Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3336 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Schapenvlees nog nooit gegeten smaakt het? Ik zou het niet hoeven .maar ook geen konijn of ree.of wildzwijn o.i.d.
Ik eet wel vlees maar gewoon karbonaatje of stukje rundvlees.balletje gehakt.
Misschien moet je het leren eten.
Vanmiddag dus naar de kapper geweest.zit mij nog niet naar de zin.denk dat ik ze morgenochtend maar waskan ik mijn eigen draai er aan geven .
Mooie avond 🥰
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Het forum is zo traag. als dikke 💩 in n trechter.
Goedemorgen,

Het is idd heel traag,lees dat er al over geklaagd is maar ja...of ze er iets aan doen is de vraag.

Fladderak,zal idd wel even wennen zijn om weer normale diensten te draaien.
Pas goed op jezelf🥰

Redhead,spannend voor zoon en voor jullie!🙏

Chris,ik lust ook geen wild.

Jongste heeft zo rijles,over 3 weken heeft hij rij examen.
Ik ga zo met mijn vader naar het ziekenhuis.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Chris hopelijk krijg je je haar nog naar je zin en is het niet te kort ofzo, niks irritanter dan dat want je kunt er niks aan veranderen natuurlijk dan.
Coetje hopelijk slaagt jongste over 3 weken, zou fijn zijn. Succes voor je vader in het zh vandaag.
Fladderak wat fijn dat je je goed genoeg voelt om weer gewoon je uren te gaan draaien! Zal volgende week vast wel ff wennen zijn maar zolang je goed naar je lijf luistert moet het goed komen.
Redhead spannend dus nog steeds voor je kind, hopelijk worden de voorwaarden aangepast en kan het door gaan. Ik duim in elk geval!
Ik ben er nog maar net uit, heb een vreselijke nacht gehad doordat ik gewoon niet kon liggen met mijn rug. :-( ik weet waar het door komt hoor, gisteren is de fysio bij Hanna geweest en heb ik dus van 14.30 tot 17.15 buiten gestaan in de kou en ondanks dat ik me echt wel goed heb aangekleed slaat dat toch op mijn rug, en het feit dat ik haar benen moest afspoelen en haar hoeven moest uitkrabben helpt ook niet echt. gelukkig heb ik vanmiddag voor het eerst zelf ook weer fysio na een half jaar pauze, ik ga nu daarheen waar ik ook sport. Ben zeer benieuwd wat ze gaat doen, in elk geval iets actiefs want ik moet in sportkleding komen. Dat was ook de reden dat ik nu daar heen ga ipv weer hier om de hoek, dat is wel makkelijk enzo maar daar praten ze 5 minuten met je hoe het gaat en dan aaien ze 10 minuten wat over je rug. dat is wel leuk maar helpt duidelijk niks en iets meer mag er toch wel gebeuren ondertussen..
Schapenvlees heb ik ook nog nooit gegeten. Heb wel een keer lamsvlees gegeten. Vond het niet lekker.

Hoe was het bij deze fysio Lize? Hebben ze je laten zweten :P

Heb de laatste cadeautjes binnen voor Sinterklaas. Viel me best tegen hoe weinig je nog kan kopen met ons budget. Ga de kasten nog maar langs voor dingen die wij niet meer gebruiken en gooi dat ook maar in het spel.
Vanavond eten we patat met een snack. Lekker en makkelijk :)
Tsja veel mensen vinden het te sterk smaken. Maar ik vind konijn of haas ook lekker. Alles is inderdaad erg duur geworden in Nederland niet alleen cadeautjes. Ik schrik soms echt als ik prijzen zie. Alles goed gegaan bij de fysio liz?
En. Zoon is de supertrotse eigenaar van de zaak. 1 februari opening. Nu eerst wat opknappen, vooral zijn bovenwoning en de rest wat pimpen.
Afkoelen heeft gewerkt
Gefeliciteerd zoon van redhead! Wat super dat het gelukt is :-)
Lekker fladderak frietjes met een Snack. Dat eten wij op de zaterdag meestal.
Fysio heeft 2 oefeningen met me gedaan en dan allebei de oefeningen 4 keer, zal het morgen wel voelen denk ik zo, ook omdat ik daarvoor gesport heb (als ik er dan toch ben kan ik dat net zo goed combineren toch)
Wij gaan zo wat eten bij het schnitzelrestaurant in het dorp :-)
Eet smakelijk Liz.
Gefeliciteerd Redhead met de overwinning van je zoon.👍
Leuk je gunt de kinderen dat toch zo👍
Over prijzen gesproken ik kocht vorige week weer eens n keer n pak hagelslag’
Venz puur. Schrok mij dood 3.50€. Ik bewaar het pak in de kluis 😀
Frietjes vind ik ook altijd lekker moet wel n snack bij. Kroketje of iets dergelijks.

Mijn haar zit toch beter Liz nu ik het vanmorgen even gewassen heb. Heb het nog steeds erg blond maar heb de highlights in twee kleuren laten zetten om en om ook n tintje donkerder.vond de kleur blond nu met deze kou te hard.
Heb ook nog n haarmascara in huis kan ik ook nog donkere plukjes mee maken. Ik zie het zelf wel maar n ander ziet geen verschil. Wou het ook niet ineens te donker doen kan altijd nog de volgende keer.en misschien vind ik het ook genoeg zo.
Ik begin trouwens ineens erg grijs te worden. Kan mij niet schelen .
Zie wel hoe het verder groeit .
Mooie avond ga lezen heb n erg mooi boek van Kristin Hannah ..de Vergeten vrouwen . Trusten voor straks.
Zo even zitten. Hele ochtend en middag bezig geweest in huis. De wasmand is bijna leeg. Daarna wat borrelhapjes gemaakt. Straks komt een collega borrelen en F1 kijken. Man kan de spanning bijna niet aan. Morgen ga ik naar een vriendin tijdens de race. Wil ik niet bij zijn als het misgaat :P
Hoe is het met de spanning in huize Coetje?

Fijne middag/avond.
Goedenavond.was n gezellige Zaterdag.vanmiddag inDelden gelopen.het was frisjes maar prima te doen .
Gelijk de boodschappen maar mee genomen op de terug weg.thuis chinees gegeten en n paar oliebollen.
Ik dacht vanmorgen ik lag nog in bed wat hoor ik toch .nu al de keuken mixer.en jawel hoor toen ik opstond stond het beslag al te rijzen. Na het ontbijt heeft ie ze gebakken en vanmiddag toen we thuis kwamen gegeten.Heb er nog n paar staan voor morgenochtend.
Morgen middag moet ik naar mijn broer met die gaat de belasting papieren invullen.
En nu ben ik moe puzzelen lezen en daar na slapen .
Genieten jullie morgen van Max 🥳hoop dat hij wint.🏆🏆🏆
Tevens n mooie zondag gewenst .🍀🍀

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven