Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt weer als een gezellige 'meidendag' Chris. Weet je al wat je gaat maken/serveren als ze naar jou komen?
Ik heb net nog 2 kleine broodjes op, 1 met kaas en 1 met beetje vruchtenhagel. En nu ga ik eens een droog wit wijntje nemen. Ineens zin in.
Kreeg vanmiddag een brief van het ziekenhuis. Gelijk klopte m'n hart in mn keel, dacht dat het operatiedatum zou zijn. Was het alleen een ander tijdstip van mijn afspraak met de anesthesist op 9 april. Pfff.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb het erg druk gehad, dus geen tijd voor eet lijstjes in te vullen :$

Gisterenavond: Macaroni gemaakt. Met uiteraard extra geraspte kaas erover.

Nu: Halve kilo Griekse 10% yoghurt met havermout, plakjes banaan en honing. Beker thee melk/suiker. En de rest van de banaan zo.


Een fijne (werk)dag!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Nu: bruine boterham met pindakaas
Lunch: pulled veggie op een bolletje
Avondeten: vegetarische pizza margherita

Niet zo'n gezond dagje dus :lol:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Boterham met paté. Roggebrood met paté. Plak ontbijtkoek met gember. Twee koffie.
Gezellige dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
goede bijna-avond :)

Ik eet straks hetzelfde als gisteren, koolvis, wortels en piepertje. Uurtje terug een bloedsinaasappel en een peer op. Denk dat ik maar vast ga koken/eten want heb trek.
Ik had Mac and cheese. Lekker snel en smaakte wel.
Alle reacties Link kopieren
Hutspot.met rauwe uien er overheen.heel erg lekker gemaakt en heerlijk gesmaakt. 😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
net een stukje viennetta op en nu een glas zoethoutthee
Afbeelding

Hoe gaat het met iedereen? Sneeuwt het bij jullie ook? Hier blijft de sneeuw niet liggen.
Net gegeten: twee broodjes met gegrilde ham.
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Fijne dag gewenst in elk geval.

DW: ik sluit me bij Chris aan: fijn te lezen dat het beter met je gaat.
Coetje: bedankt voor je opheldering; One Direction ken ik wel.
Chris: fijn dat je zo goed met die vrijgezelle vriend overweg kunt; levendige omschrijving geef je. Kan me hem direct helemaal voorstellen.
Thee: succes gewenst bij de anesthesist.
SadSloth: af en toe een ongezond dagje moet ook kunnen toch?
Alle reacties Link kopieren
TV hier sneeuwt het gelukkig niet, 'alleen maar' harde wind. Ontbijt was maar 1 klein broodje kaas, smaakte me totaal niet, en een sinaasappel.
Je vroeg volgens mij nog welke zaadjes ik had (gekocht). Van AH heb ik 2 x zonnebloem, 2 x cherrytomaat, 2 x wortel en 1 x komkommer. Gekocht bij Lidl Alyssum (paarse bloemetjes) en watermeloen. Vooral dat laatste lijkt me niks te kunnen worden maar vind het geinig om uit te proberen en voor 19 cent per zakje maakt dat ook niks uit. Volgens het zakje zijn het mini watermeloenen. Ben benieuwd.
Fijne zaterdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Ontbijt vergeten hier neer te zetten.of het de leeftijd is.😂
Was ook niks bijzonders. n gewone boterham .met kaas en een met paté. En de gebruikelijke koffie.
Hier echt jachtsneeuw.niet te geloven toch. Wat n kouwe wind .
We hebben n paar boodschappen gehaald .en eindelijk heb ik de bloedsinaasappels in huis,gelijk een opgegeten en inderdaad heerlijk.
Zijn wel aan de kleine kant .

Die zakjes zaden kweek je die in n pot thee?ben ook benieuwd.straks ga je nog verkopen aan de deur.
Krijg zo n lekker wit broodje hamburger. met alles er op en er aan. .
Heb ook nog de nodige dingen op te ruimen. Maar nu eerst even pauze.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Bruine hamburgerbroodjes (zonder hamburger ofcourse) met pikante hummus, komkommer en tomaat!
sadsloth wijzigde dit bericht op 17-03-2018 15:38
17.72% gewijzigd
Heanig an
Banaan en heb nog een rest macaroni.
Idd koud en de ijsheiligen zijn nota bene al geweest.
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik gister boodschappen heb gedaan al had ik geen zin door het miezerweer maar was iig nog iets minder koud dan vandaag.
Klopt Chris, de sninaasappels zijn niet heel groot maar dan eet je er gewoon 2 :) Tenminste neem aan dat je die van Lid bedoelt?
Ja in een pot op het balkon alles. Nog even puzzelen wat in welke pot kan. Heb bij Lidl ook een fruitboompje framboos gekocht. Wilde eigenlijk rode bes maar ik was gewoon veel te laat, niet aan gedacht om daarvoor vroeg op pad te gaan.
Sad Sloth, 'uiteraard' geen hamburger om de vegatarisch eet?
Jij had het dus makkelijk JJ!
Coetje en Dark, hoe is het met jullie?
Ik at een kalkoenschnitzeltje, bourgondische minikriel, zelfgemaakte (van kippenbouillon) kerriesaus en doperwten en een stukje viennetta.
Zo maar eens thee zetten, zoethoutthee.
Iemand idee of Rokjesdag een leuke film is? Ik denk dat ik maar Cobra 11 ga kijken, 3 afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat klopt inderdaad! Eerst vanwege het milieu, maar ik merk dat het erg helpt voor het verzachten van mijn darmaandoening :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan mooi mee genomen Sadsloth.dat het goed is voor je darmen.
Ik wil toch wel af en toe n stukje vlees.al kan ik ook wel n dag zonder.

Ja de Lidl bloed sinaasappels heb er al twee op. Ik had het niet gezien.maar mijn man had ook n net handsinasappels in de kar gegooid .maar die vind ik meestal niet zo lekker. Zitten vaak van die grote navels in. En bij die navels zit dan alles vast. 🍊🍊kun je geen mooie partjes meer maken.

Jejoue de ijsheiligen zijn toch pas 15 of 16 mei ?

Ik zag dat er drie afleveringen op zijn van cobra 11.gaat er altijd wild aan toe. auto.s die over de kop slaan.wilde achtervolgingen.
Weet niet of de filmrokjes dag mooi is.kan m altijd later nog kijken. Heb wel op Z.D.F. n film opgenomen.krimi. Leek me wel wat.
Als het morgen nog zo gruwelijk koud is.blijf ik geloof ik maar binnen.ik haat dit weer.
Maar voor de rest gaat het wel goed😂 gezellige voortzetting, voor straks lekker slapen 😴😴 Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Na die lekkere hamburger van vanmiddag . Heb ik nog n kom groente soep gegeten. En vanavond brood. met berlinerworst ..en een met honing.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Thee: wat een leuke planten/fruitzaden heb je gekocht. Ben benieuwd naar je mini-watermeloen. En die framboos: zo mooi en lekker!
Ken de film rokjesdag niet. Ben gisteren gestart met kijken van Seven Seconds op Netflix.
Sad: wat fijn dat het vegetarisch eten je ook helpt bij darmaandoening.
Chris: nou inderdaad; wat was het koud vandaag, Mijn longen vinden die flink wisselende temperaturen niet leuk meer. Wilde toch even wat doen vandaag, dus met auto naar museum geweest. Wandelen of fietsen vandaag helaas dus uitgesloten. Ben zo blij dat ik ooit mijn rijbewijs heb gehaald; geeft me toch wat bewegingsvrijheid als het mindere longdag is. En daarnaast natuurlijk auto nodig voor werk en handig tijdens vakanties.
Kreeg gisteren compleet onverwacht een zeer leuke uitnodiging, nl. om volgende maand mee naar The Lion King (musical) te gaan. Kijk er nu al naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook erg blij met de ontdekking :)

Nu eet ik sojayoghurt bosbes :heart:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt zit er in. Boterham met kaas. Halve boterham met kruidenkaas.en n halve met paté. En nog n rozijnenbol. Een koffie.de tweede neem ik straks met n plak ontbijtkoek,
Tis nog koud .weet nog niet wat we gaan doen.en of we überhaupt wat gaan doen.
Gezellige zondag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Twee bruine bolletjes met hummus/tomaat/komkommer weer :heart: nu met een bosbessensmoothie erbij
Heanig an
Thee, benieuwd of je watermeloenen krijgt. Geinig!
Btw, wat zijn bourgondische minikrieltjes?
Leuke uitnodiging, tv!
Stevig ontbijt, Chris. En idd, koud! Wil zo graag buiten in de zon kunnen zitten.

Zelf ontbijtje koffie, lunch pita met kaas en ei en vanavond een pita met veggie gehaktballetjes en knoflooksaus.
Honingbloesem weer aan een stevige bak yoghurt?
Alle reacties Link kopieren
SadSloth, dat is dan idd een fijne bijkomstigheid!
Ja het is weer waterkoud. Ik ging net oud papier en vuilnis naar buiten brengen en had beter voor de eventjes mn winterjas aan kunnen doen. Man wat koud. Ook ik wil buiten zitten.
JJ dat zijn van die geel gekruide krieltjes. Er zijn ook met oranje kruiden, volgens mij heten die bistrokriel. Voor af en toe wel lekker maar ik hoef het niet te vaak want best een overheersende smaak en dat vind ik niet bij alles lekker.
TV fijn dat je dan idd nog met de auto weg kunt als het niet zulk goed weer is voor je longen.
Ik at een broodje kaas, een met vruchtenhagel, glas earl grey en een peer als ontbijt. Laat ontbijt dus hoef nu nog geen lunch. Wel 2 paaseitjes bij de thee op en ga nog maar een glas thee zetten. Handen ontdooien :P
Daarna wat dingen opruimen/was vouwen en dan lekker verder met mijn bloesje.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij n leuke musical . T.V.
De longen hebben ook wat te lijden met dit weer.ben al n paar maanden chronisch verkouden.mijn luchtpijp is net n pruttelend afvoerputje . hoor mij zelf de hele dag.
Wij zijn thuis gebleven vandaag .mijn man heeft n beetje last van zijn darmen vandaag.
Ach ik heb n mooi boek.en kan wordfeud spelen .
Kan wel n rondje blok doen.maar heb er niet zo veel zin in.

Ja ik hou van n goed ontbijt jejoue.goed begin van de dag. Heb vanmiddag ook al n paar stukjes van mijn Tony Chocolonely blok gegeten. Wel echt lekkere chocolade.was hier vorige week in de aanbieding .toch maar eens geprobeerd .
Kom groente soep ook al gehad . En n sinaasappel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven