Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3391 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Goedemorgen. Chris mijn moeder heeft ook altijd een broche op, dus je bent in ieder geval niet de enige. lekker dragen dus ;-)
Ik heb nul sieraden, mocht nooit met mijn werk en zou geheid vergeten ze af te doen als ik ze wel in mijn vrije tijd zou dragen dus draag ik ze niet. Nu had ik natuurlijk allang wat kunnen dragen maar ja, gewoontedier hier.

Coetje wat zal neefje gisteren gestuiterd hebben of niet? Eerst bij oudste op het werk sint en dan 's avonds bij tante coetje nog een keer :-) gezellig dat je zusje en hij nu samen bij jullie logeren, veel plezier samen!

Fladderak blij dat je de eerste week er op hebt zitten? Logisch dat het vermoeiend was. Hopelijk was het werken wel pijnvrij?
Coetje jij vroeg nog hoe mijn onderzoek bij de sport was, best wel teleurstellend eigenlijk. Natuurlijk ben ik maar 2x per week geweest ipv 3x dit programma doordat ik veel bij mijn ouders was, maar dan nog zou ik in elk geval mijn spieren moeten behouden. Dat is echter niet het geval, er was een duidelijke daling te zien :-( te weinig eiwitten dus. Ze heeft me voorgerekend hoeveel eiwitten ik minimaal per dag moet hebben nu en vraag me echt af hoe ik dat inshemelsnaam binnen moet krijgen omdat ik met de hoeveelheid eiwitten die ik nu nam al papzat ben en s avonds amper wat eet daardoor. Maar goed, ik ga mijn best doen om in elk geval meer eiwitten binnen te krijgen dan tot nu toe. Van mijn buik was wel weer 1 cm af, en dat vlak voor mijn menstruatie dus dat is wel goed. In totaal is er daar nu 3 cm vanaf gegaan in 5 maanden tijd :-)
Oh en dan hadden we schoenengate nog: de bedrijfsleider kwam met het verhaal dat die losse zool niet onder de garantie valt omdat ik de schoenen bij aankoop niet had laten impregneren :-? Hij zei dat de zool alleen vastgelijmd is met een niet niet watervaste lijm waardoor de zool logischerwijs kan loslaten als je ze draagt met nat weer :roll: euh ok en hoe precies moet ik dat weten? Naast het feit dat je zou denken dat je met schoenen van oorspronkelijk 80 euro gewoon buiten kunt lopen toch zonder dat ze kapot gaan? Anyways ik ga ze nu online proberen te declareren, hopelijk zit daar wel iemand met vol verstand..
En je gelooft het niet, maar van de schoenen die ik die dag nieuw heb gekocht ter vervanging ging de rits stuk bij het aanpassen bij zoon, dus ik kon de volgende dag zo weer terug om te klagen :facepalm: dit paar mocht ik wel omruilen zonder gezeur gelukkig. .
Goedemorgen,

Fladderak,snap dat dat er even inhakt weer volledig werken.

Redhead,leuk dat jullie de boel versierd hebben met lichtjes,wij zijn vooralsnog de enige in de straat.

Wij hadden een gezellige pakjesavond,zusje en neefje blijven gezellig nog een nachtje logeren want zoals gewoonlijk had ik weer teveel eten en gaan wij vanavond nog een keer gourmetten.😁
Gezeur soms in de winkels .gewoon door blijven drammen Liz.

Fladderak toch vaker aan je zelf denken en goed voor je zelf zorgen.
Daar denk je niet altijd aan omdat je nog redelijk jong bent.maar je komt er wel achter dat dat heel belangrijk is. En voor Liz ook na ja eigenlijk voor ons allemaal.
Ontbijt al op brood met osseworst. Koffie.
Ook al gedoucht en nu even mijn haar stylen . Beetje optutten.
Denk niet dat ik de deur uit ga vandaag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Haha wat een grapjas die bedrijfsleider Lize. Hopelijk kom je er online wel uit.

Heb al een drukke ochtend achter de rug. De plaattaart kan zo in de oven en de gevulde eieren zijn ook klaar. Vanavond met de vriendengroep sinterklaas vieren. Heb net een bolletje met knakworst (Limco) gehad. Altijd lekker. Nu nog wat dingetjen in huis doen.

Fijne dag.
Is veel lichtjes in Spanje niet gebruikelijk Redhead?
Wij kwamen gisteren terug uit Duitsland hebben we de route achterlangs gereden.Het was daar prachtig en vol op versierd.
Er stond n boerderij ver van de weg af .daar hadden ze de lampjes helemaal rondom gehangen zo dat je alleen de contouren van de boerderij zag.
Mag graag in het donker nu kijken. man rijden en ik lichtjes kijken erg leuk .
Chrisjoh ja hele straten, maar dat wordt door de gemeente gedaan, binnenstedelijk. Aan huizen minder. Wij waren 2 jaar geleden de eerste in de straat buiten. Nu met 5 op rij, ik woon in een buitenwijk, soort mini dorp, inclusief kerk natuurlijk. Ziet er echt heel mooi uit. De huizen hebben hier allemaal een grote tuin, dus het is ook best wat werk.
Afkoelen heeft gewerkt
Goedemorgen,

Ik heb net zusje en neefje naar huis gebracht.Vanmiddag samen met vrienden de F1 kijken en duimen voor Max🎉
Goedemorgen kan nog net.
Veel plezier met Max wij kijken even ook even naar Max. en of we nog iets doen vandaag ligt n beetje aan de omstandigheden.vind n gewone door de weekse dag ook fijn om weg te gaan.
Goedemorgen,

Jammer dat Max het net niet gehaald heeft.Ik schoot wel vol toen Norris moest huilen😁 Op naar een nieuw seizoen volgend jaar.
Wij hadden gewoon een gezellige middag.
Vandaag is middelste jarig,ik had al een kadootje meegegeven aan zijn vriendin en een hele hoop verjaardagskaarten,daar was hij blij door verrast.

Vandaag wat huishouden en langs mijn ouders.
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd coetje met je middelste kind 🥳
Goedemiddag .nu pas in de kleren.ik vond de kleur van mijn haar te saai heb ik er vanmorgen n pakje verf in gesmeerd.heb ze nu nog nat maar lijkt prima gelukt .blij om.want morgen moet ik weg man moet eerst naar ziekenhuis voor zijn maandelijkse infuus. En daarna moeten we naar Blaricum is mij eigenlijk te ver voor n halve dag.maar moeten n bestelling voor de buurman wegbrengen .en dan wil ik ook zo snel mogelijk weer richting huis dat we voor het werk verkeer thuis zijn of in ieder geval dichtbbij huis.plus dat het vroeg donker is.
Ga nu de wasmachine aanzetten kleding klaarleggen voor morgen en dingen doen die ik nog moet doen .
Fijne dag.🌹
Norris vond ik n leuk joch met zijn tranende ogen en steeds zijn hand door zijn haar😂
Ja mooi he,zijn jongensdroom is uitgekomen❤️
Proficiat coetje. Hier vandaag een witlof schotel uit de oven. Het is overal super rustig want feestdag. Dus alleen wat horeca open. In onze wijk niet. Hier staat al dagen een straat onder water. Iets met een hoofdleiding. Dit wordt morgen gemaakt. Water kun je halen bij een cafeetje aan de rand van de wijk. Halve wijk geen water de andere helft bijna geen druk, dus pisstraaltje. Och Hier werkt wel vaker iets niet. Stroom of internet alleen langdurig is uitzonderlijk. Net zoals vorig jaar.
Afkoelen heeft gewerkt
Sterkte Redhead vervelend die waterleiding .
Blaricum gaat niet door morgen .ben er wel blij om .heb n hekel aan terug rijden nu de dagen zo kort zijn.je zit gegarandeerd in de file als je rond 17:uur op de snelweg zit.
En hier vlak bij huis ook alle werk verkeer op de weg zes keer voor een stoplicht wachten word ik ook niet vrolijk van .

Fijne avond lieve dames.🌹

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven