Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat zijn wel veel vrije uren Viva!
Hopelijk heb je goed geslapen en kun je vandaag een beetje rustig aan doen.

Ik ben al op mijn werk,ontbijt was koffie en 2 crackers met filet americain.

Hoe gaat het met de rest? Liz,Zenzeo,Wally?

Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal
Ik maak het prima .
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, maar als je minder gaat werken en dan alsnog je oude uren dubbel draaid .......

Twee bruine boterhammen met cervelaat en een verse geperste Jus d' Orange .

Stormt het bij jullie ook zo?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent Wally!

Viva,ja stormt hier ook.Duimen jullie mee dat alles blijft staan op ons stekkie? Vorig jaar met de storm was de tent kapot gewaaid.

Ik eet alvast wat salade,weer die bleekselderij :P
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ik duim heel hard voor jullie!!

Ik houd niet van bleekselderij. Maar is dat ook niet enorm vocht afdrijvend?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Moest er een paar dagen geleden midden in de nacht naar toe.
Maar voel me nog niet oké. Koorts ook
Waardeloos!

Nu koffie. Smaakt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ach nee Zenzeo! Ik dacht al dat er iets mis was...
Beterschap maar zo te lezen gaat het nog niet zoals gewenst :hug:

Viva,ja is vochtafdrijvend.Maar ik vind het ook gewoon lekker.
Alle reacties Link kopieren
ZZ, fijn dat je weer thuis bent! Wat is er gebeurd? Als je het niet wil vertellen of liever via een privé bericht, is dat ook goed hoor.

Beterschap :hug:
Is er iemand die je zo nodig kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik dacht gisteren nog .al even niets van zenzeo gelezen.hoop dat het snel beter met je gaat. :hug:

Wally fijn dat je er weer bent. :bye:

Het waait hier ook.maar niet zo hard als vannacht. hoop dat het overal mee valt en geen omgewaaide tenten etc.

Bleekselderij.het ruikt ook zo vreselijk lekker ik moet het wel heel dun gesneden hebben door de sla. Gekookt mag het wel wat dikker gesneden worden.

Ontbijt was .twee sneetjes brood ,een met gek.ei.en een met paté .
Straks nog n koffie.
Gezellige dag.voor zo ver dat lukt met dit weer. intussen is het hier ook gaan regenen . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vlees voor de groentesoep staat al n paar uur op. dus vanmiddag n heerlijke kom groentesoep.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zenzeo beterschap toegewenst , het heeft toch niets te maken met u zere been .
Hier waait het redelijk. Lunch was groentesalade met boterhammen en een peer .
Ik heb jullie gemist hoor .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je weer thuis bent zenzeo, wat naar dat je naar het zh moest. hopelijk was het niks ernstigs en gaat het nu snel beter met je. Wally leuk dat je er weer bent!
Viva belachelijk dat je nog steeds zoveel moet werken ondanks dat je op papier minder werkt nu, dat kan echt niet. Groot gelijk dat je vandaag vrij wou.
Hier is het nu eindelijk droog na de hele ochtend hoosbuien te hebben gehad en de wind is wat minder geworden, gelukkig maar want vannacht ging het hier wel heel erg te keer, ben daardoor al sinds 2.30 wakker en dat is niet zo bevordelijk voor mn humeur vandaagen nog minder voor dat van zoon, die ook wakker was en niet weer is gaan slapen helaas..
Wij eten straks stamppot boerenkool met spekjes en rookworst.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, voor jullie meelevende reacties!
Ik heb, met moeite, een beetje opgeruimd en heb daarna diep geslapen.
Net wat besjes gegeten, maar smaakte niet.
Vanavond misschien nog een cracker.
Ik lig nu lekker op de bank onder een warme deken.

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Doperwten met wortelen, aardappel puree en voor de kinderen kipnugget en voor ons tartaar.

Man komt zo thuis, dan gaan we eten. Ik heb vandaag echt weinig gedaan. Ik kon met moeite van de bank af komen en heb de kinderen maar een beetje verwent haha.
Alle reacties Link kopieren
Aardappelpuree.sla.balletje gehakt . twee mandarijnen.
Vanmiddag n heerlijke groente soep gegeten.

Moet je doen zenzeo.je rust nemen.tis toch geen weer om buiten te zijn .
Doe lekker rustig aan.hoop dat je je snel beter voelt.

Wally ik heb jou ook gemest hoor

Gezellige avond allen . Alles komt goed. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Moet ook een keer kunnen zo'n dagje Viva! Lekker genieten!

Zenzeo,zorg goed voor jezelf! :hug:

Liz,jij zal er vanavond vast vroeg induiken.Vervelend dat je niet meer kon slapen.

Op verzoek van de kinderen,aardappels,spinazie ala creme en vissticks.Echt gruwel voor mij maar soms maak ik het wel klaar voor ze.
Ik had witlof uit de oven met ham en kaas,vriend had er aardappeltjes en biefstukje bij.

Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb linzensoep gemaakt. Van rode linzen en dan zoete aardappel er doorheen en met Garam Masala. Zo simpel, maar zo lekker.
Het vult wel heel erg overigens. Ik zit bomvol van dat ene kopje soep.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Mick,klinkt lekker.Ik moet bekennen dat ik niet dol ben op linzen,maar zo zou ik het wel lusten denk ik.

Zenzeo,hoop dat je lekker hebt geslapen in je eigen bed en dat iedere dag een beetje beter gaat!

Ik ben lekker vrij vandaag,ga poetsen en boodschappen doen en een rondje wandelen.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.coetje n poets en boodschappendag.

Liz hoop dat jij en je zoon wat beter geslapen hebben vannacht..het stormde nog wel . Vaak als het zo onrustig is buiten.is het ook onrustig in mijn hoofd .

Ik ben ook niet dol op linzen.wij eten ze dan ook nooit. .gram massala heb ik even opgezocht.is het erg pittig zo?

Dacht dat kinderen nooit dol waren op spinazie, bij jou dus wel viva.

Heb nog niet ontbeten.komt straks nog wel weer kijken.
Vanmiddag naar de kapper. moet gebeuren.heb ze intussen wel erg lang .
Tot later :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Niks gehoord van/over ons stekkie dus ik neem aan dat alles nog overeind staat :proud:
Ik moet mezelf maar even een schop onder mijn kont geven,zit nog in pyama.Heb wel al de vaatwasser leeggehaald,was in de wasmachine gedaan en boven de bedden afgehaald.
Op vrije dagen lummel ik graag een beetje aan dus :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt .brood met walnotenkaas.deze had ik gekocht bij de Aldi.de verpakking ziet er bijna net zo uit als de rambol.en is lekker. En iets goedkoper dan de Rambol.
En aangezien we dit jaar op de kleintjes gaan letten.neem ik de vilgende keer deze. Of het moet n eenmalig iets zijn .wat bij de Aldi wel vaker is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goedemorgen allen
Hier is het erg winderig .
Coetje wat u tent betreft geen nieuws is goed nieuws zeker .en uw vrije dag betekend toch vrij van werken ook thuis .
Liz Hebben jullie problemen met slapen als begint te spoken buiten .
Chris Ik geloof dat de Aldi een heel andere assortiment dan in Belgie .
Met de alles in orde .
Alle reacties Link kopieren
Wally,vrij van werk maar het huishouden e.d moet toch ook gewoon doorgaan.
Boodschappen zijn binnen en beneden is alles weer netjes en schoon.
Nu ga ik lekker lunchen met de jongste zometeen en genieten van een vrije middag.

Chris,die rambol gaat op mijn lijstje voor volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Ja wally slapen lukt nooit zo met harde wind doordat we overal luiken voor de ramen hebben, die klapperen dan zo tegen de muur als de wind erop staat ondanks dat ze wel vaststaan met een haakje. We wonen in een vrijstaand huis dus de wind heeft vrij spel bij ons.
Vannacht hebben we ook niet zo goed geslapen maar dat kwam niet door de wind, dat was omdat mijn vriend gisterenavond laat belde dat zijn vader onwel was geworden en was opgehaald door de ziekenwagen. Hij ligt nu aan de hartbewaking en word vandaag nog gekatheriseerd als het goed is omdat hij kort voor een hartaanval zit.. Dat is dus erg spannend nu. We hopen dat hij weer gedottert kan worden en geen operatie hoeft, maar die kans bestaat wel omdat hij iig 2 verstoppingen bij een stendt heeft wat we weten. 10 jaar geleden is hij ook al geopereerd dus als het nu voor een 2e keer moet zal het heel spannend worden.

Coetje doe mooi rustig aan vandaag, lekker genieten van het feit dat je niet naar je werk hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Chris het zijn uiteindelijk toch pannenkoeken geworden en de speklappen staan voor vanavond op de planning. Lekker met bruine bonen met mosterd erbij. Ik kom niet zo vaak bij Aldi want ligt uit de route maar als ik er kom zal ik eens op de notenkaas letten.
Jeetje ZZ dat is schrikken dat je zomaar naar het zkh moest. Hoop dat het elke dag een stukje beter met je gaat.
Lizenlotte, hopelijk was het slecht slapen eenmalig of heb je/hebben jullie er vaker last van? Hoop dat de boerenkool smaakte.
VL logisch dat een ander je dienst over mocht nemen want meer werken dan je al deed terwijl je contract veranderd is, is niet logisch.
Coetje fijn dat stekkie er nog staat en dus toch nog aangehouden dit jaar. Hopelijk geen gekke dingen zodat jullie zo vaak als mogelijk van jullie stekkie kunnen genieten.
Wally welkom terug. Ben nog wel benieuwd hoe dat zat met je internet dat je even niet online kon.
Gisteren at ik dus de geplande snert. Smaakte me niet. Ik maak hem hetzelfde als m'n moeder en toch is de smaak nu anders/minder lekker. Jammer want best een klus en ook geen goedkoop soepje. Op naailes gister verder gegaan met een shirt want wat aan de jas moet gebeuren kan ik thuis doen maar had in de kerstvakantieperiode echt helemaal niks aan naaiwerk gedaan. Maar weer even oppakken. Morgen wordt het iig iets met snijbonen van de AH bonusaanbieding.
Nu zo eerst wat boodschappen doen. O ja, ontbijt was fruit en lunch sneetje uit de oven.
TV nog ziek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven