Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was vanillevla en nu een paar bolletjes met kaas en A'damse uitjes.

Bol.com staat ook zo slecht bekend. Allemaal vreselijk zwaar werk in een hoog tempo.
Liz. K&K is toch wel een van de betere supermarkten in Duitsland. naar mijn mening.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goeienmiddag
Vandaag is het kliekjesdag . Ik heb opnieuw lekkere thee gevonden , dus nu een kop thee .
Ben ik met je eens chris, ik kom er ook graag en veel ,Ze hebben goed spul en vriendelijk personeel. Bij lidl koop ik alleen de billendoekjes voor zoon en bij aldi haal ik de kipburgers, verder kom ik er niet tenzij er iets in de folder staat wat ik wil hebben.
VL al lekker op plaats van bestemming als het goed is.
Wat voor nieuwe thee heb je Wally?
Coetje, wat k*t van je versleten knie :( Hoop dat ze iig die pijnblokkade voor elkaar krijgen. Spannend qua werk.
Chris, hier ook losse klusjes maar gek genoeg met plezier omdat ik sommige dingen zo op vind knappen zoals laatjes en zo. Ook begin gemaakt met kleding nakijken nu ik weer rokjes/jurkje draag sinds jaren.
ZZ jammer dat het nog tegenvalt. Hoelang verwacht je nog thuiszorg te hebben? En staan er nog zkh afspraken?
Ik heb voor zo een bakje nasi uit de vriezer gehaald. Eitje, kroepoek en tafelzuur erbij. Lekker makkelijk. Maak ook geen pindasaus nu. Merk toch wel dat je echt wel je kassabon goed moet nakijken tegenwoordig Het gaat me net te vaak mis. Was vanmiddag bij ander winkelcentrum en Aldi sloeg wat teveel aan. Ben geen dief van m'n eigen portemonnee.
Wat naar Zenzeo dat het nog niet beter gaat.

Thee,ik had het laatst ook 2 keer achter elkaar dat ze teveel hadden aangeslagen,55 pakjes gezichtsdoekjes :P en een keer 22 paprika's.

Wij eten griekse rijst,tzaziki en broodje gyros,groenten ben ik vergeten dus we doen maar zonder vandaag.
coetje wijzigde dit bericht op 01-02-2019 20:35
Reden: Woordje vergeten
0.87% gewijzigd
Ik heb n jaar of twee geleden.eens n topic geopend over het teveel op de kassabon.
Het liep de spuigaten uit. Gewoon verschillende zaken op de kassabon.die ik niet eens had.
Ik kijk altijd de kassa bon na. Al las ik dat bepaalde mensen het erg vervelend vinden.als je aan de kassa de rij daardoor ophoud.
Ook was er iemand die zei,dat haar tijd te kostbaar was.om voor 50 eurocent.n kwartier aan de kassa te zeuren.
En iemand die in de supermarkt werkte reageerde met .dat het gewoon zeurders waren die mekkerden over n paar centen.
Nou daar steek je mij mee aan de greep.ik wil niet te weinig betalen.maar ook zeker niet te veel.
De kassa medewerkster reageerde bij mij .zo van ach ja dat gebeurt als ik de scan te lang op het product hou. dan slaat ie het product dubbel aan.

Wij hebben hutspot gegeten met rookworst.en voor mij rauwe uien er over.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 02-02-2019 05:02
0.06% gewijzigd
Chris,ik ga ook terug hoor! En raap ook 5 cent van de grond.Boeit me niet wat een ander daarvan vindt.

Eten was lekker,nu een cappuccino.
Ik controleer het ook hoor en zie het ook vaak mis gaan. Ik ga ook overal achteraan, mijn vriend daarentegen interesseert dat niets en hij vind het al snel gedoe, ruilen of terugbrengen zal hij bijv. ook nooit doen. Dat doe ik dan voor hem en dan mag ik het geld houden want anders had hij dat geld ook niet gehad zegt hij dan :-)
Thee . ik ben naar de lidl geweest . Ik heb kersenthee , winterthee , rooibos met appel .
Goede deal Liz!

Wally,aldi heeft ook lekkere thee,aardbei-room volgens mij,als je de fruitsmaakjes lekker vindt is dat wel een aanrader.
Glas zwarte bessensap
walpurgisnacht schreef:
30-01-2019 10:16
goeienmorgen
Het is aan het sneeuwen :jump: :jump: . Nu een pot ananas en joghurt .
Ik heb een depressie , dat weet ik . Maar de rest is een uitgemaakte zaak voor de dokter. Conclusie : de rest zit allemaal tussen mijn oren .
Wel vervelend dat de blik van je huisarts zo beperkt lijkt. Denk altijd dat het goed is om het lichamelijke uit te sluiten.
coetje schreef:
30-01-2019 21:34
Hier ook geen sneeuw,wel de hele dag natte zooi uit de lucht.
Orthopeed kan niet zoveel,versleten en te jong voor nieuwe knie(wil ik ook niet)
Meniscus kan er nog uit maar wil ik voorlopig ook niet.Wil alleen dat ze die zenuwblokkade zetten voor de hernia en dan ga ik eens kijken hoe dat dan voelt.

Ik heb een baaldag dus duik mijn bed in!
Sorry voor de egopost.
Wat vervelend dat ze verder niet zoveel kunnen aan je knie. Logisch dat je baalt. Hoop dat die zenuwblokkade wat oplevert.
coetje schreef:
30-01-2019 21:34
Hier ook geen sneeuw,wel de hele dag natte zooi uit de lucht.
Orthopeed kan niet zoveel,versleten en te jong voor nieuwe knie(wil ik ook niet)
Meniscus kan er nog uit maar wil ik voorlopig ook niet.Wil alleen dat ze die zenuwblokkade zetten voor de hernia en dan ga ik eens kijken hoe dat dan voelt.

Ik heb een baaldag dus duik mijn bed in!
Sorry voor de egopost.
Wat vervelend dat ze verder niet zoveel kunnen aan je knie. Logisch dat je baalt. Hoop dat die zenuwblokkade wat oplevert.
Zenzeo schreef:
31-01-2019 17:57
Niet echt, nee. Heb er zoooo genoeg van..
Ik at wat soep, maar smaakte me niet.
Wat een balen zeg. Veel sterkte en beterschap.
Chris: hoe gaat het met je man na tandartsbezoek?
Viva Life: fijne vakantie gewenst!
Hoe gaat het met jou Tv?

Een glas citroenwater en een sinaasappel.Zometeen jongste ophalen,die had een disco-avond op school.
Thee: hoe is het met je kleding naaien?
Klungel met mijn longen, maar er zijn zoveel ergere dingen.
Zou morgen bezoek krijgen, maar die hebben af moeten zeggen. Jammer, maar wel goed dat ik veel rust kan nemen dit weekend.

Hoop dat je jongste het leuk heeft gehad tijdens de disco-avond.
TV vervelend van je longen en jammer van je visite. Dan idd maar goed je rust pakken :hug: en naailes gaat lekker.
Chris, ik kreeg een euro terug en toen moest ze nog kassahandelingen doen en toen wilde ze me weer een euro geven en keek heel verbaasd dat ik zei dat ze me die al gegeven had. En ik ga er ook achteraan hoor. Ook bijv. als AH niet de 35% korting niet scant. Elke euro is er 1 en alles is al duur genoeg.
Coetje x geen groente maakt niet uit toch!
Ik heb net bij de thee nog 2 beschuiten met hagelslag op en ga nu een wijntje inschenken.
goeienmorgen
Boterhammen met pindakaas en banaan
Coetje mijn aldi hier heeft geen thee met fruitsmaakje . Die aardbei met room b.v nog nooit gezien hier . Alleen groene thee met fruitsmaak en natuur . dat smaakt naar niets . zwarte thee , geen smaak . Wellness thee maagzuur heb ik er van .
Goedemorgen,

Dat is een stevig ontbijt, Wally.
Ik ben net wakker en lekker aan de koffie.
Straks rijstepap.

Wat een grijze dag...
Mogge .ik moet nog ontbijten.heb wel pindakaas.in huis.dan maar zonder banaan,

Tijdschrift sterkte.jammer van je bezoek.maar inderdaad neem je rust.

Ja een grijze dag weer.het regent ook hier.maar weer de zoveelste dag binnen vermaken .wat klusjes. T.V.en lezen.
Het zij zo.

Ja thee te veel wil je ook niet hebben.ze keek waarschijnlijk raar op.omdat je eerlijk was. zijn ze ook niet meer gewend.
Fijne dag allemaal . sterkte en beterschap.voor de zieken.
Goedemorgen,

Dat is jammer Wally dat ze dat bij jullie niet hebben.Wilde ook de blueberry muffin aanraden maar daar heb je dus niks aan.

Hier is het ook grijs en het regent,saai weer!
Ik ga straks met middelste naar open dag van een hoge school.Leuk dat ie dat nog met zijn moeder wil doen :P

Tv,beterschap en neem maar goed je rust.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven