Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat een naar het nieuws over je vriend :hug: . Hoe gaat het met je elleboog? Maar nu eerst een gezellige dag, van harte gefeliciteerd met zoon :cheer2: 17 jaar al weer!! Enne, bedankt voor de taart, smikkel hem lekker op bij de koffie ;-))

Liz, hoe gaat het met jou?

Verder zwaai ik even naar iedereen :hello: .

Zitten nu aan de koffie, de kinderen slapen en ik verlang ook erg naar mijn bed. De laatste dagen erg down, geen energie, aan het piekeren etc. Beetje in een dip.
Alle reacties Link kopieren
Heb gelukkig nog geen last van n dip.hoop ook dat die dip wegblijft in januari.
Maar het weer is er wel naar.
Nu heb ik geen verplichtingen dit weekend. Rommel n beetje door het huis.en de kerst versiering is ook nog niet uit zichzelf te voorschijn gekomen.
Heb er ook weinig zin in. Mijn man moet het te voorschijn toveren.maar als ie dat niet snel doet.hoeft het van mij niet meer. Ach als ik een x bezig ben valt het wel mee..maar het geeft wel n hoop rompslomp. Moet ook nog weer weggeruimd worden.pffffffffffff.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier het halve huis verbouwd,wilde eerst een tent in de tuin maar gezien de harde wind dat toch maar niet gedaan.

Kerstspullen haal ik morgen naar beneden en de boom doe ik woensdag,dan ben ik vrij.

Wij eten frietjes met een snackje en kip,middelste mocht kiezen.
Coetje: gefeliciteerd met je zoon! Veertig jongeren in huis; dat is een flinke hoeveelheid. Mag je zoon wel waarderen; zal niet iedere ouder toestaan. ;)
Hoe gaat het met je elleboog?
Zenzeo: wat leuk dat je regelmatig logeerhuisdieren hebt. Die egel in je tuin; geweldig zeg!
Ben nu wel benieuwd welk bijzonder soort kipjes dat waren :proud:
Chris: verstandig om dan geen hond te nemen. Een hond is inderdaad erg leuk, maar je moet veel tijd hebben, je zit best vast tijdens vakanties en uitjes en het is inderdaad duur als het beestje gezondheidsproblemen krijgt.
Jaja: klinkt lekker je diner. Had je de cake zelf gebakken?
VivaLife: wat rot dat je je zo voelt. Veel sterkte gewenst! :hug:
Allen: succes met de kerstversiering (als je man het nog gaat pakken Chris).

Vanavond gegeten: gewokte groene kool met gehakt. Was lekker. De stoofperen heb ik net van het vuur gehaald. Morgen eet ik witlof met ham en kaas uit de oven.

Drink nu een Nespresso (Rosabaya de Colombia).
Alle reacties Link kopieren
Klinkt zeer exclusief je nespresso tijdschrift..en stoofperen kan ik heel blij van worden.
Oh coetje .denk dat je zoon je best wel n toffe moeder vindt.👍

Viva ik hoop dat je je wat beter voelt.al werkte het weer niet mee om je opgewekter te gaan voelen. En morgen nog zo,n dag. Ja hier word ik ook n beetje kierewiet van.
En nee de kerstversiering staat nog niet in de kamer. Tis hier altijd zo,n gedoe.maar niks is ook zo niks.het is ook geen weer om de deur uit te gaan. Dus morgen maar weer zien.
Gezellige avond. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen, zit nu beneden met een kop munt thee en honing.
VL: heb je later nog wat kunnen slapen?
Chris: het was mijn favoriete Nespressosmaak; helaas uit het assortiment. Ga je in huis nog wat doen vandaag?

Ik heb net brood filet Americain gegeten.
Straks nog even naar het tuincentrum om te kijken of ze mooie LED-kaarsen hebben. De meeste vind ik nl. te afzichtelijk om in huis te zetten.
Verder is mijn goede voornemen om de keuken deels schoon te gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ik lig nu nog in bed.ga zo snel opstaan en douchen.tis wel n latertje .maar tis toch rotweer.
Ik kijk wel wat de dag brengt tijdschrift.ben niet zo aktief maar wil toch wel iets gaan doen. Succes met de lampjes.

Viva hoop dat je nog weer geslapen hebt, .

Gezelligezondag allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet meer geslapen. Man kwam op een gegeven moment beneden, die was mij kwijt, toen mee naar boven gegaan. Daarna werden de kinderen na elkaar wakker. Rond 06.00 uur is man met ze naar beneden gegaan. Net ontbeten met elkaar, pistolet met kaas en ham, verse jus en koffie. Nu aankleden en dan de kerstboom optuigen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Het was een super feestje!Rond 3u was het huis weer leeg.
Echt leuk om de jeugd zo mee te maken.
Er zijn wat mensen blijven slapen,die komen nu een voor een naar beneden. :P
Zometeen ga ik nog even dweilen en dan is alles weer netjes.

Viva,een :hug: voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Weer een nieuwe week.
Viva,hoop dat je wat beter hebt geslapen vannacht.
Liz,hoe gaat het nu?

Ik ga werken.Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust, hier.
Vanavond wordt het kip met sperziebonen en een aardappel.
Gisteren bleef het bij frites, want ik ging kijken bij een paardrijwedstrijd van kleindochter. Leuk om te zien.
Sterkte aan wie het nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad .bijzonder rustig. Ben met de kerst versiering bezig voor mijn gevoelis het wel klaar. Straks als het donker is alle lampjes en kaarsjes aan.
Kan ik zien hoe het geworden is. .😅
Als man ook tevreden is .vind ik het ook goed. meestal wil ie nog van alles.en zegt dan wat ie nog wil.in de hoop dat ik het dan doe. 😅
Heb het vreselijk in de rug. Familiekwaal. gaat ook wel weer over. Maar wil nu rust.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 10-12-2018 16:20
0.82% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
09-12-2018 12:29
Goedemiddag,

Het was een super feestje!Rond 3u was het huis weer leeg.
Echt leuk om de jeugd zo mee te maken.
Er zijn wat mensen blijven slapen,die komen nu een voor een naar beneden. :P
Zometeen ga ik nog even dweilen en dan is alles weer netjes.

Viva,een :hug: voor jou!
Dank je wel :hug:
Zo te horen was het een geslaagde verjaardag van je zoon :cheer2: !!
Alle reacties Link kopieren
Slapen gaat nog steeds slecht.
Vandaag wel weer aan het werk geweest, viel erg tegen. Ik ben eerder naar huis gegaan en heb een kop koffie bij mijn moeder gedronken en even met haar gepraat. Thuis waren mijn schoonouders, oppassen op de jongste (is nog niet fit genoeg voor de opvang). Net een pannenkoek met stroop gehad, hebben schoonouders gebakken voor ons voor vanavond. Man haalt zo de oudste van de opvang. Nu een kop verse munt thee en een kitkat.

Chris, nog even geduld, het is bijna donker!
Alle reacties Link kopieren
Chris,sterkte met je rug! Vond man de kerstspullen goed? :P

Viva,doe maar lekker rustig aan met werken als dat gaat.Heeft wel even nodig voordat dit weer een plekje heeft.

Zenzeo,je eten klinkt weer heerlijk.

Ik ben pas net thuis,vlakbij het werk een ongeluk gebeurt waardoor het lang duurde eer ik erlangs kon met de auto.
Voor mij natuurlijk lang niet zo vervelend als voor die mensen van het ongeluk.
Kinderen en vriend eten bloemkoolschotel,ik heb gevulde paprika.
Alle reacties Link kopieren
Was weer niet op de site te komen vanavond. Ja kerst is goedgekeurd.wat er nu nog ontbreekt mag ie zelf plaatsen .hangen of neerzetten.😀
Ja rug is ook al over. Denk dat ik iets te lang door gegaan ben .was oververmoeid in rug en benen. Herstel ging snel..

Naar coetje n ongeluk.

Tot morgen .alles komt goed. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Gelukkig gaat je rug alweer beter Chris!

Ik ga zo werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge.ik ga opruimen.kaas uien broodje gegeten. Koffie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Koffie met een stukje gevulde speculaas.
Ik krijg allemaal relatiegeschenken op het werk.Omdat ik het niet eerlijk vind dat ik alles krijg spaar ik alles op en ga ik voor de kerst loten.De klanten spreken en zien mij alleen,de rest van de collega's staan in de koeling alles klaar te maken en/of rijden rond om bestellingen af te leveren.
Zo lijkt het mij dus het eerlijkst.
Alle reacties Link kopieren
Zo hoort het ook coetje.of de persoon die aangesproken wordt als eerste .krijgen meestal de relatie geschenken.
Dacht trouwens dat dat steeds minder werd, maar ja ik zit niet meer in het werkende leven dus ik krijg helemaal niks.
Mijn man heeft vanmorgen wat goud ingeleverd. van mij. heeft ie ook n nette prijs voor gekregen.
Ga ik mij wel iets leuks voor kopen.al hoef ik niet de stad in te rennen dat het gelijk op moet. Komt wel. Wil het liefst mooie stoere ring . met n grote steen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Leuk, die relatiegeschenken. Gevuld speculaas, mmmmm..
Fijn, dat je een goede prijs voor het goud kreeg, Chris.

Ik eet een bakje cornflakes met melk.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik de hele middag op de onderhoudsmonteur te wachten, blijk ik me in de datum te hebben vergist!
Zo vervelend, dat onbestemde wachten..

Ik had pasta met gestoofde tomaatjes en crème fraîche.
Pure chocolade toe.
Alle reacties Link kopieren
Chris,
Ik zit als enige op kantoor dus klanten spreken vaak mij(of 1 van de 2 bazen)

Oh dat is naar Zenzeo! Zo stom dat je dan zit te wachten,ik kan dan ook vaak niet iets op mijn gemak doen.

Kinderen aten aardappels uit de oven,brocolli en kip uit de oven.
Ik had courgette,aubergine,rode ui,paprika en champignons uit de oven met feta.

Nu koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven