Wat eet jij op dit moment? Deel 15.

25-01-2018 23:10 3004 berichten
Hier praten we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Iedereen is welkom om mee te schrijven!
Deel 14 is hier te vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-14/l ... ges/390370

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 23:20
46.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De olijven mogen ze van mij ook houden.staan met n verjaardag vaak op tafel.heb ze tig keren geprobeerd.maar hou er gewoon niet van.

Sla je slag thee.heb al veel mooie tassen gezien afgeprijsd. Had mij afgelopen voorjaar n leren tas besteld via Lidl Heidi Klum . Maar zag later bij van Haren mooie leren tassen.zo rond de 40 . 50.€.ik vond ze erg mooi .destijds hadden ze veel keuze in lichtbruine leren tassen.googelen kun je altijd..ik weet natuurlijk niet wat voor soort tas jij zoekt.
Zie ook vak mooie tassen voor rond de 150€. Is mij toch te gek.

Ja het gaat erg warm worden.niet te druk maken .niet in de zon. Soep eten.salde .en veel drinken.
Hier vanavond. Aardappel salade gegeten.n cornetta en n klein bakje slagroom vla

Hoop viva dat jullie vannacht allemaal goed slapen. 😴😴😴ik ga zo de slimste mens kijken.begint weer vanavond. Hou ik van
Gezellige avond. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Zenzeo, nee hoor ze is weer terug naar haar eigen huis, ze heeft 3 honden dus ze moet wel :) Klinkt wel als een gezellige avond!! En ja hahahhaa wijn kan soms zo lekker zijn en soms valt ie wat harder aan ;) Als het maar lekker was!

Chris, hahahhaa ja herkenbaar!! Ja en het heeft altijd nut, als je wat nodig hebt, hup je tovert het zo uit je tas. Leuk dat je gekeken hebt en dat jammer idd, maar je hebt nu de Tour toch? kijk je daar ook naar?

VL, dat is idd minder een goede nachtrust heb je wel nodig! Ik hoop voor jullie dat vannacht wel goed is verlopen!


Thee, hou op schei uit, ik weet het! Ongelooflijk dat het nog warmer gaat worden, echt totaal niet leuk en lekker meer! Pizza lekker! En idd groot! Maar wat de anderen ook zeggen koude pizza is ook lekker! Gewoon als ontbijt of middageten. JUMMMMM!!!! Maar dat gaat hem niet worden, je kunt hem wel opwarmen door hem of even kort in de oven te doen, of je zet een bakpan op het vuur zonder boter laag vuurtje pizza erin deksel erop en heel laag verwarmen. Maar oké ik eet zelf gewoon koud, ook koude stamppot werk ik weg :proud:

CA, ik leef met je mee! Echt! (6)

Goed ontbijt: 3 boterhammen met roomboter, 2 met gebakken ei en 1 met 48+ jonge kaas. Beker thee met suiker.

Ik moet zo werken, ben laat thuis. Dus wat ik als middageten ga doen? Vanavond nog even naar een paar vrienden toe dus zal latertje vanavond worden maar morgen ben ik vrij dus kan het laat maken.

Een fijne (werk)dag allemaal! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Goedemorgen!

Ik ben een echt wintermens en houd niet van de zomer. Tot een graad of 25 vind ik het prima, maar warmer echt niet. Ik kan er gewoon niet tegen. Gelukkig bijna op vakantie naar een plek waar het momenteel 12 graden is. Heerlijk ;-D Voor de mensen die wel van de warmte houden; geniet ervan!

Gisteravond stir fry met veel groente, lekker sausje en stukjes biefstuk gegeten. Erbij wat kroepoek. Vanochtend een plakje bananenbrood en ik drink nu water.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.was al bijtijd op .maar kom niet op gang .is ook niet nodig met dit weer.zou vanmiddag even n snel verjaardags bezoekje doen. Maar de jarige moet werken, wel zo prettig.hoef ik de deur niet uit,
Morgenwel.n verjaardag bij n ouder iemand .even n bosje bloemen brengen en n kop koffie drinken .dan is het oké.
Kunnen we gelijk n nieuwe wasdroger kopen de mijne heeft de geest gegeven.
En ja ik heb geen waslijn .dus n droger moet.

Dat je vrijwillig n koelere oord opzoekt nectar? Wil je vertellen waar je naar toe gaat .of vanwege herkenbaar heid niet.
Wens je in ieder geval n fijne vakantie.

Ontbijt was n kaasbroodje.met koffie. Neem straks nog n koffie met n plak ontbijtkoek.

Verder ook iedereen n fijne dag.en ja het is erg warm. Dus span mij niet echt in.

Tour de France .is leuk om de omgeving te zien.maar voor de rest snap ik er niks van. Niet van de knechten en de werkers.lijkt wel n bijenvolkje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat vervelend Chris, een kapotte wasdroger. Ik snap ook niets van de Tour de France, ik heb er ook geen interesse voor.

Ja, ik zoek vrijwillig koude plekken op. Afgelopen zomer naar Kroatië geweest, maar het was daar zo heet (40 graden) dat we besloten hebben Zuid-Europa te vermijden in de zomer. :D We gaan naar Kopenhagen en de Faeröer eilanden.

Net een nectarine op en ik drink water.
Alle reacties Link kopieren
Je doet je naam eer aan, Nectarinepit!
Olijven vind ik zelf wel heel lekker. Ja, koude pizza ook. Net als koude kip, heerlijk.
Goed dat je rustigaan doet, Chris. Dan heb je ook geen last van de warmte.

Ik heb net een verse boterham op en straks wat bessen en kiwi's.
Vanavond courgette met gekookte aardappelen, echt trek in, al een tijdje niet gegeten.

Ga nu wat plakken brood invriezen.
Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Chris, wist niet dat ze bij Van Haren ook tassen hebben. Zal er zeker even een kijkje nemen als ik weer zover ben om naar het centrum te gaan.

Nee, ik ben niet dol op koude pizza. Hoef zelfs geen koude pannenkoek. Brrr.
Ontbijt 2 rozijnenbollen met kaas en vers fruitsalade van 3 soorten meloen. Misschien dat ik er nog kiwi en wat ananas bij door snijd.
Vanmiddag naar de fysiopraktijk ipv dat ze hier komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn, nog vrij jonge boompje, toch morgen wel water geven. Mag wel niet, maar het is wel nodig.
Maar hoeveel water zou ik dan moeten geven, hebben jullie een idee? Hij is ruim 2 meter hoog.
Wel gegoogled, maar het is me niet duidelijk.
Te weinig is zinloos, schijnt.

Yokidrink.
Hier wel een olijvenliefhebber.
Zenzeo: ik heb geen verstand van bomen, maar zou
gokken op minstens een hele emmer. Maar geen idee of ik goed kan gokken.
NP: jij ook een fijne vakantie gewenst!
Morgen eet ik cougette.
Alle reacties Link kopieren
Van eten komt weinig hier.soep met n broodje is hier bijna vaste prik momenteel.
Soep smaakt mij altijd.ach en n ijsje na .of vla.
Heb ook weer n n watermeloen in huis. De helft in stukken gesneden in n bak om zo op te eten.
De andere helft ligt nog in zijn geheel in de koelkast.wou m niet helemaal snijden.
Smaakt mij ook heerlijk met dit weer plus karnemelk .yoghurt.en af en toe voor het zout.n paar chips.
Gezellige avond.Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Vind het nog steeds te heet, laat mij maar naar de Noordpool vertrekken beetje met de ijsberen spelen.

Gisteren uiteten geweest in Delft. Ik had een biefstuk, patatjes en salade genomen. Toetje was een Irish coffee.

Nu ontbijt: 3 croissantjes 4e gaat er straks in, zonde om te laten liggen. 2 met 48+ kaas en 1 met gebakken ei en 1 met jam. beker thee met suiker.

Vandaag vrije dag. Denk lekker naar het strand pootjes in het water. Heb nieuwe zonnebrand gekocht maar het smeert helemaal wit uit en het blijft wit in de plooien en ik krijg er bultjes van... denk dat ik maar ff vision ga aanschaffen lees ik vaak hier op het forum.

Iedereen een fijne (werk)dag! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Hallo!

Geen idee Zenzeo, maar ik gok op behoorlijk wat water zoals TV al aangaf.

Mag ik met je mee naar de Noordpool, HB? :D Al viel het hier gisteren wel mee, maar vanaf vandaag wordt het weer warmer.

Gisteravond gebakken aardappeltjes, krokante kip en gemengde groenten (broccoli, bloemkool en wortel) gegeten.
Zometeen als ontbijt Griekse yoghurt met verse aardbeien en een beetje granola. En mijn fles water is ook weer gevuld.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ja het blijft warm.het nadeel vind ik dat ik zo weing doe.
En ik kom weinig de deur uit. dus van mij mag het ook n tandje minder.
Heb ik mijzelf nog nooit horen zeggen. 😴slaap wel heel goed.

Onbijt was plakje roggebrood.en bruinbroodje .beide met kaas.
En verder eet ik de dag door veel watermeloen. En drink veel water.
Vanmiddag moet ik bij n oudere nicht op verjaardags visite.
En gelijk n paar boodschappen.en de wasdroger.
Fijne dag . Maak je niet te druk met dit weer. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik geniet me te pletter met dit weer! Veel naar het strand of het zwembad.Heerlijk.
Qua eten is het veel bbq,met een salade en stokbrood.
Gister in de haven lekker vis gegeten.
Heb wel slecht bereik en wifi is hier ook niet zo goed dus ben weinig op het forum.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Heb je de wasdroger gekocht, Chris?
Coetje zit lekker te genieten, komt lekker tot rust. Fijn!

Ik had grote garnalen met (veel) knoflook en pepers. Met brood.
Gauw klaar en smaakte goed.

Nu een espresso.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag een heerlijke high-tea gehad en net een klein bordje doperwtjes met wolreepjes van Vivera. Makkelijk en lekker.
Klinkt als een ontspannende vakantie coetje, geniet ervan!

Chris, ben je inmiddels de trotse eigenaar van een nieuwe droger?

Vriend is vanavond naar een concert, dus ik heb net alleen gegeten. Pasta in tomatensaus, broccoli en wat knoflookbrood en een glas water erbij.
Alle reacties Link kopieren
Nee N.P.en zenzeo .nog geen droger, gaan morgen even in Germany kijken.
Vanavond kip kerrie gegeten met rijst. .en meloen na.
Vanmiddag even op verjaars visite. Was best even gezellig .iemand vroeg hier nog hoe het met de man van mijn nichtje was. Niet goed dus..en gaat ook niet meer goed worden.
Er stond vanmiddag n windje.de temperatuur was aangenaam .zag ik ineens allemaal bladeren van de boom waaien. Het leek wel herfst.

High Thea altijd zo lekker en zo gezellig.vr.92.

Lekker slapen.Alles komt goed.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 19-07-2018 07:57
1.58% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

NP, Ja hoor gezellig! Fijn dat het bij jou ook beter ging. Hier ging het gisteren wel, bewolking en gewoon te doen. Maar we gaan de klap nog krijgen :bonk: :sun: :nut:

Chirs, idd herkenbaar! met zo weinig doen, ik heb 2 cm stof in huis? En mijn huishouden zal me een worst zijn hahaha, echt gaat niet, gelukkig ben ik heerlijk in mijn uppie niemand die mij erop wijst. Haal de bezem er wel weer door als het wat te doen is. Ja slapen doe ik ook goed heerlijk! Dat gelukkig weer wel. succes met je droger uitzoeken!

Coetje, fijn dat je geniet!

Vrouw, Leuk een high tea!

Goed ontbijt moet ik nog doen, weet nog niet wat.. heb nog even geen trek.

Een fijne (werk)dag allemaal! :bye:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Hello.nou coetje.voor jou kan het weer niet beter zijn ,aan het water..en vakantie.wat wil je nog meer.

Stof vind ik ook niet erg H.B.oud huis is altijd stoffiger dan n nieuw bouw woning.
Ga zo opstaan.tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb de boom 8 kleine emmers water gegeven plus speciale mest.
Hij is iets bruinig, maar ik hoop dat hij weer helemaal 'opknapt'.
Tuin is werkelijk prachtig (vind ik) en dat moet zo blijven!
Wat is de aarde droog, niet normaal meer.

Hier wordt ook zelden gestoft. Wel vaak gestofzuigd, mbv het robotje.

Heb nu koffie. Vanavond aardappelsalade met ei en citroen.

Fijne dag/vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust op dit topic vandaag. Hoop dat iedereen en dan met name de vakantiegangers aan het genieten is van het mooie weer.
Vandaag overdag eigenlijk alleen fruit op en een rozijnenbol tussen de middag. Vanavond verse broodjes van de bakker met verse knakworst en nog 1 met hagelslag en een splitijsje. Nu een glas spa rood.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren ook weg vandaag.dus verder ook niet hier geweest.
Ja. Ik heb n wasdroger.en morgen wordt ie gebracht.kunt zo.n ding amper nog in de winkel kopen. Alleen online.of ik moet zelf naar de mediamarkt .en dan bestellen hun de wasdroger en kan ik m daar afhalen.
Ik noemde nbij de mediamarkt in Duitsland op wat ik gezien had.zei die man ook. Nur online.
Mijn man wil dat nooit.online bestellen.hij wil het winkelbestand intact houden.
Ik zeg altijd dat lukt jou in je eentje ook niet.nu is ie dan toch maar een x van zijn geloof afgestapt .

Ik eet ook veel fruit thee. En regelmatig soep.vanavond brood met heerlijke ham.vanmiddag mee genomen. Hebben er maar n middagje uit van gemaakt.
Best veel gelopen ook.
Kijk trouwens elke avond naar . Het gevoel van de vierdaagse. Leuk programma.wat zijn het n bikkels .en doorzetters.blaren op de voeten. En maar lopen. Mensen die hun verhalen vertellen aan de verslaggever,over het hoe en waarom ze lopen.
Daarna kijk ik . De Slimste Mens.vanavond was het wel oké. Maar de eerste afleveringen waren van n bedroevend slecht niveau.
Gezellige avond nog. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Vrouw: wat leuk een high tea.
Chris; veel plezier met je nieuwe wasdroger.
Zenzeo; hoop dat je boom het gaat redden.
Thee; hoe gaat het met het herstel?

Vanavond gegeten: maaltijdsalade. Vond het er echt weer voor.
Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor maaltijdsalade had je TV?
Herstel gaat goed vind de fysio. Dinsdag naar de fysiopraktijk geweest voor massage van het litteken en 3 x 2 minuten hometrainer en wat oefeningen en weer lopend naar huis. Vanmiddag weer naar het winkelcentrum gelopen en nu wel thee gedronken bij de bakker.
Ga nu nog een banaantje nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven