Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat vergat ik nog TV, het lijkt mij ook een supergave musical. Nou houd ik sowieso van musicals. Jammer dat er altijd zo'n fors prijskaartje aan hangt.
Net een sinaasappel en banaantje op. Ik wilde 'gewone' gehaktballen maken (doe ik nooit) maar gehakt te laat eruit gehaald dus schuift dat door naar morgen. Nu maak ik sneetjes uit de oven en geloof dat ik er maar vast 1 ga maken.
Bloesje moet ik maar een dagje terzijde leggen. Ik dacht 'even' de kraag erop te zetten maar kom er niet uit terwijl ik al 1,5 heb zitten proberen met welke stof op welke stof en zo. Ik zie het gewoon niet want de manier waarop het goed lijkt is volgens mij niet zoals het hoort dus zal wel een dinsdag-naailesprojectje worden. Ik kan iig nog wel een ander patroon uitraderen morgen.
Alle reacties Link kopieren
Hier bami gegeten met veel groente er door .
Toetje dubbelvla.

Heb je dan niet de neiging thee om alles uit het raam te gooien als het niet lukt.
Gelijk heb je.even weg leggen en iets anders doen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heb een grote pita op, met 6 van die vegaballetjes en knofsaus, op basis van Griekse yoghurt.
Erg lekker, twijfel of ik de andere 6 ook nu opbak.
Ik stel deze beslissing maar even uit :proud: ..
Alle reacties Link kopieren
Net sperziebonen, krieltjes en kaasticks op. Die kaassticks smaken naar mini kaassoufle's, maar je raakt er enorm snel vol van!
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Jullie allemaal lekker gegeten zo te lezen (al zou ik voor een vleesvariant kiezen ipv vega). Bami kan ik van de week ook wel weer eten. Net nieuwe pindakaas gehaald voor satésaus. Voor gewoon eten gruwel ik van pindakaas.
Toetje was Mona Intense vla karamel zeezout.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ontbijt.sneetje brood met paté.en een met kruidenkaas.oh ja ook nog n roggebrood met paté.
Pinda kaas vind ik zo af en toe wel lekker. maar tegen de tijd dat ik het op wil maken is het alweer oud.
Satesaus gebruik ik van wijko.is kant en klaar. en erg lekker.
Gezellige dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,
Mijn ouders gebruiken ook Wijko, ik vind die niet zo lekker en veel te flauw. Hou van een pindasaus met een beetje pit. Ik maak het nog niet zo lang met pindakaas maar vind het wel erg lekker al is het best bewerkelijk voor een beetje voor 1 persoon. Meestal plan dan ook dagje saté met friet of stokbrood. En anders bij de macaroni, dat vind ik voor af en toe heerlijk al is het geen combi natuurlijk.
Ontbijt was broodje kaas, thee , sinaasappel. Nu net terug van de diabetespedicure dus even bedenken wat ik als lunch zal nemen. Eerst maar een blikje energy.
Als jullie gaan stemmen is dat dan op een lokale partij of een partij die ook landelijk actief is? Ik op een lokale partij al moet ik de programma's daarvan nog vergelijken op details.
Ik stem op een partij die ook landelijk actief is.

Ontbeten met twee kommen cornflakes en als lunch had ik een pita met ei en kaas.
Alle reacties Link kopieren
Ja thee.en ik hou juist niet van pittig. Maar door jou heb ik nu zin in saté. 😂

Vanavond eten we macaroni.met veel groente. De groente moet nl op.anders moeten we ze weggooien.

Morgen heb ik afgesproken met mijn schoonzusje.zij haalt mij af.en gaan even de stad in.

En zo rommelen we de week weer door.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook op een partij die landelijk actief is.

Net een vegetarische bapao op :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
De gehaktballen zijn heerlijk uitgevallen. Mooie lekkere sappige bal en goed op smaak. Heb er gelijk al een opgegeten ;-D en dadelijk bij mijn eten doe ik er een piepertje bij en rode kool.
Alle reacties Link kopieren
@Thee: echte Hollandse pot dus! (niet mijn favoriet, haha)

Hier wacht ik op de vegetarische lasagne van de Aldi, ben zo benieuwd haha
Heanig an
Ik vind Hollandse pot wel lekker.
Maar lust eigenlijk alles wel.

Vanavond had ik gebakken kabeljauwmoten met aardappeltjes (airfryer) en sla.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Ik heb een longontsteking en lig al vanaf vrijdag op bed.Vandaag voor het eerst weer wat op de been.

Wel bijgelezen maar weinig onthouden.
Avondeten werd hier verzorgd door oudste.
Ik heb niet veel gegeten afgelopen dagen,een beschuitje en wat fruit.
Alle reacties Link kopieren
O wat vervelend! Beterschap. Heel veel mensen uit mijn omgeving zijn erg ziek.

Net 2 mandarijnen en wat sojayoghurt gegeten :)
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
coetje toch.beterschap. Nee ik kan niet zonder Hollandse pot.

Gezellige avond. Lekker slapen😴😴 Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Jeetje coetje, wat een ellende weer. Hoop dat je je snel weer fitter voelt :hug:
SadSloth, ik ben dol op de Hollandse pot, zou net als JJ niet zonder kunnen. Smaakte je vega lasagne van Aldi?
Ontbijt was 2 broodjes kaas en een glas bosvruchtenthee. Even aan het denken wat ik als tussendoortje ga nemen nu, denk nog maar een broodje.
Coetje, wat een pech weer!
Van harte beterschap :daisy: .

Ik ga boodschappen doen en weet nog niet wat ik ga eten.
Nu eerst nog koffie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de lasagne was overheerlijk! Binnen tien minuten op :-o

Oe, bosvruchtenthee! Daar heb ik wel zin in. Ik ga zo naar de supermarkt, dus daar kan ik ook even naar kijken. Ga zo ook sojamelk kopen (is in de aanbieding bij de Plus). Vanmiddag veel papierwerk invullen, maar dan ben ik er ook meteen vanaf hoop ik
Heanig an
Heb een kom cornflakes gegeten en twee puddingbroodjes. Joe!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de beterschapswensen! Heb het flink te pakken,denk dat de griepgolf hier nu pas echt actief is.

Vandaag 2 thee en 2 beschuitjes op.
Oudste zorgt weer voor het eten,aardappelgratin,sla en kippenpootjes.
Ik heb nog een fruitsalade.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder gaat straks chili sin carne (kidneybonen, bruine bonen, mais, paprika, ui en courgette) met zilvervliesrijst voor ons koken! Heb er erg zin in, Mexicaans is mijn favoriete maaltijd en heb wel wat lekkers verdiend na alle ellende van de afgelopen tijd.
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag eens n lekker dagje wezen stadten, samen met mijn schoonzusje.
Twee paar oorbellen gekocht. goedkope maar hele leuke.
In de stad koffie gedronken.geluncht.en thuis gekomen n kom bruine bonen soep gegeten. Veel gelopen .ging prima met mijn teentje ingepakt. Dat zal wel blijvend zijn. kom ik denk ik niet meer van af. Koop mij arm aan die teenhulpjes,😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heb je zelf wel eetlust, Coetje?
Sadsloth, je hebt het vast verdiend, geniet ervan.
Chrisjoh, dat klinkt als een leuke dag.
Wat was je lunch?

Vanavond een gekookte aardappel met een stoofpot van gehakt, ui, champignons, doperwten, tom.puree en paprikapasta. En wat kruiden. En bouillon.
Staat nu heel zacht te pruttelen.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue,nee totaal geen eetlust.Kan ook niet echt iets bedenken waar ik zin in zou hebben.
Heb ook weer koorts dus moet ik morgen huisarts terugbellen,de koorts zou nu wel weg moeten zijn.


Chris,fijn dat het lopen goed ging,al is het dan met een teenhulpje.

Sadsloth,woon je nog bij je moeder of ga je daar gezellig eten?

Thee,vanavond naailes toch? Hoop dat het lukt met je kraagje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven