Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Warme melk met honing en een kinder surprise chocolade eitje. Het is echt een waardeloze nacht hier.
Goedemorgen,

Viva,weer kindjes ziek? Hoop toch dat je nog wat geslapen hebt.

Tv,ik woon in een dorp,onze buurt had vroeger een carnavalsvereniging waar bijna iedereen aan mee deed.Jong en oud.Dus dan ging je een wagen bouwen voor de optocht met zijn allen en er word hier van alles georganiseerd met carnaval.
Vanaf mijn 18e heb ik in een kroeg gewerkt met carnaval,dat vond ik wel leuk en verdiende altijd erg goed.
Op zondag komt de optocht langs mijn huis dus dan komen er altijd vrienden hier kijken en maken we er wel een feestje van.
Mijn kinderen vinden het ook erg leuk,hebben zelfs samen met vriend ook een paar jaar iets gebouwd om mee te doen.Dit jaar ben ik thuishonk voor de kinderen,dus ik ben taxi en cateraar :P

Vriend en jongste zijn net opgehaald door vrienden en als het goed is is dan het hoofdstuk camping vanavond afgesloten.Ik zal blij zijn want vriend staat stijf van de spanning.
Ze hebben iig 2 goed gevulde koelboxen met eten en drinken bij.

Wally,wat belachelijk dat fietsen met slot en al gestolen worden! Gebeurt dat gewoon op je werk?Kun je niet eisen dat je fiets binnen moet staan?
Chapeau hoor dat je dan iedere dag te voet gaat :hug:

Ik zat om 6u al aan de koffie en neem zo een cracker met kaas.
Ik ga wat huishouden vandaag en ik hoop vanmiddag nog een lekkere wandeling in de zon te maken.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen.denk dat wij er ook maar even uitgaan zo tegen de middag.
Lig nu nog even lekker warm onder mijn donsje.
Lijkt mij wel gezellig coetje.de optocht langs de deur.en dan gezellig samen kijken.
En zorgen voor de food.

Alles wat niet aan de ketting ligt wordt tegenwoordig gejat. Of het nu n fiets is of n scooter .ze tillen ze op n aanhang wagen .en rijden er mee weg. Tis heel jammer.maar het is niet anders.hier ook niks op straat laten staan.dan ben je het kwijt.

Heb goed geslapen.ik hoop jullie ook. Hoop viva ook.
Ontbijten doe ik over n uurtje pas.
Gezellige dag. geniet van het mooie weer,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goedemorgen
boterkoeken + koffie verkeerd
Coetje er is geen fietsstalling bij mij werk . Er zijn wel ondergrondse stalling die zogenaamd bewaakt zijn . Maar dat helpt allemaal niet hoor . Waar ik woon is het doodnormaal hoor . Je moet zelf opletten bij de winkels en waar dat je gaat .
Dat is erg Wally!
Geeft je dat geen onveilig gevoel?
Hier staat de schuur altijd open,draai wel s'avonds de poort op slot.
Ontbijt op.brood met Port Salud .en eentje met ham.

Dan woon jij nog in n veilig dorp coetje.
Bij mij valt niets te halen Chris :P

Ik zit gewoon buiten zonder jas!!Wel in een hoekje waar de zon hard schijnt.Maar wat een heerlijkheid! Heb de zon gemist :proud:
Alleen smorgens is het oppassen in de winter , slechte verlichting aan het station . Fietsers die verkeerd rijden , vrachtwagens die verkeerd rijden omdat ze niet kunnen lossen enz ..... . 1 keer had ik wel iets vreemds voor , er lagen 2 jongelui te slapen onder de trap vlak voor de deur en geen licht . Dat was wel bizar , zeker omdat er een hotel in de buurt was .
Ik ga stoofvlees maken .
Kijk maar goed uit Wally.
Lekker stoofvlees,wat eet je erbij?

Ik heb de badkamer gepoetst en de laatjes weer eens uitgezocht en opgeruimd.
Met buuf zo'n 6 km gewandeld en een geroosterde tomatengroentensoep gemaakt
Nu ga ik ham-kaas broodjes maken,vond nog 3 pakjes bladerdeeg in de vriezer,kinderen vinden dat altijd erg lekker.
Voor mezelf heb ik lijnzaadcrackers gebakken en pindarotsjes gemaakt.
Dus ik heb best een productieve dag gehad.

Jullie nog van de zon genoten?
frietjes gaan we erbij eten . ik heb mezelf getrakteerd op bloemen . een viooltjes orchidee .
Klinkt allemaal heerlijk, Coetje. Energie van de zon gekregen?
Ik heb even buiten gezeten, maar er hing hier een sluier voor de zon.

Goed dat je jezelf getracteerd hebt, Wally.

Ik had gebakken piepers, wat witte bonen in tomatensaus en wat spinazie erdoor.

Eet ze!
Heerlijk vandaag de zon.ook flink lang buiten gelopen.wel in n stad.maar dat was ook de bedoeling .
Wel buitenaf gereden .heb alweer diverse geuren mest geroken😀en je kunt toch aan de natuur zien dat het voorjaar er aan komt.
En de paarden in de wei liepen alweer te rennen en te springen.
De crocussen stonden in alle kleuren te bloeien.
Was helemaal top vandaag, 👍
Wordt je blij van he Chris dit weer.
Geeft mij iig een enorme boost!
Nog iets gekocht in de stad?

Zenzeo,jammer dat het bij jou niet zo zonnig was.

Wally,leuk dat je jezelf getrakteerd hebt.
Ja coetje heb n leuk donkerblauw jurkje gekocht. Afgezet aan de hals en zakken met n gekleurde bies, makkelijk jurkje voor n middagje in de stad. Niet voor n feestje. Heel draagbaar. ook gewoon met sneakers. Blij mee.

Gegeten hebben we chinees. Loempia en babipangan .samen met mijn man een loempia.en n klein beetje pangan. Dus we hebben weer voor meerdere dagen.
Ik kan best veel eten.maar n hele loempia krijg ik niet op.lijkt of ze ook steeds groter worden,😁Gezellige avond .Alles komt goed.
Wally: wel balen dat er zoveel fietsen worden gestolen daar
Coetje: dank voor je Carnavalsuitleg. De saamhorigheid en sfeer; kan me voorstellen dat je daar goede herinneringen aan hebt/nog vindt.
Klinkt lekker je stoofvlees. De viooltjesorchidee is prachtig.
Chris: leuk je jurkje!

Hier een prima dag gehad. Nieuwe jeans gekocht, stukje gefietst, mijn favoriete paar hoge hakken laten repareren, boodschappen gedaan, ramen gelapt en net nog even serie gekeken op Netflix en naar leuke hotels/B&B's gezocht. Niet dat ik binnenkort al vakantie heb, maar gezien astma en allergie is het altijd lastig wat geschikts te vinden. Dus zoek dan vaak op voorhand en leg een lijstje aan.
Goedemorgen .ontbijt.twee sneetjes brood met Port Salud .en pindakaas.
Koffie.

Mooie jeans heb je altijd nodig tijdschrift. leuk. 👍 en de schoenen waren het geld van de reparatie nog waard.

Ben al n tijdje op.maar schiet niet echt op.nog niet in de kleren.
Blijven vandaag thuis. Genoeg te doen in en om het huis. ondanks dat het zondag is.
Fijne dag vandaag iedereen. geniet van het mooie weer. :bye:
Goedemorgen,

Chris,klinkt als een leuk jurkje!
Ik heb ook lekker aangelummeld vanochtend in mn pyama,zo even douchen en jongste wegbrengen,die heeft weer feest met de jeugdraad

Stekkie is opgeruimd,de mannen waren gister pas om 23u thuis maar alles is leeg en spullen staan op de boerderij.
Het was nog wel even paniek met vriend want die kreeg op terugweg enorm pijn op de borst,na 3 tabletjes onder de tong zakte het maar stelt mij nog niet gerust.

Ontbijt,lijnzaadcracker,lekker,met kaas en een gekookt eitje.Koffie erbij.

Tv,klinkt als een fijne zaterdag!
Goedemorgen allemaal,

Alles goed hier met jullie?

Hier zitten wij in de voorjaarsvakantie drukte. Feestje, werkbespreking. Collega’s/klanten die een week vrij hebben, passen en meten in aanloop naar carnaval. Wij zelf vieren het niet.

Vandaag is het makkelijke dag van uitslapen en opruimen.

Ontbijt: spelt-volkorenbol met sellerie, kopje koffie.
Diner: Kliekjes (kip, brocolli, tartaar, aardappels)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Wat naar coetje dat je vriend druk op zijn borst voelde, kan me heel goed voorstellen dat je er niet gerust op bent nu ook al was de pijn weg na het innemen van zijn pilletjes.
Laat je vriend maar rustig aan doen! Het zal ook best wat werk zijn geweest om alles weg te halen van de camping.
Wallie het klinkt niet echt veilig daar bij jullie, respect voor jou dat je elke ochtend zo vroeg opstaat om lopend naar je werk heen te gaan! Ik moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten eerlijk gezegd :-$
Chris die verhalen over de verzekering oplichten hoor ik ook wel vaker idd, echt balen dat jullie dat overkomen is (zacht uitgedrukt..)en dat de politie er achteraf niks mee kon. Ik had zelf laatst ook dat ik bij het uitstappen zag dat er naast mij een oude mercedes stond die aan de zijkant compleet vernaggeld was (100 % zeker niet door mij) en heb mijn auto voor de zekerheid toch maar ergens anders neergezet, juist omdat ik die verhalen ken en ik me goed voorstellen kan dat ze een vrouw alleen eerder pakken om hun eigen aangerichtte schade op te verhalen dan wanneer je met zijn tweeen bent of een man alleen.
goedenavond .
Coetje is alles met je vriend goed , misschien moet hij maar eens goed rusten . Want ik geloof het maar al te goed dat het je niet lekker zit .
De soep voor morgen staat te pruttelen , vandaag kliekjes en een stuk cake misschien .
Nog een leuke avond voor ieder .
Vriend moet inderdaad goed rusten,beetje teveel geweest de afgelopen weken.Maar omdat je weet dat ie dit jaar weer gedotterd moet worden maak je je dan toch extra zorgen.

Oudste heeft chinees gehaald,ik lig sinds 15u met koorts op bed(weer >:-( )
Weet iemand hier hoe het zit,ik heb morgenmiddag een maagonderzoek met roesje.Vriend zegt dat ik af moet zeggen,ik laat het liever doorgaan,dan heb ik het gehad.Maar zal morgenvroeg voor de zekerheid even bellen of dat door kan gaan.
coetje ik denk dat je beter kan bellen , want koorts is toch een teken dat er iets niet goed gaat . Zeker omdat je toch een soort verdoving gaat krijgen . Zo zou ik het toch doen . Heeft je vriend gezondheidsproblemen of zo, want dan is het beter om niet te veel hooi op zijn vork moet nemen . Weten ze nu al waar die koorts vandaan komt , het is immers niet de eerste keer .
coetje inderdaad bellen.als je nog koorts hebt.gaat het onderzoek naar alle waarschijnlijkheid niet door.
En sterkte weer voor je vriend, erg vervelend en angstig voor hem .maar ook voor jou.
Heb wat eten van de chinees van gisteren de vriezer gestopt.vandaag hebben we weer wraps gegeten.er stond nog de gehakt vulling.tevens n broodje hamburger met alles er op en aan.
Hebben zo veel op voorraad dat we er niet tegen kunnen eten. Vandaar de chinees in de vriezer. Bakje bami.bakje pangan en een loempia. Zie wel hoe het er uitkomt.denk dat ik het als het weer ontdooit is.op n heel laag pitje warm maak..zal wel goed komen.
Heb vandaag niet gedaan wat ik doen wou.kmijn s hoonzusje kwam even langs .en toen ze weg was had ik geen zin meer om iets te doen..
Ben moe..kijk nu even voetbal op T.V. Ga op tijd naar bed.fijn lezen.
Gezellige avond .Alleskomt goed.
Ik zal morgenvroeg eerst bellen om te overleggen.
Wally,vriend heeft sinds 2013 al 3x een infarct gehad en is al 11 keer gedotterd en heeft veel stents.
Ik heb een kopje thee gedronken en 2 paracetamol.

Chris,bij ons blijft er nooit wat over van de chinees maar Thee vriest dat ook altijd in.Zij heeft vast tips om het op te warmen.
Chinees invriezen wil prima chris, doe ik ook altijd en het smaakt altijd nog net alsof het zo van de chinees komt nadat ik het in de magnetron heb gehad :-)
Coetje als je koorts hebt zou ik echt bellen met de arts, de kans is vrij groot dat ze je sowieso niet gaan helpen nu, dat risico nemen ze ws niet. Koorts is toch een teken dat er iets niet ok is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven