Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn coetje dat hij naar huis mocht!
En lekker al dat zomerfruit, ik vind het alleen nog zo duur allemaal.

Geen wedding gekeken hier. Ik heb vandaag het huishouden en boodschappen gedaan. Manlief is weer beter en kon mij gelukkig helpen met de meiden. Ze zijn nog steeds hangerig.

Vanmorgen yoghurt met fruit gehad en kopje verse munt thee. En later op de ochtend nog een cracker met tomaat en kaas. Vanmiddag twee bruine boterhammen appelstroop. Vanavond witlof ovenschotel, bij gebrek aan fantasie. Oudste heb ik net nog een bordje pap gegeven. Heb erg veel dorst vandaag, dus loop de hele dag mijn waterfles te vullen.

Straks ga ik naar een vriendin. Even me time!
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je me-time Vivalife. Heerlijk!

Chris,de watermeloen is lekker zoet en niet melig.

Thee,nectarine's en perziken waren op de markt nog keihard dus die heb ik laten liggen.

Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
VL veel plezier met je vriendin. En ja, het fruit is wel prijzig daarom ook fijn dat ik gewoon 2 losse perziken kon kopen en 1 sinaasappel. Vooral dat laatste, dan kan ik eerst proeven of ze de moeite waard zijn om er meer van te kopen.

Ik at weer een filetlapje, komkommersalade en weer een beetje patat speciaal. Tja, zak verse friet. Nu heb ik een splitijsje uit de vriezer gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mistig maar dat is goed! Dat klaart als het goed is op en dan komt de zon! Ja altijd al hebben gesolliciteerd voor weervrouw :proud:

Fijn dat de lekkage is opgelost jejou.

Goed hier weer stress met dat verdomde zeil in de wc legen, 3 keer verknipt, het gaat gewoon niet, de pot kan er niet af, en nee echt niet lang verhaal maar kan niet. mal maken, leuk bedacht werkt voor geen meter! Gisteren was ik er zo klaar mee, na een huilbui ben al 3 dagen achter elkaar aan de gang en ik breek dan! Sinds dat nieuwe toilet allemaal gedoe, ik wauw dat alles was zoals het was! Nu ga ik Dinsdag naar een vakmanbedrijf die een stoffeerder hebben, ik weet al dat het mij 150/200 euro gaat kosten, dus dat word mijn vakantiegeld aanbreken. Want als jullie zien hoe het nu ligt, kan niet! ik kan het zo niet proper houden. En niemand die ik ken kan het leggen.

Goed, slecht gegeten gisteren avond, ik heb eigenlijk niets gegeten van de stress.

Nu ook geen honger maar probeer zo dadelijk een boterham met roomboter en een beetje jam. Appel en beker thee met melk/suiker. stress betekent bij mij echt niet kunnen eten, helemaal niet in mijn voordeel in mijn geval.

Goed ik probeer mijzelf weer te herpakken vandaag en laat de wc nu aan een ander over.

Ik wens jullie een fijne Pinksteren, met goed weer en heel veel :sun: :sun: :sun: :sun: :)
''Geen woorden maar daden''
Pff, ik zie je voor me, Honingbloesem, struggling in die kleine plee...
Laat het maar lekker door de vakman doen. Want ja, het IS lastig, vloerbedekking aftekenen en afsnijden.
Je hebt daar helemaal geen ervaring mee!
Kijk ff mee hoe die man het doet. Kan nog een keer van pas komen.

Hier koffie.
Afbeelding
viva-life22 schreef:
19-05-2018 00:28
Jejoue, wat goed van je! En hopelijk is de lekkage verholpen.

Chrisjoh, soms is het ook wel lekker om even 'ruzie' te kunnen maken.

Tijdschrift, goed om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad. Wbt een balkon, ik vond dat destijds vreselijk. Je kunt er net niks ..... althans voor mijn gevoel.

Onze oudste dochter is twee jaar en onze jongste dochter is zes maand.
Begrijp wel wat je zegt over dat balkon hoor. Heb je nu een tuin? Dat is met kinderen helemaal fijn. Leuke leeftijden trouwens.
chrisjoh schreef:
19-05-2018 10:27
Goedemorgen.ik heb geen balkon.wel n tuin ,maar daar kan ik niet zitten.
Te heet als de zon schijnt .wel n park in de buurt. Waar ik kan gaan zitten.maar nooit doe😂
Ontbijt was rozijnebol.witte bol. De rambol opgemaakt . Bakje Duitse vleessalade leeggemaakt .kunnen we weer nieuwe voorraad aanbreken.
Kan vanmiddag nog ei salade of iets anders maken,
Vond toch de spareribs van lams vlees niet zo lekker,zit aan het vlees toch n iets andere smaak.dat heb ik ook met kalfs koteletjes .krijg ze altijd bij iemand met barbecuen .hou ik ook niet van.
Dus toch maar weer gewoon normaal.
Ik zit klaar voor de bruiloft van het jaar.neem er straks n advocaatje met slagroom bij. en zitten kijken.
Gezellige zaterdag.
Wel jammer dat de tuin dan zo heet wordt als de zon schijnt. Dan ga je er ook niet voor je lol zitten. Wel grappig; ik zoek juist vaak het park op.
Hoe was de bruiloft? Ik zag op de nieuwssites de trouwjurk voorbij komen. Mooie jurk.
Jejoue schreef:
19-05-2018 10:44
Hier ook een tuintje. Het is best een aardige tuin, maar begin toch wel een beetje de tegeltuinen te begrijpen, want het is best veel werk en het gaat me steeds meer moeite kosten om het bij te houden.
Tuintje voor heb ik zelf ingericht en tot mijn eigen verbazing is dat goed gelukt en ook weinig onderhoud.

Ontbeten met bagel roerei en bagel Emmentaler. Nu een paar abrikozen (waar een advocaatje best bij zou smaken :mrgreen: ).

Edit: Op de Bbc kun je al het 1 en ander van De Wedding zien, Chris.
JJ: dat is waar; een tuin is wel veel werk. Wat leuk dat je zelf de voortuin hebt ingericht!
Abrikozen; zo lekker!
Coetje: wat fijn dat je schoonvader weer thuis is. Doe maar even rustig aan, als het kan.
Thee en Chris: bij de Turkse winkel hebben ze hier ook altijd goed en goedkoop fruit. De munt is er ook altijd prima en voordelig. Maar die groeit inmiddels goed op eigen balkon.
Coetje: wat fijn dat je schoonvader weer thuis is. Doe maar even rustig aan, als het kan.
Viva: fijn dat je man weer beter is. Hoop dat de meiden zich ook snel wat beter voelen.
HB: Verstandige keuze om de vakman te laten komen om WC-zeil te leggen. Zo makkelijk is dat echt niet. En als iets zoveel stress oproept, is het ook voor jezelf gewoon prettiger dat een ander het doet. Ik denk maar even mee: vergoedt je inboedelverzekering of verhuurder (was toch een huurwoning) dat misschien nog (deels) omdat het lekkageschade betreft?

Hier alles goed. Gisteren een leuke dag gehad met een feest; was rond middernacht weer thuis. Reed op de snelweg inderdaad ook steeds de mistbanken in. Nu heerlijk weer; het zonnetje schijnt al. Hebben jullie nog plannen voor het Pinksterweekend? Ik wil wat leuke dingen ondernemen (nog geen exacte plannen), maar moet ook echt even iets in het huishouden doen.
Fijne dagen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.
H.B. wat n stress.ja ik ga dan ook huilen. Of chaggerijnen tegen iedereen die ik zie of tegen mij praat. kan dan echt niks meer hebben.sterkte er mee .❤️
vivalife.heb je het leuk gehad met je vriendin?

Ik kijk altijd op Z.D.F. Omdat mijn Duits beter is dan mijn Engels .dan kan ik tussendoor nog andere dingen doen.en tevens luisteren. En die Duitsers zijn helemaal gecharmeerd van de Europese koningshuizen.dus je ziet en hoort veel .ze zouden zelf ook graag n koningshuis willen.ze zijn ook gek met onze supercharmante Maxima und Willem .und die drei. super tochter.moet n umlaut boven de o maar lukt mij niet op de IPad.

Ja de bruiloft was leuk.en de bruid en bruidegom ook. Hij was erg nerveus vond ik .vind hem zo.n ontzettend leuke vent. Hoop dat ze gelukkig zijn en blijven.al hoorde ik dat de waarzegster van zijn moeder heeft voorspeld dat zij zijn hart zou breken.
Maar ja er komen weer zo veel verhalen los. Rijk beroemd koninklijk.het is allemaal geen garantie voor geluk.

T.v.leuk feestje gehad .kun je weer even op teren. 👍

Fijn dat de meloen goed was coetje .jammer genoeg kan ik niet tegen perziken en nectarines, maar gelukkig wel tegen meloen.

Ontbijt was Turks brood met gewone kaas en brie.
Weet niet wat wij vandaag gaan doen.denk n gewoon rustig dagje.
Allen een fijne Pinksteren . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Gisteren de OKÉ extra fijne erwtjes gegeten. Met satéstokjes uit zo'n zakje.
Wat gestoomde aardappels (stampers) en vers sjalotje. Vriezer komt wel leeg. :)

Jamie Oliver heeft gelijk. Vers ingevroren smaakt bijna even lekker als vers. Die erwtjes vond ik lekkerder dan uit een blik of potje. Maar niets gaat boven vers uit eigen tuin of van boer. EDIT: Ik had een klein beetje sesamolie toegevoegd en er een soort van stoommaaltijd van gemaakt. :koffie: Was die olie bijna vergeten. Einde EDIT

Fijne week verder! Is lekker weer met veel zon. Dus niet op forum.
Ik kwam even kijken of iemand weet wat je met hovenier buur moet die zijn eigen tuin deels verwaarloost waar buxusmot in zit. Blijft.
Ja, goed voor verkoop van andere struiken? De mijne leeft nog (wel) en is flink gesnoeid. Ben nu aan het verzamelen om vervanging te planten. Wordt dagelijks gecontroleerd en afval gaat in gesloten zak bij restafval.

Er bestaat een speciaal topic in Thuis. Voorlopig even geen forum. Kost veel tijd om juiste smiley te vinden en ga denken dat iedereen op dit forum zulk een gele kop heeft. :hihi: Even meer catwalken in IRL. ;) Ben een absolute gele kop nitwit. :monkey: kijken gaat me makkelijker af. :worship: Ik spreek teksten ook niet in.
Alle reacties Link kopieren
O HB heb met je te doen en ken het dat stress op je eetlust slaat en dat kunnen wij er idd niet bij hebben. Hoop dat de gedachte aan een vakman je wat rust geeft en daarmee weer wat betere eetlust. En kijk idd of je er iets van vergoed kunt krijgen.
TV benieuwd wat voor leuks je gaat doen!
VL nog aan het bijkomen van je vriendin-afspraak :P
Chris, waarom keek je de bruiloft dan niet op NPO?
Ontbijt 2 volkoren bth met fruitspread en een perzik. (de sinaasappel was niet lekker, nauwelijks te pellen en hartstikke droog dus blij dat ik er maar 1 van had)
Lunch 2 volkoren bth met kaas, wat komkommer en een stuk watermeloen.
Even wat dingen in huis/achter de naaimachine rommelen want moet nog wel tijdje wachten voor de zon op mn balkon is maar mij hoor je niet klagen met dit weer en de vooruitzichten voor aanstaande week :sun:
Heb heel even in de tuin gewerkt, tien minuten ofzo, en nu zit ik erin :-)
Ook al bij de AH geweest, nieuwe ijsjes gehaald en cakejes.
Prachtig weer! Warmer hoeft niet.

Nu water en een koffiebroodje. Vanavond minestrone soep.

Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Een kop vers getrokken kippenbouillon. De kip vries ik in porties in voor kip kerrie en van de bouillon maak ik kerriesaus.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor ijsjes heb je JJ?
Ik heb nog maar 1 perenijsje en 1 split. Nog wel wat raketjes maar ik vind die andere 2 lekkerder nu. Ik moet nog zo'n halfuurtje wachten, dan is de zon op m'n balkon.
Alle reacties Link kopieren
ook nog maar een banaan
Minions. Ken je die? Heeerlijk romig...
Alle reacties Link kopieren
thee.het Duitse commentaar is veel leuker. Kijk zulk soort dingen altijd op Duitsland, ik switch ook wel eens heen en weer,.maar vond het commentator op N.P.O. niet mooi.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja ken die ijsjes alleen van de reclame JJ, maar nog niet geproefd.
Chris, zo kijk ik wielrennen vaak op Belgie, daar vind ik het commentaar veel leuker en een heerlijk taaltje.
Alle reacties Link kopieren
HB,niks gek dat je daar stress van hebt,zou ik ook hebben.En ik word dan net als Chris erg chagerijnig.

Wat een heerlijk weertje! Vandaag alleen wat wasjes gedaan en verder lekker in de tuin gezeten.
Oudste 2 zijn naar een soort festival in de stad en vriend,jongste en ik gaan zo gourmetten in de tuin.
Pumps: goede week gewenst; geniet van de zon!
Thee: heb vandaag een fietstocht gemaakt en al een deel van het huishouden gedaan. Morgen daarmee verder.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat heerlijk dat je vandaag even kon relaxen. Hoe ging het met je schoonvader vandaag?

Chris, mooi dat het een leuk feest is geweest! En dat je er nog lekker van kunt nagenieten.

Honing, och wat een gedoe zeg! Ik kan mijn voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit met dat stomme zeil. Jammer van je vakantie geld, maar je hebt het in ieder geval geprobeert.

JJ, maar het waren wel weer tien hele minuten hard werken :biggrin: ! Groot gelijk hoor, lekker van genieten.

Tijdschrift, ja wij hebben nu een heerlijk grote tuin. Met de kinderen ideaal.

Me-time met mijn vriendin was super gezellig. Ik was er echt even aan toe. Het was een latertje, pas 01.30 uur ging ik naar huis. Manlief heeft me verwend, ik hoefde er vannacht niet uit en vanmorgen mocht ik uitslapen.

Ovenbroodjes en een gekookt eitje met verse jus als ontbijt. We zijn langs opa en oma geweest, daar kregen we zelfgemaakte appeltaart. Na het middagslaapje van de oudste zijn we naar het park gegaan. De oudste heeft daar heerlijk gespeeld en daar genoten wij weer enorm van. De jongste kon haar draai niet vinden, dus ik ben op een gegeven moment met haar terug naar huis gegaan. Vanavond hebben we salade met stokbrood gegeten en een ijsje toe. Ik ga nu naar bed, hoop dat manlief zo ook komt.
zo kijk ik wielrennen vaak op Belgie, daar vind ik het commentaar veel leuker en een heerlijk taaltje.
ditte! ik ben een halve italiaan en ik hou van de Giro, maar sinds ik het op eurosport moet kijken ben ik een beetje sjacho....... doe mij de belgen <3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven