Wat eet je op dit moment deel 23
dinsdag 2 december 2025 om 13:46
Veel plezier met neefje coetje! Fijn dat jullie je zusje zo kunnen helpen. Heeft ze veel pijn?
Chris veel plezier in Rheine, ik weet niet hoe het weer daar is maar hier heeft het alleen vanmorgen geregend tot 10 uur, sindsdien is het droog. Hopelijk in Rheine ook.
Redhead ik zou voor de temperatuur ook wel naar een warmer land willen momenteel, want over het algemeen ben ik hier meer dan tevreden over alles behalve het weer
Naar NL krijg je mij niet snel meer, ik ben hier meer op mijn plek. Komt vast doordat ik aan beide kanten een duitse Opa cq Oma had
Chris veel plezier in Rheine, ik weet niet hoe het weer daar is maar hier heeft het alleen vanmorgen geregend tot 10 uur, sindsdien is het droog. Hopelijk in Rheine ook.
Redhead ik zou voor de temperatuur ook wel naar een warmer land willen momenteel, want over het algemeen ben ik hier meer dan tevreden over alles behalve het weer
Naar NL krijg je mij niet snel meer, ik ben hier meer op mijn plek. Komt vast doordat ik aan beide kanten een duitse Opa cq Oma had
dinsdag 2 december 2025 om 19:58
dinsdag 2 december 2025 om 22:37
Wat n feestje weer coetje met neefje
We waren in Nordhorn vandaag hebben Rheine overgeslagen ‘je krijgt eerst waar we beginnen winkels en dan moet je n brug omhoog en in mijn gedachten leek mij dat erg zwaar. Herinner ik mij nog van de laatste keer . De buurvrouw maakte het ook niks uit.en Nordhorn is lekker dichtbij.
En toch waren we laat thuis zeven uur pas . En ik was best kapot maar het trekt alweer bij.
Het is droog gebleven en het was leuk.
Denk dat ik straks wel lekker slaap .trusten
We waren in Nordhorn vandaag hebben Rheine overgeslagen ‘je krijgt eerst waar we beginnen winkels en dan moet je n brug omhoog en in mijn gedachten leek mij dat erg zwaar. Herinner ik mij nog van de laatste keer . De buurvrouw maakte het ook niks uit.en Nordhorn is lekker dichtbij.
En toch waren we laat thuis zeven uur pas . En ik was best kapot maar het trekt alweer bij.
Het is droog gebleven en het was leuk.
Denk dat ik straks wel lekker slaap .trusten
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 3 december 2025 om 07:16
Ah dan weet ik waar jullie de auto neerzetten Chris. Van daaruit de stad inlopen vind mijn rug ook niet fijn. Hebben jullie nog ergens wat gegeten dat jullie zo laat thuis waren? En heb je nog wat gekocht.
Ik moet straks nog even naar de winkel daar, even een paar schoenen reclameren. Die dingen zijn nl in September gekocht en nu hangt 1 zool al los, dat mag niet zo snel al gebeuren natuurlijk. Verder heb ik weer een gezondheidsonderzoek bij de gym/fysio en word mijn programma weer aangepast. Ik verwacht weinig resultaat omdat ik de tijd dat ik dit programma had maar 2 keer per week ipv 3 keer ben geweest en de oefeningen thuis zijn ook versloft doordat ik vaak bij mijn ouders was om te helpen en de pijn daardoor weer erger is geworden.
Ik moet straks nog even naar de winkel daar, even een paar schoenen reclameren. Die dingen zijn nl in September gekocht en nu hangt 1 zool al los, dat mag niet zo snel al gebeuren natuurlijk. Verder heb ik weer een gezondheidsonderzoek bij de gym/fysio en word mijn programma weer aangepast. Ik verwacht weinig resultaat omdat ik de tijd dat ik dit programma had maar 2 keer per week ipv 3 keer ben geweest en de oefeningen thuis zijn ook versloft doordat ik vaak bij mijn ouders was om te helpen en de pijn daardoor weer erger is geworden.
woensdag 3 december 2025 om 10:18
Goedemorgen,
Succes Liz,ik hoop dat de pijn snel weer verdwijnt!
Ben benieuwd wat ze zeggen over de zool,na 2 maanden al los is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik moet wat laatste kadootjes halen vandaag ,met oudste auto ophalen bij de garage en verder rustig aan.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal
Succes Liz,ik hoop dat de pijn snel weer verdwijnt!
Ben benieuwd wat ze zeggen over de zool,na 2 maanden al los is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik moet wat laatste kadootjes halen vandaag ,met oudste auto ophalen bij de garage en verder rustig aan.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal
woensdag 3 december 2025 om 12:36
Sterkte Liz hoop dat je herstel iets sneller gaat.ik vind met deze kou mijn lichaam ook strammer en stijver.
Ik moet vandaag in huis maar eens flink bewegen tijdens de H.H klussen .
Ik hoef de deur niet uit vandaag. Morgen wel naar de Fysio en morgenmiddag zie ik het wel weer.
Ik heb twee broches gekocht bij byou Brigitte. Vond ze leuk en niet duur. man vind het allemaal pruttel
maar dat maakt mij niet uit .
Maxima heeft ook stedds van die mooie broches maar die zal zij niet bij Byou Brigitte bestellen
Ik moet vandaag in huis maar eens flink bewegen tijdens de H.H klussen .
Ik hoef de deur niet uit vandaag. Morgen wel naar de Fysio en morgenmiddag zie ik het wel weer.
Ik heb twee broches gekocht bij byou Brigitte. Vond ze leuk en niet duur. man vind het allemaal pruttel
Maxima heeft ook stedds van die mooie broches maar die zal zij niet bij Byou Brigitte bestellen
woensdag 3 december 2025 om 13:40
Vergat ik nog te vertellen .alle straten die maar de kerstmarkt lopen in Nordhorn zijn afgezet met hele zware n soort zaten groot en breed en dan meerderewaar je wel tussen door kunt lopen .n dame op n scootmobiel paste er ook nog door.maar geen autos .
Geeft toch wel n prettig idee al ben ik niet zo heel bang als ik daar loop.denk er ook niet aan .maar nu werd je er mee geconfronteerd. Toch schandalig dat het nodig is.neem aan dat dat in heel Duitsland het geval is .
Geeft toch wel n prettig idee al ben ik niet zo heel bang als ik daar loop.denk er ook niet aan .maar nu werd je er mee geconfronteerd. Toch schandalig dat het nodig is.neem aan dat dat in heel Duitsland het geval is .
woensdag 3 december 2025 om 14:28
Veel kerstmarkten vragen nu ook entree geld Chris om de mensen met slechte bedoelingen weg te houden. Volgens mij worden de bezoekers dan bij binnenkomst ook gecontroleerd maar zeker weten doe ik dat laatste niet. Ben je ook al eens bij de kerstmarkt bij de dierentuin geweest? Ik nog niet maar heb er wel positieve verhalen over gehoord.
woensdag 3 december 2025 om 17:41
woensdag 3 december 2025 om 17:49
Goed dat ze die barricades opzetten maar het is toch eigenlijk van de zotte dat het nodig is!!
Chris,ik heb verschillende mooie broches van mijn beide oma's,draag ze eigenlijk nooit.Je brengt me wel op een idee.
Liz,hoe was het bij jou?
Kadootjes zijn binnen,gebeld met middelste en met oudste haar auto opgehaald.Nieuwe video deurbel ook nog opgehangen en app geinstalleerd.
Wij eten zo weer macaroni,had gister teveel gemaakt.Na het eten even langs mijn moeder,er is iets met haar telefoon waar ze niet uitkomt.
Chris,ik heb verschillende mooie broches van mijn beide oma's,draag ze eigenlijk nooit.Je brengt me wel op een idee.
Liz,hoe was het bij jou?
Kadootjes zijn binnen,gebeld met middelste en met oudste haar auto opgehaald.Nieuwe video deurbel ook nog opgehangen en app geinstalleerd.
Wij eten zo weer macaroni,had gister teveel gemaakt.Na het eten even langs mijn moeder,er is iets met haar telefoon waar ze niet uitkomt.
woensdag 3 december 2025 om 18:25
Broches zijn weer helemaal hip and happening,ik zag ze al steeds bij bners op tv.
Mijn schoonzusje had zondag ook n oude beetje antieke broche op van n oma.
Erg mooi.ik heb er een gekocht met bling bling stenen en parels .
En n open broche heb ik ook n hele grote spin

met beetje bling bling voor op mijn winterjas.
Ja en zo loop ik misschien voor gek maar ik vind het harstikke leuk.
Mijn schoonzusje had zondag ook n oude beetje antieke broche op van n oma.
Erg mooi.ik heb er een gekocht met bling bling stenen en parels .
En n open broche heb ik ook n hele grote spin
Ja en zo loop ik misschien voor gek maar ik vind het harstikke leuk.
woensdag 3 december 2025 om 19:33
donderdag 4 december 2025 om 10:01
Ik heb vandaag mijn glitterbroek aan Chris.Ik dacht dat kan wel weer in de feestmaand
Ik ga neefje straks van school halen,morgen heeft hij een studiedag dus hij komt logeren.Dan neemt oudste hem morgen mee naar haar werk want die hebben Sinterklaasviering en morgenavond hebben wij Pakjesavond.
Ik ga zo de laatste dingen inpakken.
Fijne donderdag!
Ik ga neefje straks van school halen,morgen heeft hij een studiedag dus hij komt logeren.Dan neemt oudste hem morgen mee naar haar werk want die hebben Sinterklaasviering en morgenavond hebben wij Pakjesavond.
Ik ga zo de laatste dingen inpakken.
Fijne donderdag!
donderdag 4 december 2025 om 11:40
Broches heb ik niet. Heb eigenlijk heel weinig sierraden. Trouwring en een armband met waar wat as van mijn vader in is verwerkt. Beide draag ik zelden. Enkelbandjes heb ik dan wel weer heel veel.
Hier ook bezig met cadeautjes inpakken. En met opruimen en bed verschonen. Straks lunchen met een cracker met tonijnsalade. En vanavond gewokte spitskool met kerriepoeder met aardappel en een gehaktbal. Eigenlijk geen zin in maar ja het moet op.
Hier ook bezig met cadeautjes inpakken. En met opruimen en bed verschonen. Straks lunchen met een cracker met tonijnsalade. En vanavond gewokte spitskool met kerriepoeder met aardappel en een gehaktbal. Eigenlijk geen zin in maar ja het moet op.
donderdag 4 december 2025 om 21:25
Enkelbandjes draag ik ook graag in de zomer.
Ben echt teleurgesteld in de vrijspraak van MB. Ik blijf het moreel verwerpelijk vinden hoe hij zich gedragen heeft.Bahbahbah!! Doet me ook denken aan mijn eigen zaak toen agent zei,het is jouw woord tegen het zijne.
Maakt me heel boos!
Neefje opgehaald en langs de kinderboerderij geweest.Wij aten egg fried rice met sate en zoetzure komkommer.Na het eten ging de bel,bezorger met een grote bos rozen,bleek dat vriend dat besteld had voor mijn verjaardag maar er is iets fouts gegaan met de datum want dat duurt nog 2 weken
Ben echt teleurgesteld in de vrijspraak van MB. Ik blijf het moreel verwerpelijk vinden hoe hij zich gedragen heeft.Bahbahbah!! Doet me ook denken aan mijn eigen zaak toen agent zei,het is jouw woord tegen het zijne.
Maakt me heel boos!
Neefje opgehaald en langs de kinderboerderij geweest.Wij aten egg fried rice met sate en zoetzure komkommer.Na het eten ging de bel,bezorger met een grote bos rozen,bleek dat vriend dat besteld had voor mijn verjaardag maar er is iets fouts gegaan met de datum want dat duurt nog 2 weken
donderdag 4 december 2025 om 23:10
Ja coetje wat hij heeft gedaan is echt verwerpelijk.

Hij maakt mij niet wijs dat hij dit allemaal normaal vind.
Moeten ze bij zijn dochter doen is het ineens niet meer normaal.
En Leontien en zijn kinderen maar berichtjes plaatsen wat n held hun man en vader is.
Zijn carriere is toch voorbij.denk niet dat hij nog ooit nog volle zalen trekt.
Onbegrijpelijk dat hij bij dat gezin is blijven komen.i.p.v. Hard hollend te maken dat ie weg kwam.
Moeten ze bij zijn dochter doen is het ineens niet meer normaal.
En Leontien en zijn kinderen maar berichtjes plaatsen wat n held hun man en vader is.
Zijn carriere is toch voorbij.denk niet dat hij nog ooit nog volle zalen trekt.
Onbegrijpelijk dat hij bij dat gezin is blijven komen.i.p.v. Hard hollend te maken dat ie weg kwam.
vrijdag 5 december 2025 om 08:48
Goedemorgen,
Neefje is met oudste mee voor de Sint viering,hij had er heel veel zin in!
Ik ga zo langs mijn oude werk,spullen voor gourmet halen,nadat ik dat thuis heb afgezet ga ik zusje halen,die komt gezellig Pakjesavond vieren en logeren.
Chris,ik hoop dat aangeefster en OM in hoger beroep gaan.
Ik kom straks nog wel even hier kijken.
Neefje is met oudste mee voor de Sint viering,hij had er heel veel zin in!
Ik ga zo langs mijn oude werk,spullen voor gourmet halen,nadat ik dat thuis heb afgezet ga ik zusje halen,die komt gezellig Pakjesavond vieren en logeren.
Chris,ik hoop dat aangeefster en OM in hoger beroep gaan.
Ik kom straks nog wel even hier kijken.
vrijdag 5 december 2025 om 11:17
Goedemorgen .
Ik hoop het ook coetje. die achterlijke zool wist donders goed wat ie deed en dat dat niet in orde was.
Jullie vieren nog Sinterklaas avond .gezellig wens iedereen dan ook n gezellige dag .avond .
Ik moet straks nog boodschappen halen. Neem iets extras mee en misschien score ik wel n cadeautje voor mij zelf en anders morgen wel
Mooie dag voor iedereen
Ik hoop het ook coetje. die achterlijke zool wist donders goed wat ie deed en dat dat niet in orde was.
Jullie vieren nog Sinterklaas avond .gezellig wens iedereen dan ook n gezellige dag .avond .
Ik moet straks nog boodschappen halen. Neem iets extras mee en misschien score ik wel n cadeautje voor mij zelf en anders morgen wel
Mooie dag voor iedereen
vrijdag 5 december 2025 om 13:48
vrijdag 5 december 2025 om 15:37
Veel plezier vanavond Coetje.
Poeh de eerste werkweek zit er weer op. Vandaag was niet normaal druk. 7 kilometer gewandeld in mijn dienst volgens de stappenteller. Dus ik doe vandaag niks meer. Eten wordt denk ik thuisbezorgd. Of man moet zin hebben om iets te maken maar dat zal ook wel niet
Chris je boft maar met zo'n thuis kok.
Fijne avond allemaal.
Poeh de eerste werkweek zit er weer op. Vandaag was niet normaal druk. 7 kilometer gewandeld in mijn dienst volgens de stappenteller. Dus ik doe vandaag niks meer. Eten wordt denk ik thuisbezorgd. Of man moet zin hebben om iets te maken maar dat zal ook wel niet
Chris je boft maar met zo'n thuis kok.
Fijne avond allemaal.
vrijdag 5 december 2025 om 15:44
Zo leuk Sinterklaas met die kleintjes. Geniet ervan. Wij hebben buiten allemaal kerstlichtjes het buurjongetje vond dat helemaal leuk en de buuv ook. Dus de buurman was gisteren de klos. Hij heeft het ook heel mooi gedaan.
Hier is het morgen en maandag een feestdag. Dag van de grondwet en maandag iets met Maria, maar dat snap ik nog niet helemaal. Het is in iedergeval heel erg druk op de wegen. Want lang weekend.
Een soort sinterklaas vieren ze hier 6 januari met 3 koningen, inclusief parades etcetera.
Vanavond eten wij erwtensoep met rundvlees.
Hier is het morgen en maandag een feestdag. Dag van de grondwet en maandag iets met Maria, maar dat snap ik nog niet helemaal. Het is in iedergeval heel erg druk op de wegen. Want lang weekend.
Een soort sinterklaas vieren ze hier 6 januari met 3 koningen, inclusief parades etcetera.
Vanavond eten wij erwtensoep met rundvlees.
Afkoelen heeft gewerkt
zaterdag 6 december 2025 om 08:58
Goedemorgen.allemaal n fijne pakjesavond gehad?
Hier geen cadeautjes wel chocolademelk van Milka. En die was erg lekker.was in de aanbieding bij Dirk.had m niet gekocht veel te duur.
Maar weet nu dat ie wel heel lekker is maar Nutricia is ook lekker.
Het is zo donker en triest buiten dat ik nog even weer in bed gekropen ben .
Maak er n mooie Zaterdag van
Hier geen cadeautjes wel chocolademelk van Milka. En die was erg lekker.was in de aanbieding bij Dirk.had m niet gekocht veel te duur.
Maar weet nu dat ie wel heel lekker is maar Nutricia is ook lekker.
Het is zo donker en triest buiten dat ik nog even weer in bed gekropen ben .
Maak er n mooie Zaterdag van
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in