Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lekker 1,5 uur gewandeld,was fijn al werd het hier ook al snel bewolkt.
Thuis is er een duif tegen het raam gevlogen,heeft een hele afdruk achtergelaten(vies is dat zeg)dus raam ook even snel gezeemd.
Alle reacties Link kopieren
Kon de hele dag niet op het forum.
coetje, ik app je de naam van de groep wel maar denk niet dat je er lid bent.
Vandaag al wat gezaaid TV?
En ja op naailes heeft ze aan een half woord genoeg dus dat komt wel goed.
Ontbijt 2 beschuiten met kaas en bosvruchtenthee. Lunch maisbaguette met verschilend beleg en laat op de middag een bak druiven en dus nog geen eetlust. Misschien dat ik zo een klein beetje patat bak en een bamischijf.
Vanaf morgen in de aanbieding bij Lidl witte druiven (heb nu steeds blauwe gehad) én de bloedsinaasappels.
Drop. Iemand moet zeggen dat ik die pot moet wegzetten.
Alle reacties Link kopieren
Zet die pot nou weg Herfst! :P

Thee,zie je appje wel verschijnen.
Ik had hele dag al zin in friet maar de verleiding weerstaan.
Kliekjes opgemaakt en ik had nog broodjes en salades.
coetje schreef:
24-03-2019 19:40
Zet die pot nou weg Herfst! :P

Thee,zie je appje wel verschijnen.
Ik had hele dag al zin in friet maar de verleiding weerstaan.
Kliekjes opgemaakt en ik had nog broodjes en salades.

Pieuw...dankje! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook nooit vanaf blijven als ik er eenmaal aan begonnen ben.Kan de zak of pot wel wegzetten maar die blijft me roepen :proud: dus ik snap je wel!
coetje schreef:
24-03-2019 19:46
Ik kan er ook nooit vanaf blijven als ik er eenmaal aan begonnen ben.Kan de zak of pot wel wegzetten maar die blijft me roepen :proud: dus ik snap je wel!

:high5:
Alle reacties Link kopieren
Coetje nog een verleiding misschien? Lidl heeft weer de witte pralinécrisp paaseitjes :rolling:
Alle reacties Link kopieren
:heart: voor de paaseitjes.
Zeg net tegen middelste dat ik pas de week voor pasen paaseitjes koop,anders kan ik iedere week wel een kilo halen.

Nu 2 mandarijntjes en zo naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Heb n gezellige zondag gehad. Vanmiddagnaar n Duits dorp gereden ,waar n soort van markt was, beetje braderie gedoe, op de terugweg bij mijn broer en schoonzus lekker aan de wijn gezeten.
Broer heeft wat gefrituurd. Om n uur of 9 thuis. restantje griesmeel pudding gegeten. . En nu lig ik in bed.
Lekker slapen allemaal. Alles komt goed. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tonic met citroen en twee crackers met kaas.

Dit weekend gewerkt, het was crisis. Thuis liep het ook niet lekker, man zit nu bij zijn ouders.

Heb net gedoucht en ga zo proberen te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,dat klinkt allemaal niet fijn lieverd.Als ik iets kan doen..je weet me te vinden he. :hug:

Chris,leuk zo'n middagje weg! Fijn dat je genoten hebt.

Ik moet straks eerst naar cardioloog met vriend dus ik werk thuis vandaag.Blij dat dat ook kan.Al werk ik liever op kantoor,minder afleiding.
Jongste gaat vandaag de koningin ontmoeten,er loopt een project wat Maxima komt openen en jongste zijn klas is daarbij.Hoe leuk is dat.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal :rose:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Koffie en een schaal blauwe bessen.

Afbeelding

Een fijne (werk) week.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
VL dat klinkt niet leuk, :hug: voor jou!
Coetje, hoorde net op de radio waar het project over gaat. Goed initiatief en leuk dat ze bij hem op school komt. Benieuwd wat de cardioloog zegt. Hoe voel jij jezelf? Heb je het idee dat de prednison wat doet?
Klinkt als een lekkere zondag Chris.
ZZ ook weer ziekenhuisafspraken vandaag?
Had nog geen zin in ontbijt maar ga nu paar beschuitjes met kaas nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de cardioloog afgebeld want vriend ligt met ruim 39 koorts op bed.
Afspraak nu volgende week woensdag.

Ik eet nu het laatste beetje soep en wat cherrytomaatjes en komkommer.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Drukke ochtend gehad.met rommeldingetjes.
Heb is n akelige dag .naar weer. typisch maandag. Ben ook niet in n superbest humeur.
Leuk coetje .Maxima op school van je zoon.

En bij viva klinkt het inderdaad niet leuk. Wens je sterkte met alles.

Eet nu n sinaasappel .en vanavond weet ik nog niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja, Thee. Vandaag operatie gehad. Half 5 op om hier om 8 u te zijn, nuchter.
Nu alles achter de rug en ik SNAK naar koffie en een broodje die toegezegd waren. Maar die niet komen.
Ik kots van dat hele zhuis!
Alle reacties Link kopieren
Oh was dat vandaag Zenzeo.:hug:
Hoop dat ze ondertussen geweest zijn met wat drinken en eten en dat de operatie goed gegaan is natuurlijk!
Moet je lang blijven?

Wij eten aardappelschijfjes,salade,peultjes en beenham.
Alle reacties Link kopieren
Hoop zenzeo dat het goed met je gaat :hug: en dat koffie en iets te eten hebt gehad.

Maxima zag er weer prachtig uit zo als gewoonlijk. Zag haar op de Duitse t.v voorbijkomen. Daar melden ze savonds vaak over de koninklijke bezigheden .ze droeg n knalrode mantel. Ze zijn daar gek met ons koningshuis.

Het eten was .hutspot met rookworst. smaakte heerlijk.
Daarna n stukje appelmoes met slagroom als toetje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goed dat de operatie achter de rug is ZZ en neem aan dat je vanmiddag toch wel eten en drinken hebt gehad. Moet je een nachtje blijven?
Hier was het vandaag wel best zonnig weer Chris en ja de Duitsers zijn erg gek op ons koningshuis. Max ziet er altijd beeldig uit vind ik.
Wat vervelend coetje dat vriend koorts heeft. Is er een aanwijzing waar dat vandaan komt? Het zit jullie echt niet mee :hug:
Lunch was sneetje broodje met restje hamlapvlees + jus en een donkere boterham met duo penotti. Avondeten een grote wrap gevuld met een soort chili con carne en gegratineerd met kaas. Ik kreeg er 2 en heb er dus morgen nog 1. Tussen lunch en avondeten (weer) een hele bak druiven, witte deze keer.
Zenzeo: fijn dat de operatie achter de rug is. Ik hoop dat ze inmiddels wat eten en drinken hebben gehad.

VL: wat vervelend voor je; veel sterkte!

Coetje: wat vervelend dat je vriend nu koorts heeft en bezoek cardioloog dus nog even op zich moet laten wachten.

Chris: jij ook sterkte deze voor jou vervelende maandag.
Wat lijkt me dat lastig, dat je toch soms wat beperkingen merkt. Maar zo knap hoe je daarmee omgaat.

Thee: hoe is het met jouw moestuingroente? Ik heb nog verschillende dingen liggen die ik moet zaaien. De moestuinbak al wel aangevuld met potgrond. Er komt in ieder geval rucola en snijbiet in. Maar heb ook nog zaadjes voor aubergine, cherryotomaten en bosaardbeitjes.
Helaas nog geen Marokkaanse munt kunnen vinden. Als ik die vind, gaat het ook direct mee. Zo lekker in de thee.
Alle reacties Link kopieren
Thee, denk dat vriend de griep te pakken heeft.Al heeft ie zelf flaschbacks naar zijn sepsis..ik houd hem goed in de gaten.

Maxima was niet op school maar in het voetbalstadion.Jongste heeft iig een leuke dag gehad maar Maxima niet van heel dichtbij gezien ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ja tijdschrift. Ik kan er soms nog best boos om zijn dat ik bepaalde dingen niet meer kan. Maar ik mag nooit mopperen van mijn omgeving .ik moet altijd blij zijn dat ik zo goed herstelt ben..
En dat weet ik heus wel. Maar soms baal ik gewoon.

Ja ik zag het coetje dat ze ergens in nstaion zaten.dacht nog misschien is coetjes zoon vol in beeld 😀

Fijne avond meiden.
Zenzeo gaat het n beetje? En nog n groet naar viva. Heb zo.n gevoel dat ze ook wel n steuntje kan gebruiken.
Alles komt goed. Zeggen we dan maar weer. ❤️
chrisjoh wijzigde dit bericht op 26-03-2019 07:59
0.56% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Voor iedereen een :hug:
Altijd fijn om de dag mee te beginnen.

Chris,nee jongste is niet in beeld geweest.Heeft wel een leuke goodie bag mee naar huis gekregen,met een spaarpot die niet open kan.Die gaat hij niet gebruiken zei hij,want dan moet ie kapot als hij vol zit :proud:

Ik ga werken vandaag en vanmiddag naar fysio.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Een thee met citroen en gember.
En inspiratieloos wat avondeten betreft,soms heb je van die dagen he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven