Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Schoonzus: dat lijkt me heerlijk als je daarmee zo lekker mee kan kletsen, Chrisjoh.

Verder ben ik verdrietig vanwege het inslapen van onze lieve kat. 12 jaar. Afgellopen maandag ingeslapen na een dubieuze plotselinge verlamming aan zijn achterlijf. :"-(
Het was zo'n speciaaltje.... :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Een dikke :hug: lieve Lala!
Heel verdrietig om een huisdier te moeten laten inslapen.

Het is inderdaad fijn al die lieve mensen om ons heen maar ook heel vermoeiend om steeds hetzelfde verhaal te moeten vertellen.Maar als ze niet zouden komen zou het ook niet leuk zijn :P

Einde van de middag kwam een vriend en die bracht chinees mee,rundvlees in pittige kerriesaus met nasi. :heart:
Dank je wel lieve Coet. En toch fijn zo'n vriend met Chinees. Kuddo's voor jullie :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lala :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Haha Chris, die viennetta :proud: ik heb net het laatste stukje uit de vriezer gehaald en nu de rem op het kopen van viennetta.
Alle reacties Link kopieren
Lala, wat rot!

Calvé wint het bij mij ook van Hellmans.


Goed gisterenavond is het: roerbakken Courgette, wortel, paprika en ui geworden. Rijst erbij en dat was het.

Nu: Grote beker thee melk/suiker. 2 boterhammen met roomboter, 1 met 48+ kaas en 1 met appelstroop. 2 plakken ontbijtkoek met roomboter en een peer.

Fijne (werk)dag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Gister dus niet gezien dat er alweer wat berichtjes tussen stonden, lala big :hug: voor je, zoiets is wel heel verdrietig na zo lange tijd ook al zegt je verstand dat het niet anders kan want je wilt het lieve beestje ook geen pijn laten lijden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben met vriend in het ziekenhuis voor een mri.
We gaan straks lekker ergens samen lunchen als hij niet te moe is.
Ontbijt was koffie en een vezelrijk cracker met kaas.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hoop op goeie berichten coetje .gezellige lunch.👍

Gegeten n plak roggebrood .en n kaiserbrotchen , roompate en kookworst er op.
Twee koffie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lekker geluncht, Coetje?

Had besjes (liet het bord vallen, ze rolden overal heen, pff) en lunch was omelet met de rest groentemix.
Vanavond weet ik nog niet. Misschien een pannenkoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet nu een vis :)
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Lekker vis.H.B.

Hoop dat je alle besjes terug gevonden hebt jejoue 😂

Heb n beetje in huis gerommeld.n paar dingen gestreken.was opgevouwen en in de kast.lades.
En verder regent het hier. doe niet veel meer.
We eten aardappels met witlof .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
29-01-2018 17:24
Lekker vis.H.B.

Hoop dat je alle besjes terug gevonden hebt jejoue 😂
Dat dacht ik! Voor alle zekerheid de robot even aangezet en toen lagen er toch nog een paar vermorzelde besjes, :-D
Die zullen wel onder de kast hebben gelegen en zijn door de stofzuiger opgeschoven.

Bon appetit!
Alle reacties Link kopieren
Het duurde langer dan gepland in het ziekenhuis,dus we hebben daar,in het personeelsrestaurant,geluncht.
Ik had een ciabatta met roomkaas,zalm,rucola en kappertjes.En een cappucino.

Voor de kinderen heb ik een schaal lasagne gemaakt,voor vriend en mezelf is er nog nasi en daar bak ik een eitje bij.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel moe.maar kan nog niet slapen.dus nog maar even hier koekeloeren..

Ja coetje altijd n langdurig gedoe artsenbezoek etc. Ben je zo weer n dag mee kwijt. En dan heb ik nog het geluk dat ik het allemaal dichtbij heb.
Spreek wel eens mensen.die smorgens al voor dag en dauw op moeten voor n afspraak in het ziekenhuis. pffffffff
Lekker slapen😴😴Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris, witlof uit de oven? Met ham en kaas? ff checken hoor :)

Goed komt mijn ontbijt aan: Grote mok thee melk en suiker (what else is new!) Had croissantjes gisteren gekocht 4 voor een euro, dus ik heb er net 2 op. 1 met roomboter en een gekookt eitje en 1 met roomboter en 48+ kaas. Daarbij nog 2 plakken ontbijtkoek met roomboter en een banaan.

Nu zit ik dus nog met 2 croissantjes over, die gaan vanmiddag naar binnen en dan i.p.v. een hele kilo Griekse yoghurt een halfje doe. Anders krijg ook ik het niet op! :nooo: :bonk:

Fijne(werk)dag!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Nu ga ik werken en daarna boodschappen doen.
Fijne dag allemaal
Goedemorgen
ontbijt was bakje activia Vijgen en een bolletje met gerookte kipfilet en mok zwarte koffie.

fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,nee H.B. witlof is er niet van gekomen gisteren. (te druk)hebben voor het gemak n broodje gegeten met n halve rookworst.
Dus dat gaat het vandaag worden. Voor mijn man gekookt en voor mij rauw met tomaat ei en tonijn .

Ontbijt was.half kaasbroodje.kleine rozijnenbol.en n half kaiserbrotchen .waarom half ? We hebben de laatste broodjes op gemaakt .en eerlijk gedeeld😂
En twee mokken koffie.
Heb mijn haar gewassen. dus iets langer werk mee vanmorgen,
Gezellige dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Geroosterde aardappeltjes, airfryer, met witte bonen in tomatensaus en mozzarella.
Vanavond laatste beker Oppo-ijs!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pan boerenkool en een pan zuurkool gemaakt.Vandaag met een speklapje en morgen met rookworst.
Sorry; nogal druk hier deze week. Daarom zeer korte reactie:
* Lala: veel sterkte gewenst. Verlies van een dier is zwaar.
* Coetje: wanneer krijgt je vriend de uitslag van de MRI?
* Allen: fijne avond gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Trusten Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Cris, lekker broodje rookworst!

Coetje, lekker hoor zuurkool!

Tijdschrift, dat heb je soms van die drukke dagen! Als je maar wel lekker eet! :)

Zit nu aan het ontbijt: Bak theemelk/suiker, halve kilo Griekse yoghurt met havermout en plakjes banaan erdoor.

Fijne(werk)dag!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Koffie en straks een cracker.

Tv,eind februari de uitslag van vriend dus zo'n vaart zal het niet lopen.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven