Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Viva wat fijn jou hier weer te lezen, ik heb je echt gemist maar begrijp heel goed waarom je afwezig was :hug: fijn dat je nu minder kunt werken zodat je man kunt blijven ondersteunen.

Coetje ik ben ontzettend druk met mijn eigen behandelingen en huishouden en daarnaast hebben we voor zoon ook nog steeds geen werkplek, terwijl de school in 4 weken klaar is voor hem dus daar heb ik ook zorgen om en afspraken voor en alles.
Niet echt verwonderlijk dus dat de hoofdpijn nog steeds niet minder is geworden als ik eerlijk moet zijn :-(

Hanna begint ook weer trucjes uit te halen uit verveling dus ik ben blij dat ik voor haar eindelijk iemand heb gevonden die haar 2 keer per week gaat trainen onder het zadel vanaf volgende week want zo is het voor haar ook niet leuk, zij heeft echt uitdaging nodig en wil graag bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Liz,dat is wel heel veel op je bordje nu! Hopelijk vindt je snel een plekje voor zoon.❤Pas ook goed op jezelf!

Ik was uiteindelijk om 13.15 klaar,heb ook alvast wat voorbereidingen voor maandag gedaan,dan moet ik een scan maar daarvoor moet ik een hele dag blijven ivm allergie.
Wij eten straks een kliekje chili en ik maak pasta met spinazie en zalm.
Alle reacties Link kopieren
Lize wat fijn dat je iemand voor Hanna hebt gevonden. En sterkte met de zorgen om zoon. Hopelijk snel plek voor hem.

Chris hoe gaat het vandaag?

Coetje geniet van je weekend en succes maandag.

Joy leuk dat je ondanks het weer een leuke verjaardag had.

Viva succes met de avondvierdaagse.

Ik heb ook weekend. Was een drukke dag, geen zin meer om te koken (en man ook niet) dus dat wordt bestellen. Zie nog wel even wat dat moet worden.

Fijne avond nog.
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn viva om jou weer iets van jou te lezen je werd gemist ❤️

En Liz ook n dikke knuffel het zit allemaal niet mee .ik denk altijd wordt er dan van hogerhand niet iets bedacht of mee geholpen of tips gegeven .
Er komt zo veel op je af je moet het wel allemaal kunnen ❤️

Wij waren vandaag in Groningen het gaat redelijk goed kon het vandaag best volhouden morgen thuis.er komt iemand morgen ochtend om mijn man even te helpen .
Ik blijf intussen boven aan het werk heb genoeg te doen .

Fladderak ik hoop dat het bij jou rustiger is in om om je huis en hoofd .

Ik klim weer n beetje uit het dal al heb ik nog steeds het gevoel dat ik niet ziek genoeg ben om te gaan liggen .altijd vraag ik mij af is het wel terecht om in bed te liggen .heb ik mijn leven lang al al is dat van huis uit er niet ingestampt .
Het enige wat ze vroeger zeiden als ik n keer mij ziek wilde melden .toen je vannacht om drie uur thuis kwam was je nog niet ziek he .en ik mocht mij dan ook niet ziek melden als ik laat uit was geweest .

coetje. Joy ik hoop dat het jullie ook goed gaat .en dat jullie beide weekend hebben .
Ik kom vanavond nog wel even kijken .
Heb al n soepje op en straks nog n kleinigheidje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Was even op de koffie gekomen in Groningen Chris :P

Ik heb een patatje gehad. Ga vanavond maar op tijd naar bed. Morgenvroeg komt een collega langs en mag ik even haar elektrische fiets proberen. Daarna drinken we samen koffie. Man is de hele dag weg. Die gaat winkelen met mijn moeder op haar kosten. En zijn scooter poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft een vriend op visite,die zitten lekker buiten onder de overkapping,hoef ik dat geouwehoer niet aan te horen😂😂
Ik ben lekker muziekjes aan het draaien en drink een radler 0.0
Alle reacties Link kopieren
Ach ja Fladderak woon jij in die buurt.het mooie Groningen leuk .ben gek op de Noordelijke provincies .
Het was daar erg warm vandaag .ik had n dunne zwarte trui aangetrokken omdat het hier erg fris was vanmorgen .Was best warm aan ik had n shirtje willen kopen maar ik kon niet echt een vinden die mooi zat later op de terug weg nog n mooi wit shirt gevonden .maar ik heb het niet meer verwisseld met mijn trui het was richting het Oosten niet zo warm meer ..
Had natuurlijk niks nodig mijn kast is veel te vol maar volgende week ga ik echt opruimen en sorteren .al kan ik slecht kleding weg gooien .
Ik heb ook nog trek in iets hartigs geloof dat ik maar n n paar chipjes neem .
Fijne avond allen 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Haha Coetje klinkt gezellig. Wij draaien ook muziekjes. Man was zat van de radio.

Chris ik woon in de stad Groningen. Leuk om te horen dat je het hier zo leuk vind. Ik vind zelf Friesland (en de Waddeneilanden) en Drenthe leuker.
Zo warm vond ik het trouwens niet hier. Stond best veel wind.
Geniet van je chipjes.
Alle reacties Link kopieren
Lizenlotte, veel sterkte en succes met je zoon, is hij erg uit zijn doen door de lange periode die hij nu moet overbruggen? Arme Hanna, hoop dat je gauw iemand vindt.

Coetje, alvast heel veel sterkte en succes voor maandag! Goed dat alle voorbereidingen nu gedaan zijn.

Fladderak, lekker friet!! Veel plezier met je collega morgen.

Chrisjoh, fijn dat er morgen hulp komt voor je man. En leuk een dagje weg, even er tussenuit. Wat voor chips heb je?

Vanavond een van mijn lievelingskostjes gegeten: spaghetti met kipfilet in roomsaus en geraspte kaas. Niet super gezond nee, maar moet maar een keertje kunnen.

En van het laatste restje limoncello de tiramisu gemaakt voor het weekend.
Heb echt veel leuke en handige bakspullen en ingrediënten. Sinds ik zelf kook (en ook bak) zijn er heel veel basisdingen tegenwoordig standaard in huis! Dat had ik niet hoor, toen ik nog alleen woonde ;-D toen vermeed ik de keuken vooral ;-D

De keuken zelf begint alleen steeds vervelender te worden. Die is vorig jaar eindelijk gerenoveerd (dat was volgens mij nog helemaal nooit gebeurd, die keuken was ouder dan ikzelf) mocht tot mijn grote verrassing ook zelf de kleuren kiezen dus die zijn mooi, het is en blijft alleen een armoedig en vooral piepklein woningbouw-keukentje, de gemiddelde speelgoedkeuken van een vierjarige is volgens mij nog beter en luxer uitgerust ;-D want we kunnen vooral niks kwijt.

Er is gewoon geen plaats, de kastjes puilen uit en als je er eentje openmaakt komt alles er letterlijk uit gevallen. Overal staan stapels nog erger dan de toren van Pisa, zelfs op de grond (ik schaam me dood) en alles is even wankel. Doe echt mijn best om het netjes te houden maar eigenlijk geen beginnen aan want er is gewoon geen plek en dat ruimtegebrek begint steeds vervelender te worden.
Alle reacties Link kopieren
Borrelnoten bacon-kaas smaak.
joyanna wijzigde dit bericht op 03-06-2023 11:33
1.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hele mooie Stad ook Groningen ben gisteren niet in de stad zelf geweest had geen zin om in n grote stad te lopen .
Als wij weg gaan gaan we nooit richting randstad altijd Groningen Friesland Drenthe
En in dorpen kom je vaak de leukste winkels tegen .
En rustiger rijden weinig files.
Ik at gisteren pom beertjes vind ik de laatste tijd lekker .en pepsels met kaassmaak .

Hoop Liz dat je wel goed slaapt en niet ligt te denken en wat nu? Erg vervelend deze situatie voor jullie .

Ik luister in de auto altijd naar 100% nl. Zegt mijn man ik hoor steeds muziek in de auto die ik thuis nooit hoor . In de auto vind ik dat erg gezellig

Vorig jaar leek het er op Joy dat we het huis verkocht hadden ik was superblij .ik had al spullen ingepakt en toen ging het op het laatst niet door . Doordat de koper niet eerlijk was tegen over de gemeente en ons .ik droomde intussen ook al van n mooiere keuken .maar het heeft niet zo mogen zijn .

Fijne dag meiden ik ga wat doen .druk druk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Joy,ik heb ook maar een kleine keuken,ik had 1 lege muur en daar heeft vriend een ladeblok met grote lades en een keukenblad van ikea gemaakt.Mijn buurvrouw heeft een soort bakkersrek daar staan,daar passen ook veel spullen op.
Ik droom ook nog steeds van een grote keuken😀

Jongste zit gezellig naast mij,heeft online theorieles.Ik moet vandaag wat strijken wat wasjes wegwerken en verder ga ik lekker in de tuin zitten.
Alle reacties Link kopieren
Aawh dankjewel lieve Liz en Chris 💕 ik heb jullie ook gemist! Schrijft Lieve hier nog mee?

De avondvierdaagse was een groot succes en werd gisteren heel feestelijk gevierd met muziek en ijsjes tijdens het lopen en daarna natuurlijk de welverdiende medaille. Thuis mochten ze nog een bakje chips en wat fris.

Ontbijt waren mini croissants en verse jus. Man en ik hebben net geluncht met een Griekse salade en een glaasje rosé. De meisjes hebben het te druk met spelen in de tuin, dus die stoppen we zo nu en dan wat eten toe.

Fladderak, dank je wel!

Chris, lekker eropuit geweest naar het mooie Groningen, met de cabrio?

Coetje, heerlijk die mannen naar buiten gestuurd. Even lekker tijd en aandacht voor jezelf!

Liz, wat balen wat betreft zoon, juist voor hem zo belangrijk om te weten waar hij aan toe is. Komen jouw klachten nog steeds van de aanrijding? Heb je die auto nog gekocht? Fijn dat je iemand hebt om Hanna een beetje te vermaken.

Joy, lekker hoor die spaghetti, moet inderdaad kunnen. Als ik het goed begrijp bak jij graag en regelmatig?

Fladderak, kom jij uit Friesland? Of vind je dat "gewoon" om andere redenen een leuke stad/omgeving?

Fijne dag allemaal. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Een grote woonkeuken is mijn droom. Ooit gaat dat uitkomen. Als ik in het huis van mijn moeder ga wonen (hopelijk duurt dat nog heel lang). Nu ook een kleine keuken en veel te weinig werkblad.

Viva ik kom niet uit Friesland, mijn moeder wel. Dus daar vaak geweest bij pake en beppe. Vind het vooral mooi om het vele water.

Joy veel plezier vandaag/vanavond!

Ik ben uitgenodigd voor een BBQ. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Moet nog even wachten op een paar pakketjes die bezorgd worden. Daarna stap ik op de fiets.

Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke dag was het vandaag.
Wij aten aardappelkroketjes,groene asperges en varkenshaas van de bbq.

Joy,veel plezier met je feestje vandaag🥳
Alle reacties Link kopieren
Allemaal kleine keukens hier.niks aan te doen .
Mijn moeder ❤️heeft ook heel lang gedroomd van n mooi huis en nu heb ik dezelfde droom .ik wou ook wel wat jonger zijn ik heb al meer tijd achter mij liggen dan dat ik menselijkerwijs vooruit kan kijken .het gaat er niet om dat ik jong wil zijn het gaat er om dat ik zo veel mooie boeken nog heb en die allemaal nog wil lezen 😁
Het wss n prachtige dag en de komende week schijnt het mooi te blijven .kan wel naar het zwembad gaan maar dat is toch niet echt mijn ding .kan ook niet elke dag de stad ingaan naar n terras ..
Kan wel met n boekje onder de luifel gaan zitten .we gaan het wel zien ,
Fijne avond .🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Als wij in de boerderij van schoonmoeder gaan wonen heb ik ook een hele grote keuken.Zijn daar wel over aan het praten want schoonmoeder heeft steeds meer hulp nodig.Maar ik ben nog niet overtuigd zeg maar 😂😂 meesten van jullie zullen dat wel snappen.

Chris,ik hoop dat jouw nog alle tijd gegeven is voor al je boeken❤
Fijn vooruitzicht he dat lekkere weer.
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik ook maar coetje anders moeten ereader en ipad mee naar de eeuwige jachtvelden .
Nee viva Lieve schrijft niet meer mee hier.ik vind het altijd zo jammer dat mensen dan weer afhaken .

Fladderak ik zit steedsvmet jouw naam in mijn hoofd en ik weet niet wat n Fladderak is en helemaal of het wel wat is 😁
Het doet mij denken aan n vogel .
Nu ga upik verder in mijn boek doeeeei.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt is griekse yoghurt met wat vers fruit en een kop thee. De rest ligt hier nog op één oor.

Fladderak, aah op die manier, ik ben er niet vaak geweest, maar wat ik mij ervan herinner is inderdaad het velen water.

Coetje, ja ik begrijp wel wat je bedoelt haha. Heerlijk inderdaad dat mooie weer, daar was ik wel aan toe. En al lekker de bbq aangehad.

Chris, ik kan mij voorstellen dat een zwembad niets voor jou is. Heb je niet ergens een meertje of een plas waar je lekker kunt zitten met je boek en wat drinken? Al begrijp ik ook wel dat je niet steeds van huis weg wilt.

Jammer dat lieve niet meer meeschrijft, en thee en cookie volgens mij ook niet meer. Is niet anders 🙅‍♀️.

Wij hebben vandaag 2 verjaardagen en ik moet nog boodschappen halen voor het avond eten. Maar ik moet eerst nog bedenken wat haha.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hier is het al druk,oudste gaat met vriendinnen naar Harry Styles in de Arena en het is hier verzamelen😀

Viva,gezellig 2 verjaardagen,veel plezier! Ik zou voor iets makkelijks gaan voor het avondeten.

Ik ga zo een rondje fietsen en wil nog even wat salades maken voor bij de F1 vanmiddag.
Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Max was weer de winnaar .heb her niet gezien wij zijn even weg geweest.
Ergens koffie gedronken paar boodschappen gehaald dat was onze zondag ..
Fijne avond nog 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Max is goed bezig😀
Wij aten broodje gyros,met feta,tzaziki en griekse salade.
Ik moet om 24u nog medicijnen nemen voor morgen dus kan niet op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen ..... waarschijnlijk omdat het volle maan is. Man en jongste lagen vanmorgen wat met elkaar in de clinch. Zij wou namelijk een "met zonder korte benen broek aan" en man had geen flauw idee wat ze bedoelde. Hij was behoorlijk geïrriteerd, maar uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, hij zag tegen de verjaardagen op en raakte gestrest. Hij is dan ook thuis gebleven en ik ben met de kinderen op stap gegaan. De meisjes hebben bij de gele M gegeten en voor man en mij had ik sushi besteld. Verder was het een gezellige dag en heb ik heerlijk genoten van het mooie weer.
Alle reacties Link kopieren
Chris, lekker even eruit geweest, Hoeft ook niet altijd heel spectaculair.

Coetje, hoe heeft oudste het bij Harry Styles (gehad)?Wat voor medicijnen moet je gebruiken, voor een onderzoek?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,ik viel ook pas laat in slaap.Hopelijk heb jij ook nog wat kunnen slapen.
Goed dat man toch kon aangeven waar de irritatie vandaan kwam,is best moeilijk lijkt me.
Meisjes waren zeker wel blij met de gele M😀
Ik heb prednison en iets waarvan ik de naam niet weet,is tegen de allergie.
Vriend brengt mij zo weg,
Ik heb net 2 beschuitjes op,koffie mag straks weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven