Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je er toch nog enivoordeel van C.A.😂
Ik vermaak mij er eerlijk gezegd goed mee. Vroeger ton ik nog thuis woonde keek ik samen met mijn ouders. en broers. Mijn man is niet zo.n groot liefhebber, maar samen kijken naar het Nederlands elftal.vinden wij wel leuk. .maar ja die doen niet mee.
Straks kijken we naar de Duitse elf. Is het niet om aan te gluren. Zetten we het er gewoon af.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Afbeelding

Chris: ter nagedachtenis aan je broer
Coetje: sterkte in deze moeilijke tijd

Ik denk aan jullie
Alle reacties Link kopieren
Aaach wat lief van je T.V.😢
De zondag hier weer goed doorgerold. Zoon en kleinzoon even geweest.
En weer druk geweest vandaag. Eerlijk gezegd vandaag veel in huis gedaan. kon ik gelijk het voetbal in de gaten houden.
Was n top wedstrijd Duitsland tegen Mexico. spannend.
Vond de temperatuur niet echt geweldig vandaag. Maar alla.we doen het er maar mee.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de knuffels.

Chris,voor jou dus ook een rotdag. :hug:

Normaal zorgde schoonvader op deze dagen voor gebakjes,ik heb best getwijfeld maar ben toch in Belgie bij de bakker gebakjes gaan halen en die had ik meegenomen.Hij heeft er van genoten! Fijn!
Morgenvroeg moet hij een scan laten maken dus ik ga er al vroeg naartoe om te helpen en dan mee naar het ziekenhuis.(eigenlijk heeft die hele scan geen zin meer maar goed)

Avondeten was frietjes met stoofvlees.
Na het eten nog even bij mijn ouders geweest.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook nog een eettopic. Daar noteerden ze net als hier wat ze aten maar dan meestal 1 x per dag het hele lijstje. Dat is een tijdje zo gebleven en daarna werd dat ook een heel gezellig eet- en kletstopic. Wel tijdje meegeschreven maar dat vond ik wat dubbelop.
Coetje :hug: voor alle perikelen!
Ik ben er klaar voor en duik zo m'n bed in, wekker staat op 5.40 uur. Zit nu nog aan een spa rood en 2 witte mini Twix. Nuchter blijven vanaf middernacht maar mag morgenochtend nog wel wat drinken, koffie/thee/glas ranja gelijk ook voor de medicatie. Helaas weet ik nog geen operatietijdstip maar jullie horen nog wel van me, als forummen op mobiel tenminste lukt!
O geloof dat Cela het vroeg, het niet roken valt me erg zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thee, ik ga morgen zo hard aan je denken! :hug:
Hoop dat je zo lekker kunt slapen en om met Chris haar woorden te spreke ...alles komt goed!
Na morgen op naar een voorspoedig herstel en pijnvrij.
Veel sterkte morgen Thee. Hoop dat operatie voorspoedig zal verlopen.

Vanavond o.a. tuinbonen gegeten; ben even kwijt wie ze deze week ook met smaak heeft gegeten.
Alle reacties Link kopieren
thee ik lig even wakker.en jij moet al zo opstaan.heel veel sterkte.❤️

Ik ben het die tuinbonen tuinbonen heeft gegeten T.V..

Probeer nog even te lezen .maar mijn ogen vallen bijna dicht .dus dat gaat het niet meer worden.

Je schoonvader heeft misschien nog n klein beetje hoop coetje.dat ie nog denkt ik probeer het toch..sterkte met alles. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ik wil even Thee veel sterkte wensen!!
Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Koffie en wat kersen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Ik reageer eerst op de pagina 73 en dan ga ik naar 74 hahaha ik been het anders niet bij, 1 dag niet geweest en jullie schrijven maar hé! :)

Coetje, dat is idd heel moeilijk voor jullie en natuurlijk ook voor schoonvader zelf :hug: Ja het werkt voor geen meter hier die privé bericht. Geeft niets, ander probeer ik de mijne wel door te geven. Of mijn facebook naam als je die hebt? Mogen ook de anderen weten hoor, heb geen geheimen erop.

Chris, hoe zit het dan met de zinkzalf doet het wat? En allergie pillen word je daar niet suffig door? Ik heb ze ook in het verleden gehad ik was net een zombie :proud: Anders ff HA hé!

CA, Rozenthee? waar koop je dat? Nog nooit gehoord heb je een merk en winkel? Lijkt mij zalig!

Zenzeo!! :cheer: Goed zeg! Ben blij dat het gelukt is, het vertrouwen komt steeds meer terug!!

Tijdschrift: Er word idd niets veranderd aan het TO-titel. Laat die badgast je niet op rare ideeën brengen. Nogmaals gewoon niet op reageren dan groeit het! Dat zijn van die topic verziekers en hebben geen empathie voor wat hier gaande is. Voor mij is dit topic een gezellig begin, uitlaatklep maar ook veel lachen hier om de leuke dingen, dat het eten voor mij bijzaak is geworden, alhoewel die puddingbroodjes natuurlijk de tip van de weet ik veel alles was! Jummmmmmmmm! Als hij nou weer begint te zeuren beste advies laten gaan! Met domme mensen praat ik niet citaat van een kennis van heel lang geleden en ik hou hem erin.

Met voetbal heb ik ook niets, ook niet met schaatsen of wielrennen. Maar iedereen zijn ding. Moet wel zeggen met wielrennen heb je wel mooie ritten en beelden. Dan laten ze de omgeving zien.

Oké ik post dit en ga naar pagina 74 want ik heb het gevoel dat ik iets mis?

Tot zo!
honingbloesem wijzigde dit bericht op 18-06-2018 08:01
0.54% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer!

Chris ook van mij voor gisteren nog een :redrose: :rose:

Tijdschrift mooie foto heb je voor haar geplaatst! :redrose:


Thee ik wens je heel veel sterkte toe vandaag!!! Zal voor je duimen!!!! :hug:

Coetje, sterkte met je schoonvader de echo!! :redrose:

Ja Chris tuinbonen die niet helemaal lekker waren toch :hihi: Bah!! ik hoef ze echt niet!

Het weer was niet lekker gisteren ik had het koud! Dus dan maar naar het overdekte Alexandrium geweest, ik heb nieuwe ondergoed aangeschaft en nieuwe hemden. Bij ikea nog 2 nieuwe dekbedovertrekken. Dus kan weer even ertegen aan. Helaas gisterenochtend en nu weer heel duizelig opgestaan dus ik bel zo even de Ha want ik wil dat ze even prikken, want officieel pas de 10e volgende maand prikken maar als ik iets raars opmerkte moest ik aan de bel trekken en het begon de vorige keer ook met duizeligheid als eerste teken. maak mij nog niet helemaal zorgen want ik ben weer die pokken maand geworden dus dat kan het ook zijn. Maar better safe than sorry. Dus geen paniek nog!

Nou gisterenavond werd het een broodmaaltijd want ik miste mijn boyfriend heel erg! Dus gelijk gebeld en gezegd vanavond afspreken hij echt wel! :proud: Mooi zo die heb ik in the pocket. Die man is straal verliefd op mij, echt niet gewend dat hij het zo uit. Belt uren per dag, chat mij vol op facebook, sms't mij goodnight en wake-up hahahaha, hij zegt ook: heb jij mij behekst :proud: Nou ja ik heb mijn krachten :twisted: :fortune: Nee het gaat goed tussen ons, en hij luister wel naar mij als ik iets niet leuk vind. Dus ik was later thuis voor een zondag dan normaal. lekker gekletst en beetje tv gekeken.

Nou mijn ontbijt dan: 3 boterhammen met roomboter, een bak cottage cheese, een ei gekookt erbij en dat dus op de boterhammen gedaan. beschuitje met roomboter en roze/witte muisjes.

Volgens weeronline moet het vanaf dinsdag weer beter worden.... :?: Maar dit is misschien wel even goed voor de natuur.

Thee nogmaals ontzettend veel succes! Ga maar lekker slapen straks en ik hoop dat je goed verzorgd word! Voor jou ook Coetje veel sterkte en iedereen die het vandaag nodig kan gebruiken! En een fijne (werk)dag! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ja het is frisjes.gisteren ook niet zooo geweldig.
Vervelend H.B.steeds duizelig .blijf maar goed voor je zelf zorgen.ik hoop dat je nieuwe lief ook zorgzaam is. Zo te horen heeft ie wel aandacht voor jou.neem op tijd je rust.

Het beste werken de allergie pillen.die heb ik wel van de H.A. straks douchen en maar weer smeren met sudocream.heb het nu toch in huis.
Ik neem die pillen alleen in geval van nood.

Vandaag weer even flink er tegen aan. en voetbal tussen door, ik heb gisteren echt van het voetbal genoten.twee prachtige wedstrijden.
Geen medeliefhebbers dus hier. ik ga het steeds leuker vinden..

Denk dat thee al wel n pilletje heeft gehad om rustig te worden..weet niet precies hoe laat ze geholpen wordt.ben benieuwd .thee❤️❤️❤️
Zenzeo hoe is het. gisteren nog gefietst.?zijn de kersen al op?
Gezellige dag allen.kom straks wel melden wat het ontbijt is geweest :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor Thee!

HB: die rozenthee is van Simon Levelt. Maar Dilmah heeft ook rozen-vanille-thee, die is ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Nou update: Ik moet naar het ZH! heb net gebeld naar de HA en mijn HB is nu 4.5 dus al te laag, maar omdat ik nu al 2 dagen duizelig ben, vertrouwen ze het niet. Sorry ik kom steeds met rot nieuws! Je horen later van mij, ik ga mij klaar maken.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Niks sorry H B. .gewoon vertellen .we denken toch aan je❤️en leven met je mee.
Wacht op je verslag.als je terug bent.

Hier nu ontbeten.twee boterhammen met rambol en roompate. En nog n plak roggebrood met roompate.
Een koffie.de andere straks.als ik pauze mag van de baas😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Balen HB! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nou, Honingbloesem, wat een ellende.
Hoop dat ze je goed helpen. :rose:

Straks Gr.yoghurt met aardbeien en wat kersen.
Even uitstellen, want heb me gewogen :swear: .
Vanavond pasta met champignons en creme fraîche.

Edit: niet weer gefietst, wel een kwartier gewandeld. Morgen moet ik weer fietsen. Naar dat zh.
Stelletje wrakken zijn we :(
Alle reacties Link kopieren
Zo...vanmorgen om 05:30 uur opgestaan, kamerjas aangetrokken en richting de keuken gebonjourd en thee gezet. Daarna richting badkamer en het gezicht opgefrist. Daarna terwijl de thee bijna klaar was, bezig geweest de rest van het ontbijt te bereiden bestaande uit een bord Brinta met banenschijfjes en veel warme melk die gekookt was.Thee klaar en in kleine pot geschonken, suikers erin en roeren maar en daarna bezig geweest 2 bruine boterhammen met belegen kaas te prepareren waarna alles op een tree richting mijn studie werd gedragen en waar ik mij achter de computer nestelde voor de laatste berichten in de media alvorens ik de mailbox eens een kijkje geef. Om 09:00 uur was alles wel zo gedaan (mediabladen met nieuws bekeken en mails gelezen en beantwoord en verstuurt) , opnieuw richting badkamer getogen om mij verder op te frissen en vervolgens aan te kleden en een laatste blik voor dat moment op de mobiel te werpen voor eventuele binnengekomen berichtjes die van belang zijn. Om 10:00 uur richting een afspraak getogen met de Gemeente die voor hun onprettig verliep en voor mij naar tevredenheid aangezien het ging zoals ik verwachtte. Om 11:30 uur nog even gekeken naar wat laatste binnengekomen berichtjes die van belang waren om vervolgens om 11:45 uur een Turkse deli binnen te stappen voor de middaglunch die uit drie verschillende daghappen zou bestaan i.c.m. witte rijst, salade en brood. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
IWRD: :O
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!

Thee... are you OK? :hug:

Chris en mocht je een bakkie :koffie: doen van je baas of het een slavendrijver :whip:

Zenzeo, hahahaha moet wel lachen om jou uitspraak! We zijn echt wrakken hé? Wat een stel hier op het forum. succes voor morgen!!!

Goed, ze hebben weer bloed afgepakt, ging met een babyinfuusje, omdat mijn aderen niet te vinden zijn zo fijn en ik heb al 8 gaten waar niet weer in mocht worden geprikt omdat ze nog blauw zijn en hard aanvoelde? Maar het is gelukt gat 9 zit er in :rofl: Morgen hoor ik d uitslag, laat het meteen weten!

Nu: ik zit aan een bak roomijs met karamelsaus en slagroom, wat ik al 2 keer heb gespoten want is zo snel op. Had ik echt ff zin in.

Een fijne avond allemaal! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd H.B.naar de uitslag morgen. Maar hebt hebt weer n lekkere bak ijs op. Vervelend die nare plekken van het prikken .

Wraps gegeten met kleingesneden en gebakken hamburgers .met uien.knoflook saus ,sla en komkommer. smaakte heerlijk.
De baas was erg gewillig vandaag.heb voor het eerst in weken n beetje de stress van mij afgegooid .mijn broer kwam nog even achter de deur kijken.denk dat de baas n beetje schrik kreeg🤭mijn broer is grote sterke man. 😀
Maar alle gekheid op n stokje.denk dat we hier de ergste stress gehad hebben.
Nu maar eens gaan denken en rondkijken naar n andere auto.al is mijn man ook daar niet zo snel in. Er moet uit den treure gekeken en vergeleken worden.dat zal dus nog even tijd in beslag nemen. Maar wat in het vat zit verzuurd niet .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer naar huis mocht Hb!Hoop dat de uitslag morgen meevalt en ze je snel weer zonder duizelingen op de been hebben.

Chris,fijn dat jullie de ergste stress gehad hebben! Succes met de zoektocht naar een andere auto.
Oh ja,hier word wel voetbal gekeken door middelste dus ik krijg er wel wat van mee.

Om 9u in het ziekenhuis en liep pas 12.30 weer naar buiten.Scan heeft niks nieuws laten zien,het is echt wachten op het einde.Of totdat hij zelf beslist wanneer...( en ik merk dat hij het leven hier nog niet kan loslaten)

Avondeten aardappels,bloemkool,tuinbonen en een tartaartje
Alle reacties Link kopieren
Ach coetje wat n naar idee toch. Weet niet hoe oud jouw schoonvader is .maar omdat jij nog niet zo oud bent .denk ik dat hij ook nog geen 80 is. Kan het mis hebben.
Het is ook moeilijk om het leven los te laten. Heel veel sterkte maar weer. voor alle betrokkene .❤️

Ach coetje die auto moeten we zo ineens tegen aan lopen.zo werkt dat bij ons. Moet ook zeggen dat ik niet echt zoek.laat ik meer aan mijn man over. Ik oordeel alleen of ik m mooi vind. Geen rot kleur. Niet te klein, ben wat n auto aangaat wel n beetje op luxe gesteld .
Heb ook al geen luxe huis.en geen luxe in huis. dus dat wil ik graag.
Mens moet toch wat hebben. 🚘🚘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Heeft iemand al iets van Thee gehoord? Hoop dat operatie geslaagd is. Alleen een 'ja' volstaat. Wil liever niet dat er zonder overleg met Thee hier dingen gepost worden over haar gezondheid.
Gegeten: kapucijners met kipschnitzel en gekookte aardappels.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 21:27
43.18% gewijzigd
HB: wat een balen dat het nog niet zo goed gaat. Veel sterkte!
Coetje: het lijkt me ook een moeilijk proces, wanneer besluit je als mens 'te gaan'.
Chris: succes met de autozoektocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven