Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo een heerlijke blauwschimmelkaas aanbreken!
Het leven is een zure bom.
HB: wat leuk dat je de ganzen zo vaak ziet. www.tuinvogeltelling.nl.
Pumps en JJ: fijn dat jullie lekker gegeten hebben.
Chris: fijn dat je weer opgeknapt bent! Nu hopen dat je kleine tegen zich snel gaat gedragen.
Vogelnestje: blauwschimmelkaas is zo lekker en verder natuurlijk
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sssssssst.alleen T.Ven ik zijn wakker.al ga ik nog weer slapen.tis mij nog net iets te vroeg om op te staan. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Tijdschrift, bedankt voor de link!

Patat vind ik ook lekker, maar dan wel van de patatzaak! Zelf frituren is het net niet op de een of andere manier? En die van de mac zijn te dun en te slap. Het liefst van Bram een patatje of van de snackbar hier in de buurt, en dan lekker patat in een grote zak. Ik vind de mayonaise op de één of andere manier uit de snackbar ook lekkerder, dan als ik zelf een pot koop en ik koop toch echt wel goede merken, Calve of hellmans.

Pannenkoeken mmm dat is weer een idee, heb dat al een tijdje niet op! Lekker met bacon/stroop, kaas of naturel.

Goed ontbijtje nu: Grote beker thee melk en suiker. 3 boterhammen met roomboter. 1 met cottagecheese de rest van het bakje eet ik zo los op. 1 met appelstroop en 1 met 48+ jonge kaas en een appel.

Fijne zondag!
''Geen woorden maar daden''
HB: graag gedaan. Eet smakelijk. Klinkt lekker je ontbijt!
Chris:
Afbeelding
Net ontbeten: 2 boterhammen met rauwe ham en een glas sap. Later vandaag eet ik wat aardbeien. Fijne dag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Heb nog weer lekker geslapen.
H.B .jij was ook vroeg.
Nu pas ontbeten . Twee koffie. Broodje met roompate. Plak suikerbrood.
Tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Chris: fijn dat je toch nog wat hebt kunnen slapen.
Voor de belangstellenden qua vogeltelling. Het tussentijds resultaat (kan dus nog veranderen) over heel Nederland is op dit moment qua meest getelde vogels: 1e plaats huismus, 2e plaats koolmees, 3e plaats pimpelmees.
Alle reacties Link kopieren
TV dat is zelden een probleem, van genoeg mensen mag ik wat kg overnemen. Soms jammer dat het niet zo werkt :P
Kweepeer ken ik alleen van naam. Even op Google gekeken naar de mogelijkheden.
Ja nog even geduld voor de OS liefhebbers, waar ik niet bij hoor overigens.

HB wat interessant van dat ganzen voeren. Ben je dat op een gegeven moment gewoon gaan doen of is het zo dat die vaak voedsel tekortkomen?
En ja die laagjes knapperen zo lekker. Nog een paar dagen en dan de rem er weer op qua (lekkere) kh. Gelukkig hoef ik dingen als fruit, aardappels etc. niet te schrappen. Maar het aankomen ligt sowieso een deel in snaaidingen en afvallen ligt dus weer op de loer maar ga m'n best doen om dit vast te houden.
Ik maak m'n drinkyoghurt van Griekse yoghurt maar zo'n emmertje in 1 x kan ik echt niet op. Vind het ook wel wat te dik om gewoon te eten.

Hi pumps :)

Oh JJ ik had wel samen met jou bij de Mac willen eten. Een x in de zoveel tijd zo lekker. Voor mij ook een big mac maar dan zonder kaas. Vind die kaas daar niks.

HB ik at vorig jaar met de jaarmarkt hier een patatje van Bram. Echt Niet Lekker voor mijn smaak. Nu ik de verse patat van Lidl heb ontdekt vind ik die wel erg lekker en smaken zoals van een goede cafetaria en ook niet te dikke patat. Mc friet vind ik zelf wel lekker maar moeten ze wel warm/knapperig zijn en natuurlijk incl.
de frietsaus. Thuis heb ik mayo van Calvé.

Ontbijt was geroosterd zonnepitbrood met kaas, een beschuitje met suiker, thee en de drinkyoghurt. Ga zo een bloedsinaasappel eten.
De kleinkinderen juichen ook, als ze de Mc zien, hahaha!
Vandaag nog niks gegeten, alleen koffie gedronken.
De wasmachine draait en het bed moet verschoond. Verder geen plannen.

HB, vind je Zaanse mayo niet lekker? Die koop ik altijd.

Straks blauwe besjes. Die staan te ontdooien.
Alle reacties Link kopieren
2 sneetjes kerstbrood, earl grey en een elstar
Hier staat suddervlees op, met rode kool erbij en patatjes denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat bouillon te trekken. From scratsh. En ik heb thee: blueberry-vanilla.
ik heb ook thee; jasmijn
Alle reacties Link kopieren
een na laatste stuk viennetta (had er gister 2 gekocht ;-D :$ )
Alle reacties Link kopieren
O, de patat-discussie: ik heb geen friteuse, dus als ik patat eet ben ik ergens of haal ik het.

McD vind ik 1-2 keer per jaar lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net twee boterhammen met gebakken ei op.
Ik hou niet van patat.
We hebben een airfryer en daar maken we het soms in, die is tenminste niet zo vet of zout zoals buitenshuis dan is het wel oke, die enkele keer.
McD eten we niet want word er standaard ziek van, af en toe Burger King maar ook alleen als ze goede aanbieding hebben en ik ongesteld ben. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Tijdschrift op radio 10 is het de gehele dag al vogeltellingen! Leuk zeg! Ben net terug uit het bos en heb behoorlijk wat vogeltjes en fazanten gezien!

Chrisjoh, altijd vroeg, ook al ga ik er in het weekend later in, mijn ingebouwde klok wekt mij en even omdraaien dat lukt mij niet, had ik als kind al, wakker is wakker O_O En suikerbrood!!! :-9

Thee, ik heb het waarschijnlijk niet goed begrepen, maar is aankomen voor jou lastig? Komt dat door iets? Want hier dus ook een spriet en als ik 1 dagje wat minder heb gegeten zakt mijn broek al af. als kind al te licht en nog steeds een bmi van 17 nog wat. Zit echt op de rand. Griekse yoghurt dat zal je wel iets helpen, wel vervelend, krijg ook heel vaak te horen, je mag wel wat van mij hoor. Wat betreft de ganzen dat is leuk gekomen, ze stonden midden op de weg in een boerendorpje. Was eigenlijk meteen verliefd op ze, dat ik ze wat ging brood toegooien, eerst kwamen ze niet dichterbij, later wel, toen aten ze uit mijn hand en nu als ik al aankom dan gaan ze heel hard tekeer qua geluid en vliegen zowat tegen mij aan. Het leuke is dat zij de baas is en als hij iets te dicht bij haar komt pikt ze hem en zie je hem heel zielig kijken :whip: :O Ja het is dus gewoon een beetje erin gegroeid. Ja het is een kwestie van smaak. Maar die van lidl houd ik even in mijn achterhoofd voor een try :idee:

Jejou, die in de tube bedoel je? Nee die vind ik weer iets te zuur. Misschien is het wel ook het idee hoor, niet zelf bakken en alles daar klaar laten maken, patat zak kwak mayo erover hahhaa, als een ander een boerenkoolstamppot maakt vind ik het ook lekkerder dan als ik hem zelf heb gemaakt. Ik ben alleen dus ik kook eigenlijk 9 van de 10 keer alles zelf. Maar bedankt voor het meedenken!

Goed, ik heb nu een bak thee met uiteraard melk en suiker en een suikerwafel, met van die harde brokjes suiker erin. Heerlijk! Wat voor jou Thee? :idee:

Kom later het avond eten nog melden. Super leuk wat iedereen hier verteld over eten, het geeft echt inspiratie! En van die Oh! Ja! Dat is ook lekker etc...!
''Geen woorden maar daden''
Ik koop zo'n pot Zaanse mayo.

Vanavond wordt het, denk ik, een omelet met de tweede zak Japanse mixgroente (bonus was 2 voor de prijs van 1).
En nu drink ik thee.
Alle reacties Link kopieren
Ik was jullie kwijt :O
Bijna de hele week niet op het forum gekeken,zag dat ik heel wat bij te lezen heb.
Met vriend gaat het redelijk,maar het is gewoon druk met visite,kinderen,huishouden en werk.

Zo,nu ga ik eens bijlezen en weer gezellig meeschrijven.
Oh jee, Coetje!
Fijn dat je er weer bij bent.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Wie wil er nog n stukje?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ha coetje .fijn van je te horen. Ja natuurlijk belangstelling van iedereen maar er gaat veel tijd mee weg.maar als er niemand komt is het ook niet leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De hellman mayo .had ik mij heel wat bij voorgesteld.maar viel mij erg tegen.
Nog steeds is de Calvé volle mayo mijn favoriet.
Burger King ben ik ook nog nooit binnen geweest.en mcD. een keer.

Hier vanavond eenpans gerecht . gebakken aardappels champignons en uien .koud vlees er bij.

Vanmiddag was mijn schoonzusje hier.konden even gezellig bij kletsen.man was druk.praat toch altijd iets anders vrouwen onder elkaar.
Mannen snappen ons niet altijd.😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hoi allemaal, Coetje: dat het redelijk gaat met vriend is iig beter dan slecht. Hoop op nog meer beterschap natuurlijk.
Ik at nooit patat, totdat ik in een buurthuis/restaurant ging werken. Iedere dag een paar patatjes, voor de snaai. Wel heel lekkere: lang, en een beetje doorbakken. Mayo ben ik wel fan van: DeVosLemmens (Bels) met citroen. Eet ik dagelijks bij eitje.
McD heb ik nooit van gehouden.

Het is nogal mosterd, maar ik vergat vorige week te vermelden dat bij de kabeljauw ook hollandsche garnalen en peterselie en citroensap zat.
Gister hadden we rog uit de oven.
Vandaag een stoof van sucadelapjes en zelfgemaakt stokbrood. En een uitgebreide salade (olijve, feta, avocado oa)

Wat fijn Thee, dat je wat bent aangekomen! ga zo door, je eet iig lekker.

Ik heb ook vogels geteld: Mezen, duiven, meeuwen, mussen, eksters en roodborsjes. Z-Holland.

Fijne avond allemaal :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven