeersel.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva❤ ik stuur je heel veel liefde en kracht.

Liz,eindelijk Hanna op haar plekje,zoals Chris zegt,nu gaat het avontuur echt beginnen.

Wij aten een simpele pasta,had totaal geen zin om te koken.😀
Alle reacties Link kopieren
Liefs voor Viva.🌹🌹🌹❤️❤️❤️🍀🍀🍀😘😘😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag weer een gewone werkdag.Weer slecht geslapen helaas,ik baal daar zo van maar hoor van meer vrouwen dat dat met de overgang te maken kan hebben.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dinsdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik weet het niet coetje. Weet wel dat je er veel ondefinieerbare klachten van kunt krijgen .en dat gooi je zelf dan maar op de overgang ,

Ontbijt rozijnenbol cracker met jam en roggebrood met leverpastei.koffie .
Fijne dag knuffel voor allemaal :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel Coetje en Chris!! ❤️❤️

Ontbijt was maisbrood met kaas en een kop thee. Nu een cappuccino en daarna de was maar eens opvouwen en opruimen.


Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva fijn je hier weer te lezen :heart: gelukkig komt de hulp op gang nu, fijn! Hopelijk vinden jullie snel jullie draai weer terug als gezin.
Alle reacties Link kopieren
Klaar met werken,net koffie gedronken in de zon.
Nu net als Viva een wasje draaien en opvouwen.
Wij eten straks aardappels,rauwe witlof en kids witte bonen in tomatensaus en een slavink.
Alle reacties Link kopieren
Even n paar boodschappen gehaald .moest nog .even iets ruilen wat ik vorige week gekocht had .n tas suède totaal verkleurd.maar n fijne winkel geen zeur .tas was wel afgeprijsd maar ik had niet gezien dat ie zo verkleurd was. .hadden ze er beter even bij kunnen vertellen .
Maar ze zijn daar altijd vriendelijk en correct .en hebben zo veel mooie spullen .jurken rokken sieraden tassen .ben maar gauw weer weggegaan.heb mij zelf even n koop stop opgelegd .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Er was al geen fruit meer te koop bij de Lidl hier.ben alleen in de buurt hier geweest .hoe het bij de andere supermarkten is weet ik natuurlijk ook niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde van oudste dat de jumbo hier gewoon fruit en groenten had.Zij bestellen altijd bij appie voor het werk,dat was geanulleerd maar voor 60 kids moet er wel eten zijn daar op haar werk.
Hier in de buurt zijn sowieso best veel boeren die aan huis verkopen dus ik wilde daar eens langs einde van de week.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie condoleances :heart:

Liz, wat fijn dat de verhuizing naar omstandigheden goed is verlopen. Geniet van Hanna!

Viva wat fijn dat je een weekje vrij hebt en dat er diverse hulpkanalen op gang komen. Ben natuurlijk tijd niet hier geweest. Werkt man nog wel paar uur op therapeutische basis?

Ik was vanochtend hier bij Lidl en bijna alles was er. Alleen weinig vleeswaren maar geen lege vakken. Leek wel alsof het assortiment fors gekrompen is. Geen idee. Geen ontbijtspek dus van de week voor de pannenkoeken. Er was wel melk. En ipv ontbijtspek heb ik Schwarzwalder schinken meegenomen.
Ik moet zo nog eten. Niet zoveel trek. Maar heb het wel makkelijk, kreeg van iemand een bakje boboti met rijst. Benieuwd zo of het me smaakt.

Coetje, hoe hebben ze opgelost voor 60 hongerige kleintjes?

Chris fijn dat de tas gewoon teruggebracht kon worden. Tot wanneer heb je een shopstop?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de tas terug kon zonder gezeur Chris :-)
Thee ook al heb je geen trek, wel proberen te blijven eten op vaste tijdstippen hoor. Dat is heel belangrijk!
Jeetje coetje dat is ook wat, dat ze de bestelling van de opvang hebben geannuleerd. Hoe is dat opgelost?
Hier bij de jumbo was ook veel op, ik greep mis bij de koffiemelk, chips, mihoenpakketjes, salades, half om half gehakt en rauwkost.
Alle reacties Link kopieren
Zoon is vandaag voor het eerst meegeweest naar Hanna's nieuwe plekje, dat was eerst wel een dingetje omdat daar grote blaffende honden, fladderende kippen, duiven, fazanten en sierduiven en een schreeuwende pauw rond lopen maar ik ben net zo lang bij hem gebleven en heb net zo lang op hem ingepraat tot hij door had dat geen van deze beesten hem wat zou doen en toen waren we klaar voor de volgende uitdaging; Hanna uit de wei halen samen met zoon en langs de weg naar de boerderij lopen waar ik haar in de rijbak heb losgelaten zodat ze kan wennen aan alle geluiden en geuren daar. We moesten daarbij ook langs de hengst en toen bleek dat ze hengstig geworden is gisteren of vandaag wat ik nog niet had opgemerkt :-$
Gelukkig liet ze zich vrij makkelijk meevoeren ondanks dat.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
05-07-2022 13:58
Lieve viva fijn je hier weer te lezen :heart: gelukkig komt de hulp op gang nu, fijn! Hopelijk vinden jullie snel jullie draai weer terug als gezin.
Dankjewel lieve Liz! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven