Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3199 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Redhead70 schreef:
24-10-2025 22:30
Hier is het nog warm. Kind komt dinsdag hierheen. Wel fijn voor hem. Vorig jaar moest de kachel aan. Nu echt nog niet. Absurd eigenlijk.
Maar wel heel erg fijn.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat fijn dat kind komende week langskomt bij jullie Redhead!
En dat het dan mooi weer is is een extra bonus.

Cross is afgelast voor jongste,het regent hier al heel lang dus terrein was bijna onbegaanbaar.Volgende keer beter👍

Neefje is hier,die blijft weer gezellig logeren.We gaan zo samen even wat boodschapjes doen en iets lekkers bakken.Nu zit hij lekker te verven.

Fijne zaterdag allemaal!
Gezellig dat kind langskomt Redhead.

Veel plezier met neefje Coetje.

Dacht een rustige dag en avond te hebben. Maar er komen straks vrienden langs. Dus moest ineens boodschappen doen. Verder wat huishoudelijke klusjes gedaan. Voor de lunch kibbeling gehaald. Vanavond denk ik dat er een broodje shoarma besteld wordt.

Fijne dag nog.
Goedemorgen,

Wij waren lekker vroeg vanochtend,neefje was zijn gewone tijd wakker, 7.30u😁
We hebben al geverfd en straks gaan we even naar het bos.
Ontbijt koffie,koffie en koffie🤣 en een cracker met kaas.
Was het weer oke coetje?hier bijna de hele dag geregend.
Heerlijk gegeten spareribs met friet en appelmoes.
Fijne avond.🌹
Chris,het was droog maar een gure wind.Het bos is wel prachtig nu met die herfstkleuren.
Neefje is rond 15u opgehaald,toen ben ik een dutje gaan doen.
Vriend is chinees halen,straks F1 kijken en dan is het weekend weer voorbij.
Ik ga weer proberen mee te schrijven. Lieve viva allereerst wat fijn om jou weer te lezen! Welkom terug.
Fladderak ik las dat jij weer voorzichtig op je eigen afdeling begint te werken, hopelijk lukt dat lichamelijk. Komt vast goed!
Coetje wat een belachelijk eindgesprek moet dat zijn geweest.. gelukkig ben je nu van dat gekke mens af.
Kun je al je energie lekker in neefje steken ipv in negatieve dingen. Ik vind het zo leuk om te lezen hoe je van zijn logeerpartijtjes geniet!
Chris jij was ziek las ik.. wat raar joh dat het zo ineens opkwam toen je in de stad liep. Dat moet heel ongemakkelijk zijn geweest voor je. Ben je weer helemaal opgeknapt nu?
Redhead wat heerlijk dat kind volgende week langs komt! Geniet van de tijd met elkaar.
Liz,leuk dat je hier weer bent!
Hopelijk gaat het wat beter met je vader.
Het is ook genieten met neefje,vanmiddag komt ie ineens naar me toe,tante Coetje,ik hou van jou❤️ dan smelt je toch.Al kan ie ook zijn buien hebben hoor🤣
Wat heerlijk coetje. En wat fijn dat Liz terug is.hopenlijk gaat het goed met je vader?
Ik heb al verteld dat we heerlijk gegeten hebben .
Ik ben wel weer opgeknapt hoor Liz. Maar ikwas al n dikke week niet lekker had het uitje ooktwee dagen eerder alafgezegd .dacht dat het wel weer ging maar dat had ik mis. We doen het wel weer over.
Maar eerlijk gezegd ikvind het kak weer en wacht nu eerst op n mooie zonnige dag.
Fijne avond. :hug:
Goedemorgen. Mijn vader gaat nog steeds niet lekker,dus ik ga er nog steeds meerdere keren per week heen maar mijn moeder is in elk geval weer bijgekomen van de schrik waardoor ik 1 keer per week minder ga vanaf nu.
Dat scheelt al wat.
Ik ga er straks ook weer heen. Daarna naar de sport en langs stal, want het sporten moet ook doorgaan (wel minder nu natuurlijk, ook ik heb maar 24 uur in een dag) en Hanna is er ook nog, die wil het vrouwtje ook regelmatig zien natuurlijk.
Goedemorgen,

Fijn dat je moeder van de schrik bekomen is Liz.Veel plezier bij Hanna.

Ik ga wat huishouden vandaag en vanmiddag met mijn moeder naar het ziekenhuis.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Ja je moet zorgen Liz als de ouders iets mankeren .hopenlijk kunnen ze nog n tijdje rustig samen verder.
Coetje vandaag ook met haar moeder naar het ziekenhuis.
Het is nu eenmaal zo dat je als kind dat soort zaken doet.❤️en zo hoort het ook.
Man is al weg. Ik ga mijn dingen doen hier in huis .de zon schijnt notabene hier al vind ik het wel erg koud .
Fijne dag 🌹
Wij eten dadelijk witlof. Het hele huis is opgeruimd en schoon. Morgenavond komt zoon en zijn bed is opgemaakt en klaar. Dat opruimen is niet zozeer voor ons, maar voor het overzicht. En het stimuleert wat meer bij bezoek. Wij leven eigenlijk altijd buiten met zijn 2.
Afkoelen heeft gewerkt
Wat n leuk vooruitzicht Redhead.je kind weer om je heen.geniet er van.
Vanavond vers gemaakte bruine bonen soep gegeten.en die smaakte heerlijk.
Goedemorgen,

Vandaag moet ik naar de orthopeed en met mijn vader naar het ziekenhuis,jammer genoeg sluiten de afspraken niet aan dus moet ik 2 keer.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag
Goedenavond.paar boodschappen gehaald vandaag en verder ben ik veel thuis.Heb niet iets waarvan ik denk dat is wel leuk.
Coetje vandaag weer met haar vader op pad .
Hier
n dag waar veel mis ging .moest mijn bank limiet verhogen om iets te betalen .kom ik bij de geldmaat krijg ik niet meer dan het normale bedrag .dit is nu al de tweede keer dat mij dat overkomt.wat doe ik fout.?
Deze keer was het niet zon ramp want het was hier in de stad .de vorige keer zaten we in Brabant konden wij gelukkig nog bij de bank zelf naar binnen waar ik heel netjes werd geholpen.
Fijne avond🍀
Chris,app mij morgen maar even,ik kan je wel wat tips geven wat betreft je bankapp.
Goedemorgen.
Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar Chris. Dat verhogen van je limiet is voor overboekingen of pinbetalingen, heeft niks met geld uit de automaat halen te doen zover ik weet? Maar ms begrijp ik je ook verkeerd.

Vandaag hoef ik niet naar mijn ouders, dus ik ga straks sporten en daarna of wandelen of rijden met Hanna (hangt er vanaf hoe mijn rug na het sporten is)
Fijn je weer te lezen Lize. Succes met sporten.

Zit nu nog aan de koffie maar ga zo de deur uit voor een boodschap en naar het stembureau. Daarna wat kleine huishoudelijke klusjes. Vanavond staat er stamppot zuurkool op het menu.
Goedemorgen,

Als het goed is staat er ook een limiet ingesteld voor geld pinnen,deze kun je zelf verhogen.Bij de ene bank gaat het meteen in,andere bank duurt 4u voor je dan kan pinnen en meestal word je limiet dan na 24u teruggezet naar wat het was. Als er nog hulp nodig is laat maar weten.

Ik ga zo ook wat boodschappen doen en vanmiddag stemmen met jongste,is voor hem de eerste keer.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Goedemorgen, het was hier ziekenboeg, niet zo gek natuurlijk, maar we zijn allemaal weer opgeknapt. Oudste heeft een studiedag, ze gaat straks even naar haar tante en haar kleine nichtje. Ik ben vandaag vrij, ik ga zo boodschappen doen en stemmen. En verder doe ik het nog maar even rustig aan. Weten jullie al wat je gaat stemmen? Ik vind het echt super lastig. Maar ik heb wel leuke gesprekken gehad met de meisjes over politiek en stemmen.

Ontbijt was havermout met appel en kaneel en een kopje thee.

Liz, dank je wel, ook fijn om jou weer te lezen. Ik heb niet helemaal meegekregen wat er gebeurt is, maar het gaat om je ouders begrijp ik. Wel fijn dat je de zorg nu iets kan minder en even weer je eigen dingen kan doen.

Fijne dag allemaal!
Ik vond stemmen deze keer ook lastig,ook hier thuis veel over gesproken met jongste.Leuke gesprekken zijn dat,kan me niet herinneren dat ik daar vroeger met mijn ouders over sprak.

Wij aten aardappels uit de oven,griekse salade en een tartaartje.
De bank is intussen opgelost .en ja het duurt vier uur voor dat je n groot bedrag kunt pinnen.maar ik ben gisteravond nog n keer geweest en toen kon het nog niet..het is wel goed gekomen we hebben beide n bank .gisteren en vanmorgen nog maar weer gepind en toen hadden we genoeg .
Bedankt coetje anders had ik je gevraagd.ik vermoed zelf dat ik het niet afgerond heb.pfffffff.

Vervelend Viva de ziekenboeg maar gelukkig alles weer in orde.
Stemmen ik heb getwijfeld tot het laatste moment .net in de pol stond D66 bovenaan. P.V.V zit m in de nek te hijgen.
Kijk niet de hele avond. Als Timmermans maar geen premier wordt want dan ga ik emigreren .
Morgen n drukke dag ,morgen ochtend Fysio.morgen middag met man mee naar M.D.L.arts .daarna voor mij zelf naar de praktijkondersteuner voor de half jaarlijkse controle. En morgen nog naar de aula om afscheid te nemen van het zusje van mijn schoon zusje .🙏
Morgen maar chinees bestellen hoeven we daar niet over na te denken .
Mooie avond ❤️
Sterkte bij het afscheid nemen Chris.

Dit had ik vanochtend al geschreven maar niet op verzenden gedrukt😁
Het was n lange vermoeiende dag. Eerst Fysio. Daarna met man mee gegaan naar het ziekenhuis .toen moest ik zelf naar de praktijk verpleegkundige.
Even thuis geweest en toen naar de aula waar het ontzettend druk was. Moesten achter nlange rij aansluiten.
Weer aar huis.pizza gegeten. T.V gekeken nu in bed.

Veel gelopen ook kon niet dicht bij het ziekenhuis parkeren.in het zieken huis rijden normaal gesproken karretjesom mensennaar de afdeligente rijden.ook die waren er niet😛
Fijne avond nog💤💤💤💤

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven